.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΕΠΘ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Ανδρέα Παπανδρέου 37
151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ
Τηλέφωνο:210 - 344 2320
FΑΧ: 210-344 2365
ΘΕΜΑ : «Απάντηση στις Ερώτηση με αριθμό 494/18-6-09»
Μαρούσι, 13 -7-2009
Αρ.Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
72244/ΙΗ
ΠΡΟΣ : Τη Βουλή των Ελλήνων
Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού
Ελέγχου
Τμήμα Ερωτήσεων
ΚΟΙΝ: Βουλευτή κ.
- Μανόλη Σοφ. Στρατάκη
(Δια της Βουλής των Ελλήνων)
Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 494/18-6-09, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Μανόλης Στρατάκης, σχετικά με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Δημοτικό, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής δεν έχει εισαχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θέματα που αφορούν τις διαφυλικές σχέσεις, την ανατομία του ανθρώπινου σώματος και την αναπαραγωγική διαδικασία εξετάζονται εδώ και αρκετά χρόνια τόσο στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας, όσο και στο πλαίσιο των υπόλοιπων μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος.
ΥΠΕΠΘ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Ανδρέα Παπανδρέου 37
151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ
Τηλέφωνο:210 - 344 2320
FΑΧ: 210-344 2365
ΘΕΜΑ : «Απάντηση στις Ερώτηση με αριθμό 494/18-6-09»
Μαρούσι, 13 -7-2009
Αρ.Πρωτ. Βαθμός Προτερ.
72244/ΙΗ
ΠΡΟΣ : Τη Βουλή των Ελλήνων
Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού
Ελέγχου
Τμήμα Ερωτήσεων
ΚΟΙΝ: Βουλευτή κ.
- Μανόλη Σοφ. Στρατάκη
(Δια της Βουλής των Ελλήνων)
Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 494/18-6-09, την οποία κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Μανόλης Στρατάκης, σχετικά με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Δημοτικό, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής δεν έχει εισαχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θέματα που αφορούν τις διαφυλικές σχέσεις, την ανατομία του ανθρώπινου σώματος και την αναπαραγωγική διαδικασία εξετάζονται εδώ και αρκετά χρόνια τόσο στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας, όσο και στο πλαίσιο των υπόλοιπων μαθημάτων του Αναλυτικού Προγράμματος.
Σκοπός όλων των παραπάνω είναι να προσφέρουν με παιδαγωγικό και αξιόπιστο τρόπο και ανάλογα με την ηλικία, απαντήσεις στα ερωτήματα που ανακύπτουν, ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση και να συνειδητοποιήσουν ότι οι διαφυλικές σχέσεις πρέπει να διέπονται από σεβασμό προς το πρόσωπο του άλλου.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ Θ. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ
____________________________________________________ΑΝΔΡΕΑΣ Θ. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ
Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μας
.
Δείτε και τη σχετική Ερώτηση του κ. Στρατάκη πατώντας ΕΔΩ
20 σχόλια:
Η απάντηση του Υπουργείου Παιδίας μου φαίνεται πονηρή, απαντάει λέγοντας: "Το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής δεν έχει εισαχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση"! Χαίρουμε πολύ για την σπουδαία πληροφορία!
Δεν απαντάει σκόπιμα, αν πρόκειται να εισαχθεί και πότε θα εισαχθεί! Το ότι ακόμα δεν έχει εισαχθεί δεν χρειάζεται να μας το πει το Υπουργείο! Το ξέρουμε!
Με λίγα λόγια ακόμα και αν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο εισαχθεί, το Υπουργείο δεν λέει κάτι διαφορετικό, αυτό που λέει είναι: μέχρι τώρα δεν έχει εισαχθεί!
Ευχόμαστε το Υπουργείο Παιδείας να απορρίψει την ανήθικη αγωγή στα σχολεία και να διατηρηθεί έστω κάπως Υπουργείο Παιδείας και όχι Υπουργείο Διαφθοράς της Νεολαίας και Πονηρίας!
