17/9/13

Συνεχίζεται ο κατήφορος του περιοδικού «Θεολογία»

Το νέο τεύχος του περιοδικού «Θεολογία» αποτελεί για μια ακόμη φορά «αποκάλυψη» της οικουμενιστικής μετάλλαξης του. Το τεύχος Απριλίου-Ιουνίου 2013 που μόλις κυκλοφόρησε φιλοξενεί αφιέρωμα με θέμα «Ορθόδοξη Θεολογία και διαθρησκειακός διάλογος-Μέρος Α΄». Το μεγαλύτερο μέρος του είναι γεμάτο από άρθρα γνωστών πρωταγωνιστών της οικουμενι(στι)κής κίνησης όπως οι Μητροπολίτες Περγάμου Ιωάννης και Μεσσηνίας Χρυσόστομος, οι καθηγητές Πέτρος Βασιλειάδης και Γεώργιος Μαρτζέλος και άλλοι πολλοί γνωστοί στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Χαρακτηριστικοί είναι και οι τίτλοι των άρθρων της Αγγελικής Ζιάκα («Για μια θεολογία των Θρησκειών. Γεννάδιος Σχολάριος και ο συμφιλιωτικός του λόγος με το Ισλάμ») και του π. Λάμπρου Καμπερίδη («Ησυχασμός και Σουφισμός») που επιχειρούν να ανακαλύψουν σημεία «συνάντησης» του ισλαμισμού με το χριστιανισμό!
Οι «θεολογικές» ακροβασίες θα προξενούσαν απλώς γέλιο αν τα πράγματα στην εποχή μας δεν ήταν τόσο σοβαρά.
Για τους γνωρίζοντες πατερική θεολογία ο οικουμενισμός αποτελεί αίρεση, και μάλιστα παναίρεση, και οι υπηρέτες του κινούνται προφανώς με τη θέλησή τους έξω από τα όρια που έθεσαν οι άγιοι Πατέρες. Αλλά και όσοι αγνοούν την πατερική θεολογία γνωρίζουν καλά από τα ΜΜΕ τις δολοφονικές επιθέσεις που εξαπολύουν στις μέρες μας οι ανά τον κόσμο ακραίοι ισλαμιστές εναντίον Χριστιανών αλλά και όλων όσων παραβιάζουν τις αρχές του Κορανίου εκτελώντας εν ψυχρώ μοναχούς και λαϊκούς χριστιανούς, κόβοντας τα κεφάλια ή πυροβολώντας άνδρες, γυναίκες ακόμη και ανήλικα μικρά παιδιά. Τα σχετικά βίντεο κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Μέσα σε αυτό λοιπόν τον ανελέητο ισλαμικό διωγμό κατά πάντων των «απίστων», είναι τουλάχιστον προκλητικό ή μάλλον ανεπίτρεπτο οι οικουμενιστές να τείνουν χείρα φιλίας και αλληλοκατανόησης στους ισλαμιστές, να δωρίζουν κοράνια, να ανακαλύπτουν «συμφιλιωτικούς» λόγους Χριστιανών και Ισλαμιστών ή κοινά σημεία ορθόδοξης άσκησης και μουσουλμανικού σουφισμού.
Και όλα τα παραπάνω να φιλοξενούνται όχι μόνο στις γνωστές Ακαδημίες και τα οικουμενιστικά συμπόσια και συνέδρια αλλά στο επιστημονικό περιοδικό της Εκκλησίας της Ελλάδος! Η ευθύνη ξεπερνά πλέον το πρόσωπο του Διευθυντή του περιοδικού που χαράζει τη δική του και των ομοφρόνων του γραμμή και πορεία μέσα στις σελίδες του περιοδικού. Η ευθύνη βαρύνει πλέον τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο αλλά και τα μέλη της Ιεραρχίας που θα πρέπει να λάβουν επιτέλους αποφάσεις για το μέλλον και την πορεία των επισήμων εντύπων της Εκκλησίας.
Ήδη κάποιοι Ιεράρχες έχουν εκφράσει τις αντιρρήσεις τους με τελευταίο ίσως τον Μητροπολίτη Φιλίπππων Προκόπιο ο οποίος σε κείμενο του για το μάθημα των Θρησκευτικών το οποίο ανέπτυξε μέσα στη Σύνοδο τον περασμένο Νοέμβριο μεταξύ άλλων σημείωνε: «Τώρα ἀνακάλυψεν την πολυπολιτισμικότητα καί τόν πολυθρησκειακόν χαρακτῆρα τῆς Χώρας μας ὁ ἐπί σειράν ἐτῶν Σύμβουλος τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου; Καί θά ἦσαν ἀνεκτά ὅσα ἀπό τήν ἐλευθέραν θρησκευτικήν συνείδησιν ὑπαγορεύονται, ἀλλά πῶς συμβιβάζονται μέ τήν διευθυντικήν θέσιν του εἰς τήν «Θεολογίαν», τήν ἐπίσημον ἔκδοσιν τῆς τριμηνιαίας ἐπιστημονικῆς ἐκδόσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος; Ἀσύμβατοι προσωπικαί ἀπόψεις πρός τήν ἀνατεθεῖσαν διακονίαν, τήν ὁποίαν σπουδαῖαι ἀκαδημαϊκαί προσωπικότητες ὑπηρέτησαν καί ἐκλέισαν».

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και μετά μας φταίει η Ρεπούση; Οι οικουμενιστές θεολόγοι σε τι διαφέρουν δηλαδή; Μήπως όλοι αυτοί οι υποκριτές πέριξ του Αρχιεπισκόπου είναι πιο επικίνδυνοι; Η Ρεπούση τουλάχιστον έχει το ελαφρυντικό της ειλικρίνειας, και εκφράζει πιο έντιμα αυτά που πιστεύει.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!

Ανώνυμος είπε...

"Η ευθύνη βαρύνει πλέον τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο αλλά και τα μέλη της Ιεραρχίας που θα πρέπει να λάβουν επιτέλους αποφάσεις για το μέλλον και την πορεία των επισήμων εντύπων της Εκκλησίας".
Λίαν ορθή η παρατήρηση, και επισήμανση συνάμα, απ την πλευρά σας, αγαπητέ ιστολόγε. Πολύ φοβούμαι, όμως, πως ο μεν αρχιεπίσκοπος Αθηνών, έχει βραχυκυκλωθεί απ τους γνωστούς κύκλους του ΚΑΙΡΟΥ και της ΣΥΝΑΞΗΣ, με τους οποίους άλλωστε ιδεολογικά συμπλέει, ως τυγχάνει και τυφλώ δήλον , τα δε μέλη της ιεραρχίας, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, προτιμούν την "αγία σιωπή" όταν δε συμμετέχουν σε...συλλείτουργα. Ενθυμείσθε, αγαπητέ, ποία τύχη είχε η πρόταση-πρωτοβουλία του μητροπολίτου Πειραιώς για τη συνοδική αναγνώριση ως Οικουμενικών των Η και Θ Συνόδων όπως και η υπό του ιδίου επισκόπου αναληφθείσα, θεοφιλώς, πρωτοβουλία, προκειμένου ο θεοκατάρατος και δαιμονοκίνητος οικουμενισμός να καταδικασθεί, συνοδικώς, ως παναίρεση. Άλλωστε, αν εγκύψει κανείς ενδελεχώς στα ανακοινωθέντα-δελτία τύπου, που εκδίδονται άμα τω πέρατι των συνεδριών της λεγόμενης Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, έμπλεως κατ αρχήν εκπλήξεως, μετατρεπομένης ταχέως σε οργή και αγανάκτηση, θα διαπιστώσει ότι το έλασσον διοικητικό σώμα της κατ Ελλάδα Εκκλησίας, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟ ΤΟΥ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΤΟΙΟΥΤΟΥ, τουτέστιν της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, ασχολείται, ως επί το πλείστον, με ζητήματα ήσσονος σημασίας, παραθεωρουμένων ζωτικοτάτων και φλεγόντων θεμάτων. Τοιουτοτρόπως δικαιώνεται, για μία εισέτι φορά, ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος ο οποίος διηρωτάτο για ποιο σκοπό κατέλιπε την επισκοπή του προκειμένου νε κατέλθει στην πρωτεύουσα και να συμμετάσχει στις συνεδρίες της τότε ΔΙΣ! Έγραψε χαρακτηριστικά ο αοίδιμος ιεράρχης: "Είναι λυπηρόν, οι μητροπολίται που υπηρετούμεν εις τα σύνορα της πατρίδος και φυλάσσομεν όχι λεκτικώς αλλ ουσιαστικώς νεωτέρας Θερμοπύλας, να ερχώμεθα εις Αθήνας και να κάμωμεν τι; ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ, ΑΛΛ ΕΠΟΥΣΙΩΔΗ ΤΙΝΑ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΙΝ".(βλέπε ΣΥΝΟΔΙΚΑ τόμος Β, σελ. 21). Και συνεχίζει:"Τέλος λέγομεν ότι, εάν η ΔΙΣ εξακολουθήση να λειτουργεί ως λειτουργεί σήμερον, διερωτάται τις, ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΩΣ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΝ ΟΡΓΑΝΟΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΙΝ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΥΠΤΟΝΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ". Η Ιστορία, λοιπόν, επαναλαμβάνεται! Ας ελπίσουμε ότι, έστω και την ενδεκάτη, θα βρεθούν θαρραλέοι και πεπαρρησιασμένοι μητροπολίτες, συνεχόμενοι απ την επαινετέα αγωνία για την πορεία του σκάφους της Ελλαδικής Εκκλησίας, που θα στηλιτεύσουν, υπείκοντες στις επιταγές της αρχιερατικής τους συνειδήσεως, κατά χρέος, την "κατάληψη" και "νομή" του περιοδικού ΘΕΟΛΟΓΙΑ, από παράγοντες της γνωστής ομαδούλας. Η έκδοση και, κυρίως, το θεματολόγιο του παλαίμαχου περιοδικού, αποτελεί πολύ σοβαρή υπόθεση, ούτως ώστε να καταλείπεται στη διάθεση του καθενός επισκόπου Ιωάννη Ζηζιούλα και καθηγητή Μπέζγου.
Υ.Γ. 1. Αλήθεια, τι απέγινε η μήνυση, που κατατέθηκε, από ικανό αριθμό πιστών στη Σύνοδο με αιτία και αφορμή τις φρικαλέες ετεροδιδασκαλίες του γνωστού και μη εξαιρετέου μητροπολίτη Περγάμου; Ποια άραγε να ήταν η τύχη της; Μήπως "αναπαύεται" σε κανένα συνοδικό ερμάριο;
Υ.Γ.2. Οι λεγόμενοι "σοβαροί" και "πνευματικοί" μητροπολίτες, και ο γράφων κάθε άλλο αμφιβάλλει ότι κάποιοι από αυτούς δικαιώνουν αυτούς τους χαρακτηρισμούς, πότε σκέπτονται να επαναθέσουν στη σύνοδο το ζήτημα του απάρατου νεονικολαιτισμού; Ψυχές απόλλυνται, σεβασμιώτατοι, και ο πατριάρχης της συγκεκριμένης κακοδοξίας ανενόχλητος μολύνει την ορθόδοξη πνευματική ατμόσφαιρα με τις αναθυμιάσεις της δυσώδους και διεστραμμένης ετεροδιδασκαλίας του! Και υμείς υπνώττετε και κοιμάσθε τον βαρούχειον!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που δε ζουν στη Συρία η κα Αγγελική Ζιάκα και ο κος Καμπερίδης για να διαπιστώσουν από πρώτο χέρι πώς εννούν οι ισλαμιστές το "διάλογο" με τους χριστιανούς!

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί δεν πρόκειται να αφήσουν τίποτε όρθιο!
Βρήκαν ευκαιρία με τον Ιερώνυμο και ξεσαλώνουν! Ο Γιαγκάζογλου και η ομάδα του!

Ανώνυμος είπε...

Αυτός που βιώνει στο πετσί του την "αγάπη" των αλλόθρησκων και αλλόδοξων φονταμενταλιστών είναι ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας που κατά τα άλλα πρωτοστατεί στους διαθρησκειακούς διαλόγους.
Δε φαίνεται όμως να συνετίστηκε!

Ανώνυμος είπε...

Η Νέα Τάξη έχει εισχωρήσει για τα καλά στον περίβολο της Εκκλησίας και των θεολογικών σχολών.
Ακαδημία Δημητριάδος, περιοδικό Εκκλησία, περιοδικό Εφημέριος, περιοδικό Θεολογία, Καιρός, Σύναξη, ανάμειξη θεολογίας και ψυχιατρικής, οικουμενιστικά συμπόσια και συνέδρια κ.ο.κ.

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πώς γράφετε και λέτε τέτοια πράγματα, όταν κανένας σας δεν έχει διαβάσει κάποιο από τα άρθρα του περιοδικού, αφού αυτό ακόμα δεν έχει καν κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία... Από τους τίτλους των άρθρων και τα Δελτία Τύπου συνάγετε όλα αυτά τα συμπεράσματα; Η βιασύνη μάλλον εμπάθεια δηλώνει...

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δηλώνει "εμπάθεια" και η τοποθέτηση του μητροπολίτη Φιλίππων. Προφανώς δηλώνει "εμπάθεια" και η αποκάλυψη, απ το βιογραφικό του κ.Γιαγκάζογλου, της απόφασης για κοινά διδακτικά βιβλία με τους αιρετικούς παπικούς!

Ανώνυμος είπε...

Η "Σύναξη" των "απαθών" της "Θεολογίας" και οι εμπαθείς επικριτές τους...

Ανώνυμος είπε...

Προς ανώνυμο των 7:10 μ.μ.: τώρα θα μάθουμε τους "λεβέντες" της μεταπατερικής θολοκουλτούρας που νέμονται τα επίσημα εκκλησιαστικά περιοδικά και τους οποίους στεγάζει η διαβόητη ακαδημία; Το διαβρωτικό μέχρι τώρα έργο τους είναι σε όλους γνωστό. οι στρεβλές τους θέσεις είναι διάσπαρτες στο διαδίκτυο. Άλλωστε και μόνο η παράθεση των θεμάτων που διαπραγματεύεται το συγκεκριμένο τεύχος σε προιδεάζει, και δικαίως, αρνητικότατα. Ο κοινός παρονομαστής είναι ο οικουμενισμός. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει!

Ανώνυμος είπε...

Το συγκεκριμένο περιοδικό έχει μετατραπεί σε μανιφέστο της Νέας Τάξης στο θρησκευτικό χώρο.

Ανώνυμος είπε...

http://www.acadimia.gr/content/view/51/76/lang,el/
Το άρθρο του π.Λάμπρου Καμπερίδη ανώνυμε των 7:10 μ.μ. παρουσιάστηκε στη βολιώτικη ακαδημία το 2007. Άρα δεν είναι καινούριο και κάποιοι το έχουν διαβάσει.

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να ντρέπονται που αφιέρωσαν ολόκληρο τεύχος για να προαγάγουν τον οικουμενισμό!

Ανώνυμος είπε...

θΕΡΜΆ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ! ΟΙ ΚΑΙΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΞΙΑΚΟΙ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ!

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΕΘ να αναλάβει δράση κατά των ασεβών τολμητιών! Οι Καιρίτες και οι Συναξιακοί διαστρέφουν τη γνήσια θεολογία, την αντιαιρετική, και μας τη βγάζουν οικουμενιστική!

Ανώνυμος είπε...

Θαυμαστο οραμα του αββα Θεοφανη
-------------------------------------
Γεροντας κατοικουσε στη λαυρα κοντα στον αγιο Ιορδανη.Ενας αδελφος επισκεγτηκε τον γεροντα για να ωφεληθει''κυριε αββα εγω εχω μυστηριακη κοινωνια με τους Νεστοριανους''.Ο γεροντας τον νουθετησε Να ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΛΑΑΒΕΡΗ ΤΟΥΤΗ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ..Του ελεγε δε οτι δεν υπαρχει αλλη σωτηρια απο αυτη.''Αναμφισβητητα,κυριε αββα,ολες οι αιρεσεις το ιδιο λενε,ομως παρακαλεσε τον ΘΕΟ να με πληροφορησει ποια ειναι η πραγματικη πιστη''.Ο Γεροντας δεχτηκε,αφησε στο κελι του τον αδελφο και εφυγε για τη Νεκρα Θαλασσα προσευχομενος για το ζητημα.Το απογευμα της δευτερης ημερας βλεπει ο αδελφος να του παρουσιαζεται καποιος φοβερος στην οψη''ελα να δεις την αληθεια''.Τον φερνει σε εναν τρομερο τοπο σοτεινο ολο φωτια.Εκει μεσα ηταν Ο ΝΕΣΤΟΡΙΟΣ,Ο ΕΥΤΥΧΗΣ,Ο ΑΠΟΛΙΝΑΡΙΟΣ,Ο ΕΥΑΓΡΙΟΣ,Ο ΔΙΟΣΚΟΡΟΣ,Ο ΣΕΒΗΡΟΣ,Ο ΑΡΕΙΟΣ,Ο ΩΡΙΓΕΝΗΣ ΚΑΙ πολλοι ακομη. Αυτος ο τοπος εχει ετοιμαστει για τους αιρετικους,για οσους μιλουν βλασφημα για την αγια Θεοτοκο και για οσους ακολουθουν τα δογματα τους τα ασεβη...Αν ομως δεν θελεις να δοκιμασεις αυτη την κολαση,προσελθε στην αγια καθολικη εκκλησια που ανηκει και ο γεροντας και διδασκει.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΡΘΑ,ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΡΧΕΤΑΙ.Και με αυτον τον λογο συνηλθε ο αδελφος και οταν ο γεροντας επεστρεψε τουτα διηγηθηκε και ετσι ηρθε σε μυστηριακη κοινωνια με την ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...[ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΙΜΩΝΑΡΙΟΝ].-

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)