Προπαγάνδα υπό των Μ.Μ.Ε. διά την καθιέρωσιν του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως
Εις το στόχαστρον Θρησκευτικά και Γεωγραφία
Αμέσως μετά το Πάσχα εδόθη εις την δημοσιότητα μία επιστημονική έρευνα, συμφώνως με την οποίαν τα νέα παιδιά αρχίζουν τας προγαμιαίας ολοκληρωμένας σχέσεις εις ηλικίαν 12,5 ετών. Η ιδία έρευνα έδειξεν ότι τα νέα αυτά παιδιά ευρίσκονται αντιμέτωπα με πληθώραν μεταδιδομένων σεξουαλικών νοσημάτων. Οι ευθύνες των γονέων για τας προγαμιαίας σχέσεις των παιδιών των είναι μεγάλαι. Τα Μ.Μ.Ε. αντί να επικρίνουν τους γονείς, τους επιβραβεύουν, ενώ χειροκροτούν και τας προγαμιαίας σχέσεις των, χωρίς να αναλύουν τους κινδύνους και τας επιπτώσεις εις τον εσωτερικόν των κόσμον ή γενικώτερον
εις την ψυχικήν των υγείαν μετά την πάροδον των ετών. Τα Μ.Μ.Ε. ανησύχησαν μόνον δια τα μεταδιδόμενα σεξουαλικά νοσήματα. Και που αυτά απέδωσαν; Εις την απουσίαν μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως των παιδιών εις τα σχολεία. Ήρχισαν μίαν προπαγάνδαν, αμέσως μετά την δημοσιοποίησιν της προαναφερομένης ερεύνης εναντίον της διδασκαλίας των μαθημάτων των Θρησκευτικών και της Γεωγραφίας. «Τί να τα κάνουν τα Θρησκευτικά τα παιδιά στον 21ο αιώνα και γιατί να μαθαίνουν για την ιστορία και για τον πλούτο των βουνών μας;», έλεγαν από ραδιοφώνου. Μη απορείτε. Τα πάντα είναι προσχεδιασμένα. Από το Φθινόπωρον η Κυβέρνησις με τη σύμφωνη γνώμην όλων σχεδόν των κομμάτων θα καθιερώση την σεξουαλικήν αγωγήν εις το δημοτικόν σχολείον. Προφανώς για να συνεχίση το καταστροφικόν έργον των νέων γονέων, οι οποίοι επιτρέπουν εις τα μικρά παιδιά των να παρακολουθούν άσεμνα και αισχρού περιεχομένου προγράμματα, ή κάνουν μπάνιο εις την μπανιέρα μαζί των.
Η επιχείρησις «αποκτήνωσις» των νέων ψυχών ήρχισε εις την Ευρώπην την περίοδον 1972 – 1973 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερον. Η «επιχείρησις» αυτή έχει καταστροφικά αποτελέσματα διά τα παιδιά, αφού έχομεν προώρους εγκυμοσύνας, εκτρώσεις ή και την γέννησιν παιδιών από γονείς, οι οποίοι είναι παιδιά, ως συνέβη προσφάτως εις την Αγγλίαν. Όσον, όμως, θα πλησιάζωμεν προς το φθινόπωρον, τόσον η επίθεσις εναντίον των Θρησκευτικών και του ηθικοπλαστικού σχολείου θα εντείνεται, δια να πεισθή η Ελληνική κοινωνία ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι αναχρονιστικόν και ως εκ τούτου άχρηστον, ενώ το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σπουδαίον. Ως προς το μάθημα της Γεωγραφίας, το οποίον ετέθη και αυτό εις το στόχαστρον των Μ.Μ.Ε. προς χάριν του μελλοντικού σεξουαλικού μαθήματος, υπενθυμίζομεν ότι κατά την περίοδον, κατά την οποίαν το κράτος επεχείρησε να επιβάλη την πλαστογραφημένην και φιλοτουρκικήν Ιστορίαν εις τα δημοτικά σχολεία, απεκαλύφθη ότι εις το στόχαστρον της παγκοσμιοποιήσεως είναι, εκτός της Ιστορίας και των Θρησκευτικών, το μάθημα της Γεωγραφίας. Με έξυπνον τρόπον τα Μ.Μ.Ε. επαναφέρουν εις το προσκήνιον είτε την κατάργησιν του μαθήματος των Θρησκευτικών, είτε της Γεωγραφίας, προς χάριν του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως. Από τις αντιδράσεις μας θα εξαρτηθή, εάν τα προαναφερόμενα σχέδια θα πραγματοποιηθούν.
εις την ψυχικήν των υγείαν μετά την πάροδον των ετών. Τα Μ.Μ.Ε. ανησύχησαν μόνον δια τα μεταδιδόμενα σεξουαλικά νοσήματα. Και που αυτά απέδωσαν; Εις την απουσίαν μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως των παιδιών εις τα σχολεία. Ήρχισαν μίαν προπαγάνδαν, αμέσως μετά την δημοσιοποίησιν της προαναφερομένης ερεύνης εναντίον της διδασκαλίας των μαθημάτων των Θρησκευτικών και της Γεωγραφίας. «Τί να τα κάνουν τα Θρησκευτικά τα παιδιά στον 21ο αιώνα και γιατί να μαθαίνουν για την ιστορία και για τον πλούτο των βουνών μας;», έλεγαν από ραδιοφώνου. Μη απορείτε. Τα πάντα είναι προσχεδιασμένα. Από το Φθινόπωρον η Κυβέρνησις με τη σύμφωνη γνώμην όλων σχεδόν των κομμάτων θα καθιερώση την σεξουαλικήν αγωγήν εις το δημοτικόν σχολείον. Προφανώς για να συνεχίση το καταστροφικόν έργον των νέων γονέων, οι οποίοι επιτρέπουν εις τα μικρά παιδιά των να παρακολουθούν άσεμνα και αισχρού περιεχομένου προγράμματα, ή κάνουν μπάνιο εις την μπανιέρα μαζί των.
Η επιχείρησις «αποκτήνωσις» των νέων ψυχών ήρχισε εις την Ευρώπην την περίοδον 1972 – 1973 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερον. Η «επιχείρησις» αυτή έχει καταστροφικά αποτελέσματα διά τα παιδιά, αφού έχομεν προώρους εγκυμοσύνας, εκτρώσεις ή και την γέννησιν παιδιών από γονείς, οι οποίοι είναι παιδιά, ως συνέβη προσφάτως εις την Αγγλίαν. Όσον, όμως, θα πλησιάζωμεν προς το φθινόπωρον, τόσον η επίθεσις εναντίον των Θρησκευτικών και του ηθικοπλαστικού σχολείου θα εντείνεται, δια να πεισθή η Ελληνική κοινωνία ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι αναχρονιστικόν και ως εκ τούτου άχρηστον, ενώ το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σπουδαίον. Ως προς το μάθημα της Γεωγραφίας, το οποίον ετέθη και αυτό εις το στόχαστρον των Μ.Μ.Ε. προς χάριν του μελλοντικού σεξουαλικού μαθήματος, υπενθυμίζομεν ότι κατά την περίοδον, κατά την οποίαν το κράτος επεχείρησε να επιβάλη την πλαστογραφημένην και φιλοτουρκικήν Ιστορίαν εις τα δημοτικά σχολεία, απεκαλύφθη ότι εις το στόχαστρον της παγκοσμιοποιήσεως είναι, εκτός της Ιστορίας και των Θρησκευτικών, το μάθημα της Γεωγραφίας. Με έξυπνον τρόπον τα Μ.Μ.Ε. επαναφέρουν εις το προσκήνιον είτε την κατάργησιν του μαθήματος των Θρησκευτικών, είτε της Γεωγραφίας, προς χάριν του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως. Από τις αντιδράσεις μας θα εξαρτηθή, εάν τα προαναφερόμενα σχέδια θα πραγματοποιηθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου