Με την ανοχή και πολλές φορές την προβολή ή και τη συμμετοχή στο έργο της από τη Διοικούσα Εκκλησία και μέρος των θεολόγων, η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών του Βόλου συνεχίζει το οικουμενιστικό της έργο συνεργαζόμενη για μια ακόμη χρονιά με το αυτοαποκαλούμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, το γνωστό Συμβούλιο του ΠΣΕύδους........
Δυστυχώς κανείς επίσκοπος ή καθηγητής Πανεπιστημίου δεν έχει θέσει ποτέ σοβαρά το ζήτημα της Ακαδημίας αυτής στη Σύνοδο ή στο γενικότερο προβληματισμό του θεολογικού κόσμου. Ο συγκρητισμός, η οικουμενιστική «θεολογία», οι διαχριστιανικές και διαθρησκειακές συναντήσεις, η καλλιέργεια πνεύματος μιας κοινής «θεολογίας» όλων των θρησκειών είναι σαφή δείγματα της πανθρησκείας την οποία υπηρετεί η Ακαδημία αυτή. Πως μπορεί αλλιώς να αντιληφθεί ένας Ορθόδοξος πιστός την αναζήτηση απαντήσεων σε θέματα βιοηθικής από όλες τις θρησκείες και σε συνεργασία ακόμη και με τους μουσουλμάνους, συζήτηση η οποία παραθεωρεί ξεκάθαρα το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Θεολογία έχει πλήρως αντίθετη θέση για τον άνθρωπο, το Θεό, την αξία της ζωής και τη θέωση από αυτή των άλλων αιρετικών «χριστιανικών» ομάδων και των άλλων θρησκειών;
Πέρα όμως από την ίδια την Ακαδημία, της οποίας το έργο και η στόχευση είναι πλέον γνωστή είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσει πλέον το τοπίο στο ποιοι υποστηρίζουν το έργο της Ακαδημίας και ποιοι απορρίπτουν τους στόχους, τη μεθοδολογία, το έργο και τον τρόπο λειτουργίας της.
Ποια είναι η θέση της Συνόδου για τη συνεργασία Ακαδημίας Βόλου και ΠΣΕ;
Ποιες οι γνώμες των καθηγητών των Θεολογικών Σχολών για την Ακαδημία αυτή;
Ποιες οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων για το έργο και τις συνεργασίες της Ακαδημίας; Για παράδειγμα, επικροτεί η ΠΕΘ την προβολή του έργου της Ακαδημίας από κάποιες τοπικές οργανώσεις της;
Τα ερωτήματα ζητούν απαντήσεις.
Η ανοχή είναι πολλές φορές συνενοχή. Η αποδοχή και προβολή είναι σίγουρα συμμετοχή. Ο νοών νοείτω.
Δυστυχώς κανείς επίσκοπος ή καθηγητής Πανεπιστημίου δεν έχει θέσει ποτέ σοβαρά το ζήτημα της Ακαδημίας αυτής στη Σύνοδο ή στο γενικότερο προβληματισμό του θεολογικού κόσμου. Ο συγκρητισμός, η οικουμενιστική «θεολογία», οι διαχριστιανικές και διαθρησκειακές συναντήσεις, η καλλιέργεια πνεύματος μιας κοινής «θεολογίας» όλων των θρησκειών είναι σαφή δείγματα της πανθρησκείας την οποία υπηρετεί η Ακαδημία αυτή. Πως μπορεί αλλιώς να αντιληφθεί ένας Ορθόδοξος πιστός την αναζήτηση απαντήσεων σε θέματα βιοηθικής από όλες τις θρησκείες και σε συνεργασία ακόμη και με τους μουσουλμάνους, συζήτηση η οποία παραθεωρεί ξεκάθαρα το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Θεολογία έχει πλήρως αντίθετη θέση για τον άνθρωπο, το Θεό, την αξία της ζωής και τη θέωση από αυτή των άλλων αιρετικών «χριστιανικών» ομάδων και των άλλων θρησκειών;
Πέρα όμως από την ίδια την Ακαδημία, της οποίας το έργο και η στόχευση είναι πλέον γνωστή είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσει πλέον το τοπίο στο ποιοι υποστηρίζουν το έργο της Ακαδημίας και ποιοι απορρίπτουν τους στόχους, τη μεθοδολογία, το έργο και τον τρόπο λειτουργίας της.
Ποια είναι η θέση της Συνόδου για τη συνεργασία Ακαδημίας Βόλου και ΠΣΕ;
Ποιες οι γνώμες των καθηγητών των Θεολογικών Σχολών για την Ακαδημία αυτή;
Ποιες οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων για το έργο και τις συνεργασίες της Ακαδημίας; Για παράδειγμα, επικροτεί η ΠΕΘ την προβολή του έργου της Ακαδημίας από κάποιες τοπικές οργανώσεις της;
Τα ερωτήματα ζητούν απαντήσεις.
Η ανοχή είναι πολλές φορές συνενοχή. Η αποδοχή και προβολή είναι σίγουρα συμμετοχή. Ο νοών νοείτω.
4 σχόλια:
Θερμά συγχαρητήρια στο συντάκτη του σχολίου.
Η αθεολόγητη Ακαδημία του οικουμενιστή Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιου πρέπει να κλείσει.
Το μόνο που κάνει είναι να προβάλλει συνεχώς τις θέσεις των Οικουμενιστών και των Λατρευτικών Βαρλααμιτών.
Ποια η σχέση της Ακαδημίας Βόλου με την Ένωση Θεολόγων Λάρισας;
Συνυπογράφουμε τις αλήθειες που λέει ο κ.Παναγιώτης Τελεβάντος μας!
Ένας πιστός
Εννοείται ότι τα συγχαρητήρια μεταβαίνουν και στον συντάκτη του αληθινού άρθρου!
Ένας πιστός
Δημοσίευση σχολίου