Οι μαθητές του καθηγητή Σάββα Αγουρίδη και άλλοι κουλτουριάρηδες θεολόγοι ξεκίνησαν τις εκδηλώσεις απόδοσης τιμής στο «μεγάλο δάσκαλο της θεολογίας»! Ήδη ο γνωστός για την οικουμενιστική του «θεολογία» καθηγητής Πέτρος Βασιλειάδης έπλεξε το εγκώμιον του υπερασπιστή των διαθρησκειακών διαλόγων καθηγητή Σάββα Αγουρίδη μιλώντας σε εκδήλωση Δομινικανών πατέρων! Όντως όλα ήταν πολύ ταιριαστά: Η διαχριστιανική αγάπη ορθοδόξων και δομινικανών, η διαθρησκειακή σύγχυση του Αγουρίδη και ο πράγματι πιστός συνεχιστής του Πέτρος Βασιλειάδης. Εντός του Νοεμβρίου μάλιστα ετοιμάζεται και νέα εκδήλωση απόδοσης τιμής στο «μεγάλο θεολόγο» Σάββα Αγουρίδη.
Που βρίσκεται όμως η αλήθεια; Γιατί κάποιοι επιμένουν να εγκωμιάζουν έναν από τους κύριους εκφραστές του διαχριστιανικού και διαθρησκειακού οικουμενισμού;....
Γιατί εθελοτυφλούν μπροστά στο πλήθος των εκτροπών της «θεολογίας» Αγουρίδη από την Ορθόδοξη πατερική διδασκαλία; Γιατί προσπαθούν να δικαιολογήσουν την αδικαιολόγητη συνεργασία του Αγουρίδη με την αιρετική «Ενωτική Εκκλησία» και τον Μούν; Είναι τραγελαφική η προσπάθεια του καθηγητή Πέτρου Βασιλειάδη να δικαιολογήσει τις αιρετικές αποκλίσεις του Αγουρίδη κατηγορώντας τους «εχθρούς του οικουμενικού διαλόγου» ως δυσφημιστές της μνήμης του! Ακόμη πιο κωμικοτραγική είναι η «ορθόδοξη» προσέγγιση των διαθρησκειακών διαλόγων από τον καθηγητή Π. Βασιλειάδη που μας λέει ότι ο διαθρησκειακός διάλογος είναι «ο αντίποδας του συγκρητισμού!». Έλεος πια με την κουλτουριάρικη οικουμενιστική «θεολογία»…
Αν κάποιοι σύγχρονοι οικουμενιστές προτιμούν να στηρίζουν τη «θεολογία» τους στις απόψεις και τις πρακτικές του καθηγητή Αγουρίδη ας το πράξουν. Τέτοια όμως «θεολογία» είναι άσχετη με την πατερική ορθόδοξη Θεολογία και εμπειρία των Αγίων της Εκκλησίας. Ο Αγουρίδης και οι σημερινοί συνεχιστές του βαδίζουν σε ατραπούς που τους φέρνουν πολύ κοντά στους «αδελφούς τους» των άλλων αιρέσεων και θρησκειών, απομακρύνονται όμως επικίνδυνα από την Ορθοδοξία με απρόβλεπτες συνέπειες για τους ίδιους αλλά και τους ακολουθούντες αυτούς.
Και εμείς είχαμε την «τύχη» να διδαχτούμε ποικίλες «θεολογίες» στις Θεολογικές Σχολές από διάφορους καθηγητές. Περάσαμε όμως μόνοι μας όλα όσα ακούσαμε από το «πατερικό κόσκινο» απορρίπτοντας τα άχρηστα και επιλέγοντας τα χρήσιμα και ωφέλιμα. Και δυστυχώς πολλές φορές χρειάστηκε να γεμίσουμε το καλάθι των αχρήστων με «θεολογίες» συγχρόνων θεολόγων…
Γιατί εθελοτυφλούν μπροστά στο πλήθος των εκτροπών της «θεολογίας» Αγουρίδη από την Ορθόδοξη πατερική διδασκαλία; Γιατί προσπαθούν να δικαιολογήσουν την αδικαιολόγητη συνεργασία του Αγουρίδη με την αιρετική «Ενωτική Εκκλησία» και τον Μούν; Είναι τραγελαφική η προσπάθεια του καθηγητή Πέτρου Βασιλειάδη να δικαιολογήσει τις αιρετικές αποκλίσεις του Αγουρίδη κατηγορώντας τους «εχθρούς του οικουμενικού διαλόγου» ως δυσφημιστές της μνήμης του! Ακόμη πιο κωμικοτραγική είναι η «ορθόδοξη» προσέγγιση των διαθρησκειακών διαλόγων από τον καθηγητή Π. Βασιλειάδη που μας λέει ότι ο διαθρησκειακός διάλογος είναι «ο αντίποδας του συγκρητισμού!». Έλεος πια με την κουλτουριάρικη οικουμενιστική «θεολογία»…
Αν κάποιοι σύγχρονοι οικουμενιστές προτιμούν να στηρίζουν τη «θεολογία» τους στις απόψεις και τις πρακτικές του καθηγητή Αγουρίδη ας το πράξουν. Τέτοια όμως «θεολογία» είναι άσχετη με την πατερική ορθόδοξη Θεολογία και εμπειρία των Αγίων της Εκκλησίας. Ο Αγουρίδης και οι σημερινοί συνεχιστές του βαδίζουν σε ατραπούς που τους φέρνουν πολύ κοντά στους «αδελφούς τους» των άλλων αιρέσεων και θρησκειών, απομακρύνονται όμως επικίνδυνα από την Ορθοδοξία με απρόβλεπτες συνέπειες για τους ίδιους αλλά και τους ακολουθούντες αυτούς.
