18/4/15

Πιθανότατα άρση του διετούς αποκλεισμού και για όσους αναπληρωτές δεν ανέλαβαν φέτος υπηρεσία

Πακέτο μέτρων για τους αναπληρωτές στο πολυνομοσχέδιο
Μπορεί κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να κυριάρχησαν θέματα που αφορούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από τα βασικά σημεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ωστόσο το πολυνομοσχέδιο θα αφορά και τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών Μαρία Σπανού, δήλωσε στο news.gr ότι το πολυνομοσχέδιο θα συμπληρώνεται σταδιακά με ρυθμίσεις που θα επιλύουν ζητήματα των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και των δυο βαθμίδων.

Ήδη, όπως γράψαμε, ρυθμίζεται το θέμα του διετούς αποκλεισμού όσων εκπαιδευτικών δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται. Σημειώνουμε ότι στενός συνεργάτης της πολιτικής ηγεσίας δήλωσε στο news.gr ότι το εν λόγω μέτρο αφορά και τους αναπληρωτές του σχολικού έτους 2014-15 καθώς με τη ψήφιση του νόμου παύει η ισχύς της προηγούμενης ρύθμισης, που στερούσε το δικαίωμα για την κατάθεση αίτησης.

Η παραπάνω ρύθμιση αναμένεται να ωφελήσει περίπου 500-600 εκπαιδευτικούς που δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν το τρέχον έτος και δεν θα συμπεριλαμβάνονταν στους πίνακες του 2015-16. Εάν ίσχυε η ρύθμιση του νόμου 3966/2011 για ακόμη μια χρονιά, οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να επανέλθουν στους πίνακες το σχολικό έτος 2016-17.

Στο πολυνομοσχέδιο εκτός της άρσης του διετούς αποκλεισμού αναμένεται να εισαχθεί το άνοιγμα των πινάκων, που θα φέρει και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από το 2010 και έπειτα ενώ ενδέχεται να ρυθμιστεί και το θέμα του τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών.

Επίσης με το πολυνομοσχέδιο θα δοθεί λύση και στο θέμα της διαφορετικής ημέρας ανάληψης υπηρεσίας κρατικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ ενώ με την πάροδο του χρόνου θα γνωστοποιηθούν και άλλα μέτρα για τους αναπληρωτές.

Καλόγηρος Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)