Στο σημείο 2.06΄ ο π. Θεόδωρος Ζήσης αναφέρει ότι, κατά τον Ιουστίνο Πόποβιτς, η μασονία και ο σιωνισμός είναι η "μήτρα" του οικουμενισμού.
Πολύ θα τον παρακαλούσα να μας απαντήσει στο ερώτημα : Γιατί ρίχνει το βάρος - θεωρεί, νομίζει, καταλογίζει ευθύνες - στο σιωνισμό και στη μασονία για τον οικουμενισμό και αφήνει άθικτο τον ωριγενισμό και την αποκατάσταση των πάντων;
Δεν επιθυμώ να επεκτείνω το λόγο, για να καταλάβει ο αναγνώστης πώς συνδέονται σιωνισμός, μασονία, οικουμενισμός με τη διδασκαλία του Ωριγένη περί της αποκατάστασης των πάντων. Αυτό ας μας το πει καλύτερα ο π. Θεόδωρος.
Χριστοδουλίδη δεν υπάρχει σήμερα ωριγενισμός και αποκατάσταση των πάντων.
KX Σε θεωρητικό επίπεδο μπορεί να μην υπάρχει - αν και δεν το βλέπω πιθανό - σε πρακτικό όμως υπάρχει : α) Ένας θεός για όλους β) Όλοι οι δρόμοι (άλλες θρησκείες) οδηγούν στο θεό
Δηλαδή, ο ένας θεός για όλους μας άνοιξε πολλά μονοπάτια για να τον συναντήσουμε και να ενωθούμε όλοι με την αγάπη (του πάπα και ...). Που σημαίνει, η αγάπη, και όχι ο πάπας, αλλά μπορεί και ο πάπας, ένωση με το θεό! Μπράβο μας. Αποκατάσταση των πάντων δεν υπάρχει! Και πάλι μπράβο μας.
Γράφετε ότι, το "ένας θεός για όλους" και το "όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο θεό", λέγονται διαθρησκειακός οικουμενισμός και όχι ωριγενισμός. Δεκτό αλλά δεν πρέπει, είναι η γνώμη μου, να μένουμε στο όνομα, αν δηλαδή είναι σωστός ή λάθος ο ορισμός. Σημασία έχει, πάλι καταθέτω τη γνώμη μου, πού αποβλέπει ο οικουμενισμός και τι επαγγέλλεται ο ωριγενισμός. Συμπίπτουν αυτά τα δυο ή δεν συμπίπτουν; Κάνει πράξη ο οικουμενισμός αυτά που λέει ο Ωριγένης hic et nunc ή όχι;
Αλλά και κάτι ακόμη, αγαπητέ κύριε Ειδήμων, για να γίνουν κατανοητά με απλούστερο τρόπο αυτά που προηγουμένως σας έγραψα.
Πολλά τα ΛΕΓΟΝΤΑΙ, λίγα όμως τα ΕΙΝΑΙ. Εσείς ενδιαφερόσαστε γι΄ αυτά που ΛΕΓΟΝΤΑΙ, πχ. τι λέγεται διαθρησκειακός οικουμενισμός. Τι ΕΙΝΑΙ όμως διαθρησκειακός οικουμενισμός ελάχιστα σας απασχολεί.
Αυτό, έχω τη γνώμη, δεν διακαιώνει την υπογραφή "Ειδήμων".
Καλέ μου Χριστοδουλίδη, μην βιάζεσαι να αμφισβητήσεις τον τίτλο μου Ειδήμων. Τα έχετε μπερδεμένα. Ο Ωριγένης ποτέ δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό. Αφού δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό τότε πώς κάνει πράξη ο οικουμενισμός hic et nunc αυτά που λέει ο Ωριγένης;
Ειδήμων Ο Ωριγένης ποτέ δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό. Αφού δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό τότε πώς κάνει πράξη ο οικουμενισμός hic et nunc αυτά που λέει ο Ωριγένης;
KX Το άφησε για άλλους. Αυτός έβαλε τη θεωρία, για να την κάνουν άλλοι πράξη. Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού. Αδελφές εκκλησίες αποκτήσαμε, για να μην πω και θρησκείες (:τρεις μονοθεϊστικές), οπότε τι άλλο θέλουμε. Τα πάντα αποκαταστάθηκαν, οι πατέρες υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου, και ο οικουμενικός Βαρθολομαίος παρίσταται - χωρίς να συμμετέχει, μη το ξεχνάμε - στην ενθρόνιση του νέου πάπα.
Σωθήκαμε όλοι, μετέχοντες και μη μετέχοντες, παριστάμενοι και μη παριστάμενοι, αφού όλα τελούνται εδώ σε μας και δι΄ ημάς, κάτω από τις ευλογίες (μνημόσυνο) του οικουμενικού.
Αφού δεν φτάνει που λέτε τα μπερδεμένα αερολογήματα σας αλλά προκαλείτε και απο πάνω, θα τα ακούσετε κ. παλαιοημερολογίτη Χριστοδουλίδη.
Γράψατε όπως πολλές φορές μπερδεμένα "Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού.
Τί θα πεί αυτο; Ούτε και εσείς που το γράψατε δεν θα ξέρετε να μας δώσετε να το καταλάβουμε. Τί σχέση έχει ο ωριγενισμός (αποκατάσταση των πάντων) που αφορά τα Έσχατα , με τον Οικουμενισμό;
Δεν πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πριν γράψετε κάτι;
"Δεν πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πριν γράψετε κάτι;". Αυτό λέω κι εγώ κύριε Ειδήμων. Τί σχέση έχει ο ωριγενισμός (αποκατάσταση των πάντων) που αφορά τα Έσχατα , με τον Οικουμενισμό; Να κάνετε τον κόπο να ρωτήσετε τον οικουμενικό Βαρθολομαίο και τους συνεργάτες του. Με ένα στόμα θα σας πουν : Μα, φίλε μου και αδελφέ, τα Έσχατα ζούμε εδώ και τώρα. Αν δεν αποκατασταθούμε hic et nunc, πότε περιμένεις να γίνει αυτό; Θα βάλουν από κοντά το "ο θεός αγάπη εστί" ή το "ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται" και όλα πλέον έχουν τελειώσει. Όλες οι θρησκείες, με τις διαφορετικές τους εκφράσεις, μη το ξεχνάμε, οδηγούν στον ένα θεό.
Ειδήμων : Γράψατε όπως πολλές φορές μπερδεμένα "Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού. Τί θα πεί αυτο; Ούτε και εσείς που το γράψατε δεν θα ξέρετε να μας δώσετε να το καταλάβουμε
ΚΧ Κύριε Ειδήμων, επιδεινώνετε τη θέση σας με την υπογραφή "ειδήμων". Αν είσαστε πραγματικά όπως προτιμάτε να υπογράφετε δεν θα θέτατε αυτό το ερώτημα. Διότι οι ειδήμονες γνωρίζουν πως, όταν αναφερόμαστε στο "είναι", εννοούμε την ουσία, το βαθύτερο τελικό νόημα ενός φιλοσοφήματος, όπως εν προκειμένω του ωριγενισμού.
Σε τελική ανάλυση τα σοφιολογήματα του Ωριγένη οδηγούν στα λεγόμενα και πραττόμενα των οικουμενιστών. Μπορούμε να το συζητήσουμε, αν θέλετε, αλλά, ήδη, νομίζω έγραψα αρκετά και μάλλον σαφή.
Δεν σας είπα ότι δεν γνωρίζω τί σημαίνει το "είναι" κ. Χριστοδουλίδη. Αν άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεται σημαίνει πως έχετε πρόβλημα.
Όχι κ. Χριστοδουλίδη, μην συνεχίζετε να κάνετε τον εξυπνάκια ενώ έχετε μεσάνυχτα.
Ο ωριγενισμός δεν οδηγεί στον οικουμενισμό παρα μόνο στο παλαιοημερολογίτικο μυαλό σας.
Θέλετε μια απόδειξη; Ο Ωριγενισμός εμφανίστηκε στον 3ο αιώνα μ.Χ. ενώ ο οικουμενισμός πολλούς αιώνες μετά, 20ο αιώνα! Αν οδηγούσε , τότε θα εμφανιζόταν ήδη τον 3ο αιώνα ή άντε στον 4ο αιώνα, ο οικουμενισμός.
Γράφετε αυτά που ξέρετε, τα ιατρικά και μην δίνετε νέες ερμηνείες στα θεολογικά, που κανένας ηγέτης του αντιοικουμενισμού ή καθηγητής της Θεολογίας ή κληρικός επιφανής, δεν έχει δώσει ή πει, αν θέλετε να μην τα κάνετε "σαλάτα".
Μπορεί να έχω πρόβλημα, Μπορεί να έχω μεσάνυχτα, Μπορεί να κάνω και ωραίες σαλάτες, αλλά μη με στολίζετε, γράφοντας ότι θέλω να κάνω τον εξυπνάκια. Έξυπνος δεν είμαι, δεν είμαι όμως ούτε βλάξ, ώστε να θέλω να κάνω τον εξυπνάκια. Δηλαδή, τον εξυπνόβλακα.
Έγραψα, αυτά που έγραψα, ζητώντας από τον π. Θεόδωρο να μας πει εκείνος, αν πίσω από σιωνισμούς, μασονίες και οικουμενισμούς, κρύβεται η αιρετική δοξασία του Ωριγένη περί της αποκατάστασης των πάντων.
Αναλάβατε εσείς να μου δώσετε την απάντηση, διαπιστώνοντας ότι έχω πρόβλημα, ότι έχω μεσάνυχτα και ότι φτιάχνω ωραίες σαλάτες. Τότε, λοιπόν, πολύ θα σας παρακαλούθσα να τις δώσετε στον π. Θεόδωρο να τις δοκιμάσει και σας υπόσχομαι, αν τις βρίσκει τόσο ωραίες όπως εσείς, να αλλάξω το επάγγελμα του "σεφ σαλατών".
16 σχόλια:
Στο σημείο 2.06΄ ο π. Θεόδωρος Ζήσης αναφέρει ότι, κατά τον Ιουστίνο Πόποβιτς, η μασονία και ο σιωνισμός είναι η "μήτρα" του οικουμενισμού.
Πολύ θα τον παρακαλούσα να μας απαντήσει στο ερώτημα : Γιατί ρίχνει το βάρος - θεωρεί, νομίζει, καταλογίζει ευθύνες - στο σιωνισμό και στη μασονία για τον οικουμενισμό και αφήνει άθικτο τον ωριγενισμό και την αποκατάσταση των πάντων;
Δεν επιθυμώ να επεκτείνω το λόγο, για να καταλάβει ο αναγνώστης πώς συνδέονται σιωνισμός, μασονία, οικουμενισμός με τη διδασκαλία του Ωριγένη περί της αποκατάστασης των πάντων. Αυτό ας μας το πει καλύτερα ο π. Θεόδωρος.
Χριστοδουλίδη δεν υπάρχει σήμερα ωριγενισμός και αποκατάσταση των πάντων.
Χριστοδουλίδη δεν υπάρχει σήμερα ωριγενισμός και αποκατάσταση των πάντων.
KX
Σε θεωρητικό επίπεδο μπορεί να μην υπάρχει - αν και δεν το βλέπω πιθανό - σε πρακτικό όμως υπάρχει :
α) Ένας θεός για όλους
β) Όλοι οι δρόμοι (άλλες θρησκείες) οδηγούν στο θεό
Δηλαδή, ο ένας θεός για όλους μας άνοιξε πολλά μονοπάτια για να τον συναντήσουμε και να ενωθούμε όλοι με την αγάπη (του πάπα και ...). Που σημαίνει, η αγάπη, και όχι ο πάπας, αλλά μπορεί και ο πάπας, ένωση με το θεό! Μπράβο μας. Αποκατάσταση των πάντων δεν υπάρχει! Και πάλι μπράβο μας.
Χριστοδουλίδη
αυτα τα δυο που γράφεις
α) Ένας θεός για όλους
β) Όλοι οι δρόμοι (άλλες θρησκείες) οδηγούν στο θεό
λέγονται διαθρησκειακός οικουμενισμός και όχι αποκατάσταση των πάντων και ωριγενισμός. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Ειδήμων
Αγαπητέ κύριε Ειδήμων,
Γράφετε ότι, το "ένας θεός για όλους" και το "όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο θεό", λέγονται διαθρησκειακός οικουμενισμός και όχι ωριγενισμός. Δεκτό αλλά δεν πρέπει, είναι η γνώμη μου, να μένουμε στο όνομα, αν δηλαδή είναι σωστός ή λάθος ο ορισμός. Σημασία έχει, πάλι καταθέτω τη γνώμη μου, πού αποβλέπει ο οικουμενισμός και τι επαγγέλλεται ο ωριγενισμός. Συμπίπτουν αυτά τα δυο ή δεν συμπίπτουν; Κάνει πράξη ο οικουμενισμός αυτά που λέει ο Ωριγένης hic et nunc ή όχι;
Αλλά και κάτι ακόμη, αγαπητέ κύριε Ειδήμων, για να γίνουν κατανοητά με απλούστερο τρόπο αυτά που προηγουμένως σας έγραψα.
Πολλά τα ΛΕΓΟΝΤΑΙ, λίγα όμως τα ΕΙΝΑΙ. Εσείς ενδιαφερόσαστε γι΄ αυτά που ΛΕΓΟΝΤΑΙ, πχ. τι λέγεται διαθρησκειακός οικουμενισμός. Τι ΕΙΝΑΙ όμως διαθρησκειακός οικουμενισμός ελάχιστα σας απασχολεί.
Αυτό, έχω τη γνώμη, δεν διακαιώνει την υπογραφή "Ειδήμων".
Καλέ μου Χριστοδουλίδη,
μην βιάζεσαι να αμφισβητήσεις τον τίτλο μου Ειδήμων.
Τα έχετε μπερδεμένα.
Ο Ωριγένης ποτέ δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό. Αφού δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό τότε πώς κάνει πράξη ο οικουμενισμός hic et nunc αυτά που λέει ο Ωριγένης;
Ειδήμων
Αυτά που λέω αφορούν αυτά που ΕΙΝΑΙ και όχι αυτά που ΛΕΓΟΝΤΑΙ.
Ειδήμων
Ειδήμων
Ο Ωριγένης ποτέ δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό. Αφού δεν δίδαξε διαθρησκειακό οικουμενισμό τότε πώς κάνει πράξη ο οικουμενισμός hic et nunc αυτά που λέει ο Ωριγένης;
KX
Το άφησε για άλλους. Αυτός έβαλε τη θεωρία, για να την κάνουν άλλοι πράξη. Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού. Αδελφές εκκλησίες αποκτήσαμε, για να μην πω και θρησκείες (:τρεις μονοθεϊστικές), οπότε τι άλλο θέλουμε. Τα πάντα αποκαταστάθηκαν, οι πατέρες υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου, και ο οικουμενικός Βαρθολομαίος παρίσταται - χωρίς να συμμετέχει, μη το ξεχνάμε - στην ενθρόνιση του νέου πάπα.
Σωθήκαμε όλοι, μετέχοντες και μη μετέχοντες, παριστάμενοι και μη παριστάμενοι, αφού όλα τελούνται εδώ σε μας και δι΄ ημάς, κάτω από τις ευλογίες (μνημόσυνο) του οικουμενικού.
Κύριε Ειδήμων γιατί χαθήκατε;
Αφού δεν φτάνει που λέτε τα μπερδεμένα αερολογήματα σας αλλά προκαλείτε και απο πάνω, θα τα ακούσετε κ. παλαιοημερολογίτη Χριστοδουλίδη.
Γράψατε όπως πολλές φορές μπερδεμένα
"Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού.
Τί θα πεί αυτο; Ούτε και εσείς που το γράψατε δεν θα ξέρετε να μας δώσετε να το καταλάβουμε. Τί σχέση έχει ο ωριγενισμός (αποκατάσταση των πάντων) που αφορά τα Έσχατα , με τον Οικουμενισμό;
Δεν πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πριν γράψετε κάτι;
Ειδήμων
"Δεν πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πριν γράψετε κάτι;". Αυτό λέω κι εγώ κύριε Ειδήμων.
Τί σχέση έχει ο ωριγενισμός (αποκατάσταση των πάντων) που αφορά τα Έσχατα , με τον Οικουμενισμό;
Να κάνετε τον κόπο να ρωτήσετε τον οικουμενικό Βαρθολομαίο και τους συνεργάτες του. Με ένα στόμα θα σας πουν : Μα, φίλε μου και αδελφέ, τα Έσχατα ζούμε εδώ και τώρα. Αν δεν αποκατασταθούμε hic et nunc, πότε περιμένεις να γίνει αυτό;
Θα βάλουν από κοντά το "ο θεός αγάπη εστί" ή το "ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται" και όλα πλέον έχουν τελειώσει. Όλες οι θρησκείες, με τις διαφορετικές τους εκφράσεις, μη το ξεχνάμε, οδηγούν στον ένα θεό.
