10/8/09

Να υπογράψουν όλοι οι θεολόγοι εκπαιδευτικοί την «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού»

Έγραψε σε άρθρο του στο τελευταίο φύλλο του Ορθοδόξου Τύπου ο π. Θεόδωρος Ζήσης: Η "῾Ομολογία Πίστεως κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ", πού συνέταξε ἡ "Σύναξη ᾿Ορθοδόξων κληρικῶν καί μοναχῶν", ἀφοῦ δημοσιεύθηκε στόν "᾿Ορθόδοξο Τύπο", σέ διάφορες ἱστοσελίδες τοῦ Διαδικτύου, τώρα δέ καί στήν "Θεοδρομία", ἐξακολουθεῖ νά εὑρίσκεται στό ἐπίκεντρο τοῦ θεολογικοῦ ἐνδιαφέροντος.
Ο αριθμός άλλωστε όσων υπογράφουν την Ομολογία διαρκώς αυξάνει και έχει ήδη ξεπεράσει τους 4250.
Εμείς ως blog εδώ και πολύ καιρό προαναγγείλαμε τη διεύρυνση της θεματολογίας μας, πέραν των σχετικών με το μάθημα των Θρησκευτικών και στα ζητήματα ορθόδοξης αντίστασης κατά του οικουμενισμού. Παρακολουθούμε στενά την πορεία της «Ομολογίας Πίστεως», προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην ενημέρωση του πιστού λαού, καταγράφουμε τις αντιδράσεις των οικουμενιστών.
Διαπιστώνουμε ωστόσο από την ανάγνωση της λίστας των ονομάτων όσων υπογράφουν την «Ομολογία Πίστεως» ότι απουσιάζουν τα ονόματα πολλών συναδέλφων θεολόγων. Ελάχιστοι συνάδελφοι έχουν υπογράψει την Ομολογία, ενώ, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, κανείς από τους κατέχοντες τις υψηλές θέσεις γύρω από το μάθημα των Θρησκευτικών δεν έχει υπογράψει. Αν κάνουμε λάθος, πραγματικά θα χαρούμε να μας γνωστοποιηθεί ότι κάποιος Σχολικός Σύμβουλος ή θεολόγος Διευθυντής κάποιας θέσης του ΥΠΕΠΘ έχει υπογράψει την Ομολογία.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο θεολόγος δεν πρέπει να είναι μόνο θεολόγος καθηγητής της τάξης αλλά να μετέχει ενεργά τόσο στη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας όσο και στα εκκλησιαστικά δρώμενα. Κάθε θεολόγος καλείται να λάβει θέση απέναντι στην παναίρεση του οικουμενισμού και να ταχθεί στο πλευρό των αγωνιζομένων για τη διαφύλαξη της Ορθόδοξης Πίστης. Η υπογραφή μας κάτω από την «Ομολογία Πίστεως» είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε. Οφείλουμε παράλληλα να ενημερώσουμε όλους τους γύρω μας για τα θέματα του οικουμενισμού και την ανάγκη αντίστασης στα πονηρά σχέδια των οικουμενιστών.

Όλοι οι θεολόγοι εκπαιδευτικοί οφείλουμε να υπογράψουμε την Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού.

Το κείμενο της Ομολογίας, ο τρόπος που υπογράφουμε και τα ονόματα όσων έχουν ήδη υπογράψει μπορούν οι αναγνώστες μας να βλέπουν στην αριστερή στήλη του blog στην ενότητα "Ομολογία Πίστεως εναντίον του Οικουμενισμού".

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/08/blog-post_6010.html

Φίλος του ιστολογίου με πληροφόρησε για την προτροπή που διατυπώνεται στο μπλογκ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: "Να υπογράψουν όλοι οι θεολόγοι εκπαιδευτικοί την «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού".

Χαίρομαι διότι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί δεν υπογράφουν αυτό το παραμόρφωμα. Σίγουρα πολλοί δεν ενδιαφέρονται, άλλοι δεν υπογράφουν για προσωπικούς λόγους - κι όχι από θέση - άλλοι άλλα κ.ο.κ.
Για μένα το θέμα δεν είναι πια η μη υπογραφή, που θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη για τους σκεπτόμενους ανθρώπους. Το θέμα είναι η πλήρης απομόνωση αυτών των οθνείων προς την Εκκλησία στοιχείων που προσπαθούν εκβιαστικά να εκμαιεύσουν υπογραφές, με σκοπό την επίδειξη ισχύος και την επιβολή μιας νοοτροπίας φασίζουσας, τουλάχιστον...
Όσοι εκ των συναδέλφων κατανοούν την εν λόγω περίπτωση, καλό θα ήταν να αρθρώσουν λόγο εναντίον στον ολοκληρωτισμό και την πόλωση που επιδιώκουν αυτοί οι "ομολογητές", που θέλουν να διχάσουν την Ορθοδοξία και να μας πουν ότι αυτοί είναι πατερικοί και οι άλλοι όχι.

Κάτω ο φασισμός της κατάπτυστης "Ομολογίας Πίστεως".

thriskeftika είπε...

"οθνεία προς την Εκκλησία στοιχεία" είναι οι 8 επίσκοποι και οι 5 αγιορείτες ηγούμενοι ή το πλήθος των κκληρικών, μοναχών και λαϊκών που υπογράφουν την Ομολογία Πίστεως; Περιμένουμε την απάντηση του κ. Ανδριόπουλου, που όχι απλώς δεν υπογράφει, όχι απλώς προτρέπει να μην υπογράψουν οι άλλοι την Ομολογία, αλλά κατηγορεί για "φασισμό" και "ολοκληρωτισμό" τους αγωνιστές κληρικούς και λαϊκούς.

Ανώνυμος είπε...

http://misha.pblogs.gr/tags/ioannis-kornarakis-gr.html

Τί ἀπαντᾶτε στά γραφόμενα τοῦ κ. Κορναράκη ;
Σκοπός σας εἶναι ἁπλῶς καί μόνον νά καθησυχάσετε τούς πιστούς ;
Γιατί δέν κατονομάζετε τούς οἰκουμενιστάς ;
Γιατί δέν διακόπτετε τό μνημόσυνο τῶν οἰκουμενιστῶν πατριαρχῶν, ἀρχιεπισκόπων καί μητροπολιτῶν ;
Γιατί δέν ἐφαρμόζετε "ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατρᾶσι" τούς κανόνας τῆς ἐκκλησίας, τούς ὁποίους ἐπικαλεῖσθε ;
Μήπως διότι φοβόσαστε τάς συνεπείας ἑνός διωγμοῦ τῶν ἀντι-οικουμενιστῶν μέ
στέρησιν μισθοῦ, καθαίρεσιν κτλ
(ὄρ. Τρικαμηνᾶς);
Μήπως τελικῶς ἡ ὅλη αὐτή ὁμολογιακή κίνησις εἶναι ἕνα προπέτασμα καπνοῦ καί μία καλῶς ὀργανωμένη κίνησις ἀντιπερισπασμοῦ γιά νά διαφυλαχθῆ τό status quo
πού ἔχει ἐπιβληθῆ στά τῆς ἐκκλησίας σέ διεθνές ἐπίπεδο καί νά μήν ἐξεγερθοῦν οἱ πιστοί μέ τάς ἀνομίας πού συντελοῦνται καί τυχόν λυθῆ ἀπό τά δεσμά τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας καί τῆς νομικής ἐξαρτήσεως (ὅρ. Μασσωνία) ἡ ἐν Ἑλλάδι Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ;

thriskeftika είπε...

Ως ένα σημείο συμμεριζόμαστε και πάντως ολοκληρωτικά κατανοούμε τη στάση του σεβαστού κ. Κορναράκη. Τα πράγματα ωστόσο χρειάζονται διάκριση. Ίσως δεν ήρθε ακόμη η στιγμή μιας πιο "αυστηρής" στάσης απέναντι στους οικουμενιστές. Ίσως πάλι να ήρθε και όντως πρέπει να ειπωθούν πλέον τα πράγματα με το όνομά τους.

Δεν συμφωνούμε ωστόσο με όσα γράφετε στην παράγραφο: "Μήπως τελικῶς ἡ ὅλη αὐτή ὁμολογιακή κίνησις εἶναι ἕνα προπέτασμα καπνοῦ καί μία καλῶς ὀργανωμένη κίνησις ἀντιπερισπασμοῦ γιά νά διαφυλαχθῆ τό status quo
πού ἔχει ἐπιβληθῆ στά τῆς ἐκκλησίας σέ διεθνές ἐπίπεδο καί νά μήν ἐξεγερθοῦν οἱ πιστοί μέ τάς ἀνομίας πού συντελοῦνται καί τυχόν λυθῆ ἀπό τά δεσμά τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας καί τῆς νομικής ἐξαρτήσεως (ὅρ. Μασσωνία) ἡ ἐν Ἑλλάδι Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ;"

ΚΜεταφέρουμε δε εδώ και την απάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση προς όσους ζητούν πιο αυστηρή στάση και μεγαλύτερη αποφασιστικότητα: Μεταξύ δύο πυρῶν. ᾿Απορρίπτουν τήν "῾Ομολογία Πίστεως" καί οἱ θεωροῦντες ἑαυτούς αὐστηροτέρους τῶν συνταξάντων καί ὑπογραψάντων.
῾Η λύπη μας ἀπευθύνεται καί πρός ὅσους δέν ὑπέγραψαν τήν "῾Ομολογία Πίστεως", γιατί τήν θεώρησαν χλιαρή καί ἄτολμη, ὡς ἀκίνδυνο χαρτοπόλεμο πού δέν ἐνοχλεῖ τούς Οἰκουμενιστάς. ᾿Αντιλαμβάνονται τώρα ἀπό τίς ἀντιδράσεις ὅτι ἔχουν κάνει λάθος, ὅτι οἱ μέν ᾿Ορθόδοξοι ηὐφράνθησαν οἱ δέ κακόδοξοι ἐπικράνθησαν. Οὐσιαστικά μᾶς κατηγοροῦν, γιατί δέν ἀποτειχισθήκαμε, γιατί δέν διακόψαμε τό μνημόσυνο τῶν ἐπισκόπων. Δέν ἐπρόσεξαν ὅμως ὅτι τήν "῾Ομολογία" ὑπογράφουν καί ἀρκετοί ἐπίσκοποι, ὁ ἀριθμός τῶν ὁποίων μπορεῖ νά αὐξηθεῖ, καί ἑπομένως ὑπάρχουν καί ἐπίσκοποι πού ὀρθοτομοῦν τόν λόγο τῆς ἀληθείας. Πῶς νά διακοπεῖ τό μνημόσυνο τοῦ Πειραιῶς, τοῦ Αἰτωλοακαρνανίας, τοῦ Κυθήρων, τοῦ Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως, τοῦ ᾿Αντινόης, τοῦ Ράσκας καί Πριζρένης, καί ἄλλων, τῶν ὁποίων ἀναμένουμε θετική ἀνταπόκριση, ὅταν λάβουν καί μελετήσουν τό κείμενο τῆς ῾Ομολογίας. Πῶς νά διακοπεῖ τό μνημόσυνο τοῦ μητροπολίτου Ναυπάκτου ῾Ιεροθέου, ὁ ὁποῖος συμφωνεῖ ἀπολύτως μέ τό περιεχόμενο, ἀλλά δέν ὑπογράφει γιά ἄλλους λόγους, κατά τήν γνώμη του ὀρθούς, κατ᾿ ἄλλους ἐσφαλμένους;
Οὕτως ἤ ἄλλως ἡ "῾Ομολογία" εἶναι ὁμολογία, εἶναι ἔργο καί πράξη θεάρεστη, δέν εἶναι ἁπλᾶ λόγια καί χαρτοπόλεμος. Εἶναι πράξη παρρησίας καί θάρρους μέ πολύ προσωπικό κόστος, μέ κατασυκοφάντηση ὅσων πρωτοστατοῦν καί μέ ἀπειλές ἐναντίον τους. ῎Ηδη στό ῞Αγιο ῎Ορος σέ πανήγυρη μεγάλης ῾Αγιορειτικῆς Μονῆς διεδόθη ἡ ἀνυπόστατη, κακόβουλη καί ἐξοργιστική φήμη, πώς δῆθεν ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης - ἄκουσον, ἄκουσον!- δέν δέχεται ὡς συγγραφέα τοῦ ἱεροῦ βιβλίου τῆς ᾿Αποκαλύψεως τόν ἀπόστολο καί εὐαγγελιστή ᾿Ιωάννη, τόν ἠγαπημένο μαθητή τοῦ Κυρίου. Αὐτό ἐκ δεξιῶν. ᾿Εξ ἀριστερῶν δέ πανεπιστημιακός δάσκαλος, γνωστός οἰκουμενιστής, ὁ καθηγητής Πέτρος Βασιλειάδης, ἀπειλεῖ μέ καθαίρεση ὅσους κληρικούς ὑπέγραψαν τήν "῾Ομολογία Πίστεως". Τό θράσος τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι ἀπροσμέτρητο. Κλέπτουν τά τῆς πίστεως καί ἐκφοβίζουν τούς κατοικοῦντας ἐν τῇ πίστει· "Φωνάζει ὁ κλέφτης, γιά νά φύγει ὁ νοικοκύρης", ὅπως λέγει ὁ λαός.
῎Αν ἐμᾶς μᾶς θεωροῦν δειλούς καί ἄτολμους οἱ αὐστηρότεροι, ἄς προχωρήσουν αὐτοί στήν ἀποτείχιση καί στήν διακοπή τοῦ μνημοσύνου καί ἄς συντάξουν σχετικό κείμενο, γιά νά διαπιστώσουν πόση ἀπήχηση θά ἔχει τό τόλμημά τους σέ ἕνα λαό ἀδίδακτο καί ἀκατήχητο εἰς τά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
῎Επρεπε νά συμπαραταχθοῦν μαζύ μας σ᾿ αὐτήν τήν, ἔστω κατ᾿ αὐτούς, μικρή ἀγωνιστική προσπάθεια· ὅποιος εἶναι δρομεύς μεγάλων ἀποστάσεων μπορεῖ νά λάβει μέρος καί σέ ἀγῶνες μικρότερους. Θά ἔλθει καί ἡ ὥρα τῶν μεγάλων ἀγώνων. ῞Ολα τά ἄλλα εἶναι ἐκ τοῦ Πονηροῦ. Τούς περιμένουμε καί τώρα στόν κοινό ἀγώνα γιά τήν κατίσχυση τῆς ᾿Ορθοδόξου Πίστεως, σέ ἕνα ἀγώνα πού ἤδη "λίαν ηὔφρανε τούς ᾿Ορθοδόξους καί κατῄσχυνε τούς κακοδόξους".
Βλ. http://thriskeftika.blogspot.com/2009/08/blog-post_07.html

thriskeftika είπε...

συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο

Ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά. Μείζων αρετών διάκρισις. Και πάντως και εμείς πιστεύουμε πως αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί με σαφέστερο και πιο κατηγορηματικό τρόπο να καταδικαστεί η παναίρεση του οικουμενισμού, όχι πλέον αφηρημένα αλλά με την αναφορά σε πρόσωπα και με εκκλησιαστικές πράξεις. Δεν ξεχνούμε τους αγώνες Μητροπολιτών και Αγιορειτών που είχαν διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, ούτε πολύ περισσότερο τα μαρτύρια Αγίων από τους Λατίνους και τους λατινόφρονες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας λέτε τίποτα νέο.Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ θεολόγοι εκπαιδευτικοί ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν υπογράφουν την Ομολογία Πίστεως. Σίγουρα πολλοί από αυτούς ενδιαφέρονται ως συντεταγμένοι εντολοδόχοι να καθυβρίσουν τους υπογράφοντες.

Για μένα το θέμα είναι ΚΑΙ η υπογραφή, που θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη για τους ΕΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙ Ορθοδόξους Χριστιανούς.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ,το θέμα είναι το πλήρες ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ αυτών των ΜΑΣΚΟΦΟΡΕΜΕΝΩΝ προς την Εκκλησία στοιχείων (ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΙ ΛΥΚΟΙ)που προσπαθούν εκβιαστικά να ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ τις υπογραφές, με σκοπό την επίδειξη ισχύος και την επιβολή μιας νοοτροπίας φασίζουσας, τουλάχιστον...

Όσοι εκ των συναδέλφων κατανοούν την εν λόγω περίπτωση, καλό θα ήταν να αρθρώσουν λόγο εναντίον στον ολοκληρωτισμό και την πόλωση που επιδιώκουν αυτοί οι "ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΙ ΛΥΚΟΙ", που θέλουν να διχάσουν την Ορθοδοξία και να μας πουν ότι αυτοί είναι πατερικοί και οι άλλοι όχι.

Κάτω ο φασισμός των κατάπτυστων ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ που συκοφαντούν την "Ομολογία Πίστεως".

Ο καθηγητής Κορναράκης ήταν και είναι ενάντια στον Οικουμενισμό. Τα γραφόμενα του, συνεπή με όσα πιστεύει, φαίνεται ότι προχωρούν ένα βήμα παραπέρα από τις υπογραφές και σε καμία περίπτωση δεν αναιρούν το ρόλο τους ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.

Ο ''ιστολόγος'' κος Ανδριόπουλος ομολογουμένως είναι ευφάνταστος και πηγή έμπνευσης για κάθε αντι-χριστιανό διώκτη.

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση ορθογραφική στο παραπάνω σχόλιο μου :ΕΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙ

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΥΝΙΤΕΣ

http://thriskeftika.blogspot.com/2009/07/6.html

Ανώνυμος είπε...

Αξίζει να μελετηθεί η αποφλοίωση των κακοδοξιών του κου Ανδριόπουλου από τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο, Εφημέριο Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών.

http://www.oodegr.com/oode/papismos/airesi1.htm

Το άρθρο για άγνωστους (!) λόγους στο Google έχει χαρακτηριστεί επικίνδυνος ιστότοπος για τον υπολογιστή!

Ο Παπισμός είναι αίρεση

Ομόφωνη η γνώμη των Αγίων

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών.

Παρατηρήσεις σε άρθρο του θεολόγου κ. Παν. Ανδριόπουλου.


Το ιστολόγιο http://thriskeftika.blogspot.com καλό θα ήταν να το αναδημοσιεύσει.

Ανώνυμος είπε...

Tάδε έφη Γιανναράς ( ταιριάζουν γάντι στον Ανδριόπουλο που κατηγορείγια «φασισμό», «ολοκληρωτισμό» και «πόλωση» ως χαρακτηριστικά όσων υπέγραψαν την Ομολογία, επιδιώκοντας την «πλήρη απομόνωση» «των οθνείων προς την Εκκλησία» αυτών «στοιχείων»)

http://www.kathimerini.gr/
4dcgi/
_w_articles_columns_183451_14/
11/2004_123407

Kοινό σύμπτωμα σε όλα τα ολοκληρωτικά περιβάλλοντα (θρησκευτικά, κομματικά, ιδεολογικά) ή στα άτομα ολοκληρωτικής νοοτροπίας, είναι ότι: Δεν σιωπούν όταν τους γίνεται κριτική, απαντάνε οπωσδήποτε και με θυμό, οργή, συχνά και βαναυσότητα. Aλλά ποτέ στις θέσεις και στα επιχειρήματα της κριτικής. H απάντησή τους εντοπίζεται μόνο στον κριτή τους: να εξουδετερωθεί ο κριτής, όχι να αναιρεθούν τα λεγόμενά του.

Eίναι στοιχείο ταυτότητας των ολοκληρωτικών σχημάτων και των ολοκληρωτικής νοο-τροπίας ανθρώπων: Nα μην απαντάνε στην κριτική, μόνο να μάχονται αυτόν που τους κρίνει. Nα θέλουν να τον αποδείξουν οπωσδήποτε ανυπόληπτο, αναξιόπιστο, δίχως το κύρος που θα καθιστούσε υπολογίσιμη και με απήχηση την κριτική του. Θέσεις και επιχειρήματα της κριτικής παρακάμπτονται, αγνοούνται. Aυτό που ενδιαφέρει είναι να σπιλωθεί με κάθε τρόπο ο κριτής, να εξοντωθεί ηθικά, να διασυρθεί το όνομά του. Mε ερμηνείες φαντασιώδεις των προθέσεων και κινήτρων του, με έντεχνα υπονοούμενα και διφορούμενους υπαινιγμούς για το ήθος του, το παρελθόν του ή ό,τι άλλο προσφέρεται ως ομιχλώδης, αλλά γόνιμος για υποψίες, καταλογισμός.

....

Aλλοίμονο στον αφελή που θα μιλήσει για «ενδοτισμό» για «υπαγορευμένη πολιτική ελληνοτουρκικών σχέσεων», για «αφελληνισμένη παιδεία», για «συνειδήσεις παγιδευμένες στη διαπλοκή». Aγονη οπωσδήποτε η τόλμη της κριτικής που θα καταγγείλει τη συνεχιζόμενη ιδεολογική τρομοκρατία των Tαλιμπάν της «προόδου» σε κάθε τομέα κρατικής ευθύνης για την παιδεία και τον πολιτισμό. Mάταιη η κριτική κατάδειξη της «τυρείας» που λυμαίνεται την ελλαδική Eκκλησία, αλλοτριώνοντας τα μέγιστα και τίμια της ανθρώπινης ελπίδας.

Kανένα επιχείρημα δεν αντιτάσσεται στην κριτική. Aπλώς, περιθωριοποιείται και διασύρεται όποιος τολμήσει την κριτική

Ανώνυμος είπε...

Εμείς συμφωνούμε με τον ομότιμο Καθηγητή της Θεολογίας, και μεγάλο αγωνιστή της Ορθοδοξίας κ.Ιωάννη Κορναράκη!

Ωστόσο μπροστά στο τίποτα καλή είναι και αυτή η προσπάθεια. Ως αρχή και μόνο ως αρχή...

Ένας πιστός

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)