Από την εκπομπή της Ρίκας Βαγιάννη, το μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας 29 Μαρτίου 2010 στην «ΕΤ-1». Τα σχόλια δικά σας. (Ευχαριστούμε τον Ανώνυμο σχολιαστή του ιστολογίου μας που μας έστειλε το video)
15 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Η ιστορικότητα του Χριστού είναι για τον απροκατάληπτο ιστορικό το ίδιο αξιωματική, όπως και η ιστορικότητα του Ιούλιου Καίσαρα.
''Ο Κόσμος όμως δεν πιστεύει εξ αιτίας των Χριστιανών γενικώς, εφ' όσον ούτοι είναι ενίοτε ουχί καλύτεροι και ακόμη χειρότεροι από μέλη άλλων θρησκειών. Εξ αιτίας των τοιούτων Χριστιανών πολλοί αδυνατούν να λάβουν σοβαρώς υπ' όψιν τον Χριστιανισμόν, και όταν ακόμη δέχωνται τον Χριστόν ως μέγαν θρησκευτικόν αρχηγόν και ηθικόν διδάσκαλον''
Πρωτοπρ. Ιωάννου Ρωμανίδου
«Κριτικός Έλεγχος των Εφαρμογών της Θεολογίας»
------------------------------ Τί να πει κανείς πολύ περισσότερο για το Μπέγζο που..δεν είναι σίγουρος αν υπήρξε στην ιστορία ο Χριστός..γεγονός που ούτε οι Εβραίοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν στις γραπτές παραδόσεις τους..
Αρλούμπα χωρίς προηγούμενο εκστόμισε ο προφέσορας και να δούμε τι βερμπαλισμοί και αδολεσχίες εκ μέρους του θα επιστρατευτούν για την ..ανασκευάσουν!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Ο κ.Μπέγζος έχει μέσα στο κεφάλι του μια σύνθεση τής θεολογίας τού κ.Γιανναρά και τού Αγουρίδη. Καμία από τίς δύο δεν είναι ορθόδοξη. Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη. Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του. Επικαλείται τήν πίστη διότι όπως μάς πληροφορεί ο κ.Ράμφος, η πίστη δημιούργησε την θεότητα του Χριστού, στην πραγματικότητα δεν υπήρχε. Στην Ιστορία τών ανθρώπων δεν μπορεί να μπεί η θεότης, παρά μόνον ένας ανώτερος, τέλειος άνθρωπος, διδάσκαλος ηθικής. Ο Θεάνθρωπος Χριστός μάς καλεί νά λάβουμε μέρος στη δική Του Ιστορία, τής Σωτηρίας μας, πού είναι η Εκκλησία Του. Με τήν προβληματική τού Ιστορικού Ιησού μάς παγιδεύουν. Η πίστη δίνεται από το Χριστό, δεν είναι πεποίθηση,όπως διδάσκει ο κ.Γιανναράς. Ευχαριστούμε. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Αν δεν.. υπήρξε ο Χριστός ως ιστορικό πρόσωπο..τότε πάει περίπατο η εξ αποκαλύψεως Αλήθεια της Ορθοδοξίας. Οι απόστολοι άλλωστε ή εξαπατήθηκαν ή μας εξαπάτησαν ή μας είπαν την αλήθεια. Το πρώτο αποκλείεται γιατί ήταν οι ίδιοι άμεσα συμμετέχοντες σε όσα μας είπαν ότι έζησαν. Το δεύτερο πάλι αποκλείεται λόγω του κινήτρου: γιατί να μας εξαπατήσουν υποφέροντας τόσα βασνιστήρια και δίνοντας και τη ζωή τους μαρτυρικά όταν δεν ζητούσαν ούτε χρήματα, ούτε υλικές ηδονές ούτε αξιώματα? Άρα, μας είπαν την αλήθεια για το Θεάνθρωπο Χριστό όπως έζησαν μαζί Του.
Επώνυμε διάβασέ το καλύτερα σε παρακαλώ : Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη. Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του. Χαιρετίσματα
Aμέθυστε 1. ''Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη.'' Νομίζω ότι συμφωνούμε. Η ιστορία χωρίζεται π.Χ και μ.Χ.
2. ''Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του.'' Έδώ διαφωνούμε. Για μένα οι προτάσεις πριν και μετά το ''αλλά'' ταυτίζονται λογικά. Επίσης, σημαντικό είναι να εξηγούμε τα επιστημονικά επιχειρήματα που τεκμηριώνουν ότι ο Κύριος αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας.
Άγαπητέ φίλε επώνυμε ο Κύριος ενσαρκώθηκε εκτός τών άλλων γιά να μάς λυτρώσει από την αμαρτία και όπως ξέρουμε όλοι μας η ρίζα τής αμαρτίας είναι η υπερηφάνεια. Αυτή η υπερηφάνεια κινεί την ανθρώπινη ιστορία, με το πάθος τού πρώτου, τού πρωτοπόρου, τού εφευρέτου. Γιαυτό ο Κύριος ήλθε σάν ο ταπεινός έσχατος, γιά να θεραπεύσει τό πάθος μας γιά διάκριση, γιαυτό και υπάρχουν λίγες ιστορικές μαρτυρίες. Δέν επηρέασε τήν ιστορία όπως ο Μέγας Αλέξανδρος. Ανάμεσα στα πάντα πού ποίησε καινά είναι και η Ιστορία. Η ιστορία τής Σωτηρίας μας γράφεται από τούς έσχατους, τούς ταπεινούς. Χριστός Ανέστη.
(Εάν δεν κάνω τα υπερφυσικά έργα, τα οποία είναι έργα του Πατρός μου, τότε μη πιστεύετε εις εμέ.Εφ' όσον όμως κάνω τα έργα του Πατρός μου, πιστεύσατε εις αυτά τα έργα και τότε θα εννοήσετε καλά και θα πιστεύσετε εις εμέ και θα βεβαιωθήτε, ότι εγώ ζω και υπάρχω εν τω Πατρί, όπως και ο Πατήρ ζη και υπάρχει εν εμοί-η ερμηνευτική απόδοση ανήκει στον Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα).
Για να είμαστε, όμως, δίκαιοι με το Μ. Αλέξανδρο που ανέφερες Αμέθυστε, ήταν μακράν ο πλέον δημοκρατικός σε σύγκριση με τους ηγεμόνες της εποχής του, γι αυτό και οι λαοί τον υποδέχονταν ως απελευθερωτή από τους δυνάστες τους. Η παράλογη κριτική που του ασκείται από ορισμένους εγχώριους νεόκοπους ''αγαπολόγους'' δεν είναι σεβαστή ούτε καν από τους γείτονες μας που οικειοποιούνται πλαστώς το όνομα του.
15 σχόλια:
Η ιστορικότητα του Χριστού είναι για τον απροκατάληπτο ιστορικό το ίδιο αξιωματική, όπως και η ιστορικότητα του Ιούλιου Καίσαρα.
http://www.egolpion.com/193AC71E.el.aspx
http://www.oodegr.com/oode/grafi/kd/exwxr.pig1.htm
http://hellenic-news.blogspot.com/2009/04/blog-post_2005.html
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΕΣ.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Επώνυμος
''Ο Κόσμος όμως δεν πιστεύει εξ αιτίας των Χριστιανών γενικώς, εφ' όσον ούτοι είναι ενίοτε ουχί καλύτεροι και ακόμη χειρότεροι από μέλη άλλων θρησκειών. Εξ αιτίας των τοιούτων Χριστιανών πολλοί αδυνατούν να λάβουν σοβαρώς υπ' όψιν τον Χριστιανισμόν, και όταν ακόμη δέχωνται τον Χριστόν ως μέγαν θρησκευτικόν αρχηγόν και ηθικόν διδάσκαλον''
Πρωτοπρ. Ιωάννου Ρωμανίδου
«Κριτικός Έλεγχος των Εφαρμογών της Θεολογίας»
------------------------------
Τί να πει κανείς πολύ περισσότερο για το Μπέγζο που..δεν είναι σίγουρος αν υπήρξε στην ιστορία ο Χριστός..γεγονός που ούτε οι Εβραίοι τόλμησαν να αμφισβητήσουν στις γραπτές παραδόσεις τους..
