Η ΣΤ’ Συνάντηση του Διορθοδόξου Δικτύου Πρωτοβουλιών Μελέτης Θρησκειών και Καταστροφικών Λατρειών έλαβε χώρα από την 19η μέχρι και την 22α Σεπτεμβρίου 2013 στη Βουλγαρία.
Στη συνάντηση κατέστη φανερή η ανάγκη για στενότερη συνεργασία των τοπικών Εκκλησιών με την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών, καθώς επίσης και η κατάρτιση ενιαίου και επικαιροποιημένου καταλόγου αιρετικών ομάδων – σεκτών οι οποίες είναι ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη πίστη, για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση και προστασία των πιστών. Προς τούτο ορίστηκε ειδική επιτροπή, η οποία θα επεξεργαστεί τις βασικές αρχές και προϋποθέσεις, που θα διέπουν την σύνταξη του καταλόγου, ώστε να καταστεί δυνατή η παρουσίασή του στην επόμενη Ζ΄ Συνάντηση.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ:
7 σχόλια:
Στη συνάντηση αυτή, που αφορούσε αιρέσεις και καταστροφικές λατρείες, εκ μέρους της ελλαδικής εκκλησίας εμφανίστηκε ο Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, μαζί με ιερείς της Μητροπόλεώς του.
Δηλαδή, ένας Επίσκοπος, που ενώ στην επαρχία του διατηρεί ένα κέντρο θεολογικών σπουδών το οποίο (ως έχει αποδειχθεί επιστημονικώς σε ημερίδες κτλ) οικοδομεί μίαν καινοφανή αίρεση, τη γνωστή μεταπατερική θεολογία, ο ίδιος να συμμετέχει σε αντιαιρετικές συναντήσεις, προβάλλοντάς τες ως άλλοθι στη συνεχιζόμενη (μεταπατερική) δραστηριότητα του εν λόγω ιδρύματος.
Εδώ τώρα παρατηρούμε, πόσο πολύ πιο πονηρή και επικινδυνη είναι η εποχή μας, από την εποχή των πρώτων αιρετικών, διότι σήμερα κυριαρχεί η διγλωσσία που αποκοιμίζει και μπερδεύει τους πιστούς.
Για να το κατανοήσει αυτό κανείς, ας αναλογιστεί τούτο:
μπορεί να φανταστεί τον 5ο αιώνα να έχει ξεσπάσει θόρυβος γύρω από τις βλάσφημες θέσεις του Νεστορίου για τη Παναγία, και παρολαυτά ο Νεστόριος να συμμετέχει ως Ορθόδοξος σε αντιαιρετική σύναξη; Και όλοι να φοβούνται να το χαρακτηρίσουν αιρετικό ή έστω ότι έχει αιρετικές θέσεις/τάσεις;
Ο Δημητριάδος δεν ήταν. Από τον Βόλο υπήρχε κληρικός και λαϊκός αντιπρόσωποι. Προσωπικά θεωρώ θετικό σημάδι την παρουσία τους σε αυτή την 6η Συνάντηση. Άλλωστε τα περισσότερα αντιαιρετικά γραφεία έχουν σχετική ελευθερία κινήσεων. Ακόμη δηλαδή... Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον σχολιαστή.
Όποιος κατηγορεί παπά
φέρει μεγάλη αμαρτία
είτε είναι αιρετικός
είτε όχι.
Ανώνυμε 1:00 μμ δεν ξέρεις τί σου γίνεται.
«Ἀλλά μοῦ ἀποκρίνεσθε· ἄν εἶναι κακός καί δέν πειθώμεθα, τί ἔχομεν νά γίνομεν; Κατά τί λέγεις ὅτι εἶναι κακός ὁ προεστώς σου; Εἰ μέν εἶναι σφαλερός περί τήν πίστιν, φῦγε καί παραίτησαί τον, ὄχι μόνο ἀν εἶναι ἄνθρωπος, ἀλλά κἄν ἄγγελος εἶναι ἀπό τόν οὐρανόν· εἰ δέ καί εἶναι σφαλερός εἰς τήν πολιτείαν καί τά ἔργα του, μή περιεργάζεσαι...διότι ἀπό τήν πολιτείαν καί τά ἤθη των κανένας δέν βλάπτεται· ἐπειδή εἶναι φανερά εἰς ὅλους καί ἐπειδή οὔτε αὐτός ὁ διδάσκων, ὅσο πονηρός καί ἁμαρτωλός ἄν εἶναι δέν ἠμπορεῖ νά διδάξη νά κάμουν οἱ ἄνθρωποι κακά. Ἀλλά ἡ πίστις καί τά πονηρά δόγματα ὅσα ἔχει, οὔτε φανερά εἶναι εἰς ὅλους ἀλλά οὔτε καί αὐτός θέλει παύσει νά διδάσκη· ὄθεν καί ἡ ἐντολή ἥν παρήγγειλεν ὁ Κύριος, δηλαδή, «τό μή κρίνετε διά νά μή κριθῆτε» εἰς τήν ζωήν ἀποβλέπει καί ὄχι εἰς τά τῆς πίστεως δόγματα».
(Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου, λόγος 34, μετάφρασις Ἁγ. Νικοδήμου).
Ελπίζω να κατάλαβες ανώνυμε 1.00 μ.μ. (όπως και κάθε ανώνυμος) τί μας διδάσκει ο Άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος, οπότε το σχόλιό σου είναι αβάσιμο κι αστήρικτο. Συνεπώς καταλαβαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε όταν βλέπουμε επισκόπους όπως ο Δημητριάδος, άλλα να λένε τη μια και άλλα να πράττουν την άλλη. Μη πείθεσθε λοιπόν τοις ηγουμένοις αφού η διγλωσσία είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των οικουμενιστών.
ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ
ΕΣΥ 2/45
ΕΑΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ
Ο ΣΦΑΛΕΡΟΣ;
Έχει δίκιο το αγαπητό Αντιαιρετικό Εγκόλπιο, ο Δημητριάδος δεν παρέστη ως φυσική παρουσία στο συνέδριο, συμμετείχε εξ αποστάσεως, καθότι αναγνώσθηκε μήνυμά του.
Ζητώ συγνώμη για την (μερική) παραπληροφόρηση...
Δημοσίευση σχολίου