Επισημαίνει ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ εις Επιστολήν του δια το Παλαιοημερολογητικόν
.
Εις κοινήν πλάνην ο άκριτος ζηλωτισμός και ο συγκρητιστικός οικουμενισμός
.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης εξηγεί διατί δεν διακόπτει το μνημόσυνον των Οικουμενιστών
.
Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ ἀπέστειλε ἐπιστολήν πρός τόν κ. Δημήτριον Χατζηνικολάου, Ἀναπληρωτήν Καθηγητήν Οἰκονομικῶν Ἐπιστημῶν εἰς τό Πανεπιστήμιον Ἰωαννίνων, διά τῆς ὁποίας τοῦ ἀπαντᾶ ἐπί τοῦ περιεχομένου ἐπιστολῆς, ἡ ὁποία ἐδημοσιεύθη εἰς τόν «Ο.Τ.» διά το «Πάτριον Ἡμερολόγιον». Εἰς την ἐπιστολήν αὐτήν ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς ὑποστηρίζει ὅτι: Ὁ συγκρητιστικός Οἰκουμενισμός καί ὁ ἄκριτος ζηλωτισμός ἀποτελοῦν ὄψεις τοῦ αὐτοῦ νομίσματος τῆς πλάνης. Παραλλήλως ὁ Πειραιῶς ἐξηγεῖ, διατί δέν διακόπτει το μνημόσυνον τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἐνῶ δικαιολογεῖ μερικῶς τήν συμπεριφοράν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου (παρά τό γεγονός ὅτι διαφωνεῖ), τό ὁποῖον εὑρίσκεται ὑπό τήν αἰχμαλωσίαν τοῦ βαθέος Κεμαλικοῦ Κράτους καί ἐπιζητεῖ στήριξιν εἰς τά διεθνῆ fora. Ὁλόκληρον τό κείμενον τῆς ἐπιστολῆς ἔχει ὡς ἀκολούθως:
«Ἐλλογιμώτατε Κύριε Καθηγητά,
Ἀνέγνωσα τήν ἀνοικτήν, ὅπως ἐπιγράφετε, Ὑμετέραν ἐπιστολήν πρός τήν ταπεινότητά μου χαρακτηρίζοντάς με “Νεοημερολογίτην” Μητροπολίτην Πειραιῶς καί τάς αἰτιάσεις πού δι᾽ αὐτῆς μοῦ ἀπευθύνετε καί θά παρακαλοῦσα να μοῦ ἐπιτρέψητε, χωρίς καμμίαν διάθεσιν ἀντιπαραθέσεως, νά πληροφορήσωὙμᾶς ὅτι δέν ἐπετέθην, ὡς λέγετε, κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου ἑορτολογίου, διότι ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική, Αποστολική καί Ἀδιαίρετος τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, σύγκειται ἐξ Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ἐκ τῶν ὁποίων ἄλλαι μέν ἀκολουθοῦν τό διορθωθέν Ἰουλιανόν ἑορτολόγιον, ἄλλαι δέ τό μή διορθωθέν καί Πάτριον ἀποκαλούμενον ἑορτολόγιον. Συνεπῶς, ἐσφαλμένως ἀναφέρεσθε περί δῆθεν ἐπιθέσεών μου κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου ἑορτολογίου. Ἡ ἐλαχιστότης μου, ἐξ ἀφορμῆς κινήσεων ἐν τοῖς ὁρίοις τῆς κανονικῆς μου δικαιοδοσίας, ἐνημέρωσε, ὡς εἶχενκαθῆκον, το πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας περί τῆς κανονικῆς καί ἐκκλησιολογικῆς ἀπαξίας τῶν ἐκτός τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, τελούντων και αὐτοπροσδιοριζομένων ὡς Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Και τοῦτο, ἀγαπητέ κύριε καθηγητά, διότι ἡ Ἐκκλησία τήν ὁποίαν ἔπηξεν ὁ Κύριος τήν ἡμέραν τῆς Πεντηκοστῆς διά τῆς καθόδου τοῦ Παναγίου καί Ζωοποιοῦ Πνεύματος, εἶναι μόνον Μία καί εἶναι καί ἀνάδελφος καί Κεφαλήν Της ἔχει μόνον τόν Δομήτορα Αὐτῆς Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, Τοῦ ὁποίου ἀποτελεῖ τό ἄχραντον καί ἡγιασμένον Σῶμα. Εἰς αὐτό τό Σῶμα μετέχουν οἱ ἀπ᾽ αἰῶνος Ἅγιοι καί εὐαρεστήσαντες τόν Θεόν μέ πρώτην τήν Πανάχραντον Ὑπεραγίαν Θεοτόκον, τούς Ἀποστόλους, τούς Πατέρας, τους Μάρτυρας, τους Ὁμολογητάς, τούς Ὁσίους, τούς Δικαίους, τούς ἐν οὐρανοῖς αὐλιζομένους καί τούς ἐπί γῆς στρατευομένους. Ὅθεν οὐδεμία δυνατότης ὑφίσταται μέ οἱανδήτινα εὐσεβῆ πρόφασιν ἤ αἰτιολογίαν νά συμπήξης Ἐκκλησίαν, δηλαδή Σῶμα Χριστοῦ, διά τῆς ἀνθρωπίνης ἀντιλήψεως καί ἐπιπνοίας, ὡς τραγικῶς πράττουν ἡ Ρωμαιοκαθολική Παρασυναγωγή, οἱ μονοφυσῖται ἀντιχαλκηδόνιοι καί αἱ δύστηναι Προτεσταντικαί κοινότητες. Δυστυχῶς τήν ἰδίαν πρακτικήν ἐφήρμοσαν οἱ αὐτοπροσδιοριζόμενοι ὡς Γ.Ο.Χ. θεωροῦντες ὅτι διά τῆς οἱασδήτινος δηλώσεως «ἀποτειχίσεώς» των νομιμοποιοῦνται θεόθεν, δογματικῶς καί ἐκκλησιολογικῶς νά ἀνιδρύουν Ἐκκλησίαν, δηλαδή Σῶμα Χριστοῦ καί μάλιστα κατακερματιζόμενοι, ἀλληλοκαθαιρούμενοι καί ἀλληλοαναθεματιζόμενοι. Φρονῶ εὐλόγως, ὅτι ἀντιλαμβάνεσθε την κανονικήν ἀπαξίαν καί τήν τραγικότητα τοιούτων ἐνεργειῶν, τάς ὁποίας δικαιολογεῖτε ὡς ἐμφαίνεται ἐκ τοῦ Ὑμετέρου κειμένου ἕνεκεν τοῦ ὑφέρποντος συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐνίων διακόνων τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας.
Ἐπιτραπείτω μοι, ὅπως εἴπω ὅτι τόσον ὁ ἄκριτος ζηλωτισμός ὅσον και ὁ συγκρητιστικός Οἰκουμενισμός ἀποτελοῦν ὄψεις τοῦ αὐτοῦ νομίσματος τῆς πλάνης καί ἀποκόπτουν ἀπό τήν κοινωνίαν μέ Τόν Τρισάγιον Θεόν τῆς ἀληθείας και τῆς δικαιοσύνης. Μέ αἰτιᾶσθε, διατί δέν παύω τό μνημόσυνον τῶν κατά καιρούς δηλούντων συγκρητιστικάς οἰκουμενιστικάς θέσεις, ἀλλά ἀντιλαμβάνεσθε εὐελπιστῶ ὅτι μία τόσον σοβαρά ἐνέργεια προϋποθέτει κατά τό Κανονικόν Δίκαιον τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί δή κατά τούς Θείους καί Ἱερούς Κανόνας 13ον καί 15ον τῆς Α´καί Β´ λεγομένης Συνόδου, δημοσίᾳ κήρυξιν αἱρέσεως καί γυμνῆ τῆ κεφαλῆ ἐπ᾽ Ἐκκλησίας αἱρετικήν διδασκαλίαν, πού εἰς τάς ὡς ἄνω περιπτώσεις θα ὑλοποιεῖτο ὄχι μόνον μέ δηλώσεις ἐξ ἀνοησίας, κακῶς ἐννοουμένης ἁβροφροσύνης ἤ πολιτικῆς σκοπιμότητος γενομένας, ἀλλά μέ ἐνσυνείδητον μετοχήν εἰς τήν αἵρεσιν ἀποδεικνυομένην διά τῆς κοινωνίας εἰς τό κοινόν ποτήριον. Τοιοῦτον τί, ὅμως δέν ἔχει εὐτυχῶς ἐπισυμβεῖ καί ἑπομένως ἡ Ὑμετέρα αἰτίασις ἀποβαίνει ἀνεπέρειστος.
Δηλῶ μετά πάσης δέ δυνάμεως, ὅτι ἐν οἵα περιπτώσει πληροφορηθῶ καί διακριβώσω τοιαύτην τραγικήν ἔκπτωσιν οἱουδήτινος Κληρικοῦ ἀμέσως καί πρό Συνοδικῆς καταγνώσεως, θά ἀπαγορεύσω ἐν τοῖς ὁρίοις τῆς κανονικῆς μου δικαιοδοσίας τό κανονικόν μνημόσυνον τοῦ εἰρημένου προσώπου. Ἐνταῦθα, δέν θά πρέπει να παρορᾶται τό γεγονός, ὅτι ἡμεῖς, Ἐλλογιμώτατε κύριε καθηγητά, ὁμιλοῦμεν ἐκ τῆς ἀσφαλείας τῆς Ἑλληνικῆς Πατρίδος, οἱ ἐν τῶ Πανσέπτῳ Οἰκουμενικῶ Θρόνῳ διακονοῦντες τό Γένος, ὁμιλοῦν ἐκ τῆς τραγικῆς των καταστάσεως καί ὑπό τούς γαμψούς ὄνυχας τοῦ βαθέος κεμαλικοῦ Τουρκικοῦ κράτους καί ἐπιζητοῦν στήριξιν εἰς τά διεθνῆ fora, διά τῶν ἐκπροσώπων τῶν κατά τόπους αἱρετικῶν θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί κατά ταῦτα πλειστάκις, ἐξ ἀνάγκης πειρῶνται να συγκλίνουν τά πράγματα φραστικῶς, γεγονός πού ἐμέ προσωπικῶς δέ μέ εὑρίσκει σύμφωνον, ἀλλά πού δύναμαι νά τό κατανοήσω ἐπαρκῶς. Περαίνων ταπεινῶς εὔχομαι εἰς Ὑμᾶς, ὅπως ἀντιληφθῆτε τήν ἀλήθειαν τῶν πραγμάτων.
Ὁ Μητροπολίτης
ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ».
Ἀνέγνωσα τήν ἀνοικτήν, ὅπως ἐπιγράφετε, Ὑμετέραν ἐπιστολήν πρός τήν ταπεινότητά μου χαρακτηρίζοντάς με “Νεοημερολογίτην” Μητροπολίτην Πειραιῶς καί τάς αἰτιάσεις πού δι᾽ αὐτῆς μοῦ ἀπευθύνετε καί θά παρακαλοῦσα να μοῦ ἐπιτρέψητε, χωρίς καμμίαν διάθεσιν ἀντιπαραθέσεως, νά πληροφορήσωὙμᾶς ὅτι δέν ἐπετέθην, ὡς λέγετε, κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου ἑορτολογίου, διότι ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική, Αποστολική καί Ἀδιαίρετος τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, σύγκειται ἐξ Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ἐκ τῶν ὁποίων ἄλλαι μέν ἀκολουθοῦν τό διορθωθέν Ἰουλιανόν ἑορτολόγιον, ἄλλαι δέ τό μή διορθωθέν καί Πάτριον ἀποκαλούμενον ἑορτολόγιον. Συνεπῶς, ἐσφαλμένως ἀναφέρεσθε περί δῆθεν ἐπιθέσεών μου κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου ἑορτολογίου. Ἡ ἐλαχιστότης μου, ἐξ ἀφορμῆς κινήσεων ἐν τοῖς ὁρίοις τῆς κανονικῆς μου δικαιοδοσίας, ἐνημέρωσε, ὡς εἶχενκαθῆκον, το πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας περί τῆς κανονικῆς καί ἐκκλησιολογικῆς ἀπαξίας τῶν ἐκτός τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, τελούντων και αὐτοπροσδιοριζομένων ὡς Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Και τοῦτο, ἀγαπητέ κύριε καθηγητά, διότι ἡ Ἐκκλησία τήν ὁποίαν ἔπηξεν ὁ Κύριος τήν ἡμέραν τῆς Πεντηκοστῆς διά τῆς καθόδου τοῦ Παναγίου καί Ζωοποιοῦ Πνεύματος, εἶναι μόνον Μία καί εἶναι καί ἀνάδελφος καί Κεφαλήν Της ἔχει μόνον τόν Δομήτορα Αὐτῆς Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, Τοῦ ὁποίου ἀποτελεῖ τό ἄχραντον καί ἡγιασμένον Σῶμα. Εἰς αὐτό τό Σῶμα μετέχουν οἱ ἀπ᾽ αἰῶνος Ἅγιοι καί εὐαρεστήσαντες τόν Θεόν μέ πρώτην τήν Πανάχραντον Ὑπεραγίαν Θεοτόκον, τούς Ἀποστόλους, τούς Πατέρας, τους Μάρτυρας, τους Ὁμολογητάς, τούς Ὁσίους, τούς Δικαίους, τούς ἐν οὐρανοῖς αὐλιζομένους καί τούς ἐπί γῆς στρατευομένους. Ὅθεν οὐδεμία δυνατότης ὑφίσταται μέ οἱανδήτινα εὐσεβῆ πρόφασιν ἤ αἰτιολογίαν νά συμπήξης Ἐκκλησίαν, δηλαδή Σῶμα Χριστοῦ, διά τῆς ἀνθρωπίνης ἀντιλήψεως καί ἐπιπνοίας, ὡς τραγικῶς πράττουν ἡ Ρωμαιοκαθολική Παρασυναγωγή, οἱ μονοφυσῖται ἀντιχαλκηδόνιοι καί αἱ δύστηναι Προτεσταντικαί κοινότητες. Δυστυχῶς τήν ἰδίαν πρακτικήν ἐφήρμοσαν οἱ αὐτοπροσδιοριζόμενοι ὡς Γ.Ο.Χ. θεωροῦντες ὅτι διά τῆς οἱασδήτινος δηλώσεως «ἀποτειχίσεώς» των νομιμοποιοῦνται θεόθεν, δογματικῶς καί ἐκκλησιολογικῶς νά ἀνιδρύουν Ἐκκλησίαν, δηλαδή Σῶμα Χριστοῦ καί μάλιστα κατακερματιζόμενοι, ἀλληλοκαθαιρούμενοι καί ἀλληλοαναθεματιζόμενοι. Φρονῶ εὐλόγως, ὅτι ἀντιλαμβάνεσθε την κανονικήν ἀπαξίαν καί τήν τραγικότητα τοιούτων ἐνεργειῶν, τάς ὁποίας δικαιολογεῖτε ὡς ἐμφαίνεται ἐκ τοῦ Ὑμετέρου κειμένου ἕνεκεν τοῦ ὑφέρποντος συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐνίων διακόνων τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας.
Ἐπιτραπείτω μοι, ὅπως εἴπω ὅτι τόσον ὁ ἄκριτος ζηλωτισμός ὅσον και ὁ συγκρητιστικός Οἰκουμενισμός ἀποτελοῦν ὄψεις τοῦ αὐτοῦ νομίσματος τῆς πλάνης καί ἀποκόπτουν ἀπό τήν κοινωνίαν μέ Τόν Τρισάγιον Θεόν τῆς ἀληθείας και τῆς δικαιοσύνης. Μέ αἰτιᾶσθε, διατί δέν παύω τό μνημόσυνον τῶν κατά καιρούς δηλούντων συγκρητιστικάς οἰκουμενιστικάς θέσεις, ἀλλά ἀντιλαμβάνεσθε εὐελπιστῶ ὅτι μία τόσον σοβαρά ἐνέργεια προϋποθέτει κατά τό Κανονικόν Δίκαιον τῆς Ἁγιωτάτης Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί δή κατά τούς Θείους καί Ἱερούς Κανόνας 13ον καί 15ον τῆς Α´καί Β´ λεγομένης Συνόδου, δημοσίᾳ κήρυξιν αἱρέσεως καί γυμνῆ τῆ κεφαλῆ ἐπ᾽ Ἐκκλησίας αἱρετικήν διδασκαλίαν, πού εἰς τάς ὡς ἄνω περιπτώσεις θα ὑλοποιεῖτο ὄχι μόνον μέ δηλώσεις ἐξ ἀνοησίας, κακῶς ἐννοουμένης ἁβροφροσύνης ἤ πολιτικῆς σκοπιμότητος γενομένας, ἀλλά μέ ἐνσυνείδητον μετοχήν εἰς τήν αἵρεσιν ἀποδεικνυομένην διά τῆς κοινωνίας εἰς τό κοινόν ποτήριον. Τοιοῦτον τί, ὅμως δέν ἔχει εὐτυχῶς ἐπισυμβεῖ καί ἑπομένως ἡ Ὑμετέρα αἰτίασις ἀποβαίνει ἀνεπέρειστος.
Δηλῶ μετά πάσης δέ δυνάμεως, ὅτι ἐν οἵα περιπτώσει πληροφορηθῶ καί διακριβώσω τοιαύτην τραγικήν ἔκπτωσιν οἱουδήτινος Κληρικοῦ ἀμέσως καί πρό Συνοδικῆς καταγνώσεως, θά ἀπαγορεύσω ἐν τοῖς ὁρίοις τῆς κανονικῆς μου δικαιοδοσίας τό κανονικόν μνημόσυνον τοῦ εἰρημένου προσώπου. Ἐνταῦθα, δέν θά πρέπει να παρορᾶται τό γεγονός, ὅτι ἡμεῖς, Ἐλλογιμώτατε κύριε καθηγητά, ὁμιλοῦμεν ἐκ τῆς ἀσφαλείας τῆς Ἑλληνικῆς Πατρίδος, οἱ ἐν τῶ Πανσέπτῳ Οἰκουμενικῶ Θρόνῳ διακονοῦντες τό Γένος, ὁμιλοῦν ἐκ τῆς τραγικῆς των καταστάσεως καί ὑπό τούς γαμψούς ὄνυχας τοῦ βαθέος κεμαλικοῦ Τουρκικοῦ κράτους καί ἐπιζητοῦν στήριξιν εἰς τά διεθνῆ fora, διά τῶν ἐκπροσώπων τῶν κατά τόπους αἱρετικῶν θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί κατά ταῦτα πλειστάκις, ἐξ ἀνάγκης πειρῶνται να συγκλίνουν τά πράγματα φραστικῶς, γεγονός πού ἐμέ προσωπικῶς δέ μέ εὑρίσκει σύμφωνον, ἀλλά πού δύναμαι νά τό κατανοήσω ἐπαρκῶς. Περαίνων ταπεινῶς εὔχομαι εἰς Ὑμᾶς, ὅπως ἀντιληφθῆτε τήν ἀλήθειαν τῶν πραγμάτων.
Ὁ Μητροπολίτης
ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ».
3 σχόλια:
Δυστυχῶς, ἀπ' ὅτι φαίνεται,
ὁ σεβαστός καθηγητής κ. Κορναράκης ἔχει ἀπόλυτον δίκιον ὅταν γράφει γιά ἀνουσιότητα τῆς ἀντιοικουμενιστικῆς προσπαθείας, γιά χαρτοπόλεμο καί ὅτι ἠ ὅλη κίνησις εἷναι γιά τό θεαθῆναι ...
Καί αὐτό διότι ἐνῶ μέχρι τώρα
ὁ σεβ. Μητρ. Πειραιῶς κ. Σεραφείμ εἶχεν τήν αἴγλην τοῦ ἀγωνιστοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας, ξαφνικά διαπιστώνομεν ὅτι, μέ τά γραφόμενά του δέν ἀπορρίπτει ἁπλῶς τό προσωπεῖον
τοῦ ἀντιοικουμενιστοῦ, λέγοντας ὅτι “δέν παύω τό μνημόσυνον
τῶν κατά καιρούς δηλούντων συγκρητιστικάς οἰκουμενιστικάς θέσεις … μία τόσον σοβαρά ἐνέργεια προϋποθέτει … δημοσίᾳ κήρυξιν αἱρέσεως καί γυμνῆ τῆ κεφαλῆ
ἐπ᾽ Ἐκκλησίας αἱρετικήν διδασκαλίαν, πού εἰς τάς ὡς ἄνω περιπτώσεις θα ὑλοποιεῖτο ὄχι μόνον μέ δηλώσεις ἐξ ἀνοησίας, κακῶς ἐννοουμένης ἁβροφροσύνης
ἤ πολιτικῆς σκοπιμότητος γενομένας, ἀλλά μέ ἐνσυνείδητον μετοχήν εἰς τήν αἵρεσιν ἀποδεικνυομένην διά τῆς κοινωνίας
εἰς τό κοινόν ποτήριον“,(sic !!!), ἀλλά φάσκει καί ἀντιφάσκει πετῶντας καί τό γάντι ξεκάθαρα στούς ἐπικεφαλῆς
τῆς ἀντιοικουμενιστικῆς κινήσεως δικαιολογῶντας τυπικῶς καί οὐσιαστικῶς ὅλα τά ἀνοσιουργήματα τῆς νῦν συνόδου τοῦ οἰκ. Πατριαρχείου καί τοῦ προκαθημένου
αὐτῆς κ. Βαρθολομαίου ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας, διότι “ὁμιλοῦν ἐκ
τῆς τραγικῆς των καταστάσεως καί ὑπό τούς γαμψούς ὄνυχας τοῦ βαθέος κεμαλικοῦ Τουρκικοῦ κράτους
καί ἐπιζητοῦν στήριξιν εἰς
τά διεθνῆ fora, διά τῶν ἐκπροσώπων τῶν κατά τόπους αἱρετικῶν θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί
κατά ταῦτα πλειστάκις, ἐξ ἀνάγκης πειρῶνται να συγκλίνουν
τά πράγματα φραστικῶς, γεγονός πού ἐμέ προσωπικῶς δέ μέ εὑρίσκει σύμφωνον, ἀλλά πού δύναμαι νά
τό κατανοήσω ἐπαρκῶς.”(sic !!!).
Πρός τί λοιπόν ἡ ὁμολογία, ἀφοῦ ἐξ ἀνάγκης ἔτυχεν νά γίνη ὅτι ἔγινεν !
'Εμεῖς ὅλοι, βαθιά στήν καρδιά μας, εἴμεθα ὀρθόδοξοι !
Αἱ πράξεις μας, ἐξ ἀνάγκης (ἀνάγκαις καί θεοί πείθονται), εἶναι ὀλίγον τι κακόδοξαι καί οἰκουμενιστικαί.
Θά πρέπει, λοιπόν, ὁ σεβ. Μητρ. Πειραιῶς κ. Σεραφείμ εὐθαρσῶς
ἤ νά ἀποσύρη τήν ὑπογραφήν του
ἀπό τήν ὁμολογίαν ἤ νά μᾶς ἐξηγήση ποῖος μοχλός τόν ὑποχρέωσε
νά γίνη ὄψιμος ὑπερασπιστής
τῶν κατά τῆς Ὀρθοδοξίας ἀνοσιουργημάτων τοῦ τωρινοῦ
οἰκ. Πατριαρχείου.
Ας είμαστε προσεκτικοί στις θέσεις μας. Κάθε άποψη είναι δεκτή, ιδιαίτερα αν προέρχεται από πιστό που αγωνιά για την πορεία της Εκκλησίας, όπως φαίνεται πως είστε, Ανώνυμε 3.41.
Ωστόσο ο αντι-οικουμενιστικός αγώνας πρέπει να γίνεται με διάκριση και ίσως με μια τέτοια ματιά όσα δηλώνει ο Μητροπολίτης Πειραιώς μπορούν να γίνουν καλύτερα κατανοητά.
Εντός των επομένων ημερών θα δημοσιεύσουμε κείμενο με τη θέση του blog μας για τη διάκριση και τα όρια στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα.
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την ανήσυχία τόσο του κ. Κορναράκη, όσο και τη δική σας, αλλά δεν προτρέχουμε, προσέχοντας μήπως αγωνιζόμενοι κατά του οικουμενισμού πέσουμε στο άλλο άκρο του χωρίς διάκριση ζηλωτισμού. Περισσότερα στο άρθρο μας που θα δημοσιεύσουμε εντός των ημερών
Συμφωνούμε με τον ανώνυμο 16 Αύγουστος 2009 3:41 πμ , που μόλις τώρα κατορθώσαμε να διαβάσουμε τα γραφόμενά του -λόγω της γραμματοσειράς, προφανώς πολυτονικής-.
Έτσι είναι όπως τα λέτε Ανώνυμε 16 Αύγουστος 2009 3:41 πμ! Δεν μπορούμε απο τη μία να διαμαρτυρόμαστε για τις οικουμενιστικές ενέργειες και απο την άλλη να τις δικαιολογούμε, χρησιμοποιώντας διάφορες προφάσεις και φτηνές δικαιολογίες που δεν γίνονται πιστευτές ούτε σε μικρά παιδιά του Δημοτικού Σχολείου!
Ένας πιστός
Δημοσίευση σχολίου