Σύμφωνα με δηλώσεις του Θάνου Ασκητή στην εφημερίδα Μακεδονία η συγγραφική του ομάδα έχει ολοκληρώσει και παραδώσει στο Υπ. Παιδείας οκτώ βιβλία για όλες τις τάξεις του δημοτικού. Ο ίδιος μάλιστα ισχυρίζεται στις δηλώσεις του ότι τα βιβλία του δασκάλου έχουν ήδη φτάσει στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των νομών της χώρας. Εκκρεμεί δε η αποστολή των βιβλίων για τους μαθητές.
Το Υπ. Παιδείας κρατά εν τω μεταξύ μία περίεργη σιωπή γύρω από το θέμα. Ο Υπουργός δεν απαντά στις πολλές αντιδράσεις που καθημερινά πυκνώνουν. Τι σχεδιάζεται άραγε; Μήπως η λήψη αποφάσεων μέσα στο καλοκαίρι όπως έγινε πέρυσι με τα Θρησκευτικά, ώστε να είναι μικρή η αντίδραση γονέων και εκπαιδευτικών; Γιατί το περιεχόμενο των βιβλίων (έστω αυτών του δασκάλου) δεν γίνεται ευρύτερα γνωστό; Ποιες εντολές έχουν λάβει οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ζήτημα; Γιατί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν αναρτά τα βιβλία στην ιστοσελίδα του ώστε να μελετηθούν από εκπαιδευτικούς, γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο; Γιατί τα βιβλία δεν κυκλοφορούν πουθενά στο διαδίκτυο, ούτε στην ιστοσελίδα του ίδιου του Θάνου Ασκητή;
Τα λίγα αποσπάσματα των βιβλίων που έγιναν γνωστά εδώ και καιρό μέσω κάποιων εφημερίδων ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων. Είναι σαφές ότι τα βιβλία Σεξουαλικής αγωγής «κρύβονται» από τους γονείς για να «φανερωθούν» στους μαθητές το Σεπτέμβριο. Δεν θα περάσει όμως το δόλιο σχέδιο του ΥΠΕΠΘ λόγω της σθεναρής αντίδρασης γονέων και εκπαιδευτικών. Άλλωστε το πρόβλημα της Σεξουαλικής αγωγής δεν βρίσκεται μόνο στα βιβλία (παρόλο που και αυτά είναι από μόνα τους προβληματικά) αλλά γενικότερα στο μάθημα, τους σκοπούς που έχει, τις μεθόδους που ακολουθεί, την ηλικία των μαθητών στους οποίους απευθύνεται, τους ανθρώπους που το σχεδίασαν.
Το Υπ. Παιδείας κρατά εν τω μεταξύ μία περίεργη σιωπή γύρω από το θέμα. Ο Υπουργός δεν απαντά στις πολλές αντιδράσεις που καθημερινά πυκνώνουν. Τι σχεδιάζεται άραγε; Μήπως η λήψη αποφάσεων μέσα στο καλοκαίρι όπως έγινε πέρυσι με τα Θρησκευτικά, ώστε να είναι μικρή η αντίδραση γονέων και εκπαιδευτικών; Γιατί το περιεχόμενο των βιβλίων (έστω αυτών του δασκάλου) δεν γίνεται ευρύτερα γνωστό; Ποιες εντολές έχουν λάβει οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ζήτημα; Γιατί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν αναρτά τα βιβλία στην ιστοσελίδα του ώστε να μελετηθούν από εκπαιδευτικούς, γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο; Γιατί τα βιβλία δεν κυκλοφορούν πουθενά στο διαδίκτυο, ούτε στην ιστοσελίδα του ίδιου του Θάνου Ασκητή;
Τα λίγα αποσπάσματα των βιβλίων που έγιναν γνωστά εδώ και καιρό μέσω κάποιων εφημερίδων ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων. Είναι σαφές ότι τα βιβλία Σεξουαλικής αγωγής «κρύβονται» από τους γονείς για να «φανερωθούν» στους μαθητές το Σεπτέμβριο. Δεν θα περάσει όμως το δόλιο σχέδιο του ΥΠΕΠΘ λόγω της σθεναρής αντίδρασης γονέων και εκπαιδευτικών. Άλλωστε το πρόβλημα της Σεξουαλικής αγωγής δεν βρίσκεται μόνο στα βιβλία (παρόλο που και αυτά είναι από μόνα τους προβληματικά) αλλά γενικότερα στο μάθημα, τους σκοπούς που έχει, τις μεθόδους που ακολουθεί, την ηλικία των μαθητών στους οποίους απευθύνεται, τους ανθρώπους που το σχεδίασαν.
