➢ Εἶναι «ρίσκο» νὰ ἀπορρίψης τὸν μῦθον Conid-19; Γράφει ὁ π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης.
➢ Καθηγούμενος Ἁγίου Παύλου: «Δὲν δίνω εὐλογία γιὰ τὸ ἐμβόλιο».
➢ Ὁ Γέρων Γαβριήλ διά τό ἐμβόλιον.
➢ Τί συμβαίνει μὲ τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος; Τοῦ κ. Γεωργίου Τραμπούλη, θεολόγου.
➢ Ἡ ἑλληνορθόδοξος ταυτότης μας ἀπειλεῖται καί ἡ ἐλευθερία μας ἀσφυκτιᾶ. Ἀπὸ τὴν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν.
➢ Συμβάντα Ὑπέρ-μεταδόσεως COVID-19. Γράφει ὁ Δρ Ἀντώνιος Μ. Κυριακόπουλος, BSc(Hons), Post.Dip. LSHTM. MSc, Ph.D. FIBMS, Biomedical Analyst Fellow of The Institute Of Biomedical Sciences. United Kingdom.
➢ «Ἡ ἑρμηνεία τῆς ἐπιθετικότητας τῶν δύο ἀνήλικων μαθητῶν στὴν ἀποβάθρα τοῦ Metro». Γράφει ὁ κ. Ἡρακλῆς Ρεράκης, Καθηγητὴς Παιδαγωγικῆς - Χριστιανικῆς Παιδαγωγικῆς ΑΠΘ,Πρόεδρος τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων.
➢ Ἡ ΔΙΣ λέγει μόνον τὴν «μισὴ ἀλήθεια».
➢ Πότε πείθει τὸ καλὸν παράδειγμα; Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση.
➢ Ἡ Ἐπανάστασις τοῦ 1821 καὶ ὁ Διαφωτισμός. [Ἑλληνικὸς & Εὐρωπαϊκός]. Ὑπό τοῦ Γέροντος Μαξίμου Ἰβηρίτου.
➢ Ναὶ ἤ ὄχι εἰς τὸν ἐμβολιασμὸν κατὰ τοῦ κορωνοϊοῦ;
➢ Εἶχε δίκαιον ὁ Ἀρχιεπίσκοπος διὰ τὸ Ἰσλάμ;
➢ Καὶ ὁ Καναδᾶ ὑπὲρ τοῦ «πρώτου ἄνευ ἴσων».
➢ Ἀπὸ τὴν Συνθήκη τῶν Σεβρῶν, στὴν Συνθήκη τῆς Λωζάννης. Γράφει ὁ Μανώλης Β. Βολουδάκης.
➢ Ἡ ἐπικοινωνία εἶναι θέμα μέσων; Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος.
➢ Κατήχησις μυσταγωγικὴ Δ΄: «ΠΕΡΙ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΙΜΑΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ». Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων.
➢ Ἡ ἀλήθεια διὰ τὰς πολιμικὰς τέχνας. Tοῦ κ. Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ.
➢ Ἐπιστολή διαμαρτυρίας τοῦ Σεβ. Ἀργολίδος.
➢ Ἡ Ἱ. Μ. Ναυπάκτου ἐπιχαίρει διὰ τὸν οἰκουμενιστήν.
Γεγονότα καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου