Φιλοπαπική επιστημοσύνη του Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ
Από την Ημερίδα της Θεσσαλονίκης στο Συμπόσιο της Ρώμης
Από την Ημερίδα της Θεσσαλονίκης στο Συμπόσιο της Ρώμης
Ποιος ο ρόλος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ στο διάλογο και τη συνεργασία με τους Παπικούς;
Το Μάιο το Τμήμα διοργάνωσε την γνωστή Ημερίδα στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Ο θεολογικός διάλογος μεταξύ της Ορθοδόξου και της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας». Εκείνη η ημερίδα φιλοξενούσε και τους δύο συμπροέδρους της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Καθολικών (Παπικών). Τότε υπήρξε υγιής αντίδραση πολλών από τους παρόντες και η ορθοτομούσα τον λόγον της αληθείας φωνή του καθηγητή κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη, εισηγητή στην Ημερίδα. Για εκείνη την Ημερίδα αναμένουμε ακόμη την απάντηση του απερχόμενου Προέδρου του Τμήματος Θεολογίας κ. Πέτρου Βασιλειάδη για τον δήθεν εκπρόσωπο και το δήθεν μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου στα ερωτήματα της Φιλορθοδόξου Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος»
Τώρα το Συμπόσιο γίνεται στην αντίπερα όχθη, στη Ρώμη. Συμπροεδρεύοντες κάθε μέρα ένας Ορθόδοξος και ένας Παπικός. Και το θέμα: «Ο ιερός Αυγουστίνος στη Δυτική και Ανατολική Παράδοση». Αν και όποιος παρακολουθεί τα θεολογικά πράγματα γνωρίζει τα φρονήματα αρκετών από τους καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας που συμμετέχουν στη Συμπόσιο, δεν θέλουμε να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Οι εισηγήσεις, όταν δημοσιευθούν, θα αποκαλύψουν ποιος και αν ορθοτόμησε λόγον αληθείας και ποιος προώθησε τα σχέδια προσέγγισης με τους Παπικούς.
Διαφωνούμε ωστόσο ριζικά με τέτοιου είδους συνδιοργανώσεις όπως τη συγκεκριμένη στην οποία την Εισαγωγή στο θέμα του Συμποσίου θα κάνει ένας παπικός (ο Ιωάννης Σπιτέρης, παπικός «Αρχιεπίσκοπος» Κερκύρας). Ελπίδες διατηρούμε μόνο για το περιεχόμενο των εισηγήσεων κάποιων (ελαχίστων) καθηγητών που θέλουμε να πιστεύουμε πως θα μιλήσουν ορθοδόξως όπως έπραξε ο κ. Τσελεγγίδης εν μέσω παπικών και οικουμενιστών στην Ημερίδα της Θεσσαλονίκης.
Το Μάιο το Τμήμα διοργάνωσε την γνωστή Ημερίδα στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Ο θεολογικός διάλογος μεταξύ της Ορθοδόξου και της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας». Εκείνη η ημερίδα φιλοξενούσε και τους δύο συμπροέδρους της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Καθολικών (Παπικών). Τότε υπήρξε υγιής αντίδραση πολλών από τους παρόντες και η ορθοτομούσα τον λόγον της αληθείας φωνή του καθηγητή κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη, εισηγητή στην Ημερίδα. Για εκείνη την Ημερίδα αναμένουμε ακόμη την απάντηση του απερχόμενου Προέδρου του Τμήματος Θεολογίας κ. Πέτρου Βασιλειάδη για τον δήθεν εκπρόσωπο και το δήθεν μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου στα ερωτήματα της Φιλορθοδόξου Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος»
Τώρα το Συμπόσιο γίνεται στην αντίπερα όχθη, στη Ρώμη. Συμπροεδρεύοντες κάθε μέρα ένας Ορθόδοξος και ένας Παπικός. Και το θέμα: «Ο ιερός Αυγουστίνος στη Δυτική και Ανατολική Παράδοση». Αν και όποιος παρακολουθεί τα θεολογικά πράγματα γνωρίζει τα φρονήματα αρκετών από τους καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας που συμμετέχουν στη Συμπόσιο, δεν θέλουμε να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Οι εισηγήσεις, όταν δημοσιευθούν, θα αποκαλύψουν ποιος και αν ορθοτόμησε λόγον αληθείας και ποιος προώθησε τα σχέδια προσέγγισης με τους Παπικούς.
Διαφωνούμε ωστόσο ριζικά με τέτοιου είδους συνδιοργανώσεις όπως τη συγκεκριμένη στην οποία την Εισαγωγή στο θέμα του Συμποσίου θα κάνει ένας παπικός (ο Ιωάννης Σπιτέρης, παπικός «Αρχιεπίσκοπος» Κερκύρας). Ελπίδες διατηρούμε μόνο για το περιεχόμενο των εισηγήσεων κάποιων (ελαχίστων) καθηγητών που θέλουμε να πιστεύουμε πως θα μιλήσουν ορθοδόξως όπως έπραξε ο κ. Τσελεγγίδης εν μέσω παπικών και οικουμενιστών στην Ημερίδα της Θεσσαλονίκης.
27 σχόλια:
Την είδηση δημοσιεύει
το ιστολόγιο της Ενωσης ΘΕΟΛΟΓΩΝ,
http://theologylar.blogspot.com/2009/08/blog-post_1556.html
επισημαίνοντας ότι πρόκειται περί Συμποσίου "επιστημονικού χαρακτήρα". Που ειν' το κακό;.. Γιατί τόση επίκριση;
http://theologylar.blogspot.com/2009/08/blog-post_1556.html
ΦOITHTHΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ
Χαίρομαι για τις απόψεις σας και για την ευκρίνεια στις τοποθετήσεις σας!Ενημερώνομαι καθημερινά από το ιστολόγιό σας και προσυπογράφω τις προσωπικές τοποθετήσεις της ομάδας των συνεργατών σας!Δυστυχώς σε άλλα "φιλελεύθερα" ΄πως διατείνονται θεολογικά ιστολόγια δεν μπορούμε να εκφράσουμε τις συμφωνίες ή διαφωνίες μας.Εύχομαι να σας χαρίζει δύναμη ο Κύριος υμών Ιησούς Χριστός στον αγώνα σας.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΛΑΡΙΣΑ
Το Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ κοντεύει να γίνει από Τμήμα Θεολογίας, Τμήμα παρωδία Θεολογίας!
Ευτυχώς που υπάρχουν καθηγητές σαν τον αξιότιμο κ.Τσελεγγίδη και κάπως διασώζουν το κύρος της.
Ένας πιστός
Πολύ διαφωτιστικά για το Συμπόσιο αυτό αλλά και για όσα παρόμοια έχουν γίνει κατά το παρελθόν είναι όσα αναφέρει το ιστολόγιο Ακτίνες. Δείτε σχετικά εδω:
http://aktines.blogspot.com/2009/08/blog-post_20.html
Ο "επιστημονικός χαρακτήρας" ενός συμποσίου, Ανώνυμε 2.01μμ, δεν αποτελεί δικαιολογία για να προχωρούμε σε "επιστημονικές φιλοπαπικές κινήσεις". Αυτή η "επιστημονικού χαρακτήρα" προσέγγιση με τους Παπικούς μας έκανε να μιλήσουμε για "φιλοπαπική επιστημοσύνη".
Δυστυχώς, παράλληλα με τον διάλογο που διεξάγει η Μικτή Επιτροπή Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Παπικών (με τρόπο λανθασμένο και χωρίς τις κατάλληλες προυποθέσεις, κατά τη γνώμη μας) διεξάγεται και ένας παράλληλος "επιστημονικός" διάλογος μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών. Οι δύο διάλογοι δεν είναι άσχετοι μεταξύ τους. Αντίθετα υπάρχουν κοινοί στόχοι, κοινή τακτική και νοοτροπία, πολλές φορές ακόμη και κοινά πρόσωπα (δείτε τη συμμετοχή των συμπροέδρων της Μικτής Επιτροπής στην "επιστημονική" ημερίδα της Θεσσαλονίκης). Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις (για να είμαστε δίκαιοι) μερικών ολίγων προσώπων που αρνούνται να ακολουθήσουν την κοινή γραμμή και την κοινή στοχοθεσία των περισσοτέρων (π.χ. ο κ. Τσελεγγίδης)
Λοιπόν, οι "επιστημονικοί" διάλογοι εξυπηρετούν τους ίδιους στόχους και προάγουν με τον ίδιο τρόπο όσα προωθούνται στο Διάλογο της Μικτής Επιτροπής (επίσημο διάλογο) για τον οποίο εμείς και πλείστοι έγκριτοι κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι έχουν διατυπώσει χιλιάδες ενστάσεις.
Κύριε Παπακωνσταντίνε, τα λεγόμενα "φιλελεύθερα" ιστολόγια μόνο φιλευλεύθερα δεν είναι. Είναι δούλα του Οικουμενισμού και των ιδιοτελών σκοπιμοτήτων. Γι' αυτό και είναι απαγορευτική κάθε άποψη επικίνδυνη για το ψεύδη τους.
Είναι αγιογραφικό δίδαγμα ότι όποιος πράττει τα πονηρά μισεί το φώς της αλήθειας διότι ελέγχεται.
Όντως έχετε δίκαιο: αυτό το ιστολόγιο ξεκουράζει κάθε πραγματικά ορθόδοξο με ορθόδοξη συνείδηση.
Ο Θεός να προσευχόμαστε να δίνει υγεία στους υπεύθυνους και να τους δυναμώνει.
Επι της ουσίας, το ερώτημα:
δικαιούται η όχι ένα πανεπιστημιακό Τμήμα ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ να (δι-) οργανώνει επιστημονικά συμπόσια με Θεολογικές Σχολές, σαν αυτές της Ρώμης, στις οποίες αναφέρεται το δημοσίευμα
(http://theologylar.blogspot.com/2009/08/blog-post_1556.html)
της Ενωσης ΘΕΟΛΟΓΩΝ;
Ολοι αυτοί που κρίνουν και κατακρίνουν τους καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, έχουν κοιταχθεί τελευταία στο καθρέφτη τους;
Εξομολογήθηκαν ποτέ τις ύβρεις τους στο πνευματικό τους;
Το ερώτημα "δικαιούται" τι είδους είναι;Νομικό; Νομικά ναι δικαιούται.
Θεολογικά όμως και ορθόδοξα το ερώτημα δεν είναι αν δικαιούται, αλλά ποιο στόχο έχει ένα συμπόσιο, σε τι αποβλέπει, τι εξυπηρετεί. Οι ενστάσεις μας στηρίζονται στο γεγονός ότι παρόμοια συμπόσια κατά το παρελθόν εξυπηρέτησαν εν πολλοίς όχι την Ορθόδοξη Θεολογία αλλά την οικουμενιστική διαχριστιανική συγκρητιστική σύγχυση. Και οδηγησαν τους παπικούς όχι σε μετάνοια και επιστροφή στην Ορθοδοξία αλλά στην αίσθηση ότι είναι "αδελφή μας Εκκλησία", ότι κατέχουν και εκείνοι την Αλήθεια, ότι καμία ανάγκη μετανοίας και αποκήρυξης των κακοδοξιών τους δεν υπάρχει. Συνέδρια λοιπόν οικουμενιστικής αδελφοσύνης δεν γίνονται δεκτά από τον πιστό λαό και τους αγωνιούντες κληρικούς και θεολόγους, όσο "επιστημονικό" περίβλημα κι αν λάβουν.
Διευκρινίζουμε επίσης πως το δημοσίευμα που αναφέρεστε είναι της Ένωσης Θεολόγων Λάρισας και συγκεκριμένα του Γραμματέα της κ. Ανδρεόπουλου (δεν ξέρουμε πόσο συμφωνούν τα υπόλοιπα μέλη της τοπικής Ένωσης Θεολόγων Λάρισας με την προβολή τέτοιου είδους συμποσίων από το blog της Ένωσης) και όχι της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων.
Την είδηση άλλωστε για το συγκεκριμένο συμπόσιο μπορεί κανείς να δει και στην επίσημη ιστοσελίδα του Τμήματος Θεολογίας:
http://web.auth.gr/theo/Greek%20Program_Augustinus%20Symposium.doc
Πέρυσι έγιναν δύο συνέδρια για τον αγ.Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Το πρώτο διοργανώθηκε από όσους διοργανώνουν και τις εκδηλώσεις για τον αγ.Αυγουστίνο, δλδ την Θεολογική σχολή του ΑΠΘ και της παπική παρασυναγωγή (κατά τον μητρ.Πειραιώς).Τόπος της συνάντησης επελέγη να είναι η Σύρος, προφανώς λόγω της εκεί ευαρίθμου λατινικής παροικίας και συμμετείχαν γνωστοί λατινόφρονες και βατικανοσπουδαγμένοι.Δεν έλειψαν, δυστυχώς, οι γνωστές συμπροσευχές.
Τό άλλο συνέδριο έγινε σε μοναστήρι στις μακρινές ΗΠΑ, με ολμιλητές τους π.Ιερόθεο Βλάχο,π.Θεόδωρο Ζήση, π.Γεώργιο Μεταλληνό , π.Γεώργιο Δράγκα κ.α
Η διαφορά στο ύφος και το ήθος των δύο εκδηλώσεων υπήρξε οφθαλμοφανής ακόμα και στους αδαείς περί τα θεολογικά γράμματα και πράγματα.
Φέτος μετά τις φραγκοσυριανές εκδηλώσεις, οι ίδιοι διοργανωτές είπαν να πάρουν ρωμαϊκό αέρα και να συσφίγξουν περισσότερο τους αγαπητικούς τους εναγκαλισμούς.
Αγαπητοί, το πρόβλημα ξεκίνησε από την πονηρή τακτική των οικουμενιστών του Φαναρίου,να αποστέλλουν τα στελέχη τους για «μετεκπαίδευση» στην Πανεπιστήμια του κρατιδίου του αιρετικού Πάπα, ώστε να εξοικειωθούν δια τού συγχρωτισμού,με τις λατινικές συνήθειες !!!
Εκεί δεν έκανε το διδακτορικό του ο νυν πατριάρχης κ.Βαρθολομαίος;
Δεν είναι λογικό με όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα να μάθεις;
Η Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ συμπνίγεται από τις άκανθες και τους τριβώλους της σχολής σκέψεως Ζηζιούλα.Δε θα μου φανεί καθόλου περίεργο αν αποφανθεί ακόμα και υπέρ του παπικού αλαθήτου.
Από το μπλογκ του ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ:
Oι Επίσκοποι, κυρίως, που υπέγραψαν την παραληρηματική "Ομολογία Πίστεως", έχουν τεράστια ευθύνη γι' αυτή τους την ολωσδιόλου άστοχη - τουλάχιστον - ενέργεια. Και φυσικά δεν θα ...ξεμπερδέψουν έτσι εύκολα με τους φανατικούς που υποστηρίζουν. Ο Πειραιώς Σεραφείμ από κει που ήταν το "ίνδαλμα" του "αντι - οικουμενισμού" τώρα ...αποτειχίζεται, γιατί δεν κάνει όλα τα χατήρια των "κυρίων - μη αιρετικών" (άπαγε!) και δεν κόβει, όπως επιθυμούν διακαώς, το μνημόσυνο του Οικουμενικού Πατριάρχου και όποιων άλλων θέλουν, σύμφωνα με τη λίστα προγραφών τους!
Γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κατ' ουσίαν οι αιρετικοί! Γι' αυτούς οι άλλοι είναι "παναιρετικοί, εκτός Εκκλησίας, προδότες, άξιοι καθαιρέσεως, μη μνημονευτέοι" κ.ο.κ. Ποιοι είναι αυτοί που θέτουν δυναμίτιδα στα θεμέλια της Εκκλησίας και εισάγουν αφρόνως και με περισσή θρασύτητα μανιχαϊσμό πρωτόφαντο και εγείρουν αξιώσεις διαβολικές;
Το να πουν τη γνώμη τους, το ξαναλέω, είναι δικαίωμά τους και το προασπίζομαι. Το να ζητούν καθημερινά καθαιρέσεις και διακοπή μνημοσύνου και τα συναφή είναι μια παράνοια και θα πρέπει να στηλιτεύεται.
Οι ιερείς και μοναχοί που υπέγραψαν την "Ομολογία Πίστεως" πήραν την ευλογία του Επισκόπου τους; Μάλλον όχι. Έδρασαν αυτοβούλως, επικαλούμενοι την "συνείδησή" τους, όταν σε άλλα θέματα είναι οσφυοκάμπτες απέναντι στον Δεσπότη τους.
Άλλη σχιζοφρένεια!...
Και δεν υπάρχει τέλος...
Ένας από τους λόγους που γίνονται αυτά τα συμπόσια είναι γιατί οι περισσότεροι καθηγητές υπήρξαν μαθητές των παπικών και συγκεκριμένα του Σπιτέρη.
Κ.
Αξιότιμε κύριε, επειδή όλο για τους άλλους μας μιλάτε, εσείς ξέρετε κατά πόσο συμφωνούν ή διαφωνούν, με τις δικές σας απόψεις οι φοιτητές της Θεολογίας και οι θεολόγοι εκπαιδευτικοί;...
(Για τα ερωτήματα που σας έθεσα, σχετικώς με το άν:
..."Ολοι αυτοί που κρίνουν και κατακρίνουν τους καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ, έχουν κοιταχθεί τελευταία στο καθρέφτη τους;", και άν
..."Εξομολογήθηκαν ποτέ τις ύβρεις τους στο πνευματικό τους;",
να περιμένω απάντηση, ή τα ...πήρε το ποτάμι;
Φοιτητής ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ
@Φοιτητή Θεολογίας ΑΠΘ
Τα σχετικά με τους πνευματικούς μας δεν σας αφορούν. Αφήστε αυτες τις "πνευματικές" ευαισθησίες και την δική μας εξομολόγηση.
Αν ωστόσο θέλετε να γνωρίζετε ασφαλώς και γράφουμε με την ευλογία του πνευματικού μας. Που είδατε όμως εσείς τις "ύβρεις" εναντίον των καθηγητών της Θεολογικής; Τις θέσεις τους και τα άρθρα τους κρίνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Πιστεύουμε ότι άπαντες και εμείς και εκείνοι (οι καθηγητές) οφείλουμε να μην παραβιάζουμε τα όρια "α οι Πατέρες έθεντο" αλλά επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι να πολεμούμε ορθοδόξως την παπική κακοδοξία και την παναίρεση του οικουμενισμού.
Ασφαλώς γνωρίζουμε ότι υπάρχουν θελόγοι που διαφωνούν με τις θέσεις μας. Και τι μ'αυτό; Υπάρχουν και άλλοι πολλοί που συμφωνούν. Εμείς πάντως δεν επιδιώκουμε να είμαστε αρεστοί σε κανέναν αλλά να ακολουθούμε -παρόλες τις αδυναμίες και τα λάθη μας- το πνεύμα των αγίων Πατέρων και όχι το συγκρητιστικό πνεύμα αρκετών καθηγητάδων της Σχολής από την οποία και εμείς έχουμε περάσει.
Όσες φορές οι Διαχειριστές του ιστολογίου, προβαίνουν στην αστοχία να δημοσιεύουν αναρτήσεις του misha που εμφανίζεται ως αγωνιστής κατα των οικουμενιστών, και με τον τρόπο αυτό διαφημίζεται και η σελίδα του, (αφού το όνομα του παραπέμπει στο σύνδεσμο της ιστοσελίδας του και αυτό στο forum του...) τόσες φορές για να μην παραπλανηθεί ο κόσμος, θα τον ενημερώνουμε περι Misha.
Έχουμε και λέμε.
Επειδή φαίνεται η ιστοσελίδα του Misha και έτσι με τον τρόπο αυτό την διαφημίζει. Επειδή και η ιστοσελίδα του, και το forum του περιέχουν και πράγματα αλλότρια του ορθόδοξου ήθους γι' αυτό προς ενημέρωση και προστασία των αναγνωστών σας, θα τα επισημάνω.
Ο Misha εμφορείται από αντιλήψεις που δεν συνάδουν με το ορθόδοξο ήθος, ούτε και με την διδασκαλία της Εκκλησίας. Μερικές από αυτές είναι:
α. Υποστηρίζει, διαδίδει και διαφημίζει την ομοιοπαθητική. Είναι θερμός υπερασπιστής της.
β. Στις σελίδες του και στο forum του, περιέχει και χυδαιότητες εντελώς αναρμόδιες για το ήθος το χριστιανικό. Λέξεις, φράσεις και υπονοούμενα χυδαία και ανήθικα. Αλλά αναρτά και ηχητικά κομμάτια απο την τραγουδίστρια που άδει αισχρότατα τραγούδια, την Δόμνα Σαμίου. Όλα αυτά λοιπόν είναι αγνά και άγια για τον Misha!!!
γ. Έχει σχέσεις φιλικές με τον Π.Ανδριόπουλο και του στέλνει και "χρόνια πολλά" παρ' όλες τις φοβερές, ανήθικες, αιρετικές και βλάσφημες απόψεις του. Δεν μπορεί απο την μια να αγωνίζεται για την Ορθοδοξία και απο την άλλη να φέρεται με φιλικό τρόπο σε άνθρωπο που καταστρέφει ψυχές με τις απόψεις του.
δ. Συνηγορεί και υποστηρίζει τις απίστευτα αισχρές και χυδαίες εικόνες που αναρτά ο πατρινά Ανδριόπουλος. Μερικές από τις οποίες είναι και φοβερά βλάσφημες!
Και θεωρεί την αισχρή σελίδα του, ως έχουσα υψηλή αισθητική. Δεν τον πειράζουν τα γυμνά δηλαδή! Τα γυμνά κατα τον ΜISHA είναι σεμνά! Και παραλληλίζει τις αισχρότητες των φωτογραφιών και εικόνων που αναρτά ο Ανδριόπουλος με τις ιερές εικόνες που εικονίζουν τον άγιο Ονούφριο ή την αγία Μαρία την Αιγυπτία!!!!! (κοιτάχτε το σχόλιο του εδώ: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=906949147109519547&postID=4502013972296007500&isPopup=true, που αποτελεί σχόλιο στη δημοσίευση http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/05/blog-post_5443.html που απο μόνο του αρκεί να δείξει τί εστί Ανδριόπουλος αφού υπάρχει ακόμα και σ' αυτό η αισχρότητα και η αναίδεια, αφού πρώτα κοιτάξετε πολύ καλά την όλη σελίδα http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/ ,για να διαπιστώσετε τί ρυπαρότητες φιλοξενούνται στην εν λόγω κατάπτυστη σελίδα και οι οποίες χαρακτηρίζονται απο τον misha ως υψηλής αισθητικής!!!!
Πολύ σωστά γράφτηκε σε σχόλιο: "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει".
Ακόμα και σήμερα τα δαιμόνια της χυδαιότητας δεν αφήνουν τον κάτοχο του ιστολογίου και τον παρότρυναν να συνεχίζει τις αισχρότητες αυτές, κάτι που έκανε.
Ας τον χαίρεται ο Misha!
Λοιπόν για να τελειώνουμε, έτσι δεν μπορεί να διεξαχθεί αντιοικουμενιστικός αγώνας. Αυτοί -mishas και οι όμοιοί του- βλάπτουν και δεν ωφελούν στον αντιοικομενιστικό αγώνα.
Ανάπαυση αισθανόμαστε στο παρόν ιστολόγιο, που χαρακτηρίζεται από ορθόδοξο πνεύμα. Το πνεύμα της παρρησίας, της σεμνότητας, της νηφαλιότητας αλλά παράλληλα και της θαραλλέας ομολογίας της Πίστεως.
Aπαντώ στον ανώνυμο συκοφάντη, χάριν των λοιπών αναγνωστών, μόνο επί του θέματος της ομοιοπαθητικής επί του οποίου έχει υπάρξει εκτεταμένη, όχι κατ΄ανάγκη εσκεμμένη ή κακών προθέσεων, προτεσταντικής προελεύσεως παραπληροφόρηση της ελληνορθόδοξης κοινής γνώμης.
Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα τα χρησιμοποιούσαν και τα συνιστούσαν μεγάλοι άγιοι της ρωσικής γής όπως οι άγιοι Θεοφάνης ο έγκλειστος, Ιγνάτιος Μπρατσιανίνωφ, Σεραφείμ της Βίριτσα, Ματρώνα η αόμματος,ο ιερομάρτυς Σεραφείμ Τσιτσάγκωφ ο οποίος υπήρξε και συγγραφεύς επιστημονικών συγγραμμάτων περί την ομοιοπαθητική και κάμποσοι άλλοι μέχρι και στις μέρες μας όπως ο γέρων Σωφρόνιος του Έσσεξ ό οποίος είχε δωσει ευλογία στον ,νυν ερημίτη, υποτακτικό του ιερομόναχο Ραφαήλ Νόικα να μελετήσει και να εφαρμόσει την ομοιοθεραπευτική.
Εξάλλου το πρώτο ομοιοπαθητικό φαρμακείο στο τωρινό ελλαδικό χώρο είχε δημιουργηθεί στο μοναστήρι του αγ.Παντελεήμονος στο Αγιον Όρος κατά τα τέλη του 19ου αιώνος.
