23/6/20

Απάντηση Νίκης Κεραμέως στα fake news του Ευκλείδη Τσακαλώτου για το μάθημα των Θρησκευτικών

Ο τέως Υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος έγραψε στο "ημερολόγιό" του στο tvxs:
Pink Floyd vs Κατηχητικό
Η Υπουργός Παιδείας αποσύρει τα καλλιτεχνικά μαθήματα από το λύκειο. Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι θεωρεί ότι αυτά καλύπτονται από το κατηχητικό και τα απέσυρε για να μην κάνουν οι μαθητές τα ίδια και τα ίδια. Μετά βέβαια διάβασα ότι διπλασίασε τις ώρες των θρησκευτικών οπότε υποψιάστηκα ότι κάποιο άλλο είναι το κίνητρο. Η κ. Κεραμέως καταλαβαίνω ότι θέλει να το κάνει ένα κέντρο κατάρτισης που ταυτόχρονα εμποτίζει τους μαθητές με τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη. Και μόνο με αυτά. Η τέχνη σε όλα αυτά δεν έχει καμία θέση.
Η άβυσσος που με χωρίζει με την κ. Κεραμέως νομίζω ότι πλέον καταλαβαίνω που οφείλεται. Όταν είχα ακούσει για πρώτη φόρα το “The Wall” των Pink Floyd και είχα δει το σχετικό video είχα ανατριχιάσει από την εικόνα του αυστηρού καθηγητή που καταπίεζε τους μαθητές και φώναζε με μια βέργα στο χέρι ενώ εκείνοι βάδιζαν σε μια γραμμή παραγωγής πριν γίνουν κιμάς. Φοβάμαι ότι η κ. Κεραμέως το είδε ως εγχειρίδιο.

Η Υπουργός Παιδείας απάντησε στον κ. Τσακαλώτο μέσω fb διαψεύδοντας τις ανακρίβειες για το μάθημα των Θρησκευτικών αλλά και προβάλλοντας ταυτόχρονα τις καινοτομίες της με την "εισαγωγή στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα θεματικών για τη σεξουαλική αγωγή, τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα":
Είναι να απορεί κανείς πως ο τέως Υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος δεν μπορεί να κάνει μία απλή πρόσθεση των ωρών διδασκαλίας των Θρησκευτικών στο σχολικό πρόγραμμα, για να διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία αλλαγή. Δυστυχώς αναπαράγει και ο ίδιος τα fake news για τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας, που συστηματικά προωθούν τα παπαγαλάκια του ΣΥΡΙΖΑ. Μάλλον εσκεμμένα, ίσως απλά για το κυνήγι της ευφάνταστης ατάκας, που ξεκίνησε με τη Σκάρλετ Γιόχανσον... Μας χωρίζει πράγματι άβυσσος με τον κ. Τσακαλώτο και τον κατ' επίφαση προοδευτισμό που πρεσβεύει το κόμμα του. Θα έπρεπε, αντί της προπαγανδιστικής του ανάρτησης, να μας εξηγήσει γιατί το κόμμα του δεν υπερψήφισε καινοτομίες στο σχολείο, όπως η εισαγωγή στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα θεματικών για τη σεξουαλική αγωγή, τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα, τη ρομποτική, τα μέτρα καταπολέμησης σχολικού εκφοβισμού και άλλα. Φαντάζομαι ότι στο μέλλον θα σταθεί απέναντι και στην πρωτοβουλία που επεξεργαζόμαστε με το ΙΕΠ για διαθεματική ζώνη πολιτισμού στο σχολείο και στην προσπάθεια να διδάσκονται όλα τα ειδικά μαθήματα που εξετάζονται στις πανελλαδικές, και όχι μόνο κάποια. Γιατί απλά παραμένουν ίδιοι.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΦΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΕΙΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕ.
ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΥΡΙΖΑ. ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ FAKE NEWS.

Ανώνυμος είπε...

Μια άλλη απόδειξη για το πόσο επιβλαβής είναι αυτή η κυβέρνηση. Η Ελλάδα χρειάζεται μια συντηρητική και πατριωτική κυβέρνηση που δεν φοβάται να υπερασπιστεί τις ελληνικές χριστιανικές αξίες.

Ανώνυμος είπε...

Με αυτές τις δηλώσεις Τσακαλώτου περιμένουμε μέχρι και κατάργηση του μαθήματος σε περίπτωση επανεκλογής του ΣΥΡΙΖΑ. Στο δε Αlfavita το δήθεν κανάλι των εκπαιδευτικών κυκλοφορεί ένα κείμενο που αναπολεί την παντελή απουσία των θρησκευτικών στο Λύκειο και την επαναφορά της "Ιχνογραφίας" σε όλες τις τάξεις, όπως ίσχυε , άκουσον άκουσον , το 1887!!! Δεν ξέρω, νομίζω ότι κάπως πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για αυτό τον πόλεμο που δέχεται το μάθημα τις τελευταίες μέρες από άσχετους, ανίδεους και κακεντρεχείς που διαδίδουν ότι οι κοινωνικές επιστήμες που μειώθηκαν στο Λύκειο αντικαταστάθηκαν από τα Θρησκευτικά ενώ αντικαθίστανται από Αγγλικά, Πληροφορική και Γυμναστική. Επιτέλους δεν πρέπει να σταλεί μια επιστολή διαμαρτυρίας από την ΠΕΘ για όλη αυτή την παραφιλολογία ;

Ανώνυμος είπε...

Καλά αυτό το άρθρο στο alfavita είναι για κλάματα. Ο πίνακας των μαθημάτων του 1887 που παραθέτει ο αρθρογράφος περιέχει μαζί με τη Γυμναστική και την οπλασκία! Μήπως θέλει να επαναφέρουμε και το μάθημα της Οπλασκίας στα σχολεία;
Αστεία πράγματα...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 23 Ιουνίου, 8.27 μ.μ., είναι αστείες οι αποφάσεις τού ΣτΕ επειδή εφαρμόζουν την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας; Δηλαδή τα παιδιά μας δεν πρέπει να έχουν ανθρώπινα δικαιώματα; Και η γνώση είναι αντίθετη και δεν έχει καμμία σχέση με την πίστη; Μάλλον εσύ καταντάς κάτι παραπάνω από αστείος φίλε! Λοιπόν, τα παιδιά μας έχουν ανθρώπινα δικαιώματα και θα διαπαιδαγωγούνται σύμφωνα με την πίστη τους, όσο κι αν αντιδρά μια χούφτα από φαιδρά πρόσωπα!

Ανώνυμος είπε...

@24 Ιουνίου 2020 - 10:20 π.μ.
όσες δικαστικες αποφάσεις και να μαζέψεις αυτά που λες δε στέκουν σε εκπαιδευτικά συστήματα σήμερα και αυτές οι ιδέες δίνουν υπόσταση στους κάθε τσακαλώτους...
σας τα είπε έτσι το Στε την ίδια στιγμή που αποφαίνονονταν κατά της θρησκευτικής ταυτότητας στο σχολείο
και το βασικότερο: από τούδε και στο εξής κάθε δικαστική απόφαση θα είναι κατά των θρησκευτικών.
το να μην καταλαβαίνεις τα αυτονόητα και να μοστράρεις πίστη είναι από μόνο του η καταστροφή του μαθήματος

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 24 Ιουνίου 11.11 π.μ. Το πόσο άσχετος είσαι φαίνεται από αυτά που λες και επιμένεις κιόλας, ελπίζω να μην είσαι και θεολόγος, διότι θα είσαι και επιζήμιος για τους μαθητές σου. Δηλαδή η Γερμανία που έχει μάθημα σύμφωνα με την πίστη τών μαθητών, ακόμη και για έναν ορθόδοξο μαθητή φέρνει ορθόδοξο θεολόγο στο γερμανικό σχολείο, δεν έχει εκπαιδευτικό σύστημα; Κι εδώ στην Ελλάδα επιχειρήθηκε η κατάργηση τού ορθοδόξου μαθήματος θρησκευτικών και η αντικατάστασή του από τις γνωστές αηδίες, τις οποίες πολύ καλά έκανε και ακύρωσε το ΣτΕ. Και όσο κι αν ονειρεύεσαι όρθιος, και να τρέφεις ευσεβείς πόθους, το ΣτΕ δεν έχει ποτέ ακυρώσει εαυτό, γι΄ αυτό και δεν πρόκειται να το πράξει στο μέλλον. Μόνο μια χούφτα αρτηριοσκληρωτικοί επιχειρείτε σώνει και καλά να καταπατήσετε τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών. Αλλά δεν θα σάς περάσει.

Ανώνυμος είπε...

1. Η Γερμανία στην οποία μάλλον ποτέ δεν πήγες αλλά στα είπαν δεν κάνει παντού θρησκευτικά.
2. Εκεί που κάνει απαιτεί ελάχιστο αριθμό μετεχόντων και όχι έναν.
3. Εκεί που συντρέχουν τα παραπάνω τα θρησκευτικά είναι προαιρετικά.
4. Εκεί που καταφέρνουν τελικά να διδαχθούν συγκεντρώνουν ένα μικρό ποσοστό των μαθητών του σχολείου και δεν αποτελούν το καμάρι του προγράμματος σπουδών αλλά βρίσκονται στο περιθώριο.
5. Το μέλλον τους είναι πολύ δυσοίωνο λόγω της ομολογιακότητάς τους.

ΠΡΙΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΕΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Είσαι άσχετος φίλε μου και επιμένεις κιόλας στις ασχετοσύνες σου. Στη Γερμανία έχω δουλέψει πολλά χρόνια. Και για ένα και μοναδικό μαθητή καλείται ορθόδοξος θεολόγος. Το δε μάθημα είναι υποχρεωτικό και ομολογιακό και οι άθρησκοι και άθεοι δεν έχουν ένα μάθημα λιγότερο όπως εδώ, αλλά είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν μάθημα ηθικής. Πότε τελικά θα καταλάβετε εσείς που πολεμάτε την Παιδεία Κυρίου, πως ό,τι δεν καταφέρατε εδώ και 2.000 χρόνια είναι παντελώς αδύνατο να το επιτύχετε τώρα;

Ανώνυμος είπε...

έχετε μπερδέψει τα ελληνικά σχολεία στη Γερμανία με τα σχολεία της Γερμανίας

Ανώνυμος είπε...

Μιλώ για τα καθαυτό γερμανικά σχολεία. Τα ελληνικά σχολεία της Γερμανίας ουδέποτε είχαν εναλλακτικό μάθημα ηθικής. Όπως επίσης υπάρχει και μία ακόμη διάταξη, η οποία δείχνει πόσο το γερμανικό κράτος μεριμνά για το μάθημα των θρησκευτικών. Το μάθημα αυτό ουδέποτε τοποθετείται στην πρώτη ή στην τελευταία ώρα, ώστε να μη το χάνει ο μαθητής που άργησε να προσέλθει, αλλά και για να μη το χάνει ούτε ο κοπανατζής που το σκάει μια ώρα νωρίτερα από το σχολείο του.

Ανώνυμος είπε...

Τις τελευταίες μέρες πάντως έχουν φαγωθεί οι απανταχού "προοδευτικοί" συνάδελφοι των άλλων ειδικοτήτων να καταφέρονται κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών θεωρώντας ότι αυτό πρέπει να εξοβελιστεί από το σχολείο ή , τιμής ένεκεν, να γίνει μονόωρο σε όλες τις τάξεις για χάρη των "σύγχρονων" ή "χρήσιμων" μαθημάτων. Παραγνωρίζουν, εσκεμμένα ή μη, το πόσο σύγχρονο και επίκαιρο είναι το μάθημά μας για την καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Όλα στο βωμό της σάρκας, για το πνεύμα δεν υπάρχει πουθενά χώρος. Το κενό όμως που αφήνει είναι μεγάλο...

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)