5/5/11

Μιχάλης Γιαννάκης, βουλευτής Ν.Δ., «Ανορθόδοξες αλλαγές στη Δημόσια Παιδεία»

πηγή:  Ακτίνες
Σοβαρές ελλείψεις στον έλεγχο των υπό έκδοση σχολικών εγχειριδίων για τη διαπαιδαγώγηση των νέων και την πραγματική γνώση των γεγονότων της Ιστορίας κατήγγειλε ο Βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας Μιχάλης Γιαννάκης στην Υπουργό Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με αφορμή την μετονομασία του μαθήματος των Θρησκευτικών αλλά και τις δημοσιογραφικές καταγγελίες σχετικά με το περιεχόμενο σχολικών συγγραμμάτων.
Στην ερώτησή του ο Μιχάλης Γιαννάκης καλεί την Υπουργό να πάρει θέση σχετικά με τις καταγγελίες για τον απαράδεκτο προπαγανδισμό εις βάρος της ιστορίας του τόπου μας και να εξηγήσει τους λόγους που υπαγορεύουν την μετονομασία των Θρησκευτικών, που αλλοιώνουν τον ελληνορθόδοξο χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης...
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Αθήνα, 03 Μαΐου 2011
ΘΕΜΑ: «Ανορθόδοξες αλλαγές στη Δημόσια Παιδεία»
Κυρία Υπουργέ,
Η μετονομασία του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και η αφαίρεση της λέξης «Εθνικής» από την επίσημη ονομασία του Υπουργείου που αποφάσισε ο Πρωθυπουργός με την ΑΠ 2876/7.10.2009 Aπόφαση για την «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων», πυροδότησαν μια απαράδεκτη παραφιλολογία σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης για «αφελληνισμό» του χαρακτήρα της Δημόσιας Παιδείας. Δυστυχώς, αντί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να ξεδιαλύνει αυτό το απαράδεκτο τοπίο, που ουσιαστικά αμαυρώνει τις όποιες προσπάθειες του υπουργείου για την μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, με μια σειρά αποφάσεων δικαιώνει την ανησυχία της ελληνικής κοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, εντελώς αδικαιολόγητα μετονομάζεται το μάθημα των Θρησκευτικών σε Θρησκεία και Κόσμος χάνοντας τον Ελληνορθόξο χαρακτήρα με τον οποίο γαλουχήθηκαν οι προηγούμενες γενιές Ελλήνων. Ταυτοχρόνως το μάθημα των Θρησκευτικών, με την ταυτόχρονη μείωση των ωρών υποχρεωτικής διδασκαλίας υποβαθμίζεται δημιουργώντας εντυπώσεις πως είναι δευτερεύουσας σημασίας για την διαπαιδαγώγηση των νέων.

Σε συνδυασμό με τις καταγγελίες για το μάθημα της Ιστορίας και τον απαράδεκτο χάρτη που ονομάζει την ΠΓΔΜ ως «Μακεδονία», που ετέθη υπόψη σας με την ΑΠ 14341/05.04.2011 Ερώτηση και η οποία ουδέποτε απαντήθηκε, αλλά και σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές καταγγελίες στην εκπομπή του Ράδιο 9 των Γ. Ντάσκα και Χ. Μπότσαρη της Παρασκευής 29 Απριλίου για το βιβλίο των Μαθηματικών της ΣΤ Δημοτικού (Τετράδιο Εργασιών, Γ Τεύχος, σελ. 24) που προπαγανδίζει μια υποτιθέμενη ξενοφοβική στάση των Ελλήνων στην Θεσσαλονίκη και τοποθετεί την έναρξη της ιστορίας της συμπρωτεύουσας το 1913, είναι προφανές ότι προκαλείται το δημόσιο αίσθημα των Ελλήνων, που βλέπουν να παραβιάζεται ο ελληνορθόδοξος χαρακτήρας της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ, ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
-Ποιοι λόγοι υπαγορεύουν την μετονομασία του μαθήματος των Θρησκευτικών;
-  Πως προτίθεται να αντιδράσει Υπουργείο στις δημοσιογραφικές καταγγελίες της εκπομπής του Ράδιο 9 της Παρασκευής 29 Απριλίου 2011;
-Προτίθεται να απαντήσει η Υπουργός στην ΑΠ 14341/05.04.2011 ερώτηση μου;
O ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)