Η υπό του Αρείου Πάγου αθώωση του π. Συμεών Βιλόφσκι με την απόφαση μη έκδοσής του στη Σερβία χαροποίησε όλους τους ορθόδοξους κληρικούς και πιστούς. Μόνο οι εν Σερβία και εν όλω τω κόσμω οικουμενιστές θορυβήθηκαν και ελυπήθησαν σφόδρα. Ο επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς πληροφορηθείς την αθώωση του π. Συμεών έσπευσε με επιστολή του στη romfea.gr να κατασυκοφαντήσει για μια ακόμη φορά τόσο τον π. Συμεών όσο και τον επίσκοπο Αρτέμιο. Tον επίσκοπο Αρτέμιο κατηγορεί για «ψευδομαρτυρία» και τον πρωτοσύγκελό του Συμεών για «αυτοκαυχήματα» και «αλάθητο». Δεν παρέλειψε δε ούτε αυτή τη φορά να κατασυκοφαντήσει την «Ομολογία Πίστεως» βάλλοντας και εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση......
Δεν θα απαντήσουμε τώρα σε όσα γράφει ο επίσκοπος Αθανάσιος (η απάντηση ωστόσο θα υπάρξει εντός των επομένων ημερών). Τονίζουμε μόνο ότι είναι τραγελαφικό να διώκονται με πρωτεργάτη τον ίδιο τον Αθανάσιο Γιέφτιτς ο επίσκοπος Αρτέμιος και ο π. Συμεών και ο ίδιος ο διώκτης να προσπαθεί να μας πείσει ότι κανένας διωγμός δεν έγινε ποτέ! Τότε τι ήταν το σήμα στην Ιντερπόλ για σύλληψη του π. Συμεών και η αντικανονική «συνταξιοδότηση» του επισκόπου Αρτεμίου; Η έμπρακτη αγάπη του Αθανασίου Γιέφτιτς προς τους αδελφούς του;
Και κάτι για την «Ομολογία Πίστεως». Η «Ομολογία Πίστεως» δεν είναι το «διαβόητο πιστεύω του π. Ζήση», όπως άστοχα γράφει ο επίσκοπος Αθανάσιος, διότι συντάχθηκε και κυκλοφόρησε από Σύναξη κληρικών και μοναχών (και όχι μόνο από τον π. Θεόδωρο Ζήση), υπογράφτηκε από 20.000 κληρικούς και λαϊκούς (μεταξύ αυτών και επίσκοποι) οι οποίοι διέκριναν στο κείμενο καταγεγραμμένη την ορθόδοξη πατερική γραμμή στο ζήτημα του οικουμενισμού και δεν έκριναν όπως ο επίσκοπος Αθανάσιος το κείμενο ως «ανεδαφικό».
Ερμηνεύοντας πάντως και από μια ψυχολογική πλευρά τα γεγονότα, είναι λογικό οι οικουμενιστές να λυπούνται τόσο από τη μαζική υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως» που αποκάλυψε τις αποκλίσεις τους από την παράδοση των Πατέρων όσο και από την απόφαση του Αρείου Πάγου που απέδειξε και την αθωότητα του π. Συμεών και το θλιβερό πλην αληθές γεγονός ότι η κοσμική δικαιοσύνη είναι δικαιότερη της εκκλησιαστικής!
Δεν θα απαντήσουμε τώρα σε όσα γράφει ο επίσκοπος Αθανάσιος (η απάντηση ωστόσο θα υπάρξει εντός των επομένων ημερών). Τονίζουμε μόνο ότι είναι τραγελαφικό να διώκονται με πρωτεργάτη τον ίδιο τον Αθανάσιο Γιέφτιτς ο επίσκοπος Αρτέμιος και ο π. Συμεών και ο ίδιος ο διώκτης να προσπαθεί να μας πείσει ότι κανένας διωγμός δεν έγινε ποτέ! Τότε τι ήταν το σήμα στην Ιντερπόλ για σύλληψη του π. Συμεών και η αντικανονική «συνταξιοδότηση» του επισκόπου Αρτεμίου; Η έμπρακτη αγάπη του Αθανασίου Γιέφτιτς προς τους αδελφούς του;
Και κάτι για την «Ομολογία Πίστεως». Η «Ομολογία Πίστεως» δεν είναι το «διαβόητο πιστεύω του π. Ζήση», όπως άστοχα γράφει ο επίσκοπος Αθανάσιος, διότι συντάχθηκε και κυκλοφόρησε από Σύναξη κληρικών και μοναχών (και όχι μόνο από τον π. Θεόδωρο Ζήση), υπογράφτηκε από 20.000 κληρικούς και λαϊκούς (μεταξύ αυτών και επίσκοποι) οι οποίοι διέκριναν στο κείμενο καταγεγραμμένη την ορθόδοξη πατερική γραμμή στο ζήτημα του οικουμενισμού και δεν έκριναν όπως ο επίσκοπος Αθανάσιος το κείμενο ως «ανεδαφικό».
Ερμηνεύοντας πάντως και από μια ψυχολογική πλευρά τα γεγονότα, είναι λογικό οι οικουμενιστές να λυπούνται τόσο από τη μαζική υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως» που αποκάλυψε τις αποκλίσεις τους από την παράδοση των Πατέρων όσο και από την απόφαση του Αρείου Πάγου που απέδειξε και την αθωότητα του π. Συμεών και το θλιβερό πλην αληθές γεγονός ότι η κοσμική δικαιοσύνη είναι δικαιότερη της εκκλησιαστικής!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου