Έπρεπε να προτείνεται να μην αξιοποιηθούν, πολύ περισσότερες ενότητες και υποενότητες από τα βιβλία του Γυμνασίου και του Λυκείου,τα οποία είναι άχρηστα για τους καθηγητές και βασανιστικά για τους μαθητές. Αυτοί που τα έγραψαν,(μεταμοντέρνοι θεολόγοι και σχολικοί σύμβουλοι) , πρέπει να ξέρουν ότι έχουν κάνει τεράστια ζημιά στο μάθημα των θρησκευτικών. Για να σώσουν δήθεν τους μαθητές από τον ομολογιακό-κατηχητικό χαρακτήρα των πριν από το 2016 βιβλίων, έκοψαν και έραψαν άσχετα μεταξύ τους κείμενα και πηγές και τα έριξαν μέσα στα σχολικά εγχειρίδια. Εδώ και οκτώ χρόνια λοιπόν οι περισσοτεροι θεολόγοι,για να μπορέσουν να κάνουν μάθημα δε στηρίζονται στα ισχύοντα βιβλία των θρησκευτικών. Με τεράστιο κόπο (και με ατέλειωτες ώρες μπροστά στα φωτοτυπικά), φτιάχνουν μαθήματα, στηριγμένοι στην ορθόδοξη θεολογία για να βοηθήσουν τους μαθητές να μη μισήσουν το μάθημα των θρησκευτικών.
1 σχόλιο:
Έπρεπε να προτείνεται να μην αξιοποιηθούν, πολύ περισσότερες ενότητες και υποενότητες από τα βιβλία του Γυμνασίου και του Λυκείου,τα οποία είναι άχρηστα για τους καθηγητές και βασανιστικά για τους μαθητές. Αυτοί που τα έγραψαν,(μεταμοντέρνοι θεολόγοι και σχολικοί σύμβουλοι) , πρέπει να ξέρουν ότι έχουν κάνει τεράστια ζημιά στο μάθημα των θρησκευτικών. Για να σώσουν δήθεν τους μαθητές από τον ομολογιακό-κατηχητικό χαρακτήρα των πριν από το 2016 βιβλίων, έκοψαν και έραψαν άσχετα μεταξύ τους κείμενα και πηγές και τα έριξαν μέσα στα σχολικά εγχειρίδια. Εδώ και οκτώ χρόνια λοιπόν οι περισσοτεροι θεολόγοι,για να μπορέσουν να κάνουν μάθημα δε στηρίζονται στα ισχύοντα βιβλία των θρησκευτικών. Με τεράστιο κόπο (και με ατέλειωτες ώρες μπροστά στα φωτοτυπικά), φτιάχνουν μαθήματα, στηριγμένοι στην ορθόδοξη θεολογία για να βοηθήσουν τους μαθητές να μη μισήσουν το μάθημα των θρησκευτικών.
Δημοσίευση σχολίου