Για τα υπόλοιπα ταλιμπανικά που υποστηρίζει ο ανώνυμος συκοφάντης, κρίνετε μόνοι σας.
Κύριε ανώνυμε, μπορείτε να μετοικήσετε στην Τεχεράνη όπου ούτε μουσικές ακούγονται, ούτε πίνακες ή αγάλματα εκτίθενται και όπου επιτρέπονται μόνο οι μπούρκες και οι ύμνοι των μουλάδων.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σχόλιο του Ανώνυμου 16 Αύγουστος 2009 5:47μμ, στην σελίδα: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=906949147109519547&postID=8752429143203187585&isPopup=true
Παρακαλούμε να αποφεύγονται ακραίοι και προσωπικοί χαρακτηρισμοί.
Επίσης καλό θα ήταν να μην αρχίσει στην ανάρτηση αυτή ένας διάλογος για την ομοιοπαθητική. Ως blog έχουμε πολύ διαφορετική άποψη επί του θέματος από τον Misha, του οποίου ωστόσο είναι δεκτό το δικαίωμα να έχει τη γνώμη του. Κάποια άλλη φορά ίσως αναφερθούμε στο ζήτημα. Παρακαλούμε όμως να μην υπάρχει μεγάλη έκταση για το θέμα σε μία ανάρτηση με εντελώς διαφορετικό περιεχόμενο.
Aγαπητέ Thriskeftika,τόσο το ιστολόγιο όσο και το φόρουμ στα έχω την ευθύνη διαχείρισης είναι ανοιχτά σε οποιοδήποτε διάλογο,άνευ λογοκρισίας, επί του θέματος.
Ωστόσο,την απάντηση στον ανώνυμο υποχρεώθηκα να την καταθέσω μετά τις επανειλημμένες συκοφαντικές και ανεξήγητες δι εμέ επιθέσεις του.
Απάντηση στον συκοφάντη misha.
Ως ανταπάντηση στην απάντηση του misha θα τονίσουμε ότι και αυτός είναι ανώνυμος. Θα αναρωτηθούμε που βρίσκει την συκοφαντία; Ποιά είναι η συκοφαντία; Τί είναι εκείνο που γράψαμε και δεν ισχύει;
Άχνα δεν βγάζει σ' αυτό το σημείο. Και έτσι η κατηγορία περι συκοφάντη, γυρίζει και επικάθεται πάνω στην κεφαλή του. Οπότε εκτός από υποστηρικτής της ομοιοπαθητικής και των άλλων αισχροτήτων γίνεται και συκοφάντης. Και θέλει με αυτές τις προϋποθέσεις να κάνει και αντιοικουμενιστικό αγώνα.... Κούνα που τον κούναγε. Μόνο χαρά στους οικουμενιστές προκαλεί με τα χάλια του αυτά.
Μέσα στον πανικό του εκτοξεύει την ύβρη προς εμάς και μας χαρακτηρίζει ως συκοφάντη, χωρίς να μπαίνει στον κόπο να μας εξηγεί σε τί τον συκοφαντήσαμε;
Βέβαια αν τις χυδαιότητες τις βαπτίζει ως κανονικότητες ή σεμνά και αγνά, αυτό είναι άλλο θέμα που έχει να κάνει με το βλαμμένο κριτηρίο του και την εκκοσμικευμένη λογική του.
Όμως μπορεί να αρνηθεί ότι αυτός έγραψε στο blog του Ανδριόπουλου αυτά που του καταλογίσαμε; Ότι δηλ. επαίνεσε τα χυδαία έργα “τέχνης” που αναρτά; Ασφαλώς και όχι! Μπορεί επίσης να αρνηθεί ότι προβάλλει τραγούδια της τραγουδίστριας Δόμνας Σαμίου, που τραγουδά απίστευτης αισχρότητας τραγούδια; Ασφαλώς και όχι!
Όσο για την ομοιοπαθητική εκτός τα παραμύθια που ξέρει να εκστομίζει περι των ρώσων αγίων, μια άποψη που διάτρητη και ανεξέλεγκτη, με τις οποία παραπλανά τους αφελείς ότι δήθεν η ομοιοπαθητική είναι εξαγιασμένη από τους ρώσους αγίους, ξέρει επίσης και να συκοφαντεί ως προτεσταντικής προελεύσεως την κριτική που ασκείται εναντίον της ομοιοπαθητικής. Δεν θέλουμε να ανοίξουμε διάλογο εδώ για την ομοιοπαθητική, και να αναφέρουμε έγκριτους θεολόγους και σύγχρονους χαρισματούχους σαν τον π.Παΐσιο που ρητά θεωρούσε ως δαιμονική την ομοιοπαθητική. Δεν θα χαροποιήσουμε τον misha ώστε να διαφημίσει την ομοιοπαθητική του. Με έναν άνθρωπο με τόσο χαλασμένη σκέψη, ώστε να μην καταλαβαίνει πού είναι το σεμνό και πού το χυδαίο, δεν έχεις περιθώρια συζήτησης.
ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
Για τον misha και την συμπεριφορά του, δεν παραξενευόμαστε και δεν απορούμε.
Απορούμε όμως για τις ίσες αποστάσεις που κρατάνε στο θέμα misha οι διαχειριστές αυτού του blog. Δεν είδαν την εξύμνηση από τον misha των χυδαιοτήτων και των αισχροτήτων που αναρτά ο Ανδριόπουλος; Δεν ανατρίχιασαν; Είναι αυτά μέσα στο ορθόδοξο ήθος; Δεν βλέπουν ότι αυτά έρχονται σε ευθεία αντίθεση με την στοιχειώδη χριστιανική σεμνότητα;
Απορούμε πώς φιλοξενούν ακόμα τέτοιους ανθρώπους...
Μήπως θέλουν τους δώσουμε και άλλα στοιχεία; Δεν τους αρκούν όλα αυτά; Αν θέλουν πάντως έχουμε. Αλλά θα έπρεπε ήδη να είχαν αστράψει και βροντήξει ενώπιον όλης αυτής της διεστραμμένης λογικής του misha που θεωρεί τα πλεον ανήθικα ως χριστιανικά, και την απαίτηση για στοιχειώδη ευπρέπειε και σεμνότητα την συκοφαντεί ως ταλιμπανική συμπεριφορα, ως μπούρκα, και ως άσματα των μουλάδων!!!
Καταρρίφθηκε η κατηγορία περι συκοφαντίας.
Ας καταρριφθεί τα περι ανεξήγητης επίθεσης. Όλα αυτά προς χάριν των αναγνωστών μας, που επιθυμούν να λάμψει η αλήθεια.
Δεν είναι καθόλου ανεξήγητη η ενημέρωση του κόσμου. Αντίθετα ανεξήγητη και απαράδεκτη θα ήταν η σιωπή, από κάποιον που γνωρίζει επικίνδυνα ρεύματα και απόψεις που δυναμιτίζουν τον ορθόδοξο αγώνα.
Είναι τα βρωμερά ρεύματα των χριστιανών που έχουν αλλάξει ήθος, έχουν εκκοσμικευθεί και προσπαθούν και θεωρητικά να επιβάλλουν το αλλότριο για την Εκκλησία ήθος, στο εκκλησιαστικό πλήρωμα. Να μας πείσουν ότι όλα είναι αγνά και άγια, ακόμα και τα πλεον χυδαία!
Ότι και τα πλεον ακάθαρτα είναι καθαρά, και μάλιστα λάμπουν από καθαρότητα.
Ε! λοιπόν αυτή την διαστροφή εμείς δεν θα επιτρέψουμε να περάσει στον κόσμο. Θα την επισημαίνουμε και θα την στηλιτεύουμε όσο μπορούμε. Αυτό είναι το χρέος κάθε πιστού κάθε ορθόδοξου.
Άλλος λόγος που κάναμε αυτή την παρέμβαση είναι η αγάπη μας προς το παρόν ιστοχώρο. Είδαμε με αγάπη αυτή την προσπάθεια. Ευχόμαστε και προσευχόμαστε για τους διαχειριστές. Ξεκίνησαν καλά. Όλες οι απόψεις τους είναι ορθόδοξες. Το ήθος τους επίσης. Ο αγώνας τους ολοκάθαρος. Δεν θέλουμε να δουμε την προσπάθεια αυτή να δυναμιτίζεται εκ των ένδον. Να νοθεύεται ο αγώνας με παρείσακτα και νοσηρά στοιχεία. Να δακτυλοδείχνεται απο κάποιους και να χλευάζεται λέγοντας "να ποιοί είναι αυτοί με τους οποίους συνεργάζεται ή να ποιούς φιλοξενεί, οπαδούς της ομοιοπαθητικής και υποστηρικτές των ηθικών ακαθαρσιών και βρωμεροτήτων".
Δεν θέλουμε να φύγουμε απογοητευμένοι από αυτή την σελίδα.
Γι' αυτό και με τις επισημάνσεις μας προσπαθούμε να δείξουμε το στραβό και κακό και να διαφωτίσουμε την πραγματικότητα, και να προλάβουμε τον στραβό δρόμο.
Αυτό έχουμε κάθε δικαίωμα να το κάνουμε και θα το κάνουμε όσο βλέπουμε καλή προαίρεση και υγιές αγωνιστικό φρόνημα από τους διαχειριστές όσο και αν σκούζουν κάποιοι...
http://www.egolpio.com/SCIENCE&FAITH/peri_ygeias_paisios.htm
Απόσπασμα από το βιβλίο: Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Αθανασίου Ροκοβαλή
''..Η ομοιοπαθητική είναι μπλεγμένη... Δηλαδή γέροντα να μην κάνουμε ομοιοπαθητικές στο παιδί;— Όχι δεν είναι πράγμα να του έχεις εμπιστοσύνη..''
http://www.egolpio.com/NEW_AGE/belonismos_upo_to_prisma_Iatrikhs.htm
Ο Βελονισμός υπό το πρίσμα της Ιατρικής Επιστήμης του Αθανασίου Β. Αβραμίδη.
Φαίνεται, πάντως, ότι κάτι περισσότερο γνώριζε ο Γέροντας Πορφύριος όταν, σε γνωστό μου γιατρό που επί χρόνια ασκούσε τον βελονισμό, είπε: «Αυτά που ήξερες να τ’ αφήσεις … αυτά είναι δαιμονικά πράγματα». Οπότε, ο γιατρός «κάνοντας υπακοή», εγκατέλειψε τον βελονισμό.
http://www.egolpio.com/NEW_AGE/
omoiopathitikh_aumbibasth_me_orthodoxh_pisth.htm
H ζωτική ενέργεια κατά τον ομοιοπαθητικό γιατρό Σπύρο Διαμαντίδη δεν είναι άλλη από την «οργόνη» του Wilhelm Reich (Pάϊχ)... Δεν είναι τυχαίο ότι ο μακαριστός π. Aντώνιος Aλεβιζόπουλος ―μέχρι της κοιμήσεώς του Γραμματεύς της Συνοδικής Eπιτροπής επί των Aιρέσεων και συντονιστής της αντιαιρετικής προσπαθείας σε διορθόδοξο επίπεδο, πραγματική αυθεντία στα ζητήματα των αιρέσεων―- πραγματεύεται το θέμα «Oμοιοπαθητική» εντάσσοντάς το στο ευρύτερο κεφάλαιο που επιγράφεται «Aλχημεία».
http://www.egolpio.com/NEW_AGE/
theorhsh_omoiopathitikhs.htm
Αρχιμανδρίτης π. Αντώνιος Στυλιανάκης Ιατρός - Παιδοψυχίατρος
Πριν από λίγους μήνες ήμουν στο Αγιον Ορος και με ικανοποίηση έμαθα από αξιόπιστο μοναχό, επιστήμονα ότι και ο γέρων Παίσιος χαρακτήριζε τα ομοιοπαθητικά φάρμακα σαν δαιμονικό υποκατάστατο του αγιασμού και δεν δεχόταν αυτού του είδους θεραπείες. Μου εκανε εντύπωση η πετυχεμένη παρομοίωση, γιατί πράγματι έτσι λειτουργεί ψυχολογικά το φάρμακο αυτό στον ευρύ κόσμο.
Επίσης είναι χαρακτηριστικό ότι και ο άγιος γέρων Πορφύριος δεχόταν μόνο την κλασσική ιατρική και όχι τις λεγόμενες εναλλακτικές θεραπείες (για την ομοιοπαθητική έλεγε ότι κάποια φάρμακα που έρχονται από το εξωτερικό είναι «διαβασμένα» από μάγους) . Τα λέω αυτά επειδή συχνά χρησιμοποιείται το επιχείρημα ότι και το Αγ. Ορος δέχεται την ομοιοπαθητική. Όσοι τη δέχονται το κάνουν επειδή από άγνοια θεωρούν ότι είναι ακίνδυνη και χρησιμοποιεί φυσικά σκευάσματα όπως άλλωστε τέτοια φυσικά προιόντα χρησιμοποιούσαν οι παπούδες μας & χρησιμοποιούν ακόμη πολλές γιαγιάδες στα χωριά.