Και εμείς είχαμε την «τύχη» να διδαχτούμε ποικίλες «θεολογίες» στις Θεολογικές Σχολές από διάφορους καθηγητές. Περάσαμε όμως μόνοι μας όλα όσα ακούσαμε από το «πατερικό κόσκινο» απορρίπτοντας τα άχρηστα και επιλέγοντας τα χρήσιμα και ωφέλιμα. Και δυστυχώς πολλές φορές χρειάστηκε να γεμίσουμε το καλάθι των αχρήστων με «θεολογίες» συγχρόνων θεολόγων…
1 σχόλιο:
Για τον κίνδυνο διάβρωσης φώναζε (προφητικά) ο μακαριστός π.Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, από «κορυφαίους» ακαδημαϊκούς θεολόγους. Ο ίδιος αντιμετώπισε πολλές φορές ένα τρίτο μέτωπο ενάντια στην απολογητική διακονία της Εκκλησίας, από τα ίδια άτομα, από τον ίδιο «θεολογικό» κύκλο.
Συγκεκριμένα έγραφε ο μακαριστός γέροντας: Ήδη υπάρχουν σήμερα ακαδημαϊκοί δάσκαλοι και θεολόγοι, που μιλούν με ενθουσιασμό γι' αυτές τις φρικτές οργανώσεις και συμμετέχουν στο διαβρωτικό τους έργο. Δεν είναι λοιπόν μόνο εκείνοι που το «παίζουν» «ερευνητές» και «αντικειμενικοί παρατηρητές», όχι βέβαια από τη θέση του χριστιανού, αλλά του «επιστήμονα», του «θρησκειολόγου» κ.ο.κ.
Υπάρχουν ήδη περιπτώσεις φοιτητών θεολογίας που στάλησαν σε αναζήτηση «υλικού» για την παραθρησκεία, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν τις σπουδές τους και να ηγηθούν αποκρυφιστικών ομάδων. Άλλες πάλι αποκρυφιστικές ομάδες έστειλαν στελέχη τους να σπουδάσουν θεολογία, για να μπορούν ύστερα πιο άνετα να υποστηρίζουν, πως το μήνυμα των ομάδων συμφωνεί με την εν Χριστώ ελπίδα και δεν είναι αντίθετο με αυτή.
Ανώτατο στέλεχος φρικτής παραθρησκευτικής ομάδας, με την οποία ασχολήθηκαν τα περιοδικά ΤΙΜΕ και SPECIAL, που αποδεσμεύθηκε και επανεντάχθηκε στην Ορθοδοξία, μας πληροφόρησε, πως ο αρχηγός της κίνησης αυτής στη χώρα μας προέρχεται από θεολογική μας σχολή. Δύο γονείς που έχασαν την ταλαντούχα κόρη τους σε αποκρυφιστική οργάνωση μας πληροφόρησαν, πως στην Κρήτη το παράρτημά της διευθύνουν απόφοιτοι Θεολογικής μας Σχολής.
Είναι τραγικές διαπιστώσεις αυτές, ειδικά όταν τις διαβάζουμε από την πένα ενός κορυφαίου συγχρόνου απολογητή της Πίστης. Περισσότερα σχετικά με το θέμα: http://www.egolpion.com/trito-metwpo.el.aspx
Δημοσίευση σχολίου