Αρλούμπα χωρίς προηγούμενο εκστόμισε ο προφέσορας και να δούμε τι βερμπαλισμοί και αδολεσχίες εκ μέρους του θα επιστρατευτούν για την ..ανασκευάσουν!
Επώνυμος
Είναι τρελλός ο υποστηρικτής του Ανδρουλάκη, τελείως;;
Ευριπίδης
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος έχει ξεφύγει. Ας το μαζέψει κάποιος...
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Ο κ.Μπέγζος έχει μέσα στο κεφάλι του μια σύνθεση τής θεολογίας τού κ.Γιανναρά και τού Αγουρίδη. Καμία από τίς δύο δεν είναι ορθόδοξη.
Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη. Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του. Επικαλείται τήν πίστη διότι όπως μάς πληροφορεί ο κ.Ράμφος, η πίστη δημιούργησε την θεότητα του Χριστού, στην πραγματικότητα δεν υπήρχε. Στην Ιστορία τών ανθρώπων δεν μπορεί να μπεί η θεότης, παρά μόνον ένας ανώτερος, τέλειος άνθρωπος, διδάσκαλος ηθικής. Ο Θεάνθρωπος Χριστός μάς καλεί νά λάβουμε μέρος στη δική Του Ιστορία, τής Σωτηρίας μας, πού είναι η Εκκλησία Του. Με τήν προβληματική τού Ιστορικού Ιησού μάς παγιδεύουν.
Η πίστη δίνεται από το Χριστό, δεν είναι πεποίθηση,όπως διδάσκει ο κ.Γιανναράς.
Ευχαριστούμε.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Και διδάσκει ακόμα αυτός ο "κύριος";;;
Φίλος Φιλήμονα
Aμέθυστε
Αν δεν.. υπήρξε ο Χριστός ως ιστορικό πρόσωπο..τότε πάει περίπατο η εξ αποκαλύψεως Αλήθεια της Ορθοδοξίας. Οι απόστολοι άλλωστε ή εξαπατήθηκαν ή μας εξαπάτησαν ή μας είπαν την αλήθεια. Το πρώτο αποκλείεται γιατί ήταν οι ίδιοι άμεσα συμμετέχοντες σε όσα μας είπαν ότι έζησαν. Το δεύτερο πάλι αποκλείεται λόγω του κινήτρου: γιατί να μας εξαπατήσουν υποφέροντας τόσα βασνιστήρια και δίνοντας και τη ζωή τους μαρτυρικά όταν δεν ζητούσαν ούτε χρήματα, ούτε υλικές ηδονές ούτε αξιώματα? Άρα, μας είπαν την αλήθεια για το Θεάνθρωπο Χριστό όπως έζησαν μαζί Του.
Επώνυμος
Μπράβο στον Επώνυμο!
Δυστυχώς αυτά όμως τα αγνοούν οι ψευτοθεολόγοι της σήμερον...
Ευριπίδης
Επώνυμε διάβασέ το καλύτερα σε παρακαλώ :
Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη. Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του.
Χαιρετίσματα
Aμέθυστε
1. ''Ο Κύριος ενσαρκώθηκε στην Ιστορία μας, όχι για να τήν επηρεάση όπως επηρέαζε τήν Ιστορία στην Π.Δ. αλλά γιά να τήν αλλάξη.''
Νομίζω ότι συμφωνούμε. Η ιστορία χωρίζεται π.Χ και μ.Χ.
2. ''Το σημαντικό δεν είναι αν αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας αλλά αν εμείς αποτελούμε μέρος τής Ιστορίας Του.'' Έδώ διαφωνούμε. Για μένα οι προτάσεις πριν και μετά το ''αλλά'' ταυτίζονται λογικά. Επίσης, σημαντικό είναι να εξηγούμε τα επιστημονικά επιχειρήματα που τεκμηριώνουν ότι ο Κύριος αποτελεί μέρος τής Ιστορίας μας.
Φιλικά
Επώνυμος
Άγαπητέ φίλε επώνυμε ο Κύριος ενσαρκώθηκε εκτός τών άλλων γιά να μάς λυτρώσει από την αμαρτία και όπως ξέρουμε όλοι μας η ρίζα τής αμαρτίας είναι η υπερηφάνεια.
Αυτή η υπερηφάνεια κινεί την ανθρώπινη ιστορία, με το πάθος τού πρώτου, τού πρωτοπόρου, τού εφευρέτου. Γιαυτό ο Κύριος ήλθε σάν ο ταπεινός έσχατος, γιά να θεραπεύσει τό πάθος μας γιά διάκριση, γιαυτό και υπάρχουν λίγες ιστορικές μαρτυρίες.
Δέν επηρέασε τήν ιστορία όπως ο Μέγας Αλέξανδρος.
Ανάμεσα στα πάντα πού ποίησε καινά είναι και η Ιστορία. Η ιστορία τής Σωτηρίας μας γράφεται από τούς έσχατους, τούς ταπεινούς.
Χριστός Ανέστη.
Πολύ δίκιο έχεις Αμέθυστε. Ο Κύριος δεν ήρθε για να εκβιάσει την πίστη μας.
''εἰ οὐ ποιῶ τὰ ἔργα τοῦ πατρός μου, μὴ πιστεύετέ εἰ δὲ ποιῶ, κἂν ἐμοὶ μὴ πιστεύητε, τοῖς ἔργοις πιστεύσατε, ἵνα γνῶτε καὶ πιστεύσητε ὅτι ἐν ἐμοὶ ὁ πατὴρ κἀγὼ ἐν αὐτῷ. ''Ιω. 10,37-38
(Εάν δεν κάνω τα υπερφυσικά έργα, τα οποία είναι έργα του Πατρός μου, τότε μη πιστεύετε εις εμέ.Εφ' όσον όμως κάνω τα έργα του Πατρός μου, πιστεύσατε εις αυτά τα έργα και τότε θα εννοήσετε καλά και θα πιστεύσετε εις εμέ και θα βεβαιωθήτε, ότι εγώ ζω και υπάρχω εν τω Πατρί, όπως και ο Πατήρ ζη και υπάρχει εν εμοί-η ερμηνευτική απόδοση ανήκει στον Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα).
Επώνυμος
Για να είμαστε, όμως, δίκαιοι με το Μ. Αλέξανδρο που ανέφερες Αμέθυστε, ήταν μακράν ο πλέον δημοκρατικός σε σύγκριση με τους ηγεμόνες της εποχής του, γι αυτό και οι λαοί τον υποδέχονταν ως απελευθερωτή από τους δυνάστες τους. Η παράλογη κριτική που του ασκείται από ορισμένους εγχώριους νεόκοπους ''αγαπολόγους'' δεν είναι σεβαστή ούτε καν από τους γείτονες μας που οικειοποιούνται πλαστώς το όνομα του.
Επώνυμος
Δεν το περίμενα αυτό απο Μπέγζο...
Και αυτοί οι αφιλότιμοι πού τον κάλεσαν να μιλήσει έτσι πασχαλιάτικα, τί ειχαν να κερδήσουν;
Αυτή είναι η κρατική τηλεόραση, πού την πληρώνουμε όλοι μας. Η τηλεόραση του ...ελληνορθόδοξου κράτους μας. Ευ γε!
Δημοσίευση σχολίου