29/3/12

Ιωάννης Τάτσης, Απειλεί ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος όσους πολεμούν την παναίρεση του Οικουμενισμού

Απειλεί ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος όσους πολεμούν την παναίρεση του Οικουμενισμού
του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου
H Επιστολή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με την οποία ζητείται η λήψη μέτρων κατά όσων κληρικών και πιστών αντιδρούν σε όσα γίνονται στο πλαίσιο της λεγόμενης οικουμενικής κίνησης είναι έγγραφο που φανερώνει πολλά από όσα βασανίζουν το λογισμό των οικουμενιστών. Οι υγιείς αντιδράσεις κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού, των συμπροσευχών και της «μεταπατερικής θεολογίας» ενοχλούν το Φανάρι και τούτο γιατί δεν μπορεί να επιτευχθεί, όσο γρήγορα εκείνοι υπολόγιζαν, η πολυπόθητη ενότητα των Χριστιανών όλου του κόσμου, για την οποία εργάζονται πυρετωδώς μέσω των διαλόγων και της λεγόμενης οικουμενικής κίνησης και η οποία ενότητα είναι, σύμφωνα με την οικουμενιστική ερμηνευτική, επιταγή του Κυρίου...
Έτσι τη μία τους φταίει η «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού», την άλλη η δήθεν αμφισβήτηση του Οικουμενικού Θρόνου, την επομένη τα «αναθέματα» του Μητροπολίτου Πειραιώς και κάποτε ακόμη και τα συνέδρια καταδίκης της μεταπατερικής αίρεσης. Όσοι μετέχουν σε όλα τα παραπάνω ή συμφωνούν με αυτά πρέπει να τύχουν τιμωρίας. Αυτή μάλιστα τη φορά ζητείται συνοδική καταδίκη των αντιοικουμενιστών με συγκεκριμένες αποφάσεις.
Οι Οικουμενιστές ευχαρίστως διαλέγονται με κάθε αιρετικό παπικό, προτεστάντη ή ακόμη και ισλαμιστή, βουδιστή σεβόμενοι την «ετερότητα» αλλά αδυνατούν να διαλεχθούν με κληρικούς και πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας που ανησυχούν για όσα αντικανονικά και αντιπατερικά λαμβάνουν χώρα τα τελευταία χρόνια. Αίρουν με περισσή ευκολία τα αναθέματα που επέβαλαν οι άγιοι Πατέρες στον αιρετικό Πάπα αλλά είναι έτοιμοι να επιβάλλουν αφορισμούς και καθαιρέσεις σε όσους αμφισβητούν τον δικό τους οικουμενιστικό βηματισμό, κάποιες δε φορές τιμωρούν χωρίς πραγματικό λόγο πιστούς που ανάλωσαν τη ζωή τους στην Εκκλησία.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος παρουσιάζει στην Επιστολή του τους αντιοικουμενιστές ως κινούμενους εναντίον αποφάσεων πανορθοδόξων Συνόδων περί των διαλόγων και της οικουμενικής κίνησης. Προσπαθεί έτσι να επιβάλλει στον ορθόδοξο κόσμο το αλάθητο των πανορθοδόξων Συνόδων ή το αδιαμφισβήτητο του Οικουμενικού Θρόνου. Εκτός του ότι αποφεύγει να απαντήσει στα περί συμπροσευχών και των υποχωρήσεων σε μείζονα θεολογικά ζητήματα, κατά την διεξαγωγή των διαλόγων με τους ετεροδόξους, είναι φανερό ότι προσπαθεί να αποτρέψει ενδεχόμενη αλλαγή στάσης της Εκκλησίας της Ελλάδος και αποχώρησή της από το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» και τον διάλογο με τους Παπικούς που γίνεται άνευ των προϋποθέσεων που απαιτούνται. Προβάλλει έτσι τις αποφάσεις των πανορθοδόξων Συνόδων ως οριστικές και αμετάκλητες ενώ στην πραγματικότητα οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν υπό άλλες συνθήκες και στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τότε μέχρι σήμερα υπήρξαν διαφοροποιήσεις προς το χείρον στη στάση τόσο των παπικών και των προτεσταντών όσο και των ανά τον κόσμο οικουμενιστών. Μπορεί αλήθεια σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία να μετέχει σε Συμβούλια «εκκλησιών» ή να διαλέγεται με τους Παπικούς επί υψηλού επιπέδου, τη στιγμή που ο κόσμος όλος οδύρεται και δικαιολογημένα διαμαρτύρεται για τα σκάνδαλα παιδεραστίας που βαρύνουν παπικούς καρδινάλιους ή την ομοφυλοφιλική «ιεροσύνη» των Προτεσταντών; Είναι αποδεκτές από την Ορθόδοξη Εκκλησία οι συνεχείς συμπροσευχές ορθοδόξων κληρικών με παπικούς, προτεστάντες και κάποιες φορές με αλλόθρησκους σε όλο τον κόσμο;
Η ευκαιρία που δίνεται στους Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος μετά την επιστολή του Πατριάρχη είναι μοναδική. Αντί άλλης απάντησης, ήρθε η ώρα της αποχώρησης της Εκκλησίας της Ελλάδος από το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών» και τον διεξαγόμενο με τους αμετανόητους Παπικούς προσχηματικό διάλογο αλλά και της ταυτόχρονης συνοδικής καταδίκης της παναίρεσης του Οικουμενισμού που τρώει τα σωθικά της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο σεβασμός όλων προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο θα συνεχίσει να υπάρχει μόνο εφόσον εκείνο παραμένει πιστό στην παράδοση των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας. Οι «θρόνων διάδοχοι» μπορούν να διασφαλίζουν την ενότητα της Εκκλησίας μόνο εάν παραμένουν και «τρόπων μέτοχοι» των αγίων Πατέρων. Η κεφαλή της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μας βεβαίωσε ότι «πύλαι Άδου ου κατισχύσουσιν αυτής» (Ματθ. 16,18) δηλ. της Εκκλησίας και για τούτο είναι δυσερμήνευτη η εξαιρετική ανησυχία κάποιων για την εσωτερική ενότητα της Εκκλησίας. Εκτός κι αν πιστεύουν ότι η ενότητα στην Εκκλησία διασφαλίζεται με την ηθελημένη ή επιβαλλόμενη υπακοή σε πρόσωπα και όχι με την προσήλωση στην αποστολική και πατερική πίστη στον Τριαδικό Θεό.