13 σχόλια:
Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν θα κρατήσει ούτε 1 χρόνο.Είτε τώρα φανερωθούν τα βιβλία είτε τον Σεπτέμβριο,οι γονείς και οι σύλλογοι κηδεμόνων δεν θα το αφήσουν να περάσει στο "ντούκου".
Εκτός των άλλων,το μάθημα θα αυτοακυρωθεί λόγω του υποβαθμισμένης ουσίας του και της αταξίας που θα υπάρχει στην τάξη.Η κουλτούρα,αν μπορούμε να μιλάμε για κουλτούρα των μικρών παιδιών θα το υποβαθμίσει και σύντομα θα καταργηθεί.Αυτή είναι η άποψη που ακούω από αρκετούς δασκάλους και ίσως να έχουνε δίκιο.
Γίνει δε γίνει το μάθημα σωστά, το δηλητήριο θα το ρίξει ο ανισόρροπος.
Εγώ λέω ότι πρεπει να φυλάμε έξω από τα σχολεία και όταν έρχεται ο "ειδικός" της σεξουαλικής αγωγής να του δίνουμε ένα γερό μάθημα...
Και για να μη παμε και φυλακή, καλό θα ήταν απλά να τον έχουμε δεμένο για τη μια ώρα που θα έκανε το μάθημα (για δέσιμο είναι έτσι κι αλλιώς...).
Ίσως τελικά στους φασίστες πρέπει να απαντάνε και μεις με φασιστικές μεθόδους.
ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΛΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ, ΩΣ ΓΝΗΣΙΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ!
ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ!
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ!
7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΓΑΜΟ από τον πατέρα Κ ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟ
1) Ακούμε τους πάντες, αποφασίζουμε μόνοι μας
2) Δεν κατηγορεί ο ένας τον άλλον σε τρίτους (π.χ. στους γονείς). Ο ένας πάντα κάνει το δικηγόρο του άλλου
3) Στο σπίτι, έχουμε ΜΟΝΟ υποχρεώσεις και ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα
4) Οικονομικά/περιουσιακά: όλα ανήκουν ΚΑΙ στους δύο
5) Κανείς δεν πιέζει τον άλλον σε θέματα πνευματικής ζωής
6) Λήψη αποφάσεων:
- σε αποφάσεις με απάντηση ναι/όχι: λέμε τη γνώμη μας μια φορά, αν διαφωνούμε δίνουμε ένα deadline (π.χ. μέχρι το τέλος της ημέρας), αν περάσει το deadline και δεν συμφωνούμε, ρίχνουμε κλήρο
- σε αποφάσεις με ανοιχτή απάντηση: λέμε τη γνώμη μας μια φορά, "κερδίζει" όποιος προλάβει να "ταπεινώσει" τον εγωισμό του και να πει "ας γίνει αυτό που θέλεις εσύ"
7) Όχι εκτρώσεις, όχι αντισύλληψη
Αυτά προωθούν οι σύγχρονοι «εκπαιδευτικοί», για να αποδείξουν ότι πράγματι είμαστε
στην τελική ευθεία των γεγονότων της συντελείας, και της διαστροφής των περισσοτέρων
ανθρώπων, κυρίως των «διαβασμένων» από τους οποίους θα έλθει το μεγάλο κακό στη
Γη, όπως λέγει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.
ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ;
ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ UNICEF, ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΒΙΒΛΙΟ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 10 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ
SEX ΜΕ ΖΩΑ, ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ!!!
(προσέξτε σε ποιους “φιλανθρωπικούς” οργανισμούς δίνετε χρήματα!)
The Washington Times - May 10, 2002
Child sex book given
out at U.N. summit
By George Archibald
THE WASHINGTON TIMES
NEW YORK — A UNICEF-funded book
being passed out at the United Nations
Child Summit encourages children to
engage in sexual activities with other
minors and with homosexuals and
animals. ...
An accompanying workshop book
produced by the U.N. Children's Fund
(UNICEF) tells Latin American mothers
and teens: "Situations in which you can
obtain sexual pleasure: 1. Masturbation.
2. Sexual relations with a partner —
whether heterosexual, homosexual, or
bisexual. 3. A sexual response that is
directed toward inanimate objects,
animals, minors, non-consenting
persons."
The book, which was distributed by the
Mexican government with U.N. funding,
suggests lesbian sex as an acceptable
alternative for girls. ...
UNICEF spokesman Alfred Ironside
acknowledged U.N. funding for the book
... He said the book was "intended as a
training manual for people working
with adolescent women to prevent teen
pregnancy."
Επιθυμούμε να ενημερώσουμε τους πλέον ειδικούς σε θέματα παιδείας και
κοινωνικής αγωγής, τους Ποιμένας της Εκκλησίας, τους υπευθύνους της Πολιτείας, τους
συλλόγους των γονέων και κηδεμόνων, όσους έχουν αισθήματα ευαίσθητα και πονούν
αυτόν τον τόπο τον ελληνικό, που τον πότισαν ηρώων αίματα και αγίων πνευματικά
παλαίσματα. Θεωρούμε ότι επιβάλλεται να γίνη πανελλήνιος εκστρατεία, πρώτα
αυτοκριτικής και κατόπιν πνευματικής ανασυγκροτήσεως. Φορείς και ιδιώτες να
αναλάβουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες, ώστε να αναχαιτισθούν οι δυνάμεις που
στοχεύουν να μπολιάσουν την νέα γενιά, τα παιδιά μας, με ιδέες αποκρυφιστικές,
νεοπαγανιστικές, αντίχριστες.
Άγιος που εορτάζει στις: 11/06/2009
Συναξάριον Ορθοδόξων Κινέζων Μαρτύρων
Άγιος Μητροφάνης Τσί-Σούνγκ και οι μαζί μ' αυτόν μαρτυρήσαντες: Τατιανή η Πρεσβυτέρα του, Ησαΐας και Ιωάννης οι γιοι του, Μαρία η νύφη του και άλλοι 222 Κινέζοι Μάρτυρες
(Ανακατεύθυνση από: Αγιοι Διακοσιοι Εικοσι Δυο Κινεζοι Μαρτυρες (; - 1900)*)
Βιογραφία
Στη δύση του 19ου αιώνα μ.Χ., στη Κίνα, αναπτύσσετε το κίνημα των Μπόξερ που αποτελούταν από ξενόφοβους συντηρητικούς αριστοκράτες που εναντιώνονταν σε οτιδήποτε νέο και εκσυγχρονιστικό. Οι Μπόξερ, έπνιγαν στο αίμα κάθε αντίδραση και ζητούσαν την έξωση όλων των ξένων που ζούσαν στην Κίνα, στους οποίους κατά την γνώμη τους οφειλόταν κάθε κακό που συνέβη σ' αυτή.
Οι χριστιανοί έχουν την πρώτη και κύρια θέση στο διωγμό που επέβαλαν οι Μπόξερ. Στις 11 Ιουνίου του 1900 μ.Χ., στο Πεκίνο, μια πομπή με Μπόξερ, ξεκίνησε με αναμμένους δαυλούς, υψώνοντας στα χέρια τα είδωλα των πατροπαράδοτων θεών της κινέζικης φυλής και κρατώντας θυμιατήρια για να τους θυμιάσουν οι χριστιανοί, αρνούμενοι την «ξενόφερτη» πίστη τους. Η πίεση ήταν αφόρητη και τα μαρτύρια των χριστιανών φρικτά. Πολλοί δυστυχώς κάμφθηκαν και έκαιγαν θυμίαμα για να σώσουν τη ζωή τους. Άλλοι όμως ομολογούσαν θαρραλέα την πίστη τους στο Χριστό.
Ανάμεσα στους τελευταίους ήταν και ο Άγιος Μητροφάνης Τσι-Σούνγκ, ο πρώτος Κινέζος ορθόδοξος ιερέας που είχε χειροτονηθεί από τον άγιο Νικόλαο της Ιαπωνίας. Στην αρχή, οι Μπόξερ άρχισαν να τον χτυπούν βάναυσα με γροθιές στο στήθος. Έσφαξαν μπροστά στα μάτια του την πρεσβυτέρα του Τατιανή και τον 23χρονο γιο της Ησαΐα, ενώ έκοψαν τη μύτη, τα αυτιά και τα δάκτυλα των ποδιών του μικρότερου γιού του, Ιωάννη. Τέλος εκτέλεσαν και τον Άγιο Μητροφάνη.
Λίγο αργότερα, έφτασε στον τόπο του μαρτυρίου και η νύφη του Μητροφάνη, Μαρία, μνηστή του μάρτυρα πια Ησαΐα, 19 ετών, επιθυμώντας να πεθάνει με την οικογένεια του μνηστήρα της. Οι Μπόξερ, αφού την βασάνισαν την σκότωσαν και αυτή.
Από τους περίπου χίλιους της ενορίας του Πεκίνου, οι τριακόσιοι χάθηκαν στα αιματηρά γεγονότα της 11ης Ιουνίου 1900 μ.Χ., εκ των οποίων 222 έλαβαν το στέφανο του μαρτυρίου.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη ζωή αυτών των αγίων της ορθοδοξίας, μπορεί να βρει ο αναγνώστης στο βιβλίο "Συναξάριον Ορθοδόξων Κινέζων Μαρτύρων", του Γεωργίου Ε. Πιπεράκη, Αθήναι 1997.
Απολυτίκιο
Ήχος α' Χορός αγγελικός
Χριστώ ιερουργών, ιερεύς ων της δόξης, θυσίαν λογικήν και το άμωμον θύμα, αθλήσεως στάδιον, σεαυτόν προσενήνοχας συν ποιμνίω σου, πάτερ Τσί-Σούνγκ εν Πεκίνω, όθεν πρέσβευε, υπέρ των πίστει υμνούντων την πάντιμον μνήμην σου.
Οι νεοεποχίτες κατηγορούν την Εκκλησία ότι αντιστρατεύεται την ισότητα των ανθρώπων απαγορεύοντας στις γυναίκες να γίνονται ιερείς και προτείνει τις αρχαίες ειδωλολατρικές παραδόσεις µε ιερείς γυναίκες. Η απαγόρευση της χειροτονίας των γυναικών δεν είναι ζήτηµα δογµατικό αλλά ζήτηµα εκκλησιαστικής και λειτουργικής ευταξίας. Ο Ιησούς Χριστός τίµησε την ανδρική φύση ενδυόµεvός την αλλά τίµησε και την γυναικεία φύση επειδή η ανθρώπινή του φύση γεννήθηκε από αυτήν.
Την ισοτιµία και τη συµπληρωµατικότητα των δύο φύλων την βλέπουµε στη πλάση της Εύας από τη πλευρά του Αδάµ. Δεν πλάθεται ανεξάρτητα αλλά από την ίδια µε αυτόν φύση καθώς και πλάθεται από την πλευρά οπότε είναι ισότιµη µε αυτόν.(Γένεση Α' 26-28). Η γυναίκα στον αρχαίο κόσµο, τον διαµορφωµένο από την ειδωλολατρία, βρισκόταν σε τραγική θέση. Εκτός από τις δούλες υπήρχαν και οι εταίρες ενώ κάποιοι αναρωτιόντουσαν αν έχουν ψυχή οι γυναίκες!
Η Χριστιανική Εκκλησία ύψωσε µε τόλµη την Αλήθεια Της απέναντι σε διεστραµµένες νοοτροπίες αιώνων: Ουκ ένι άρσεν και θήλυ απέναντι στον Θεό αλλά πρόσωπα που µπορούν να πετύχουν εξίσου στον πνευµατικό δρόµο για τον αγιασµό! Οι γυναίκες αγίαζαν, αποκτούσαν το Άγιο Πνεύµα, τα χαρίσµατά Του, θαυµατουργούσαν, δεν υπάρχει γι' αυτές κανένας πνευµατικός περιορισµός.
Στο πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου Μαρίας, έχουµε τον άνθρωπο που φθάνει στο ανώτατο πνευµατικό επίπεδο που κανένας άλλος ποτέ δεν θα φθάσει! Κατά τον Κλήµεντα τον Αλεξανδρέα η ισότητα των δύο φύλων βασίζεται στην ταυτότητα και οµοιότητα της ανθρώπινης φύσης. Η Ίδια αρετή υπάρχει και στον άνδρα και στην γυναίκα. Διότι ο Θεός είναι Θεός και στους δύο, ένας είναι λοιπόν ο Παιδαγωγός και στους δύο, και των δύο µία είναι η Εκκλησία, µία η σωφροσύνη, µία η αιδώς, κοινή η τροφή, γάμος συζύγιος, μία η αναπνοή, η όψη, η ακοή, η γνώση, η ελπίδα, η υπακοή, η αγάπη, όµοια είναι όλα. Σε αυτούς λοιπόν των οποίων η µεν ζωή είναι κοινή, κοινή Δε και η χάρη, κοινή Δε και η σωτηρία, είναι κοινή και η αρετή.
Γρηγόριος ο Θεολόγος βλέπει την ισότητα µέσα από το απολυτρωτικό έργο του Κυρίου ο οποίος ενσαρκώθηκε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε όχι µόνο για χάρη του άνδρα αλλά και για χάρη της γυναίκας. Ο Ιερός Χρυσόστοµος βλέπει την ισότητα στο ότι και ο άνδρας και η γυναίκα έχουν τον Θεό κοινό τους πρότυπο και ως εκ τούτου και οι εικόνες και τα αντίγραφά Toυ(δηµιoυρrηµένα κατ' εικόνα και καθ Όµοίωση) θα είναι όµοια, ίδια και ίσα.
Ο Συµεών ο Θεσσαλονίκης διατυπώνει επιγραµµατικά ότι η ισότητα είναι άποψη oντoλorικής και ηθικής υφής, λέγοντας ότι η αµαρτία είναι φαινόµενο γενικό, καθολικό και πανανθρώπινο.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης τονίζει οτι «δηµιουργήθηκε και η γυναίκα κατ' εικόνα Θεού όπως και ο άνδρας. Οµότιµες είναι οι δύο φύσεις, η ανδρική και η γυναικεία, οµοίως είναι οι αρετές, τα αγωνίσµατα ίσα, η καταδίκη όµοια. Ας µη λέει η γυναίκα είµαι αδύνατη. Η αδυναµία είναι στη σάρκα, η δύναµη βρίσκεται στη ψυχή. Πότε µπορεί η φύση του άνδρα να ανταγωνιστεί τη φύση της γυναίκας, που διάγει τη ζωή της καρτερικά; Πότε µπορεί ο άνδρας να µιµηθεί την αντοχή των γυναικών στις νηστείες, στη φιλοπονία, στις προσευχές, την αφθονία, στα δάκρυα, την ετοιµότητα προς την ευεργεσία; Ψυχή ανδρός και ψυχή γυναικός είναι αθάνατες και οµότιµες. Η διαφορά έγκειται στα σώµατα.Ο άνθρωπος πλάστηκε κατ εικόνα και οµοίωση Θεού, δίχως φύλο, µε προοπτική αγγελικού πολλαπλασιασµού. Προγνωρίζοντας-όχι προορίζοντας- όµως ο Θεός την πτώση δηµιούργησε προοπτικά τα δύο φύλα δίχως να υπάρχει ακόµη στον Αδάµ και στην Εύα η συνειδητοποίηση της σαρκικής τους παχύτητος, των ανατοµικών ιδιωµάτων και της γυµνώσεώς τους. Μετά τη παρακοή και την αποµάκρυνση από το παράδεισο αρχίζει η σαρκική µίξη των πρωτοπλάστων. Το φύλο λοιπόν, η σεξουαλικότητα είναι συνέπεια της πτώσεως.
Μπορεί να εξαγιαστεί µε το Μυστήριο του Γάµου το οποίο αναιρεί τη σφραγίδα της πτώσεως ή να ξεπεραστεί µε τον µοναχικό βίο.
Ο Θεός προσδίδει τα ιδιώµατα του φύλου στον άνθρωπο για να δώσει διέξοδο στην υπερβάλλουσα αγάπη Του, η οποία εκφράζεται ως επιθυµία Του να κοινωνείται. Η εσχατολογική προοπτική των φύλων είναι η επιστροφή στη κατάσταση του πρώτου Αδάµ(ο οποίος πριν τη πτώση δεν είχε φύλο).
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Γ.ΠΙΠΕΡΑΚΗ, ΕΚΔ.ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ
http://www.pigizois.net/kinezika/sinaxario.pdf
Το ότι δεν γνωρίζουμε που βρίσκονται τα βιβλία για τη Σεξουαλική αγωγή είναι τελικά αισιόδοξο μυνημα.Ισως δεν βρεθούν ποτέ.....και έτσι ματαιωθούν τα σχέδια του Υπουργείου για εισαγωγή του μαθήματος στα σχολεία.
@niki
Εγώ από την άλλη θα ήθελα μια πιο σίγουρη λύση από το να ελπίζω στα ανέλπιστα. Τελικά τώρα που το σκέφτομαι το καψιμο βιβλίων δεν είναι κακό... αρκεί να κάψεις το σωστό "βιβλίο"...! 'Η τη σωστή στοίβα με "βιβλία"... ή τη σωστή βιβλιοθήκη με "βιβλία"... ή το σωστό υπουργείο που βγάζει τα βιβλία.
Τώρα τελευταία υπάρχει η τάση ο κάθε ανώμαλος να γράφει το δικό του "βιβλίο" (ή πιο σωστά εικονογραφημένο τσόντο-κομικ/τσοντο-βιβλίο) ή ετσι μου φαίνεται ?
Πάντως το να διαθέτωνται τέτοια τσοντο-κομικ, προϊόντα διαστροφής και έλλειψης ικανοποίησης σε δημόσια σχολεία και μάλιστα με τα χρήματα των φορολογούμενων είναι κάτι πρωτόγνωρο, δε μπορείτε να πείτε...!
Όλα προς το καλύτερο σε αυτή τη χώρα πάνε... Κάτι τετοιες στιγμές λέω να πάω να γίνω Ταλιμπάν πρωτου είναι πολύ αργα...
Για το παράλογο του μαθήματος δείτε και :
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_211.html
Δημοσίευση σχολίου