ΤΙΣ 9.000 πλησιάζουν οι εκπαιδευτικοί εξ Ελλάδος που ζητούν εργοδότηση στα κυπριακά σχολεία. Αυτό αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας που εξασφάλισε ο «Φ», με βάση τον αριθμό των ήδη εγγραφέντων στους καταλόγους διοριστέων, αλλά και των νέων υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση εντός του 2011.
Ειδικότερα, τους τελευταίους έντεκα μήνες, δηλαδή από τον Γενάρη μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, συνολικά 1 .670 Ελλαδίτες δάσκαλοι και καθηγητές απέστειλαν σχετική αίτηση στην ΕΕΥ. Σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται, όλες οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν μέχρι και την 31 Δεκεμβρίου θα εξεταστούν από την Επιτροπή και όσοι από τους ενδιαφερόμενους πληρούν τα κριτήρια θα περιληφθούν στους αναθεωρημένους πίνακες διοριστέων οι οποίοι θα αναρτηθούν τέλη Φεβρουαρίου.
Να σημειωθεί ότι κατά την περσινή χρονιά οι αιτήσεις των Ελλαδιτών ήταν περισσότερες και συγκεκριμένα είχαν φτάσει τις 2.600. Αρμόδιος λειτουργός της ΕΕΥ, σχολιάζοντας το γεγονός ότι φέτος ο αριθμός των αιτήσεων ήταν μειωμένος σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε ότι αυτό μπορεί να οφείλεται σε δυο κυρίως λόγους. Το πρώτο ενδεχόμενο είναι, όσοι Ελλαδίτες ενδιαφέρονταν να εγγραφούν στους καταλόγους να το έχουν ήδη πράξει. Μια δεύτερη εξήγηση είναι πως, ίσως να έχουν αντιληφθεί ότι οι πιθανότητες τους για διορισμό είναι ανύπαρκτες -τουλάχιστον με βάση το υφιστάμενο σύστημα λόγω ακριβώς των χιλιάδων υποψηφίων που περιμένουν τη σειρά τους στον κατάλογο. Όσον αφορά στο συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών από την Ελλάδα που ενδιαφέρονται να εργοδοτηθούν στα δημόσια σχολεία της Κύπρου, φτάνουν σχεδόν τις 9.000 αφού στους πίνακες του περασμένου Φεβρουαρίου ανέρχονταν σε 7.128 και εκκρεμούν οι αιτήσεις άλλων 1.670. Οι εγγραφέντες είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές και δημοφιλέστερη ειδικότητα είναι εκείνη των Φιλολόγων όπου ξεπερνούν τους 2.300. Βάσει των περσινών στοιχείων, οι Ελλαδίτες αποτελούσαν το 24% των υποψηφίων στους πίνακες της Μέσης Εκπαίδευσης και το 11% στους αντίστοιχους της Δημοτικής.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ - ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου