Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Είναι γνωστή η μέθοδος της ψυχολογικής προετοιμασίας ενός λαού για να μπορέσει να αποδεχτεί χωρίς μεγάλες αντιδράσεις κάποια μέτρα που σκοπό έχουν την πλήρη αποταύτιση του και την πολτοποίηση του, έτσι ώστε να παραδοθεί αμαχητί σε όλες τις καταστροφικές για το μέλλον του επιλογές της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Εκσφενδονίζουμε μια προωθημένη πρόταση και καταγράφουμε τις αντιδράσεις. Στη συνέχεια επανερχόμαστε όλο και πιο συχνά και καλλιεργούμε το έδαφος για την «ομαλή» υλοποίηση της. Στην περίπτωση μας, η μέθοδος της σταδιακής ψυχολογικής προετοιμασίας αποταύτισης, κινείται παράλληλα με την μέθοδο του Σοκ και Δέος. Στο Σοκ και Δέος εφαρμόζεται απότομα η καθετή και αμείλικτη εφαρμογή οικονομικών μέτρων εξουθένωσης και εξαθλίωσης του κόσμου, ο όποιος μένει εμβρόντητος και καταντά να παρακολουθεί αμήχανος τις εξελίξεις.
Η περίφημη αυτή «κυρία» του συνωστισμού, είναι εντεταλμένη να εκτελέσει το έργο της σταδιακής ψυχολογικής προετοιμασίας για να εξοικειωθεί ο κόσμος και να επιβληθούν όσο γίνεται πιο ανώδυνα όλα τα εθνοκτόνα μέτρα της. Έτσι κάθε λίγο και λιγάκι πετά στον αέρα μια «βόμβα» στο όνομα της «δημοκρατίας» και των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», (εδώ γελά ο κάθε πικραμένος), για να προλειάνει το έδαφος για την στιγμή της εθνοκτόνου έκρηξης. Ο στόχος είναι πάντα η ιστορική και θρησκευτική ταυτότητα του λαού μας, ότι δηλαδή πιο πολύτιμο για τον ελληνισμό, έτσι ώστε χωρίς πια κανένα σημείο ανηφόρας να άγεται και να φέρεται σαν πρόβατο επί σφαγή. Έτσι ένας λαός εξουθενωμένος οικονομικά με τη μέθοδο του Σοκ και Δέος, θα απολέσει και την ιστορική του ταυτότητα και θα απομείνει χωρίς καμία ψυχική δυνατότητα να αντιδράσει σε όλη αυτή την καταστροφική θύελλα. Το ένα συμπληρώνει το άλλο. Δηλαδή η κυρία αυτή εξυγιαίνει με τον καλύτερο τρόπο την μνημιακή κατοχή της χώρας και είναι το μεγαλύτερο στήριγμα της προδοτικής κλίκας που μας κυβερνά.
Όμως οι θέσεις και οι απόψεις της κυρίας αυτής, που έχει προσβάλει κάθε έννοια της εθνικής και θρησκευτικής μας υπόστασης και ενώ σε μια φυσιολογική χώρα θα έπρεπε να έχει το λιγότερο αποβληθεί από το ελληνικό κοινοβούλιο, αν θέλει πραγματικά να ονομάζεται ελληνικό κοινοβούλιο, δεν μας εκπλήσσουν καθόλου. Εκείνο που μας προκαλεί οργή, είναι ότι τα διάφορα «μεγάλα κανάλια» άρχισαν να την προβάλλουν όλο και περισσότερο. Ο σκοπός φυσικά εύλογος. Να την συνηθίσει ο κόσμος και σταδιακά και πάλι με την γνωστή μέθοδο της ψυχολογικής εξοικείωσης, να αρχίσει να σκέπτεται ότι αυτό το «πρόσωπο» έχει το δικαίωμα να εκφράζει και να θέλει να επιβάλει τις απόψεις του για την εθνική και θρησκευτική μας εξόντωση. Είναι πρόδηλο ότι η προβολή αυτής της κυρίας σε μεγάλες οθόνες, ενώ θα έπρεπε να είχε εξοβελιστεί από παντού, γίνεται και αυτή βάση του σχεδίου που περιγράψαμε παραπάνω.
Βέβαια καλά και ωραία όλα αυτά, αλλά το ερώτημα που μπαίνει είναι όχι τι είναι και τι αντιπροσωπεύει αυτή η «κυρία», αλλά ποιες είναι οι δικές μας αντιδράσεις, οι αντιδράσεις της πολιτείας, οι αντιδράσεις της εκκλησίας. Ποιες είναι οι αντιδράσεις προς τα τουρκολάγνα ΜΜΕ που την προβάλλουν συνεχώς ενώ χρεωστάνε εκατοντάδες εκατομμυρίων ευρώ στον ελληνικό λαό ; Και πρώτα πρώτα, αυτός ο «αξιότιμος κύριος» πολιτικός αρχηγός της, γιατί δεν βγαίνει δημόσια ή να αποκηρύξει τις θέσεις της, ή να ομολογήσει ότι αυτές είναι και οι δικές του θέσεις ; Προσπαθεί να παρουσιάζεται πάντα ότι είναι απο τους πιο έντιμους πολιτικούς. Εμπρός λοιπόν, να πάρει ανοιχτά θέση για την «κυρία» αυτή. Αλλά και όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες του δημόσιου βίου να μην κρύβονται πίσω από τις «κουρτίνες» της υποκρισία τους. Ή ταυτίζονται με τις απόψεις της «κυρίας» αυτής, ή καταδικάζουν καθαρά και ξάστερα τον εθνοκτόνο ρόλο της και την αποβάλλουν μια και καλή από την δημόσια ζωή. Η αντεθνική και αντιθρησκευτική επίθεση, όπως δείχνουν όλες οι εξελίξεις, θα αυξηθεί στο μέλλον και από τον τρόπο που θα αντιδράσουμε όλοι μας σε όλα αυτά, θα κριθούμε και στο παρών, αλλά και στην ιστορία μας.
1 σχόλιο:
Στο προσκήνιο ξανά το μάθημα των θρησκευτικών. Άραγε γιατί;
Ίσως κάποιος να αναρωτηθεί γιατί να ξαναπέσει στο τραπέζι των συζητήσεων ειδικά την περίοδο αυτή, το θέμα για το μάθημα των θρησκευτικών; Πως ξαφνικά βγήκε «από τη ναφθαλίνη» στο προσκήνιο ένα θέμα που έχει συζητηθεί άπειρες φορές και έπειτα από διεξοδικό διάλογο έχει βρεθεί η λύση. Τι εξυπηρετεί άραγε η ανακίνηση του;
Μερικά απλά ερωτήματα
Μήπως στο πλαίσιο του διαλόγου για το νέο Λύκειο αφού στράφηκε το ενδιαφέρον στο μάθημα των θρησκευτικών δεν έγινε λόγος στα επί της ουσίας θέματα της συζήτησης;
Μήπως δεν δόθηκε η δέουσα σημασία στο νέο Λυκειακό διδακτικό μοντέλο με το οποίο –όπως ακούγεται και γράφεται - εισάγεται από την Α Λυκείου πανελλήνια εξέταση μαθημάτων, έτσι ώστε να δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις οι μαθητές συνολικά τέσσερις φορές μέσα σε τρία χρόνια σε πλειάδα μαθημάτων!!! Εξέλιξη που αναγκάζει τους γονείς να εξαθλιωθούν οικονομικά, σε εποχές ανέχειας και φτώχειας, από τα φροντιστηριακά μαθήματα που θα αναγκαστούν να παρακολουθήσουν όλα αυτά τα χρόνια τα παιδιά τους;
Μήπως συνδέοντας ακόμη περισσότερο το Λύκειο με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, καταργείται ουσιαστικά ως ανεξάρτητη η Λυκειακή βαθμίδα εκπαίδευσης;
Μήπως ήταν μια καλή ευκαιρία χρονίως αντιμαχόμενες ιδεολογικές παρατάξεις να διαπληκτίζονται , βγάζοντας ακόμη μια φορά ανέξοδα «τον καημό τους»;
Μήπως τελικά δεν ήταν τυχαία η ανακίνηση του θέματος εκ του μη όντως, έτσι ώστε να στραφούν εκεί τα φώτα της δημοσιότητας προκειμένου να περάσουν διάφορα αλλά καυτά θέματα « αβρόχοις ποσί»;
Μήπως στο φινάλε της υπόθεσης όλα αυτά δεν είναι τυχαία!
Ελευθ. Ε. Πολίτης
Δημοσίευση σχολίου