7 σχόλια:

Π. ΦΩΤΙΟΣ είπε...

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΣΤΡΆΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΓΙΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΛΗΡΙΚΩΝ, ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ, ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΩΣΤΕ Ν'ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΊ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ. ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ. ΑΣ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΣΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ. ΚΥΡΙΕ ΤΑΤΣΗ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ. ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Εκτός από αντικανονική εισήλαση στα interna corporis της Αυτοκεφάλου Ελλαδικής Εκκλησίας η εν θέματι πατριαρχική παρέμβαση συνιστά και προσβολή των ιεραρχών των διοικούντων την Ελλαδική Εκκλησία.Οι συγκεκριμένοι ιεράρχες γνωρίζουν άριστα τα καθήκοντά τους εν προκειμένω και δεν έχουν ανάγκη τις έξωθεν υποδείξεις.Επίσης οι εν Φαναρίω με την αψυχολόγητη ενέργειά τους διογκώνουν ακόμη περισσότερο το ρεύμα της αγανάκτησης του πιστού λαού απέναντι στις οικουμενιστικές πρακτικές αφού προσετέθη στην όλη υπόθεση και η εκτόξευση απειλών κατά των αντιφρονούντων πράγμα απαράδεκτο και από χριστιανικής αλλά και από κοσμικής πλευράς.Το φρόνημα δεν ποινικοποιείται.Απομένει οι θιγόμενοι απ την πατριαρχική παρέμβαση κληρικοί,μοναχοί,ιεραποστολικές αδελφότητες και λοιπά μέλη της Εκκλησίας να αντιδράσουν πάντοτε εντός των ορίων των ιερών κανόνων.Σήμανε αγαπητέ κε Τάτση η ώρα της εντονότερης Ομολογίας.
Λυκούργος Νάνης

pNM είπε...

Σας συγχαίρω κ. Τάτση για ακόμη μια φορά. Σας παρακαλώ επιτρέψτε μου να αναφέρω ορισμένα σημεία από όσα είπα στο κύρηγμά μου κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας φέτος στο Ναό μου, νομίζω πως ταιριάζουν να αναρτηθούν εδώ:

«Αδελφοί μου, μόλις αντιδράσει κανείς στα ανοίγματά τους προς τον Πάπα, στις οικουμενιστικές και φιλενωτικές τους κινήσεις, αμέσως του λένε να κλείσει το στόμα του και να κάνει υπακοή στην Εκκλησία και στην ιεραρχία της. Όμως σας λέγω, παιδιά μου, σε θέματα Πίστεως και ιερών Δογμάτων, υπακοή σε αντίθετες διδασκαλίες δεν υπάρχει. Αν σαν ιερέας κηρύξω διαφορετικά από την πίστη των Αγίων Αποστόλων και Πατέρων, να μη μου κάνετε υπακοή. Σ’ αυτήν την περίπτωση ούτε στον Δεσπότη να κάνετε υπακοή ούτε στον Πατριάρχη ούτε ακόμη σε Σύνοδο να κάνετε υπακοή».

Σε άλλο σημείο τους είπα: «Στην Ορθοδοξία υπάρχει η Θριαμβεύουσα και η Στρατευομένη Εκκλησία. Στη Θριαμβεύουσα ανήκουν όλοι όσοι με τη Χάρη του Θεού θριάμβευσαν επί γης, οι Άγιοι που αγωνίστηκαν σ’ αυτήν τη ζωή και τώρα πια βρίσκονται πλησίον του θρόνου του Θεού. Στη Στρατευομένη ανήκουμε όλοι οι εμείς που ζούμε και πορευόμαστε ακόμη σ’ αυτόν τον ψεύτικο και κάλπικο ντουνιά. Ε, λοιπόν, σας λέγω, σε θέματα Πίστεως, υπακοή κάνουμε σε όσα θέσπισε και μας παρέδωσε η Θριαμβεύουσα Εκκλησία, που τα σφράγισε ο Θεός, και όχι στην άλλη, που μπορεί να κάνει σοβαρά λάθη και που ακόμα δε δικαιώθηκε από το Θεό».

«Λέμε ΝΑΙ στον ευλογημένο διάλογο. Κι ο Χριστός διαλέχτηκε με τη Σαμαρείτιδα, αλλά δεν ξεπούλησε την Αλήθεια! Ο διάλογος είναι ένα μέσο διάδοσης του Ευαγγελίου σ’ όλη την οικουμένη. Τον χρησιμοποίησαν οι Απόστολοι και στη συνέχεια οι ιεραπόστολοι, για να επιτύχουν το σκοπό τους. Στην προσπάθεια αυτή όμως δεν αποδέχτηκαν τις κακοδοξίες των αιρετικών ως αλήθεια. Δε θαμπώθηκαν απ’ τους θεούς και τους αγίους τους. Δε δέχτηκαν το Χριστό του Άρειου, για παράδειγμα, σαν δικό τους Χριστό. Όπως και εμείς δε θα δεχτούμε το Θεό του αιρεσιάρχη Πάπα σαν δικό μας Θεό. Ο Χριστός της αιρέσεως του παπισμού είναι ο Χριστός της Ορθοδοξίας; Φυσικά και όχι! Είναι ο Αντίχριστος! Ο Πάπας, λοιπόν, δεν είναι αρχιερέας του Χριστού, είναι του Αντίχριστου!».

« Όσοι Ορθόδοξοι διαλέγονται σήμερα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο “Εκκλησιών”, χρησιμοποιούν το διάλογο μειοδοτικά. Πλασάρουν την Εκκλησία σαν μαγαζί με εκπτώσεις…».

«Τι να την κάνεις τη φιλία και την αγάπη, αν σε οδηγεί στην κόλαση; Αγάπη αληθινή, σωστική, είχαν ο Χριστός και οι Άγιοι, που έλεγαν και κανένα “ουαί”. Οι σημερινοί μας διαφημίζουν την καινοφανή αγάπη τους σαν υποκινούμενη απ’ το Άγιο Πνεύμα, ενώ υποκινείται απ’ το πνεύμα του αιρετικού Πατριάρχη Ιωάννη Βέκου, του δήμιου των μοναχών του Αγίου Όρους. Αυτός, υποκινούμενος από δαιμονικό πνεύμα, ήταν ο μόνος Πατριάρχης, που μετά το Σχίσμα αποκαλούσε “αδελφή Εκκλησία” τους Ρωμαιοκαθολικούς».

«Αν ο Πάπας μετανοήσει, αδελφοί μου, και αρνηθεί τις αιρέσεις του, θα ’θελα να ’μουν ο πρώτος, που θα λειτουργήσει στον Άγιο Πέτρο στη Ρώμη μαζί του. Το θέμα είναι, αδελφοί μου, πως και να ’θελε ο άνθρωπος, με τους εναγκαλισμούς, τις συμπροσευχές και τον ψευτοδιάλογο, δεν τον αφήνουν οι δικοί μας να καταλάβει το λάθος του και να μετανοήσει».
Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά, διαφωνώ με τα εκτός του βιβλίου του Τριωδίου αναθέματα που εκφώνησε ο Πειραιώς Σεραφείμ, τον οποίο σέβομαι, πλην όμως θεωρώ ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ενήργησε αυθαίρετα. Πλην όμως, η ενέργεια του κ. Βαρθολομαίου είναι αυθαίρετη και όζει ολοκληρωτισμού και παπισμού. Δεν είναι το πρόβλημα της Εκκλησίας οι αντι-οικουμενιστές, δεν θα υπήρχαν αντι-οικουμενιστές αν δεν υπήρχαν οικουμενιστές. Και οικουμενιστές δεν ειναι όσοι διαλέγονται, αλλά όσοι μιλούν για "δύο πνεύμονες" της Εκκλησίας και αποδέχονται έτσι την θεωρία των Κλάδων.

Αντιοικουμενιστής είπε...

Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς ορθώς και κανονικώς αναθεμάτισε παπισμόν, προτεσταντισμόν και οικουμενισμόν. Αι "σύγχροναι" αυταί αιρέσεις εκτός από ότι περιλαμβάνουν μερικώς ή ολικώς τας αιρέσεις των οκτώ πρώτων αιώνων, αποκλίνουν έτι περισσότερο από τας "αρχαίας" αιρέσεις στο σύνολό τους. Τα αναθέματα αυτών των αιρέσεων αποτελούν "επέκεινα" όσων είναι γραμμένα εις το συνοδικόν της Ορθοδοξίας. Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς είναι άριστος γνώστης των νομικών επιστημών και ως εκ τούτου των "κανονικών" ορίων του. Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς δεν είναι "φιλόσοφος" αλλά Αρχιερεύς!

Νικόλαος Θεολόγος. είπε...

Ὅταν το Συνοδικό τῆς Ζ'Οἰκουμενικῆς Συνόδου λέγει «πᾶσι τοῖς αἱρετικοῖς ἀνάθεμα» ἐμπεριέχεται σ'αὐτό τό ἀνάθεμα καί κάθε μεταγενέστερη αἵρεση, ἔστω καί μή καταδικασμένη ἀπό ἐπίσημη οἰκουμενική Σύνοδο, ἀλλά κατεγνωσμένη και κηρυσσομένη γυμνῇ τῇ κεφαλῇ. Συνεπῶς ἅγια ἔπραξε ὁ ἅγιος Πειραιῶς καί κατεδίκασε τόν Παπισμό, τόν Οἰκουμενισμό, τόν Προτεσταντισμό, τούς Μάρτυρες τοῦ Γιαχβέ κλπ. Σέ καμμία περίπτωση δέν πρόσθεσε κάτι πού νά ἀντίκειται στούς Ἱερούς Κανόνες. Μακάρι καί ἄλλοι φοβισμένοι και ἄτολμοι εὐλαβεῖς ἐπίσκοποι νά προέβαιναν σέ τέτοιου εἴδους ὁμολογίες.

Ανώνυμος είπε...

η εν θέματι πατριαρχική παρέμβαση συνιστά και προσβολή των ιεραρχών των διοικούντων την Ελλαδική Εκκλησία" είναι έτσι ακριβώς όπως γράφει ο κ Νάνης.
Δημήτρης

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)