Εισαγωγικό σχόλιο του blog μας
Αναδημοσιεύουμε Διαμαρτυρία Αγιορετιών Πατέρων για τον ΑΜΚΑ από το ιστολόγιο Ορθόδοξο Παρατηρητήριο και το Περιοδικό Παρακαταθήκη. Σημειώνουμε για τους υπογράφοντες το κείμενο μερικά διαφωτιστικά στοιχεία που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε:
Α. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Νικόλαος-Μπουραζέρη» (Ι.Μ Χιλανδαρίου): Ιερομόναχος Κύριλλος είναι ένας από τους σεβαστούς Γέροντες του Αγίου Όρους και έλκει την καταγωγή από την Κόνιτσα όπου μεγάλωσε και ο Γέροντας Παϊσιος, τον οποίο ασφαλώς γνώριζε πολύ καλά.
Αναδημοσιεύουμε Διαμαρτυρία Αγιορετιών Πατέρων για τον ΑΜΚΑ από το ιστολόγιο Ορθόδοξο Παρατηρητήριο και το Περιοδικό Παρακαταθήκη. Σημειώνουμε για τους υπογράφοντες το κείμενο μερικά διαφωτιστικά στοιχεία που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε:
Α. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Νικόλαος-Μπουραζέρη» (Ι.Μ Χιλανδαρίου): Ιερομόναχος Κύριλλος είναι ένας από τους σεβαστούς Γέροντες του Αγίου Όρους και έλκει την καταγωγή από την Κόνιτσα όπου μεγάλωσε και ο Γέροντας Παϊσιος, τον οποίο ασφαλώς γνώριζε πολύ καλά.
Β. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Γενέθλιον της Θεοτόκου-Παναγούδα» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Ιερομόναχος Αρσένιος και η συνοδεία του είναι μερικά από τα πιο κοντινά πνευματικά τέκνα του Γέροντος Παϊσίου. Για το λόγο αυτό και διαβιούν στην "Παναγούδα", το κελλάκι δηλαδή στο οποίο ζούσε ο Γέροντας Παϊσιος.
Γ. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Ανάστασις του Χριστού» (Ι.Μ Σταυρονικήτα):Ιερομόναχος Ευθύμιος είναι πνευματικό τέκνο του αειμνήστου Γέροντος Ισαάκ του Λιβανέζου, του πνευματικού στον οποίο έστελνε ο Γέροντας Παϊσιος ανθρώπους για εξομολόγηση. Και ο ίδιος ο Γέροντας Ευθύμιος συνδεόταν στενότατα, όπως και ο Γεροντάς του, παπα-Ισαάκ με τον Γέροντα Παϊσιο.
Δ. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Τίμιος Πρόδρομος» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Μοναχός Ευφρόσυνος και η συνοδεία του είναι ίσως οι πιο στενοί πνευματικοί φίλοι των δύο παραπάνω συνοδειών του Γέροντος Αρσενίου (Παναγούδα) και του Γέροντος Ευθυμίου (Κελλίον Αναστάσεως), γνώριμοι και αυτοί του Γέροντος Παϊσίου.Ακολουθεί το κείμενο που συνυπέγραψαν όλοι οι ανωτέρω και άλλοι Αγιορείτες για τον ΑΜΚΑ:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΝ Α.Μ.Κ.Α
Από καιρού γινόμεθα αποδέκται εναγωνίων ερωτημάτων αδελφών μας ( εκ του κόσμου αλλά και εκ των Αγιορειτών) σχετικώς με την στάσιν τους απέναντι στον Α.Μ.Κ.Α (Αριθμόν Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως).
Η απάντησίς μας ήταν : επιφυλακτικότης και εν προσευχή αναμονή του καθοδηγητικού λόγου των θεσμικών οργάνων της Εκκλησίας μας.........Αυτόεφαρμόζαμε άλλωστε και εμείς.Αναμέναμε από τους επισκόπους και την Ιεράν Σύνοδον,αφού ερευνήσουν επισταμένως να μας καθοδηγήσουν σχετικώς.Αλλά δυστυχώς,ενώ τείνει να εκπνεύση η υπο της Πολιτείας ορισθείσα προθεσμία και παρά τας γενομένας επανειλημμένως υπο αδελφών προφορικώς και γραπτώς ερωτήσεις,ουδεμίαν καθοδηγητικήν ενημέρωσιν ελάβομεν.Το δε πλέον αποκαρδιωτικόν: Η υπο ιεράρχου απαξιωτική δήλωσις: «Το θέμα δεν αφορά την Εκκλησίαν,αλλά μόνον την Πολιτείαν»!
Κατόπιν των ανωτέρω αναγκαζόμεθα να εκθέσωμεν τους λογισμούς μας,τους προβληματισμούς μας και την εναντι του Α.Μ.Κ.Α στάσιν μας, ως απάντησιν προς τους ερωτώντας αδελφούς μας,αλλά και δια επικύρωσιν ή διόρθωσιν της από τους έχοντας μείζονα διάκρισιν και Θείον φωτισμόν Πατέρας μας:
Ίσως θα μπορούσε να ισχυρισθή κάποιος ότι ο Α.Μ.Κ.Α είναι ένας απλός αριθμός,αντίστοιχος του αριθμού κατόχων «βιβλιαρίου υγείας»,και ότι συνεπώς δεν δημιουργείται κανέναν πρόβλημα από την αποδοχήν του.Αλλ΄ο ισχυρισμός αυτός,όπως προκύπτει από τας υπευθύνους δηλώσεις και ανακοινώσεις των αρμοδίων,εμπεριέχει-αν όχι δολιότητα-τουλάχιστον αρκετήν δόσιν αγνοίας ή αφελείας.
Καθ΄όσον:
1. Ο αριθμός αυτός δεν είναι και τόσον απλός…Είναι ενιαίος αριθμός ταυτότητος εργασίας,ταυτότητος ασφαλίσεως και ταυτότητος υγείας, «μοναδικός για κάθε πολίτη,που θα τον συνοδεύη σε όλη του τη ζωή».Θα είναι υποχρεωτικός και χωρίς αυτόν ο πολίτης δεν θα έχη δικαίωμα «να εργασθή,να ασφαλισθή,να έχη ιατροφαρμακευτικήν και νοσοκομειακήν περίθαλψιν,να συνταξιοδοτηθή και να έχη οιανδήποτε άλλην παροχήν,επίδομα ή βοήθημα».
2. Και τόσον μεν «απλός» θα παραμείνη ο Α.Μ.Κ.Α μόνον κατά το αρχικόν διάστημα της εφαρμογής του σχετικού νόμου.Σύντομα όμως,συμφώνως προς τους αρμοδίους-και όχι τους αφελείς κινδυνολόγους και φανατικούς συνωμοσιολόγους- θα αναβαθμισθή σε «έξυπνη κάρτα» (Κάρτα Κοινωνικής Ασφαλίσεως),περιέχων bar-code και τσίπ μεγάλης χωρητικότητος,δι αποθήκευσιν προσωπικών στοιχείων.Επί πλέον,εν συνεχεία –όπως κατά δημοσιογραφικάς πληροφορίας,σχεδιάζεται από το Υπουργείον Εσωτερικών- ο αριθμός της κάρτας θα γενικευθή στο έπακρον,γενόμενος και αριθμός ταυτότητος και διαβατηρίου και ΑΦΜ.Έτσι ο αριθμός αυτόςθα καταστή δια τον κάθε πολίτην προσωπκός και ισόβιος.Ουσιαστικώς το πρόσωπον υποβιβάζεται, απαξιούται,αριθμοποιείται,γίνεται νούμερο,αντικείμενο,res (=πράγμα)!Το βαπτιστικόν (ή το μοναχικόν) όνομα εξαφανίζεται!
3. Η συσσωρευτική ηλεκτρονική καταγγραφή-αποθήκευσις πλήθους προσωπικών στοιχείων (ευαισθήτων δεδομένων) συνιστά πρόκλησιν και απειλήν δια την Θεόσδοτον ελευθερίαν,αλλά και την ασφάλειαν του προσώπου,η οποία (απειλή) μεγιστοποιείται αν ληφθούν υπ΄όψιν:
α)Ότι το έργον το έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία (ΕΠΑΦΟΣ Ε.Π.Ε)
β)Ότι το απόρρητον είναι σχεδόν αδύνατον να διασφαλισθή (την στιγμή που οι χάκερς «κτυπάνε» και το Αμερικανικό Πεντάγωνο)
γ)Ο φόβος αναλήψεως της εξουσίας από μίαν δικτατορικήν-πολλώ μάλον αντίχριστον-εξουσίαν
4. Υπο ειδικών έχει αποδειχθεί αναλυτικώς η -προφανής άλλωστε- αντισυντγματικότης,όπως και η αντίθεσις προς το Ευρωπαϊκόν δίκαιον,των ανωτέρω (υποβιβασμός του προσώπου,περιορισμός ελευθερίας κ.α),ιδίως όταν συνεξετάζονται μετά της επαπειλουμένης υπο του εν λόγω Νόμου στερήσεως θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων(όπως του δικαιώματος προς εργασίαν,κοινωνικήν ασφάλειαν,συνταξιοδότησιν,προστασίαν υγείας κ.λ.π)
5. Το κυριώτερον:Υπάρχει σχεδόν βεβαιότης,απορρέουσα από επανειλημμένας δηλώσεις αρμοδίων* (υπουργών,υφυπουργών,βουλευτών και δημοσιογράφων),γενομένας προ ετών,εξ αφορμής συζητήσεων δια την Συνθήκην Σέγκεν,ότι εις τας κάρτας αυτάς,που θα έχουν κατασταθή πλέον ισοβαρείς-ή μάλλον υπερβαρείς-της ταυτότητος ,θα εμπλακή ο δυσώνυμος αριθμός 666.
Ούτως πλήττεται κυριώτατα η θρησκευτική συνείδησις,πράγμα το οποίον έχει επικαλεσθή η Ιερά Σύνοδος δια της υπ αριθμόν 2641/1998 ομοφώνου εγκυκλίου της,συστείνουσα εις τους πιστούς την μη παραλαβήν των ταυτοτήτων εις την ανωτέρω περίπτωσιν.Ολίγον δε προγενεστέρως δια της υπ΄αριθμ. 2626/1997 εγκυκλίου της είχεν απειλήσει ότι είς περίπτωσιν εμμονής της Πολιτείας θα μετεβάλλετο «ένα τμήμα του Ορθοδόξου λαού,αν μη ολόκληρος,σε αντιρρησίες συνειδήσεως».Ο δε μακαριστός Γέρων Παϊσιος εχαρακτήριζε την παραλαβήν ταύτην ως «εισαγωγή στο σφράγισμα του Αντιχρίστου» και ως «άρνησιν του Χριστού».
Ασφαλώς δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξη κάποιος ότι η απλή παραλαβή του αριθμού (κατά το αρχικόν στάδιον εφαρμογής του Νόμου) συνιστά άρνησιν του Χριστού,εφ΄όσον κατ΄αυτή δεν εμπλέκεται το 666.Και, ίσως, θα μπορούσε να γίνη ανεκτή κατ οικονομίαν η παραλαβή του,εάν δεν είχαν προηγηθή αι «επαγγελίαι» περί αναβαθμίσεως,και εάν αντ΄αυτών εδίδετο γραπτή υπεύθυνος διαβεβαίωσις περί του αντιθέτου.
Τώρα όμως, παραλαμβάνοντες τον αριθμόν (έστω και μόνον αυτόν),καταφάσκομε και συνεργούμεν εις τας προδρομικάς δια το χάραγμα διαδικασίας.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εξαιτούμεθα την διατήρησιν του μέχρι τούδε συμβατικού τρόπου συναλλαγής μας δια του παραδοσιακού βιβλιαρίου υγείας,δια λόγους θρησκευτικής, κυρίως,αλλά και δημοκρατικής συμειδήσεως.Πιστεύομεν ότι θα τύχωμεν ικανοποιήσεως της αιτήσεώς μας,βασιζόμενοι-πέραν των άλλων-και εις την σχετικήν δέσμευσιν του υφυπουργού Εσωτερικών κ.Χρήστου Ζώη,κατά την απάντησίν του προς τους βουλευτάς κ.κ Μ. Βορίδην και Αθ. Πλεύρην ,ερωτώντας δια εναλλακτικήν τακτοποίησιν των αρνουμένων την παραλαβήν ηλεκτρονικών καρτών,δια λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως.
Οι αιτούντες:
.Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Νικόλαος-Μπουραζέρη» (Ι.Μ Χιλανδαρίου): Ιερομόναχος Κύριλλος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος-Σισώη» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Ιερομόναχος Γρηγόριος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Χριστόδουλος ο εν Πάτμω» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Μοναχός Γαβριήλ και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Γενέθλιον της Θεοτόκου-Παναγούδα» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Ιερομόναχος Αρσένιος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Ανάστασις του Χριστού» (Ι.Μ Σταυρονικήτα):Ιερομόναχος Ευθύμιος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Τίμιος Πρόδρομος» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Μοναχός Ευφρόσυνος και η συνοδεία.
*Αναφέρομε μερικά ονόματα:Θεόδωρος Πάγκαλος,Λάμπρος Παπαδήμας,Γ.Πασχαλίδης,Η. Παπαδόπουλος,Παύλος Σαρλής,Ιωάν. Λοβέρδος.Έχομε κρατήσει τα σχετικά αποσπάσματα,καθώς και την ημερομηνίαν και το Μ.Μ.Ε που έγινε η δήλωσις.
Η απάντησίς μας ήταν : επιφυλακτικότης και εν προσευχή αναμονή του καθοδηγητικού λόγου των θεσμικών οργάνων της Εκκλησίας μας.........Αυτόεφαρμόζαμε άλλωστε και εμείς.Αναμέναμε από τους επισκόπους και την Ιεράν Σύνοδον,αφού ερευνήσουν επισταμένως να μας καθοδηγήσουν σχετικώς.Αλλά δυστυχώς,ενώ τείνει να εκπνεύση η υπο της Πολιτείας ορισθείσα προθεσμία και παρά τας γενομένας επανειλημμένως υπο αδελφών προφορικώς και γραπτώς ερωτήσεις,ουδεμίαν καθοδηγητικήν ενημέρωσιν ελάβομεν.Το δε πλέον αποκαρδιωτικόν: Η υπο ιεράρχου απαξιωτική δήλωσις: «Το θέμα δεν αφορά την Εκκλησίαν,αλλά μόνον την Πολιτείαν»!
Κατόπιν των ανωτέρω αναγκαζόμεθα να εκθέσωμεν τους λογισμούς μας,τους προβληματισμούς μας και την εναντι του Α.Μ.Κ.Α στάσιν μας, ως απάντησιν προς τους ερωτώντας αδελφούς μας,αλλά και δια επικύρωσιν ή διόρθωσιν της από τους έχοντας μείζονα διάκρισιν και Θείον φωτισμόν Πατέρας μας:
Ίσως θα μπορούσε να ισχυρισθή κάποιος ότι ο Α.Μ.Κ.Α είναι ένας απλός αριθμός,αντίστοιχος του αριθμού κατόχων «βιβλιαρίου υγείας»,και ότι συνεπώς δεν δημιουργείται κανέναν πρόβλημα από την αποδοχήν του.Αλλ΄ο ισχυρισμός αυτός,όπως προκύπτει από τας υπευθύνους δηλώσεις και ανακοινώσεις των αρμοδίων,εμπεριέχει-αν όχι δολιότητα-τουλάχιστον αρκετήν δόσιν αγνοίας ή αφελείας.
Καθ΄όσον:
1. Ο αριθμός αυτός δεν είναι και τόσον απλός…Είναι ενιαίος αριθμός ταυτότητος εργασίας,ταυτότητος ασφαλίσεως και ταυτότητος υγείας, «μοναδικός για κάθε πολίτη,που θα τον συνοδεύη σε όλη του τη ζωή».Θα είναι υποχρεωτικός και χωρίς αυτόν ο πολίτης δεν θα έχη δικαίωμα «να εργασθή,να ασφαλισθή,να έχη ιατροφαρμακευτικήν και νοσοκομειακήν περίθαλψιν,να συνταξιοδοτηθή και να έχη οιανδήποτε άλλην παροχήν,επίδομα ή βοήθημα».
2. Και τόσον μεν «απλός» θα παραμείνη ο Α.Μ.Κ.Α μόνον κατά το αρχικόν διάστημα της εφαρμογής του σχετικού νόμου.Σύντομα όμως,συμφώνως προς τους αρμοδίους-και όχι τους αφελείς κινδυνολόγους και φανατικούς συνωμοσιολόγους- θα αναβαθμισθή σε «έξυπνη κάρτα» (Κάρτα Κοινωνικής Ασφαλίσεως),περιέχων bar-code και τσίπ μεγάλης χωρητικότητος,δι αποθήκευσιν προσωπικών στοιχείων.Επί πλέον,εν συνεχεία –όπως κατά δημοσιογραφικάς πληροφορίας,σχεδιάζεται από το Υπουργείον Εσωτερικών- ο αριθμός της κάρτας θα γενικευθή στο έπακρον,γενόμενος και αριθμός ταυτότητος και διαβατηρίου και ΑΦΜ.Έτσι ο αριθμός αυτόςθα καταστή δια τον κάθε πολίτην προσωπκός και ισόβιος.Ουσιαστικώς το πρόσωπον υποβιβάζεται, απαξιούται,αριθμοποιείται,γίνεται νούμερο,αντικείμενο,res (=πράγμα)!Το βαπτιστικόν (ή το μοναχικόν) όνομα εξαφανίζεται!
3. Η συσσωρευτική ηλεκτρονική καταγγραφή-αποθήκευσις πλήθους προσωπικών στοιχείων (ευαισθήτων δεδομένων) συνιστά πρόκλησιν και απειλήν δια την Θεόσδοτον ελευθερίαν,αλλά και την ασφάλειαν του προσώπου,η οποία (απειλή) μεγιστοποιείται αν ληφθούν υπ΄όψιν:
α)Ότι το έργον το έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία (ΕΠΑΦΟΣ Ε.Π.Ε)
β)Ότι το απόρρητον είναι σχεδόν αδύνατον να διασφαλισθή (την στιγμή που οι χάκερς «κτυπάνε» και το Αμερικανικό Πεντάγωνο)
γ)Ο φόβος αναλήψεως της εξουσίας από μίαν δικτατορικήν-πολλώ μάλον αντίχριστον-εξουσίαν
4. Υπο ειδικών έχει αποδειχθεί αναλυτικώς η -προφανής άλλωστε- αντισυντγματικότης,όπως και η αντίθεσις προς το Ευρωπαϊκόν δίκαιον,των ανωτέρω (υποβιβασμός του προσώπου,περιορισμός ελευθερίας κ.α),ιδίως όταν συνεξετάζονται μετά της επαπειλουμένης υπο του εν λόγω Νόμου στερήσεως θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων(όπως του δικαιώματος προς εργασίαν,κοινωνικήν ασφάλειαν,συνταξιοδότησιν,προστασίαν υγείας κ.λ.π)
5. Το κυριώτερον:Υπάρχει σχεδόν βεβαιότης,απορρέουσα από επανειλημμένας δηλώσεις αρμοδίων* (υπουργών,υφυπουργών,βουλευτών και δημοσιογράφων),γενομένας προ ετών,εξ αφορμής συζητήσεων δια την Συνθήκην Σέγκεν,ότι εις τας κάρτας αυτάς,που θα έχουν κατασταθή πλέον ισοβαρείς-ή μάλλον υπερβαρείς-της ταυτότητος ,θα εμπλακή ο δυσώνυμος αριθμός 666.
Ούτως πλήττεται κυριώτατα η θρησκευτική συνείδησις,πράγμα το οποίον έχει επικαλεσθή η Ιερά Σύνοδος δια της υπ αριθμόν 2641/1998 ομοφώνου εγκυκλίου της,συστείνουσα εις τους πιστούς την μη παραλαβήν των ταυτοτήτων εις την ανωτέρω περίπτωσιν.Ολίγον δε προγενεστέρως δια της υπ΄αριθμ. 2626/1997 εγκυκλίου της είχεν απειλήσει ότι είς περίπτωσιν εμμονής της Πολιτείας θα μετεβάλλετο «ένα τμήμα του Ορθοδόξου λαού,αν μη ολόκληρος,σε αντιρρησίες συνειδήσεως».Ο δε μακαριστός Γέρων Παϊσιος εχαρακτήριζε την παραλαβήν ταύτην ως «εισαγωγή στο σφράγισμα του Αντιχρίστου» και ως «άρνησιν του Χριστού».
Ασφαλώς δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξη κάποιος ότι η απλή παραλαβή του αριθμού (κατά το αρχικόν στάδιον εφαρμογής του Νόμου) συνιστά άρνησιν του Χριστού,εφ΄όσον κατ΄αυτή δεν εμπλέκεται το 666.Και, ίσως, θα μπορούσε να γίνη ανεκτή κατ οικονομίαν η παραλαβή του,εάν δεν είχαν προηγηθή αι «επαγγελίαι» περί αναβαθμίσεως,και εάν αντ΄αυτών εδίδετο γραπτή υπεύθυνος διαβεβαίωσις περί του αντιθέτου.
Τώρα όμως, παραλαμβάνοντες τον αριθμόν (έστω και μόνον αυτόν),καταφάσκομε και συνεργούμεν εις τας προδρομικάς δια το χάραγμα διαδικασίας.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εξαιτούμεθα την διατήρησιν του μέχρι τούδε συμβατικού τρόπου συναλλαγής μας δια του παραδοσιακού βιβλιαρίου υγείας,δια λόγους θρησκευτικής, κυρίως,αλλά και δημοκρατικής συμειδήσεως.Πιστεύομεν ότι θα τύχωμεν ικανοποιήσεως της αιτήσεώς μας,βασιζόμενοι-πέραν των άλλων-και εις την σχετικήν δέσμευσιν του υφυπουργού Εσωτερικών κ.Χρήστου Ζώη,κατά την απάντησίν του προς τους βουλευτάς κ.κ Μ. Βορίδην και Αθ. Πλεύρην ,ερωτώντας δια εναλλακτικήν τακτοποίησιν των αρνουμένων την παραλαβήν ηλεκτρονικών καρτών,δια λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως.
Οι αιτούντες:
.Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Νικόλαος-Μπουραζέρη» (Ι.Μ Χιλανδαρίου): Ιερομόναχος Κύριλλος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος-Σισώη» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Ιερομόναχος Γρηγόριος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Άγιος Χριστόδουλος ο εν Πάτμω» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Μοναχός Γαβριήλ και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Γενέθλιον της Θεοτόκου-Παναγούδα» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου): Ιερομόναχος Αρσένιος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Ανάστασις του Χριστού» (Ι.Μ Σταυρονικήτα):Ιερομόναχος Ευθύμιος και η συνοδεία
. Ο Γέρων του Ιερού Κελλίου «Τίμιος Πρόδρομος» (Ι.Μ Κουτλουμουσίου):Μοναχός Ευφρόσυνος και η συνοδεία.
*Αναφέρομε μερικά ονόματα:Θεόδωρος Πάγκαλος,Λάμπρος Παπαδήμας,Γ.Πασχαλίδης,Η. Παπαδόπουλος,Παύλος Σαρλής,Ιωάν. Λοβέρδος.Έχομε κρατήσει τα σχετικά αποσπάσματα,καθώς και την ημερομηνίαν και το Μ.Μ.Ε που έγινε η δήλωσις.
4 σχόλια:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 23-10-2009
…
«Ἀναφορικά μέ τόν Ἀριθμό Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος ἀπεδέχθη τήν εἰσήγηση τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Δογματικῶν καί Νομοκανονικῶν Ζητημάτων, σύμφωνα μέ τήν ὁποία «ὁ ἀριθμός Α.Μ.Κ.Α. εἶναι ἁπλῶς εἷς ἐπί πλέον χρηστικός ἀριθμός καί ἀπό ὅλα τά μέχρι τοῦδε στοιχεῖα οὐδείς κίνδυνος προκύπτει διά τήν σωτηρίαν τῶν ψυχῶν. Εἰς πᾶσαν περίπτωσιν ἡ Ἐκκλησία γρηγορεῖ».
…
ΩΡΑΙΟ ΠΟΛΥ
Η Σύνοδος κοιτάει πάντα πως να συμβιβάσει τα συμβίβαστα και να μην κακοκαρδίσει την Πολιτεία. Για κανένα θέμα που σχετίζεται με πολιτικές αποφάσεις δεν ύψωσε φωνή διαμαρτυρίας τον τελευταίο καιρό. Τώρα μάλιστα που η πράσινη εξουσία είναι μάλλον φίλη της αρχιεπισκοπικής αυλής, καμία αντίδραση στις αποφάσεις της πασοκικής κυβέρνησης δεν θα δούμε. Δυστυχώς!
Συγχαίρουμε τους σεβαστούς Πατέρες που συνεχίζουν τον αγώνα έστω και μόνοι τους! Αφού εγκατέλειψε τον αγώνα η Ιεραρχία τρεπόμενη εις άτακτη φυγή!...
Για σχόλιο στην φυγή της αυτή, κοιτάχτε εδώ: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6265776774987046605&postID=8019531486823332681
Ένας πιστός
Δημοσίευση σχολίου