Είπατε τίποτα;
Ειδήμων : Γράψατε όπως πολλές φορές μπερδεμένα "Το "είναι" του ωριγενισμού φανερώνεται στο "πράττειν" - και λέγειν - υπέρ οικουμενισμού. Τί θα πεί αυτο; Ούτε και εσείς που το γράψατε δεν θα ξέρετε να μας δώσετε να το καταλάβουμε
ΚΧ
Κύριε Ειδήμων, επιδεινώνετε τη θέση σας με την υπογραφή "ειδήμων". Αν είσαστε πραγματικά όπως προτιμάτε να υπογράφετε δεν θα θέτατε αυτό το ερώτημα. Διότι οι ειδήμονες γνωρίζουν πως, όταν αναφερόμαστε στο "είναι", εννοούμε την ουσία, το βαθύτερο τελικό νόημα ενός φιλοσοφήματος, όπως εν προκειμένω του ωριγενισμού.
Σε τελική ανάλυση τα σοφιολογήματα του Ωριγένη οδηγούν στα λεγόμενα και πραττόμενα των οικουμενιστών. Μπορούμε να το συζητήσουμε, αν θέλετε, αλλά, ήδη, νομίζω έγραψα αρκετά και μάλλον σαφή.
Δεν σας είπα ότι δεν γνωρίζω τί σημαίνει το "είναι" κ. Χριστοδουλίδη. Αν άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεται σημαίνει πως έχετε πρόβλημα.
Όχι κ. Χριστοδουλίδη, μην συνεχίζετε να κάνετε τον εξυπνάκια ενώ έχετε μεσάνυχτα.
Ο ωριγενισμός δεν οδηγεί στον οικουμενισμό παρα μόνο στο παλαιοημερολογίτικο μυαλό σας.
Θέλετε μια απόδειξη;
Ο Ωριγενισμός εμφανίστηκε στον 3ο αιώνα μ.Χ. ενώ ο οικουμενισμός πολλούς αιώνες μετά, 20ο αιώνα!
Αν οδηγούσε , τότε θα εμφανιζόταν ήδη τον 3ο αιώνα ή άντε στον 4ο αιώνα, ο οικουμενισμός.
Γράφετε αυτά που ξέρετε, τα ιατρικά και μην δίνετε νέες ερμηνείες στα θεολογικά, που κανένας ηγέτης του αντιοικουμενισμού ή καθηγητής της Θεολογίας ή κληρικός επιφανής, δεν έχει δώσει ή πει, αν θέλετε να μην τα κάνετε "σαλάτα".
Ειδήμων
Κύριε Ειδήμων,
Μπορεί να έχω πρόβλημα,
Μπορεί να έχω μεσάνυχτα,
Μπορεί να κάνω και ωραίες σαλάτες, αλλά μη με στολίζετε, γράφοντας ότι θέλω να κάνω τον εξυπνάκια. Έξυπνος δεν είμαι, δεν είμαι όμως ούτε βλάξ, ώστε να θέλω να κάνω τον εξυπνάκια. Δηλαδή, τον εξυπνόβλακα.
Έγραψα, αυτά που έγραψα, ζητώντας από τον π. Θεόδωρο να μας πει εκείνος, αν πίσω από σιωνισμούς, μασονίες και οικουμενισμούς, κρύβεται η αιρετική δοξασία του Ωριγένη περί της αποκατάστασης των πάντων.
Αναλάβατε εσείς να μου δώσετε την απάντηση, διαπιστώνοντας ότι έχω πρόβλημα, ότι έχω μεσάνυχτα και ότι φτιάχνω ωραίες σαλάτες. Τότε, λοιπόν, πολύ θα σας παρακαλούθσα να τις δώσετε στον π. Θεόδωρο να τις δοκιμάσει και σας υπόσχομαι, αν τις βρίσκει τόσο ωραίες όπως εσείς, να αλλάξω το επάγγελμα του "σεφ σαλατών".
Με αδελφικούς χαιρετισμούς στον Ανώνυμο σχολιαστή με την υπογραφή "Ειδήμων"
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/11/blog-post_8.html
Δημοσίευση σχολίου