9/6/18

Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος, Οικουμενισμός, ομοφυλοφιλία, διάγνωση, θεραπεία

Ἐν Πειραιεῖ 8-6-2018
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΘΕΡΑΠΕΙΑ
Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος
ΣήμεραΣατανς σηκώνει πάλι μαθάδεια τκεφάλι καὶ ἀπειλενκαταστρέψει ὅ,τιραο, ὑψηλό, ἠθικό, πνευματικό, χριστιανικό,
εαγγελικό, ἀποστολικό καί πατερικό, ἔχει κατορθωθεῖ καττδισχιλιετς διάστημα τς ζως καδράσεως τς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Προσπαθεῖ νά ἐκτροχιάσει τόν ἄνθρωπο ἀπό τόν σκοπτς δημιουργίας του ἀπσμα καψυχή, ὕλη καπνεμα, πού εἶναι ἡ ὑποταγτς σάρκας στπνεμα, ἡ πνευματοποίηση καὶ κατά χάριν θέωση τοῦ ἀνθρώπου, καὶ ὄχι τὸ ἀντίθετο, ἡ σαρκοποίηση, ἡ ὑποταγτοπνεύματος στσάρκα. Ατὸ ἀποτελεῖ ἀνατροπτοσχεδίου τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεογιτννθρωπο. Ὁ ἀντικείμενος Σατανς θέλει τννθρωπο δολο τς σάρκας, τςδονς, τςμαρτίας, ὄχι πνευματικό, ἀλλὰ ὑλικδημιούργημα, σν τὰ ἄλογα ζα.


Ὡς προώθηση τοῦ προαναφερθέντος σατανικοῦ ἐγχειρήματος θά πρέπει νά θεωρηθεῖ α) τό γεγονός ὅτι στό ἐπίσημο τελικό κείμενο τῆς 10ης  Γενικῆς Συνελεύσεως τοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν», δηλ. αἱρέσεων, πού συνῆλθε στό Πουσάν τῆς Νοτίου Κορέας, τόν Νοέμβριο τοῦ 2013, καί τό ὁποῖο δυστυχῶς υἱοθετήθηκε, ἄνευ ἀντιδράσεων, καί ἀπό ἐκπροσώπους τῶν Τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ὑπάρχει ἐνισχυμένονδιαφέρον τοῦ «Π.Σ.Εγιά τίς «σεξουαλικές μειονότητες» (ΛΟΑΤΚΙ - LGBTI)[1].

Ἐπίσης, ὠς προώθηση τοῦ προαναφερθέντος σατανικοῦ ἐγχειρήματος θά πρέπει νά θεωρηθεῖ β) ἡ φερομένη πρόταση τοῦ οἰκουμενιστοῦ Σεβ. Μητρ. Γέροντος Περγάμου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα κατά τίς ἐργασίες τῆς Εἰδικῆς Προσυνοδικῆς Ἐπιτροπῆς γιά τήν ἑτοιμασία τῶν θεμάτων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης τόν Μάρτιο τοῦ 2015[2], περί συμπεριλήψεως τῆς ὁμοφυλοφιλίας στίς καταδικαστέες διακρίσεις. Εὐτυχῶς, ἡ πρότασή του τελικς δν συμπεριελήφθη στκείμενο τῆς Εἰδικῆς Προσυνοδικῆς Ἐπιτροπῆς, ἕνεκα τῆς θυέλλης τῶν ἀντιδράσεων τῶν περισσοτέρων ἀντιπροσώπων[3].

Ἀπό τά ἀνωτέρω, μπορεῖ ὁ καθένας, νηφαλίως σκεπτόμενος, νά ἐννοήσει τίς σχέσεις τῶν συγκοινωνούντων δοχείων, πού ὑπάρχουν μεταξύ αἱρέσεως, Οἰκουμενισμοῦ καί ἀνηθηκότητας, ὅπως ἐπίσης καί κάτω ἀπό ποιούς ὄρους καί προϋποθέσεις συγκαλοῦνται οἱ προσυνοδικές διασκέψεις καί λαμβάνονται οἱ ἀποφάσεις.

Τέλος, ὡς προώθηση τοῦ προαναφερθέντος σατανικοῦ ἐγχειρήματος θά πρέπει νά θεωρηθεῖ γ) ἡ νομιμοποίηση τοῦ ασχίστου πθους τςμοφυλοφιλας, τῆς ἀλλαγῆς φύλου ἀπό 15 ἐτῶν καί τῆς υἱοθεσίας τέκνων ἀπό ὁμοφυλοφιλα ζευγάρια στχρα μας ἀπό τήν Βουλή, καθῶς ἐπίσης καί ἡ πραγματοποίηση τά τελευταῖα χρόνια δημοσίων προκλητικῶν ἐκδηλσεων-παρελάσεων τς «μοφυλοφιλικςπερηφανεας» (Gay Pride) στνθνα κατήν Θεσσαλονίκηπτήν χρηματοδότηση τοῦ Ἀμερικανικοῦ προξενείου, τήν στριξη καί ἐποπτεα τν δημρχων τν δο πλεων (Καμνη καΜπουτρη) κατήννοχη σιωπή-συγκατθεσηνευ οὐσιαστικῶν ἀντιδρσεων καί ἀντιστσεων τν τοπικνπισκπων (Ἀρχιεπισκπουθηνν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνμου καΜητροπολτου Θεσ/κης κ. Ἀνθμου). Γιά φέτος, 2018, τό «Athens Pride» θά πραγματοποιηθεῖ στίς 9 Ἰουνίου καί τό «Thessaloniki Pride» στίς 23 Ἰουνίου.     

Ὅλα τά ἀνωτέρω μᾶς ὑποχρεώνουν καί πάλι νά ἀναφέρουμε τά αὐτονόητα.

Οἱ πολιτικοίλων τν παρατάξεων, προωθον τήνμοφυλοφιλία μεταξύ κυρίως τν νέων παιδιν καί μάλιστα τήνλλαγή φύλου. Ατό εναι μεγάλημαρτία. Εἶναι νόμοςνομος, εναι τό «βδέλυγμα τςρημώσεωςστώςν τόπῳ ἁγί». Ἡ ὁμοφυλοφιλίατανμόνη περίπτωση, πούνάγκασε τόν Θεό νά ρίξειπό τόν ορανό φωτιά καί θειάφι καί νά κάψει δέκα πόλεις, διότι τά Σόδομα καί τά Γόμοραταν δέκα πόλεις μέ 120.000 περίπου κατοίκους. Δένπάρχειλλη περίπτωσηΘεός νάριξε φωτιά καί θειάφι. Ὅμως, λόγτςμοφυλοφιλίας, ἔριξε. Ἐπίσης, ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης σέ μιάποσημείωση, πούχει στο βιβλίο του «ρμηνεία τν Κανόνων τν Δεσποτικν καί Θεομητορικνορτν», ἑρμηνεύοντας τόν Κανόνα τν Χριστουγέννων, λέγειτι, λίγο προτογεννηθεῖ ὁ Χριστός στή γτιμώρησελους τούςμοφυλοφίλουςλης τς γς. Ἔστειλεγγελο, ὁ ὁποος κατέσφαξελους τούςμοφυλοφίλους, διότι δένθελεΧριστός ὁ ἴδιος, ἀλλά καί ὁ ἴδιοςΤριαδικός Θεός μας, νάπάρχει ατήθεομίσητημαρτία τςμοφυλοφιλίας, τήνρα πού γεννιότανΧριστός στή γ[4].

ρα, λοιπόν, μ’ατά τά δύο γεγονότα, διαπιστώνουμεξποκαλύψεωςτι δέν εναι θεάρεστη ἡ ὁμοφυλοφιλία οτε ἡ ἀλλαγή φύλου.

Γιά νά μήν θεωρηθομε φανατικοί, μισαλλόδοξοι καί ρατσιστές, δηλώνουμετι γαπομεν Χριστπάρα πολύλους τούςμοφυλόφιλουςλης τς γς καίσα επαμε μέχρι τώρα καίσα θά πομε στή συνέχεια δένφορον τά πρόσωπα τνμοφυλοφίλων, ἀλλά τήνμαρτία τςμοφυλοφιλίας καί μόνο.

τανναςμοφυλόφιλοςπισκέφτηκε τόν γιο Παΐσιο τόνγιορείτη, τόν νεότερογιο τοῦ Ἁγίουρους, ὁ ἅγιος Παΐσιος τοῦ ἔδειξε πάρα πολύγάπη, στοργή καί φροντίδα. Διότι, εδετι εχε καλή προαίρεση τό παιδί ατό, παρόλο πούπεφτε στόμάρτημα τςμοφυλοφιλίας. Τό παιδί ατό ζήτησεπό τόνγιο Παΐσιο νά τόν βοηθήσει νά ξεπεράσει καί νά θεραπευτεῖ ἀπό ατό τό πρόβλημα τςμοφυλοφιλίας. Τολέει, λοιπόν, ὁ ἅγιος Παΐσιος : «Κοίταξε, παιδί μου. Ἄσε στήνκρη τόν λογισμό καί τίς πράξεις, πούκανες μέχρι τώρα. Θά σέ ρωτήσωρισμένα πράγματα καί θά μοῦ ἀπαντςσύ. Μπορες νά πηγαίνεις κάθε Κυριακή στή Θεία Λειτουργία μιςκκλησίας τςνορίας σου»; Λέει τό παιδί : «Μπορῶ, Γέροντα». «Μπορες νά πηγαίνειςσο μπορες πιό συχνά στά νοσοκομεα καί νά παρηγορες γέρους καί φτωχά παιδιά καί νά τούς βοηθς»; «Μπορῶ, Γέροντα». «Μπορες, ἄνχεις χρήματα, νά δίνεις κάτιπό τά χρήματά σου σέ φτωχά παιδιάσέ φτωχούςνήμπορους γέρους»; «Μπορῶ, Γέροντα». «Μπορες νά πηγαίνεις σένα πνευματικό κέντρο νά παρακολουθεςμιλίες πνευματικοπεριεχομένου»; «Μπορῶ, Γέροντα». «Μπορες νάρχεσαι στόγιονροςσο πιό συχνά μπορες, γιά νά σέ βλέπωνά βλέπεις κισύ πς εναιζωή τοῦ Ἁγίουρους, ὄχι γιά νά γίνεις μοναχός, ἀλλάζωή τοῦ Ἁγίουρους θά σέ βοηθήσει σιγά-σιγά, μεταξύ τνλλων πού επαμεως τώρα, νά ξεπεράσεις τό πρόβλημα καί νά θεραπευθεςπό τήνμοφυλοφιλία»; «Μπορῶ, Γέροντα, νάρχομαι συχνά στόγιονρος». «ραα! Κάνε ατά καίσε τώρα στήνκρη τίς σκέψεις τςμοφυλοφιλίας». Τό παιδί συγκινήθηκε πάρα πολύ, ἔκλαιγε, ἔπεσε στά πόδια τοῦ ἁγίου Παϊσίου καί τά φιλοσε καί τόν εχαρίστησε γιά τήν λύση, πού τοῦ ἔδωσε στό πρόβλημά του. Καί τό παιδί ατό μέσα σένα χρόνο σιγά-σιγά θεραπεύθηκε καί γιά τήνπόλοιπή του ζωή δέν ξανάπεσε στόμάρτημα τςμοφυλοφιλίας.

πομένως, οἱ ἄνθρωποι ατοί, τάγόρια καί τά κορίτσια, πού τυχόν πάσχουνπόμοφυλοφιλία, μπορον νά θεραπευθον μέ τίς πνευματικές λύσεις, πούδωσε ὁ ἅγιος ΠαΐσιοςΚαππαδόκηςγιορείτης.

πίσης, πρέπει νά πομε κικόμηνα περιστατικό, πούφορά τόγιονρος πάλι. Πρίν τρία-τέσσερα χρόνια οἱ ἐφημερίδες τνθηννγραφανναντίον τςερς Μονςβήρων τοῦ Ἁγίουρουςτι περιθάλπει καίνισχύει τιςμοφυλοφιλικές σεξουαλικές σχέσεις. Καίνέφεραντι δύοπό τούς μοναχούς, πούταν τότε στήν μονήβήρων, ἦταν σεσημασμένοιμοφυλόφιλοι. Ἡ ἀλήθεια ποιάταν, ὅμως; Δένπρεπε νά κατηγορήσουν τήν μονήβήρων, διότι τά παιδιά ατάτανμοφυλόφιλοι, προτοῦ ἔλθουν στόγιονρος. Δένπέκτησαν μέσα στόγιονρος τήνμοφυλοφιλία. Καίταν τά παιδιά ατά πγαν στούς γιατρούς νάξετασθον, ογιατροί τούς επαντιχουν τήνρρώστεια τοῦ Ἔιντζ. Καί τούς επαν ογιατροίτι μέσα σένάμιση δύο χρόνια τό πολύ θά πεθάνουν. Τά παιδιά ατά συγκλονίστηκαν, μετενόησαν γιά τίςμαρτίες τους, παρ’λο πούταν φίλοι καί εχαν σχέσεις σεξουαλικές μεταξύ τους - ἀγόριαταν -, ἀποφάσισαν να’ ρθον στόγιονρος καί νά πνε στήν μονήβήρων, νά γίνουν μοναχοί, νάξομολογονται συχνά, νά κοινωνον συχνά, νά λαμβάνουν μέρος στίςκολουθίες, νά κάνουν τόν κανόνα τους καί νά πεθάνουν ερηνικά καί χωρίς νά κάνουνλλη φορά τήνμαρτία τςμοφυλοφιλίας. Ἔτσι, λοιπόν, ξεκίνησανπό τήνθήνα, πγαν στήν μονήβήρων, ἐξομολογήθηκαν στόν τότεγούμενο π. Βασίλειο Γοντικάκη, καί τούς συμβούλεψεναλόγως καί τούς δέχθηκε στό μοναστήρι καίζησαν τά παιδιά ατά μέγνεία, μέγνότητα βίου καί σώματος καί ψυχς, ἐξομολογονταν συχνά, κοινωνοσαν συχνά, λάμβαναν μέρος στίςκολουθίες καί μετάπόνάμισυ χρόνο πέθαναν καί οδύο.

πομένως, βλέπουμετι ἡ Ἐκκλησία δέν μισετούςμοφυλόφιλους. Ἁπλς, ἐμες μισομε τήνμαρτία. Γιατί, ἡ ἁμαρτία εναι χωρισμόςπό τόν Θεό, εναι πνευματικήσθένεια, ἀλλά θεραπεύεται μέσα στήνκκλησία. Ὅλοι εμαστεμαρτωλοί. Δέν εμαστελοιμοφυλόφιλοι, ἀλλά εμαστελοιμαρτωλοί. Ποιός μπορενά πεῖ ὅτι εναιναμάρτητος; Ὁπότε, πρέπει μ’ατόν τόν τρόπο καί στόν κόσμο νάντιμετωπίζουμε τούςμοφυλόφιλους μέν Χριστῷ ἀγάπη, ὄχιμαρτωλήγάπη, μέ στοργή, μέ φροντίδα, μέ συμβουλές. Κιν κάποιοιπ’ατούς εναι καλοπροαίρετοι καί δέν λαμβάνουν μέρος στίς παρελάσειςπερηφανείας, γιατί ατό εναι γωισμός,λλά ταπεινά καταλαβαίνουν τό λάθος τους καίγωνίζονται νά τό ξεπεράσουν, τότε πρέπει νά τούς φροντίζουμε καί νά τούςγαπομεν Χριστπάντοτε[5].

Ἡ ἀνατροπή τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας μέ τήν ἀπενοχοποίηση τῆς σαρκικῆς σαπρότητος, ὡς δῆθεν διαφορετικότητος καί ἐκφράσεως ἐλευθέρου αὐτοπροσδιορισμοῦ, εὔστοχα χαρακτηρίζεται ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο ὡς ὁ «κολοφών» τῶν ἁμαρτημάτων[6].

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὡς Σῶμα Χριστοῦ, εἶναι τό ἰατρεῖο τῶν ψυχικῶν καί σωματικῶν παθῶν καί ἡ χώρα τῶν μεταποιουμένων ἁμαρτωλῶν, καί ὄχι τῶν σατανικῶς καί ἀμετανοήτως ἐμμενόντων στήν διαστροφή τῆς ἀληθείας καί τῆς ἀνθρωπίνης ἀξιοπρεπείας καί ὀντολογίας.

Διαχρονικά, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ, ἀγωνιζομένη ἐπί τῆς Γῆς, στηλιτεύει τήν πολυποίκιλη τραγικότητα τῆς εἰδεχθοῦς ἁμαρτίας, ὡς ἀποκοπή καί σχάση ἀπό τήν κοινωνία μέ τόν Ζῶντα Θεό, τόν Δημιουργό τῆς ζωῆς, καί ὄχι τόν ἁμαρτωλό ἄνθρωπο, τόν ὁποίο περιθάλπει διά τῶν εὐχῶν καί τῶν ἱερῶν μυστηρίων της καί περιβάλλει μέ ἄφατη στοργή καί συμπάθεια, ἐφαρμόζοντας κατά περίπτωση καί τήν οἰκονομία, μέσω τῆς ὁποίας ρυθμίζει τήν ἐπιστροφή καί ἀνάνηψή του.

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σέβεται τήν προσωπική καί ἰδιωτική ζωή κάθε προσώπου, ὡς ὑπεύθυνη ἐλεύθερη ἐπιλογή. Δέν ἔχει πρόθεση οὔτε νά ἐπέμβει ρατσιστικά οὔτε νά ἀναστείλει δικαιώματα καί ἐλευθερίες.

Ἡ ἀπενοχοποίηση, ὅμως, τοῦ ἐγκλήματος τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ἀναγνώριση τῶν αἰσχίστων παθῶν τῆς ὁμοφυλοφιλίας σήμερα, τῆς παιδοφιλίας αὔριο (βλ. Ὀλλανδία) καί τῆς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ἀποτελεῖ ἀσύγγνωστο καί τερατῶδες κακούργημα εἰς βάρος τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, τό ὁποῖο ἐξισώνεται πλήρως μέ τήν ὕβρη τῶν Σοδόμων καί Γομμόρων. Ἡ ἀθώωση, ὑποστήριξη καί παρουσίαση τῶν αἰσχρῶν καί ἀτίμων παθῶν ὡς φυσιολογική κατάσταση καί ὡς ἁπλῆ διαφορετικότητα προσκρούει στήν πανανθρώπινη συνείδηση, ἡ ὁποία ἀνά τούς αἰῶνες γνωρίζει ὡς φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις ἀνάμεσα στόν ἄνδρα καί τήν γυναίκα, στό ἄρσεν καί τό θῆλυ, πού ἐντός τοῦ μεγάλου μυστηρίου τοῦ γάμου ἀποβαίνει συνδημιουργός τῆς ζωῆς μέ τόν Πανάγιο Θεό. Αὐτή εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φυσιολογία καί ὀντολογία. Κάθε ἄλλη σχέση ἀνατρέπει τήν ἀνθρώπινη ὀντολογία, ὡς παρά φύσιν ἐκτροπή, ἡ ὁποία δέν παρατηρεῖται οὔτε καί στά ζῶα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» τοΣιωνιστικοσυστήματος.

Ἰδιαίτερα ἡ Ἁγία Γραφή, πού ἐκφράζει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, τοῦ δημιουργοῦ τοῦ ἀνθρώπου καί σοφοῦ γνώστη τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως, καταδικάζει τήν ὁμοφυλοφιλία ὡς πάθος, ἀτιμία καί ἀσχημοσύνη, τό ὁποῖο τιμωρήθηκε αὐστηρά μέ φωτιά καί θειάφι στήν πόλη τῶν Σοδόμων καί Γομόρων. Γιά τό σύνολο τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι τό πιό σιχαμερό καί ἀκάθαρτο ἁμάρτημα καί ἀποτελεῖ μεγάλη ἀσέβεια πρός τόν Θεό - Δημιουργό τοῦ ἀνθρώπου σέ ἄρσεν καί θῆλυ καί βλάσφημη κατάργηση τοῦ Εὐαγγελίου.

Ἡ δημόσια προβολή τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἐκτός τοῦ ὅτι προσβάλλει τήν δημόσια αἰδώ καί τήν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρός τούς νέους μηνύματα ἀνώμαλης σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς, πού ἀποτελεῖ τορπίλλη στά θεμέλια τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καί τῆς κοινωνίας μέ τό ὀξύ δημογραφικό πρόβλημα, ἀλλά καί αἰτία ψυχοπαθολογικῶν διαταραχῶν στά παιδιά, πού θά ἀνατραφοῦν ἀπό ὁμοφυλοφιλικά ζεύγη[7].

Στν νέο αώνα τς βασιλείας τοΘεοῦ, ποπραγματοποιεται μέσα στνστορικπορεία καζωτς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐγκαταλείπονται τπαλαιπάθη, τγήϊνα, τσαρκικά, καβιώνεταιπτώρα, καττς δυνατότητες κάθε πιστοῦ, ετε μέσα στν ελογημένο θεσμτογάμουςγκράτεια κασωφροσύνη, ετε στνσάγγελο βίο τν μοναχν μτνρεττς παρθενίας, ἡ πορείαπτ«κατεκόνα» στό «καθ᾽ ὁμοίωσιν», ἡ νίκη τοπνεύματοςπτς σάρκας, ἡ ἀγγελοποίηση τοῦ ἀνθρώπου στθέση τοφθονεροκαὶ ἐκπεσόντοςπτνγγελικτάξηωσφόρου. ἈναφερόμενοςΧριστς στν αφνιδιαστικὴ ἔλευση τςμέρας τς κρίσεως, ποθξαφνιάσεισουςνέμελα καὶ ἀφρόντιστα ζον μέσα στςλικς κασαρκικςπολαύσεις, λέγειτι θπάθουν ατὸ, ποὺ ἔπαθαν πρτοκατακλυσμοοἱ ἄνθρωποι, δίνοντάς μαςτσικριβέστατη εκόνα τςλιστικς κασαρκικς ζως τους : «σπερ γρσανν ταςμέραις τοΝε τας πρτοκατακλυσμοτρώγοντες καπίνοντες, γαμοντες καὶ ἐκγαμίζοντες, ἄχριςμέρας εσλθε Νε ες τν κιβωτόν, καοκγνωσανωςλθενκατακλυσμς καὶ ἦρενπαντας, οτωςσται καὶ ἡ παρουσία τοΥοτοῦ ἀνθρώπου»[8]. Ὁ Εαγγελιστς Λουκς προσθέτει κατν τρόπο ζως τν Σοδομιτν, ὅμοιο πρς τν ζωτννθρώπων πρτοκατακλυσμοῦ : «Κακαθςγένετον ταςμέραις Νε, οτωςσται καὶ ἐν ταςμέραις τουοτοῦ ἀνθρώπου· ἤσθιον, ἔπινον, ἐγάμουν, ἐξεγαμίζοντο, ἄχριςμέρας εσλθε Νε ες τν κιβωτόν, καὶ ἦλθενκατακλυσμς καὶ ἀπώλεσενπαντας. Ὁμοίως καὶ ὡςγένετον ταςμέραις Λώτ· ἤσθιον, ἔπινον, ἠγόραζον, ἐπώλουν, ἐφύτευον, ᾠκοδόμουν· ᾗ δὲ ἡμέρᾳ ἐξλθε ΛτπΣοδόμων, ἔβρεξε πρ καθεονπορανοκαὶ ἀπώλεσενπαντας»[9]. Ὁ ἴδιος εαγγελιστς παρουσιάζει τν Σωτρα Χριστνὰ ἐξαγγέλλει τν νέο αώνα τς βασιλείας τοΘεοῦ, ὅπου οἱ ἄνθρωποιγκαταλείπουν τσαρκικκαζονςγγελοι˙ «Ουοτοαἰῶνος τούτου γαμοσι καὶ ἐκγαμίζονται· οδκαταξιωθέντες τοαἰῶνοςκείνου τυχεν κατςναστάσεως τςκ νεκρν οτε γαμοσιν οτε γαμίζονται…σάγγελοι γάρ εσι καυοί εσι τοΘεοτςναστάσεως υοὶ ὄντες»[10].

Μέσα, λοιπν, στν καινκτίση τς βασιλείας τοΘεοῦ ὁ καινς, ὁ νέοςνθρωπος, ποκτίσθηκεν Χριστῷ, θάπτει τν παλαιὸ ἄνθρωπο, νεκρώνει τπάθη κατςμαρτίες καπραγματοποιετθαμα τς μεταμορφώσεώς του καττθέλημα τοΘεοκακατεκόνα Χριστοῦ. ἈπτνποχτοΧριστοκατνγίωνποστόλων ζομε αττθαμα· ἡ ἄγονη πρν καστερανθρωπότητα γέννησε κακαρποφόρησεκατομμύριαγίωννθρώπων, ὁσίων, ἀσκητν, παρθένων, νέων κανεανίδων, ποκατόρθωσαν μτος πνευματικούς τουςγνεςχι νὰ ἀποφύγουνπλς τπαρφύσιν κανμείνουν στκατφύσιν, ἀλλνφθάσουν καὶ στὸ ὑπρ φύσιν, ἐκπλήττονταςκόμη κατοςγγέλους, ποὺ ἔβλεπαννθρώπους συνδεδεμένους μσάρκα νκατανικον τνσαρκο Σατανκανσυναγωνίζονται τοςγγέλους. Οἱ ὕμνοι πρς τοςσίουςσκητές αττκατορθώματαξυμνον. Διδάσκουν οἱ ὅσιοινδρες καοἱ ὅσιες γυνακες «περορν μν σαρκός, παρέρχεται γάρ, ἐπιμελεσθαι δψυχς πράγματοςθανάτου».ζησανς «σαρκοι»πτς γς, ὡς «ν σώματιγγελοι», «τν δαιμόνωνλεσαν τς φάλαγγας, τνγγέλωνφθασαν ττάγματα, ὧν τν βίονμέμπτωςζήλωσαν»[11].

Οἱ σαρκικές πράξεις, ἐκτός τοῦ ἱεροῦ μυστηρίου τοῦ Γάμου, χωματοποιοῦν ἀναπόδραστα τήν ψυχή τοῦ ἀνθρώπου καί καταστρέφουν τίς πνευματικές του ἐφέσεις, σκοτίζοντας τόν ἀνθρώπινο νοῦ, καί καταλύουν τήν δυνατότητα κοινωνίας μέ τόν Πανάγιο Θεό, πού διασαλπίζει διαχρονικά «οὐ μὴ μείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας»[12].

Ἡ σχέση μέ τόν Θεό εἶναι βέβαια θέμα ἐλευθέρας ἐπιλογῆς, κατά τήν διάρκεια τῆς ἐπιγείου ζωῆς .Ὁ Πανάγιος, ὅμως, Θεός, στό ἐπέκεινα, στήν ἄλλη, τήν αἰώνια ζωή, ὅταν ἅπασα ἡ ἀνθρωπότης θά ὑποστεῖ τήν κοινή καί καθολική κρίση, ὅπου «οὐκ ἔστι μετάνοια», θά στηλιτεύσει, ὅπως ἀποδεικνύεται μέσω τῶν Ἱερῶν Γραφῶν, τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, καί τήν ἁμαρτία καί τόν ἁμαρτωλό. Οἱ φρικώδεις λόγοι τοῦ Σαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου, «Πορεύεσθε ἀπ’ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τό πῦρ τό αἰώνιον τό ἠτοιμασμένο τω διαβόλῳ καί τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ»[13], ἀποδεικνύουν τά πράγματα.

Δέν ἔχει καμμία θέση στήν Ὀρθόδοξη Θεολογία ἡ Ὠριγενιστική θεωρία περί ἀποκαταστάσεως τῶν πάντων, μέ τήν ὁποία ἐρωτοτροποῦν καί μερικοί σύγχρονοι οἰκουμενιστές θεολόγοι. Σύμφωνα μ'αὐτή, ὁ Θεός εἶναι ὁ δημιουργός τοκαλοῦ. Τπάντα δημιούργησε «καλλίαν». Τκακδέν ἔχει τβάση του στόν Θεό, γιατί ὁ Θεός «οὐκ ἔστιν τῶν κακῶν αἴτιος». Τκακό ἐμφανίσθηκε μεταγενεστέρως. Δέν εἶναι δημιούργημα τοΘεοῦ. Ὁ ἄνθρωπος, ἐξ αἰτίας τῆς κτιστότητος καί τῆς τρεπτότητός του, κάνοντας κακχρήση τοαὐτεξουσίου του, ἐπινόησε καί ἐπέλεξε τκακό. Πρωταίτιος καί ἐφευρέτης τῆς κακίας εἶναι ὁ διάβολος, κασυναίτιος, θύμα τῆς κακίας εἶναι ὁ ἄνθρωπος. Ἄρα, τκακδέν ἔχει ὑπόσταση, εἶναι παρυπόσταση˙ δέν ἔχει ὀντολογία, δηλ. δέν εἶναι δημιουργός τοκακοῦ ὁ Θεός. Τίποτε, ὅμως, δέν νικτήν δύναμη τοΘεοκαί τό ἔλεός Του. Ἑπομένως, οὔτε κατκακμπορενά ὑπερισχύσει τοΘεοῦ. Ἔτσι, σττέλος τῆς ἱστορίας θά ἐπικρατήσει μόνο τκαλό, δηλ. ὁ Θεός, ἐνῶ τκακθά ἐξαφανισθεῖ παντελῶς. Ἀκόμη κατπῦρ τῆς κολάσεως, κατά τόν  Ὠριγένη, εἶναι καθάρσιο καί ἰαματικό καί ὄχι τιμωρό. Ἑπομένως, κι αὐτή ἡ κόλαση ὑπάρχει ὡς θεραπευτήριο καδέν εἶναι ἀπέραντη. Ἐφ' ὅσον τκακθσταματήσει νά ὑπάρχει, δέν θεἶναι αἰώνιο, οὔτε καί ἡ κόλαση θεἶναι αἰώνια.

Ὅμως, θπρέπει νσημειώσουμε ὅτι ὁ ριγένης ἔχει ἀναθεματισθεῖ κακαταδικασθεῖ ἀπό τήν Ε΄ Ἁγία καί Οἰκουμενική Σύνοδο (653) γιτμισαρδόγματα, ποφλυαροῦσε, ἀνάμεσα στά ὁποία ἦταν ἡ θεωρία περί ἀποκαταστάσεως τῶν πάντων καί ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος. Ἡ Σύνοδος ἐπίσης ἐξέθεσε εἰκοσιπέντε ἀναθεματισμούς ἐναντίον τῶν Ὠριγενιστῶν[14]. Ἄρα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, διά ἀλαθήτου ἀποφάνσεως Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἔχει ἀπορρίψει κακαταδικάσει αὐτή τήν θεωρία. Ἄλλωστε, ἡ ἐσφαλμένη ἄποψη ὅτι ἡ κόλαση ἔχει τέλος, ἔρχεται σσφοδρσύγκρουση μέ ἀγιογραφικά χωρία, ὅπου ὀφθαλμοφανς κηρρύτεται ὅτι ἡ κόλαση εἶναι αἰώνια, ὅπως τά Mτθ. 25, 46, Μρκ. 3, 29, Β΄ Θεσ. 1, 9 καί Ἀποκ. 14, 11[15], διότι εναι καθαρά θέμαλευθέρας προσωπικςπιλογς!!! Καίπομένωςσεβόμενος πλήρως τήνλευθερία τν κτισμάτων Του Θεός, θάνέτρεπε τήν θεόσδοτηλευθερία τοπροσώπου παρεμβαίνων καίνατρέπων τήν προσωπικήπιλογή.

Ὅλα τά προαναφερθέντα ἔχουν ἄμεση καί ἄρρηκτη σχέση μέ τήν σωτηρία, τόν ἐξαγιασμό, τήν κατά χάριν θέωση τοῦ ἀνθρώπου. Ἔχουν δηλ. σωτηριολογικές συνέπειες. Εἶναι θέμα ζωῆς καί θανάτου, μετοχῆς τοῦ Παραδείσου ἤ τῆς κολάσεως. Ὅποιος διακατέχεται ἀπό τά αἰσχρά καί ἄτιμα πάθη καί δέν τά καταπολεμᾶ ἐν μετανοία, ἀλλά ἀντιθέτως ὑπερηφανεύεται γι’αὐτά καί προσπαθεῖ νά τά νομιμοποιήσει ἐπίσημα καί θεσμικά ὡς φυσιολογικά, δέν σώζεται, χάνει τόν Παράδεισο. Ὁ λόγος τοῦ Ἀπ. Παύλου, πού εἶναι τό στόμα τοῦ Χριστοῦ, εἶναι σαφέστατος, καθαρός καί ξάστερος˙ «μή πλανᾶσθε˙ οὔτε πόρνοι, οὔτε εἰδωλολάτραι, οὔτε μοιχοί, οὔτε μαλακοί, οὔτε ἀρσενοκοῖται, οὔτε πλεονέκται, οὔτε κλέπται, οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδωροι, οὐχ ἄρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι»[16]

Ἀπό τά ἀνωτέρω ἀποδεικνύεται πασίδηλα ὅτι ἡ δῆθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εὐαισθησία, τά δῆθεν σχετικά ἀνθρώπινα δικαιώματα καί ὁ δῆθεν ἐλεύθερος αὐτοπροσδιορισμός καί προσανατολισμός περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί τήν ταυτότητα τοῦ φύλου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἡ καταβαράρθρωση καί ὁ καταποντισμός τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας καί ἀξιοπρέπειας καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τῆς ἐννοίας «ἄνθρωπος», πού στήν ἑλληνική γλώσσα σύγκειται ἀπό τό ἐπίρρημα «ἄνω» καί τό ρῆμα «θρόσκω», πού σημαίνει «ἄνω βλέπω, ἄνω φέρομαι».

Συμπερασματικῶς ἐπισημαίνουμε ὅτι ὅσα καί ἄν διανοοῦνται διεστραμμένα οἱ ἄνθρωποι, ὅσες καί ἄν εἶναι οἱ δαιμονικῆς ἐμπνεύσεως ἀστάθειές τους, καί ὅποια θέση κι ἄν ἔχουν στόν κόσμο τῆς φθορᾶς καί τοῦ θανάτου, σύντομα ὁ καθένας μας θά βιώσει τήν Ἀλήθεια τοῦ Ζῶντος Θεοῦ, καί ἤδη ἀπό αὐτῆς τῆς ζωῆς προγεύεται τοῦ Παραδείσου καί τῆς Κολάσεως, ὅπως μαρτυρεῖ ἡ φωνή τῆς συνειδήσεως. Ἐπιπροσθέτως, θά πρέπει νά ληφθεῖ ὑπ’ ὄψιν ὅτι γιά τόν κάθε ἄνθρωπο ἡ Δευτέρα Παρουσία δέν θά ἐπισυμβεῖ σέ ἕνα ἀπώτατο ἀπροσδιόριστο μέλλον, ἀλλά στήν ὁριακή στιγμή τοῦ θανάτου του, ὁ ὁποῖος ὡς κλέπτης ἔρχεται «ὀψέ ἤ μεσονυκτίου ἤ ἀλεκτοροφωνίας ἤ πρωΐ»[17].





[1] «Συγγνώμη πού εμαστε ρθόδοξοι» : 10η Γενική Συνέλευση τοῦ Π.Σ.Ε. στό Πουσάν, http://www.impantokratoros.gr/A428EDF3.el.aspx, Τόνισχυμένονδιαφέρον τοΠ.Σ.Ε. γιά τίς «σεξουαλικές μειονότητες» (ΛΟΑΤΚΙ - LGBTI), http://www.impantokratoros.gr/0862339B.el.aspx

[2] 3-3-2015 Ἡ ὁμοφυλοφιλία, μήλον τῆς ἔριδος γιά τούς Ὀρθόδοξους Ἱεράρχες στό Σαμπεζύ τῆς Γενεύης, http://www.agioritikovima.gr/arthrografia/item/55136
[3] ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, «Πνευματική τορπίλη ἡ ὁμοφυλοφιλία κατά τήν προετοιμασίαν τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», Ὀρθόδοξος Τύπος (13-3-2015) 1, 7.
[4] ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Ἑορτοδρόμιον, ἤτοι ἑρμηνεία εἰς τούς ἀσματικούς κανόνας τῶν Δεσποτικῶν καί Θεομητορικῶν ἑορτῶν, τ. Α΄, ἐκδ. Ὀρθόδοξος Κυψέλη, Θεσ/κη 1987, σ. 145.
[5] ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΤΗΣ, Πνευματικές νουθεσίες πρός νέους ἐκ Θεσσαλονίκης, 2-5-2018, http://www.katanixis.gr/2018/05/blog-post_32.html
[6] ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, Πρός τούς πολεμοῦντας τοῖς ἐπί τό μονάζειν εἰσάγουσι 3, 8, PG 47, 360-361.
[7] Ψήφισμα τῆς εἰρηνικῆς διαμαρτυρίας γιά τίς ἐκδηλώσεις «ὁμοφυλοφιλικῆς ὑπερηφάνειας» (Gay Pride), Θεσ/κη, προαύλιος χώρος Ι. Ν. Ἁγίου Δημητρίου, 14-6-2013, http://www.impantokratoros.gr/A20D2526.el.aspx
[8] Ματθ. 24, 37-39.
[9] Λουκ. 17, 26-29.
[10]Λουκ., 20, 34-36. Ματθ. 22, 30 : «ν γρ τῇ ἀναστάσει οτε γαμοσι οτεκγαμίζονται, ἀλλ᾽ ὡςγγελοι Θεοῦ ἐν ορανεσί».
[11] ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, «Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ ἀντίδρασις κατὰ τῆς ὁμοφυλοφιλίας», ρθόδοξος Τύπος (27-6-2014)
[12] Γεν. 6, 3.
[13] Ματθ. 25, 41.
[14] ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, ἐκδ. Β. Ρηγόπουλου, Θεσ/κη 2003, σ. 212.  
[15] «Καί ἀπελεύσονται οὖτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον, οἱ δε δίκαιοι εἰς ζωήν αἰώνιον», «ὅς δ’ἄν βλασφημήση εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν εἰς τόν αἰῶνα, ἀλλ’ἔνοχός ἐστιν αἰωνίου κρίσεως», «οἵτινες δίκην τίσουσιν ὅλεθρον αἰώνιον ἀπό προσώπου τοῦ Κυρίου καί ἀπό τῆς δόξης τῆς ἰσχύος αὐτοῦ», «καί ὁ καπνός τοῦ βασανισμοῦ αὐτῶν εἰς αἰώνας αἰώνων ἀναβαίνει, καί οὐκ ἔχουσιν ἀνάπαυσιν ἡμέρας καί νυκτός οἱ προσκυνοῦντες τό θηρίον καί τήν εἰκόνα αὐτοῦ, καί εἴ τις λαμβάνει τό χάραγμα τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ».
[16] Α΄ Κορ. 6, 9-10.
[17] Μαρκ. 13, 35. Σχ. βλ. ΣΕΒ. ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ, Ἀνακοινωθέν πρός τήνερά Κοινότηταγίουρους γιά προεδρία κ. Μπουτάρη στήνγιορείτικηστία, https://www.impantokratoros.gr/3B5CE27B.el.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)