Από τα πρακτικά της Βουλής τα οποία αναδημοσιεύτηκαν από το εκπαιδευτικό site “esos.gr” (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ) με έκπληξη πληροφορηθήκαμε πως ο υφυπουργός Παιδείας κ. Παπαθεοδώρου σε δύο μάλιστα διαδοχικές συνεδριάσεις δήλωσε ότι: «…Στους Λειψούς υπάρχουν σήμερα 13 μαθητές και 17 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων…» (Κοιν. Περίοδος ΙΕ’, Σύνοδος Α, Συνεδρίαση ΡΞΗ’) και ότι: «…Κανένας δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι σε σχολείο των Λειψών υπάρχουν δεκατρείς μαθητές και δεκαεπτά καθηγητές…» (Κοιν. Περίοδος ΙΕ’, Σύνοδος Α, Συνεδρίαση ΡΞΘ’).
Τα στοιχεία αυτά είναι αναληθή και δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις.
Η αλήθεια έχει ως εξής: στο Γυμνάσιο-Λ.Τ. Λειψών οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί είναι 12 (ενώ 8 εκπαιδευτικοί είναι αποσπασμένοι με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας) και οι φοιτούντες μαθητές είναι 46, ενώ στο δημοτικό σχολείο οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί είναι 10 και οι μαθητές φτάνουν τους 53. Τα στοιχεία αυτά είναι ασφαλώς στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας, καθώς ενημερώνεται από τo σύστημα “Survey” (το οποίο ανέπτυξε και διαχειρίζεται το ίδιο το Υπουργείο) των παραπάνω σχολείων (με στοιχεία που επιβεβαιώνονται δύο φορές το μήνα) και όφειλε να τα γνωρίζει.
Επίσης, στο Γυμνάσιο-Λ.Τ. Λειψών δε διδάσκονται Θρησκευτικά από την αρχή της χρονιάς, καθώς και Αγγλικά και Γαλλικά από τη μέση της χρονιάς (το Υπ. Παιδείας δεν αντικατάστησε -ως όφειλε- εκπαιδευτικούς που έχουν άδεια), πράγμα για το οποίο, ως σχολείο και τοπική κοινωνία, έχουμε διαμαρτυρηθεί επανειλημμένα στο Υπ. Παιδείας και οι μαθητές είχαν κάνει διήμερη συμβολική κατάληψη. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στο δημοτικό σχολείο του νησιού.
Ποια σκοπιμότητα άραγε εξυπηρετεί η αναφορά ψευδών στοιχείων από τους υπευθύνους του Υπ. Παιδείας για τα σχολεία του ακριτικού αυτού νησιού των Δωδεκανήσων, την ίδια ώρα που υπήρξε κατάληψη πρόσφατα στο δημοτικό σχολείο Λειψών για την αποτροπή σχεδίων συρρίκνωσης του από 6θέσιο σε 4θέσιο και που επιχειρείται μεγάλη μείωση των οργανικών θέσεων σε πανελλαδικό επίπεδο στις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης;
Έχουν αναλογιστεί ότι γυρίζουν την Εκπαίδευση σε συνθήκες της δεκαετίας του ΄60 και απειλούν με ερήμωση πολλές ακριτικές περιοχές της πατρίδας μας;
esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου