5/10/09

Tέλος για την εκπομπή της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας

πηγή: Χριστιανική Φοιτητική Δράση
Μια ραδιοφωνική πορεία 11 χρόνων έφθασε στο τέλος!
Η Χριστιανική Φοιτητική Δράση αισθάνεται την ανάγκη να γνωστοποιήσει στα μέλη της, τους φίλους της και τους επισκέπτες του διαδικτυακού της τόπου το τέλος της ραδιοφωνικής εκπομπής της. Ύστερα από 11 ολόκληρα χρόνια εθελοντικής προσφοράς και διακονίας στο Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος μέσα από την εκπομπή «Αποκαλυπτικά και ακέραια, μια αναφορά στα καθημερινά και στα αιώνια», κάθε Πέμπτη βράδυ αρχικά, και κατόπιν κάθε Παρασκευή βράδυ, η εκπομπή μας δεν θα μεταδίδεται πλέον.
Η Διεύθυνση του σταθμού έκρινε ότι δεν θα έπρεπε στο νέο πρόγραμμα του σταθμού να συνεχίσει η εκπομπή της Χ.Φ.Δ..........

Μια πορεία λοιπόν 11 ολόκληρων χρόνων. Μια ραδιοφωνική σχέση. Μια ραδιοφωνική αλληλοεκτίμηση έφθασε στο τέλος.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε και από αυτόν εδώ τον «τόπο» όλους αυτούς που μας συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια.
Πρωτίστως αυτούς που πριν από 11 χρόνια έδωσαν ένα βήμα λόγου και εκκλησιαστικής διακονίας σε νέους ανθρώπους, σε φοιτητές και φοιτήτριες, αποδεικνύοντας στην πράξη την αγάπη τους στους νέους της Εκκλησίας. Να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς -και είναι αρκετοί- από τους διευθυντές που όλα αυτά τα χρόνια διακόνησαν στο σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, μέχρι τους τεχνικούς και το υπόλοιπο προσωπικό, οι οποίοι ο καθένας με τον τρόπο του και από το πόστο του μας συμπαραστάθηκαν.
Πάντα θα μένει στη μνήμη μας η αγάπη τους και το γεγονός ότι ήταν ανοικτοί σε συνεργασίες με νέους ανθρώπους δίνοντας τους να καταλάβουν ότι η Εκκλησία ανοίγει τις πόρτες της στους νέους, τους θέλει κοντά της, ενδιαφέρεται για τον προβληματισμό τους και αποζητά τον δυναμισμό τους.
Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς που μας στήριξαν με τον λόγο τους, τις παρεμβάσεις τους και τις εξειδικευμένες τοποθετήσεις τους στις διαπραγματεύσεις των τόσων θεμάτων των ραδιοφωνικών μας εκπομπών. Τους επισκόπους, τους κληρικούς, τους καθηγητές των Πανεπιστημιακών μας ιδρυμάτων και τους όποιους επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων τίμησαν όλα αυτά τα χρόνια το βήμα της εκπομπής μας.
Τέλος αισθανόμαστε ότι πρέπει να ευχαριστήσουμε τους αγαπητούς ακροατές μας. Αυτούς που δεν ξέρουμε πόσοι είναι. Δεν τους γνωρίσαμε ποτέ προσωπικά. Τους αισθανθήκαμε όμως πάντοτε κοντά μας. Όλους σας ο Θεός να σας έχει καλά.
Βέβαια η αποπομπή μας αυτή από το σταθμό της Εκκλησίας δεν συνεπάγεται και το τέλος της κατάθεσης της όποιας μαρτυρίας μας. Ο λόγος μας θα βρίσκεται κοντά σας μέσα από το περιοδικό μας «Η Δράση μας» και μέσα από τις όποιες εκδηλώσεις και δραστηριότητές μας.
Απλά θα μείνει μέσα μας ένα παράπονο για το πώς κάποιοι εννοούν την συνάντησή τους με τους νέους ανθρώπους, πώς αποζητούν την συνεργασία τους, πώς αφουγκράζονται το σφυγμό τους και πώς κάνουν χώρο σε αυτούς για να αναδείξουν τη φωνή τους, το ταλέντο τους και τον προβληματισμό τους.

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ....ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΑΛΛΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΛΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Επανήλθαν άλλοι όμως , όπως ο "πολύς" π. Κων/νος Στρατηγόπουλος. Γενικά το πρόγραμμα είναι καλύτερο απ'ότι πριν άλλα έχει κάποιες ελλείψεις όπως π.χ. το ότι δεν έχει αντιαιρετικές εκπομπές. Θα βελτιωθούν φαντάζομαι.

Ανώνυμος είπε...

Απείρως χειρότερο είναι το πρόγραμμα όχι καλύτερο.
Αυτό είναι ηλίου φαεινότερο.

Ανώνυμος είπε...

καλό είναι πάντως να απομονωθούν οι θρησκευτικές οργανώσεις και να δοθεί ο λόγος στις ενορίες

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξες Ιεραποστολικές Αδελφότητες πάντα ωφελούσαν την Εκκλησία και μόνο άνθρωποι που έχουν βαθύ σκοτάδι άγνοιας και προκατάληψης ή είναι φαύλοι οι ίδιοι, τις μισούν και τις παρεξηγούν.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τάχα οι ενορίες πού βρίσκουν ιεροκήρυκες,κατηχητές,στελέχη και...ενορίτες?Σε μεγάλο ποσοστό από τις οργανώσεις.Όποιος θέλει ας το αρνηθεί.

Ανώνυμος είπε...

""Οι Ορθόδοξες Ιεραποστολικές Αδελφότητες πάντα ωφελούσαν την Εκκλησία και μόνο άνθρωποι που έχουν βαθύ σκοτάδι άγνοιας και προκατάληψης ή είναι φαύλοι οι ίδιοι, τις μισούν και τις παρεξηγούν.""

Ὀρθόδοξη Ἱεραποστολή σέ... 92% ὀρθόδοξη χώρα;;;; Μήπως κάτι δὲν πάει καλὰ μὲ τὴν "ὀρθοδοξότητα" αὐτῶν τῶν "ἱεραποστολῶν";;;

Πὼς τὸ ἔλεγε ὁ Σεραφείμ; "Ἡ ἐκκλησία εἶναι σῶμα, δὲν εἶναι σωματείο".

Οἱ ἔχοντες ὧτα... σωθήσονται!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 5 Οκτ. 2009 9:11 μμ είσαι άκρως επιπόλαιος εκτός και αν είσαι φαύλος και παριστάνεις τον κουτόν.
Για ποια Ελλάδα Ορθόδοξη μιλάς;

Γι' αυτούς που δεν διαμαρτύρονται καθόλου για τις δημόσιες βλασφημίες;

Γι' αυτούς που βλέπουν την Εκκλησία κάθε μήνα ή εορτή μεγάλη ή Πάσχα;

Γι' αυτές τις χιλιάδες που ψήφισαν τον αντίχριστο Ανδρουλάκη;

Για τους Κρητικούς που ανέχονται να έχουν αεροδρόμιο με το όνομα του αντίχριστου Καζαντζάκη;

Για αυτούς που ψήφισαν ως Κυβέρνηση κόμμα που έχει μέσα του αυτόν που βλασφήμησε χυδαιότατα μέσω βιβλίων τον Χριστό;

Γι' αυτούς που έχουν ως κριτήριο μοναδικό εκλογής κόμματος, την οικονομία; Και δεν ενδιαφέρονται για τις εκκλησιομάχες θέσεις τους;

Γι' αυτούς που αν τους ρωτήσεις στοιχειώδη δογματικά θέματα θα σου μιλάνε για ανοησίες ή αύρες ή κάρμα ή μάτια που σε προφυλάσσουν απο τα κακα ή για μια Ανωτέρα Δύναμη ή δεν ξέρω;

Γι' αυτούς που υποστηρίζουν ομοιοπαθητικές ή αποκρυφισμούς;

Γι' αυτούς που πορνεύουν ακόμα όντες ανήλικοι και δεν περιμένουν τον γάμο να παντρευτούν;

Γι' αυτούς που δεν ξέρουν πού πιστεύουν;

Αυτοί είναι οι ορθόδοξοι χριστιανοί για τους οποίους μιλάς;

Ας το πάρουμε χαμπάρι: Η Ελλάδα μας χρειάζεται ιεραποστολικά πρόσωπα και Αδελότητες για τον επανευαγγελισμό και επαναχριστιανισμό της Ελλάδας γιατί έχουμε ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΤΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.

Και κοιμούνται ύπνον βαθέον όσοι υποστηρίζουν τα αντίθετα ή είναι ίδιοι.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτως με τον Αν.9:33 μμ, απλά προσθέτω δυο αυτονόητες (όχι περιττές) νύξεις:
-η οικονομία (με την πνευματική της σημασία) είχε, έχει και θα έχει θέση μαζί με τη διάκριση στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας: ο ''κανόνας'' και τα ''κανόνια'' που έλεγε ο γέροντας Παίσιος
-αναμφισβήτητα οι Ορθόδοξες Ιεραποστολικές Αδελφότητες πάντα ωφελούσαν την Εκκλησία. Και είναι η δράση τους δρόμος προς τη σωτηρία, όχι ο μόνος Ορθόδοξος δρόμος, αλλά σημαντικός. Η πολεμική εναντίον τους αδικεί την προσφορά και τις προθέσεις τους, μεγιστοποιώντας ελάχιστες μελανές στιγμές (αν υπάρχουν) και ελαχιστοποιώντας μέγιστο πνευματικό και κοινωνικό έργο.
-ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος προσωπικά από τις ομιλίες του με έχει βοηθήσει πολύ πνευματικά και ηθικά. Αν διαφωνεί κανείς γαι τη συμμετοχή του στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας για μένα σφάλλει.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Eπίσης, διαφωνώ με το τέλος της ραδιοφωνικής εκπομπής της της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης. Ίσως να είναι σκόπιμο να ζητηθεί εκ μέρους ακροατών η άρση της διακοπής από το σταθμό. Παρεπιπτόντως, για μένα πολύ καλύτερο (αληθινά ψυχαγωγικό) πρόγραμμα εδώ και καιρό έχει ο ραδ.σταθμός της Πειραικής Εκκλησίας. Μήπως και σαν νέα φιλόξενη στέγη της εκπομπής της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης; Μακάρι.

Επώνυμος

Άσχετος είπε...

Αν δεν κάνω λάθος η Εκκλησία εν Συνόδω αποφάσισε ότι η καθόλου αφιέρωση στον Θεό γίνεται ΜΟΝΟ με τον Μοναχισμό και δη τον κοινοβιακό. Τάγματα λαϊκών βρίσκουμε ακόμη στη Δύση!!!Απο τη στιγμή που είναι ορθόδοξες οι Αδελφότητες αυτές γιατί δεν λειτουργούν ως ορθόδοξο μοναστήρι;;;

Ανώνυμος είπε...

Το μεγάλο ρωμαλέο δένδρο μπορεί με το ύψος και τη θωριά του είτε να σκιάσει από το φως ένα καχεκτικό αδύναμο δεντράκι και να το μαραζώσει ως το θάνατο είτε να το προστατέψει από το γδάρσιμο του ανέμου μέχρι να δυναμώσει. Αυτή είναι η διάκριση.

Κάθε δέντρο στο παραπάνω παράδειγμα είναι μια ψυχή με την πνευματική της κατάσταση. Κανένα δέντρο δεν είναι το ίδιο, κανένα δε ζει χωρίς το Φως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Επώνυμε είσαι αντιφατικός. Πώς γίνεται να σου αρέσει αυτός ο παπάς που αποκάλεσε "άγος" τις Αδελφότητες επειδή έχει απωθημένα με αυτές και ταυτόχρονα να μας λες ότι είναι καλές;
Ο παπάς αυτός δεν έχει σωστές αποψεις σε πολλά θέματα.

Ανώνυμος είπε...

Δέντρα οι ψυχές, πυρκαγιά-λαίλαπα ο Οικουμενισμός.

Εναντίον του κανείς δεν περισσεύει αγαπητέ Αν.11:03 μμ.

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ Αν. 11:29 μμ.

Δεν γνωρίζω αυτό που λες ότι, δηλαδή, ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος '' αποκάλεσε "άγος" τις Αδελφότητες''. Περί αντιφάσεων αν θες ξαναδιάβασε ό,τι έγραψα για τις Αδελφότητες (ποτέ δεν γράφω κάτι που δεν πιστεύω).

Λες: ''Ο παπάς αυτός δεν έχει σωστές αποψεις σε πολλά θέματα''.

Σε ποιες αναφέρεσαι? Μπορεί να τις αγνοώ ή μπορεί να σφάλλεις.

Το εξαιρετικό βιβλίο ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΉ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ του Λαρσέ από την Αποστ.Διακονία ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος το επιμελήθηκε και το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν το έχει διαβάσει.

Αν κάπου σφάλλω η γνώμη σου είναι ευπρόσδεκτη γιατί θα με διορθώσει.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Ορθόδοξες ομιλίες και Ακολουθίες στο διαδίκτυο (σύγχρονοι Γέροντες, π.Παναγόπουλος, π.Μεταλληνός):

http://www.pigizois.net/arxodariki/index_gerontes.htm

http://www.pigizois.net/arxodariki/index_panagopoulos.htm

http://www.omilies.oodegr.com/omilies/metallinos1.htm

http://www.pigizois.net/arxodariki/index_Akolouthies.htm

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Ασχετε, αυτά που λες δεν αληθευουν. Είναι επινοήσεις δικές σου.

Ανώνυμος είπε...

Επώνυμε ξέρεις τί σημαίνει η λέξη "άγος";
Ξέρεις ότι ο π.Στρατηγόπουλος έχει απωθημένα με τις Αδελφότητες και την Ιεραποστολή;
Ξέρεις ότι έχει τάσεις εκκοσμικεύσεως;
Ξέρεις ότι στην παλαιά τους εκπομπή "Ραδιοπαράγκα" (όνομα και πράγμα) είχε στα διαλείμματα κοσμικά και λαϊκά τραγούδια που σου προκαλούσαν εμετό;

Ανώνυμος είπε...

http://orthros.org/Greek/EA/EA.htm#q16


μία σοβαρή, κατά τη γνώμη μου, προσέγγιση του φαινομένου των θρησκευτικων οργανώσεων

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Επώνυμε ο Δημήτριος Παναγόπουλος λαϊκός ιεροκήρυκας και θεολόγος ήταν και όχι κληρικός για να γράφεις π.Παναγόπουλος.

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ ανώνυμε 11:58 πμ 5:07 μμ

Θα σου απαντήσω για ό,τι ξέρω.

Η λέξη "άγος" ξέρω τι σημαίνει. Και εσύ γνωρίζεις ότι το ξέρω.Δεν γνωρίζω, όμως, αν το είπε αυτό που λες ο π.Στρατηγόπουλος, όπως δεν γνωρίζω αν έχει απωθημένα με τις Αδελφότητες και τάσεις εκκοσμικεύσεως. Έχεις στοιχεία ?

Την εκπομπή "Ραδιοπαράγκα" δεν την έχω ακούσει. Διαδικτυακές ομιλίες του π.Στρατηγόπουλου έχω ακούσει και επαναλαμβάνω ότι για μένα προσωπικά ήταν ωφέλιμες.

Ο Δημήτριος Παναγόπουλος λαϊκός ιεροκήρυκας και θεολόγος ήταν βεβαίως και το λάθος είναι τυπογραφικό. Ορθή η διόρθωση. Θα προσθέσω ότι, κατά τη γνώμη μου, ήταν χαρισματούχος ιεροκύρηκας. Όπως χαρισματούχος ιεροκύρηκας Θεολόγος είναι ο πατριώτης μου Νικόλαος Σωτηρόπουλος.

Μπορεί εσύ να γνωρίζεις καλύτερα κάποια πράγματα. Πες τα να συζητηθούν. Από μένα ευπρόσδεκτα είναι χωρίς προσποιήσεις. Να δω τί θα πει περί του θέματος και ο φίλος μου με το ψευδώνυμο '' ένας πιστός'' του οποίου η γνώμη πάντα με ενδιαφέρει και τον εκτιμώ.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Κριτική στο κείμενο:

http://orthros.org/Greek/EA/EA.htm#q16

Σύντομες παρατηρήσεις:

Αν και δεν υπήρξα μέλος κάποιας Ορθόδοξης Αδελφότητας

-ο π. Ευσέβιος Ματθόπουλος είχε γράψει, εκτός των άλλων,ένα πολύ ωραίο βιβλίο που το είχα πρωτοδιαβάσει έφηβος με τίτλο ''ο προορισμός το ανθρώπου''. Δεν ενέπνεε ευσεβισμό ούτε άλλους -ισμούς.
- Λέει παρακάτω το κείμενο: ''Βέβαια δέν ἔπαψε νά ὑπάρχει τό πιστό λεῖμμα πού ἀκολουθοῦσε τήν ὀρθόδοξη παράδοση. Μέ ἐπικεφαλῆς τόν Ἅγιο Νεκτάριο, τόν Ἅγιο Νικόλαο τόν Πλανᾶ, τόν π. Φιλόθεο τόν Ζερβᾶκο, τόν π. Αθανάσιο τόν Χαμακιώτη, τόν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τό Φώτη Κόντογλου κλπ..'' Είπε κανείς το αντίθετο? Αλλά όχι μόνο δεν με έβλαψαν το ''προς τη Νίκη'' ή ο ''Σωτήρ'' ή τα εξαιρετικά βιβλία του Ν.Βασιλειάδη, αλλά με έσωσαν κυριολεκτικά από ανεύθυνα ''διαβάσματα'' του συρμού.
-Δε νομίζω ότι '' ..δέν μποροῦσαν νά δεχθοῦν ὡς ἀληθινούς χριστιανούς τούς μή ἀνήκοντες σέ κάποια χριστιανική ὀργάνωση''. Αν κατ εξαίρεση ίσχυε κάπου αυτό,είναι σφάλμα, αλλά και μεμονωμένη περίπτωση.
-Ο γάμος εν Χριστώ είναι θεάρεστος και η οικογένεια ''κατ' οίκον Εκκλησία''.Δεν σημαίνει ότι όποιος απορρίπτει τις νικολαϊτικές ἀπόψεις εναντιώνεται στην αξία της οικογένειας ως ΄''ανέραστος''.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Από το περιοδικόν ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, που εξέδιδε ο αείμνηστος Δημήτριος Παναγόπουλος

http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=838

Eάν κάποιος ιστορικός μελετητής αναζητήσει, πώς ένα άτομο χωρίς σπουδές και πανεπιστημιακούς τίτλους μπορεί να είναι δάσκαλος Ευαγγέλιου πρώτης κατηγορίας, θα βρεί την απάντηση στην πρώτη επιστολή του Απόστολου Παύλου προς Κορινθίους (Α, 27-28).

http://panagopoulos.org/html/aeianaossa.html

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ

http://www.egolpio.com/PLOUTOS_ORTHOD/TELONISMOS_PSYXWN.htm

Να γίνουν εκπομπές από το ραδιόφωνο της Εκκλησίας με αναφορές στο παραπάνω εμπνευσμένο κείμενο. Πολλοί αγνοούν αυτά που αναφέρει, πλήθος οι κακοδοξίες που θα αναιρεθούν.

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

http://www.pantocrator.info/gr/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=77
Νικόλαος Σωτηρόπουλος-Oμιλίες
Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

http://www.i-m-patron.gr/lyxnos/
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΑΤΡΩΝ

http://www.tv4e.gr/4E_ORTHODOX_CHANNEL.htm

Ελληνικός Ορθόδοξος Εκκλησιαστικός Τηλεοπτικός Σταθμός που εκπέμπει στην Μακεδονία- Θράκη, και μέσω του Ηellas sat δορυφορικά σ΄ολόκληρο τον κόσμο

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζοντας το σχόλιο μου από τις 9 Οκτωβρίου 2009 12:31 πμ

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

Σχέσεις Ἐκκλησίας καί θρησκευτικῶν ὀργανώσεων ἐξ ἐπόψεως ἐκκλησιολογικῆς, ἱστορικῆς καί συγχρόνου μορφῆς.

Συγγραφέας: +Ἀρχιμ. Λεωνίδας Κ. Διαμαντόπουλος

Εκδότης: Αδελφότης Θεολόγων "Ο Σωτήρ"

Επώνυμος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Επώνυμε σε ευχαριστώ για την εκτίμησή σου, αν και δεν με ξέρεις προσωπικά.

Σου απαντώ με καθυστέρηση αρκετή λόγω απουσίας μου απο το διαδίκτυο για αρκετές ημέρες.

Πράγματι ο π.Στρατηγόπουλος απεκάλεσε άγος τις Ορθόδοξες Αδελφότητες και ευχήθηκε να κλείσουν!
Το πρώτο το κατήγγειλε γραπτώς και ο συμπατριώτης σου Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος, και ζήτησε μάλιστα απο τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο να του "τραβήξει το αυτί" στο περιοδικό της Αδελφότητας "ΣΤΑΥΡΟΣ" στην οποία ανήκει και το οποίο διευθύνει.
Το δεύτερο το άκουσα ο ίδιος σε εκπομπή του παλαιότερα!

Πράγματι είχε κοσμικά λαϊκά τραγούδια στις εκπομπές του!

Και δυστυχώς όπως πάλι κατήγγειλε για τον π.Στρατηγόπουλο ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος όταν τον ρωτούσαν οι χριστιανοί για τον αφορισμό του, απαντούσε ότι ξέρει ο Πατριάρχης ή η Εκκλησία τί κάνει!...
Δηλαδή έφθανε στο χείριστο κατάντημα να υπεραμύνεται του αφορισμού του πολύτιμου εργάτου της Εκκλησίας που λέγεται Νικόλαος Σωτηρόπουλος!

Έχεις Επώνυμε σκοτάδι για τον π.Στρατηγόπουλο αφού λες ότι δεν γνωρίζεις την εκπομπή του "ΡΑΔΙΟΠΑΡΑΓΚΑ" της οποίες έχω παρακολουθήσει αρκετές εκπομπές!

Γι' αυτό είσαι δικαιολογημένος για τις απόψεις που έχεις γι' αυτόν!

Καλό πάντως είναι να τις αναθεωρήσεις!

Ένας πιστός

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)