Eπώνυμος
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,id=23507032,31005144
Eξήντα δύο καθηγητές πανεπιστημίου και ερευνητές υπέγραψαν:
-ισχυρά οικονομικά συμφέροντα προωθούν την ομοιοπαθητική και τα "φάρμακά" της σε βάρος αδαών, αφελών, αλλά και ταλαιπωρημένων από αρρώστιες συνανθρώπων μας, δυστυχώς, με τη βοήθεια του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων και μιας μικρής μερίδας γιατρών (λόγω επιστημονικής άγνοιας ή/και επαγγελματικών αδιεξόδων τους).
-κανένα από τα πλέον έγκριτα πανεπιστήμια του εξωτερικού (Oxford, Cambridge, Harvard, Yale, ΜΙΤ, Princeton, Columbia κ.ά.) δεν παρέχει διπλώματα στην ομοιοπαθητική.
-η διαμαρτυρία δεν στρέφεται εναντίον ορισμένων μορφών εναλλακτικής θεραπείας, που έχουν ενσωματωθεί στην κλασική ιατρική ως υποστηρικτικές αγωγές καθιερωμένων ιατρικών θεραπειών (π.χ. φυσικοθεραπεία), αλλά εναντίον της ομοιοπαθητικής και του φαρμακευτικού σκέλους της ως στερούμενων στοιχειώδους επιστημονικής τεκμηρίωσης. Οποιο τυχόν θετικό αποτέλεσμα έχει παρατηρηθεί, έχει επιβεβαιωθεί ότι οφείλεται στο πασίγνωστο placebo effect, δηλαδή την ευεργετική επίδραση που προκύπτει από τις προσδοκίες ενός ασθενή σχετικά με μια θεραπεία, παρά από την ίδια τη θεραπεία.
Επώνυμος
Παραλήρημα!!!
Όποιος αμφισβητεί ότι άγιοι της ρωσικής εκκλησίας ήταν θιασώτες της ομοιοπαθητικής μπορεί να επικοινωνήσει με τον αρχιμ.Ραφαήλ Καρέλιν του Πατριαρχείου Μόσχας ο οποίος έχει αρθρογραφήσει σχετικώς και σε ελληνικά έντυπα ή να αναζητήσει τις πηγές που παρατιθενται στο ιστολόγιο www.filokalia.co.cc και στο φόρουμ
www.athos.co.nr και να φροντίσει να τις μεταφράσει ώστε να μάθει την πραγματικότητα.
Τα υπόλοιπα είναι απλώς ζήτημα εμπαθούς αγνοίας.
Κύριε Ταλιμπάν, δεν θα δώσω σε κανέναν επίδοξο ιεροεξεταστή , σαν και λόγου σου,το δικαίωμα να με ελέγξει επειδή θαυμάζω τις Καρυάτιδες ή τον Ερμή του Πραξιτέλους και επειδή ακούω την μεγάλη κυρία της δημώδους παράδοσης μας, Δόμνα Σαμίου.
Τις, φροϋδικής υφής , νευρώσεις και φοβίες σου , εκτόνωσε τες με άλλο τρόπο και μη προσπαθείς να τις φορτώσεις στην Εκκλησία του Χριστού.
Ας με συγχωρήσουν οι διαχειριστές για την εκτός θέματος τοποθέτηση:
1. δεν υπάρχουν ''προτεσταντικές'' θετικές επιστήμες και πειράματα πχ. προτεσταντική βιοχημεία.. που να έρχονται σε αντίθεση (!) με την Ορθόδοξη θεολογία..(ο Νεύτων ήταν προτεστάντης, όχι η Φυσική)
2. υπάρχουν θετικές/βιοιατρικές επιστήμες όπως η φαρμακευτική βοτανική, η φαρμακογνωσία, η φυτοχημεία κ.α., οι οποίες ΔΕΝ υπάγονται στην ομοιοπαθητική και ερευνούν-εξηγούν ΒΙΟΦΥΣΙΚΩΣ/ΒΙΟΧΗΜΙΚΩΣ τα φαινόμενα της βιολογικής δράσης ουσιών φυτικής προέλευσης στον ανθρώπινο οργανσμό. Η χρήση βοτάνων έχει υπό προυποθέσεις θεραπευτικά αποτελέσματα ποικίλης αξίας και διάρκειας..ΑΛΛΑ ο μηχανισμός του βιολογικού αποτελέσματος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ. Έτσι, αν πχ. ένας εμπειρικός ''φυτοθεραπευτής'' ισχυρίζεται ότι θεραπεύει με το Χ βότανο την Υ νόσο, μπορεί να λέει την αλήθεια..να έχει όντως βοηθήσει κάποιους οι οποίοι τον διαφήμισαν σε άλλους κλπ. ΩΣΤΟΣΟ, η φαρμακευτική φυτοθεραπεία και τα όποια μετρήσιμα-ποσοτικά και επαναλήψιμα αποτελέσματα της, ΕΔΩΣΑΝ ΑΛΛΟΘΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ [ διαστρεβλώσεις: πχ 1. όποιος μοναχός ή λαικός χρησιμοποιεί βότανα ως μέσο θεραπείας ΔΗΘΕΝ ΄΄κάνει΄΄ ομοιοπαθητική (στην πραγματικότητα η περιεχόμενη στο βότανο ουσία έχει συγκεκριμένη δοσοεξαρτώμενη και χρονοεξαρτώμενη φυσικοχημική επιδραση στο κύτταρο)ή πχ 2. αφού η αλόη έχει αποτελέσματα κατά τη φαρμακογνωσία, γιατί να μην έχει και κατά την ομοιοπαθητική (αυθαίρετος ΄΄συμψηφισμός'', φαινόμενο του εικονικού φαρμάκου -αυθυποβολή στην ομοιοπαθ.)κλπ.]
3.οι θετικές/βιοιατρικές επιστήμες υπάρχουν ως δώρο του Θεού στον άνθρωπο, άσχετα από το τραγικό γεγονός ότι η δρομολόγησή τους σήμερα είναι προς την κατεύθυνση του μαμωνά.
4.η ομοιοπαθητική ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ στις θετικές/βιοιατρικές επιστήμες όχι από φονταμενταλισμό, κρατικά συμφέροντα, πνεύμα πλάνης, άγνοια πατερικών λόγων κλπ., αλλά επειδή:
-η θεωρία της (βιολογική δράση ουσίας σε εξαιρετικά χαμηλές συγκεντρώσεις) στερείται επαναλήψιμης πειραματικής φυσικοχημικής/φαρμακολογικής απόδειξης in vitro και in vivo.
- σε αλλεπάλληλες πολυκεντρικές, τυχαιοποιημένες μελέτες ασθενών/μαρτύρων(υγιών) δε βρέθηκε στατιστικώς σημαντική διαφορά ως προς το θεραπευτικό αποτέλεσμα της ομοιοπαθ. σε νοσήματα. Τα μόνα θετικά αποτελέσματα τα δημοσιεύουν οι ίδιοι οι ομοιοπαθητικοί σε περιοδικά τους ..μυστηριωδώς δεν επαναλαμβάνονται σε άλλα εργαστήρια(!)
5. το γιατί ταλανίζουν τον άνθρωπο οι ασθένειες και γιατί άραγε η βιοχημεία-φαρμακολογία δεν κάνει ''τίποτα'' πχ. για τον καρκίνο ( ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΈΧΕΙ ΚΆΝΕΙ ΑΡΚΕΤΆ ΩΣ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ) απαντάται χωρίς την ομοιοπαθητική..
''Όταν τα φάρμακα δεν κάνουν τίποτε, τότε δεν είναι άρρωστο το σώμα. 'Αλλά ή ψυχή! Καί τη θεραπεία της ψυχής, θα τη βρούμε μόνο κοντά στο Χριστό! Κατάλαβες; Την ψυχή μας, μόνο Ο Χριστός τη θεραπεύει!'' έλεγε ο γέροντας Παίσιος.
''Ο Θεός δεν επιτρέπει να βρεθεί το φάρμακο του Καρκίνου γιατί έχει ΓΕΜΙΣΕΙ ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ από αυτόν''έλεγε ο γέροντας Πορφύριος.
Επώνυμος
Οι Διαχειριστές γιατί δεν παίρνουν θέση;
Συμφωνούν και αυτοί με την αισχρή και ποταπή άποψη του misha ότι η στοιχειώδης σεμνότητα είναι ταλιμπανική συμπεριφορά;
Συμφωνούν και αυτοί με την υποστήριξη των αισχροτήτων και ρυπαροτήτων;
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_211.html
Στοιχεία βιβλιογραφικά και άλλα για τις οικτρές πλάνες της ψυχανάλυσης και τη σχέση της με την ομοιοπαθητική.
Eπώνυμος
Δεν απάντησε ο misha στα ερωτήματα περι συκοφαντίας και επομένως η συκοφαντική κατηγορία περι συκοφαντίας γυρίζει πίσω στην κεφαλή του και τον αποδεικνύει συκοφάντη, που όταν στριμώχνεται τότε αντί να ζητήσει συγγνώμη, έχει το περίσσευμα θράσους και αναίδειας να υβρίζει και συκοφαντεί αποκαλώντας τους άλλους ταλιμπαν, νευρωσικούς και φοβικούς και ότι άλλο ευφεύρει η νοσηρή του διάνοια.
Εκπλήσσει πράγματι η διεστραμμένη λογική του αλλά κυρίως το θράσος και η αναίδεια με την οποία υποστηρίζει δίχως ντροπή τις πλεον ολοφάνερες χυδαιότητες και βρωμερότητες!
Αντί να συναισθανθεί το αλλοιωμένο ήθος του και την εκκοσμίκευσή του, και να ζητήσει συγγνώμη, αυτό επιτίθεται βάναυσα με συκοφαντίες και ύβρεις εναντίον των συνομιλητών του που αποκαλύπτουν τις ακάθαρτες αντιλήψεις και πλάνες του.
Αυτός είναι ο misha!
Αυτά και τα παραμύθια περι ρώσων αγίων ας τα γράφει στο blog του Ανδριόπουλου που συνηθίζει να γράφει και στα δικά του. Τί δουλειά έχει όμως σε ορθόδοξα και σεμνά sites όπως αυτό το blog; Και πώς το blog αυτό ανέχεται να διαφημίζει τις σελίδες του misha με τον τρόπο αυτό;
Εκτός αν έχουν παρασυρθεί και οι διαχειριστές του και συμφωνούν ή δεν θεωρούν κάτι σημαντικό τα προαναφερθέντα και έτσι τον ανέχονται ακόμα και δημοσιεύουν τις ύβρεις και το παραλήρημά του.
Κλείνουμε το σχολιασμό στο παρόν άρθρο διότι ζητήσαμε να μην εξελιχθεί ούτε σε διάλογο για την ομοιοπαθητική ούτε πολύ περισσότερο σε προσωπική αντιπαράθεση και δεν εισακουστήκαμε.
Για τους ερωτώντες τι γνώμη έχουμε για όσα ο misha γράφει στο δικό του και σε άλλα ιστολόγια, λέμε ότι διαφωνούμε με τις θέσεις του για την ομοιοπαθητική και με τους χαρακτηρισμούς του ως ταλιμπάν όσων δείχνουν ευαισθησία για θέματα χριστιανικής ηθικής και στοιχειώδους σεμνότητας. Ασφαλώς η προβολή προκλητικών ζωγραφικών πινάκων ή τα αισχρά υπονοούμενα μέσα σε κείμενα (και δεν αναφερόμαστε μόνο στον Misha αλλά και σε άλλα γνωστά ιστολόγια, δήθεν θεολογικού περιεχομένου, ο νοών νοείτω) δεν συνάδουν με το πατερικό πνεύμα και μας βρίσκουν κάθετα αντίθετους.
Διευκρινίζουμε ωστόσο ότι η δημοσίευση των σχολίων κάποιων αναγνωστών μας ουδόλως σημαίνει και αποδοχή των απόψεών τους. Πρέπει μάλιστα να γνωρίζετε ότι είναι δυσκολη υπόθεση να αποφασίζει κανείς ποια σχόλια πρέπει να δημοσιευθούν και ποια θα πρέπει να απορρίπτονται.
Σε κάθε περίπτωση, κλειδώνουμε το σχολιασμό στο παρόν άρθρο διότι τα σχόλια πλέον ουδεμία σχέση έχουν με το κυρίως θέμα του άρθρου.
Δημοσίευση σχολίου