Ένας πιστός
Μεταβείτε όλοι, υπογράψτε, διαμαρτυρηθείτε, διαδώστε και διαφημίστε την αγωνιστική και εκλεκτή σελίδα: http://www.meta-parrisias.gr/ , που αγωνίζεται κατα της επιβολής της Ανήθικης Αγωγής στα σχολεία.
Επίσης επισκεφθείτε και την αδελφή σελίδα: http://www.tideon.gr/
Αν δεν κάνετε το πιο απλό που είναι η τοποθέτηση της υπογραφή σας, μετά όταν διαφθείρονται και εκπονηρεύονται τα αγνά παιδιά σας, και οδηγούνται σε οδούς πορνικής ζωής και ασωτείας, μην διαμαρτύρεστε άδικα...
- Πάτερ, του έλεγε κάποιος, εσείς οι Χριστιανοί με τα κηρύγματά σας περί εγκρατείας πηγαίνετε κόντρα στη φύση. Με ποιο δικαίωμα το κάνετε αυτό; Κάτι ήξερε η φύση που έβαλε το σεξουαλικό ένστικτο μέσα στον άνθρωπο. Τι είστε εσείς που προσπαθείτε να το καταπιέσετε;
- Παιδί μου, ο Θεός έβαλε το ένστικτο αυτό μέσα στον άνθρωπο, αλλά δεν το έβαλε μόνο του. Το συνέδεσε άμεσα με όλες τις
ευθύνες που συνοδεύουν τη διαιώνιση του είδους. Ο άνθρωπος όμως κρατά μόνο τη μία όψη του νομίσματος, την ηδονή. Την
άλλη όψη που ονομάζεται ευθύνη την πετά στα σκουπίδια. Πες μου, λοιπόν, τώρα, ποιος πηγαίνει κόντρα στη φύση; Εμείς οι Χριστιανοί ή εσείς;
π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
"Επίσης επισκεφθείτε και την αδελφή σελίδα: http://www.tideon.org" και όχι .gr όπως λάθος εγράφη.
Πολλοί Έλληνες -οι πλείστοι δυστυχώς- έχουν μάθει να βλέπουν τα πράγματα κοσμικά. Δεν σκέπτονται σοφά, δηλ. πνευματικά, ορθόδοξα. Και έτσι δεν αντιλαμβανόμαστε τα αίτια των καταστάσεων που ζούμε (ή μάλλον δεν θέλουμε να τα αντιληφθούμε) με συνέπεια να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και να οδηγούμαστε στις ίδιες δυσάρεστες καταστάσεις.
Για παράδειγμα αυτό το φρικαλέο γεγονός που ζούμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, το κάψιμο εκατοντάδων χιλιάδων στραμμάτων της αττικής γης, την μέγιστη οικολογική καταστρόφή, καταστροφή του πρασίνου, όπως συνέβει και το καλοκαίρι του 2007, δεν είναι τυχαίο. Δεν συνέβει χωρίς να υπάρχει αιτία που το προκάλεσε.
Ποιά είναι η αιτία; Η οργή του Θεού! Και ποιά η αιτία της οργής του Θεού;
Οι αμαρτίες μας! Οι φοβερές ασέβειες, βλασφημίες μας! Η διαφθορά της νεολαίας που επιχειρείται με το μάθημα της σεξολογίας ακόμα και στους μαθητές του Δημοτικού! Η πνευματική διαφθορά των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τα νέα οικουμενιστικά βιβλία και από τις οδηγίες αχρείων οικουμενιστών Σχολικών Συμβούλων των θεολόγων, που ισοπεδώνουν την Ορθοδοξία με τις πλάνες! Κάποιοι άλλοι καθηγητές υποστηρίζουν (έμμεσα ή άμεσα) τον δαιμονικό Καζαντζάκη!!! Και σχολικός Σύμβουλος θεολόγων προβάλλει την υποστήριξη του αντίχριστου Καζαντζάκη από την ιστοσελίδα του!
Όλα αυτά φοβερά εξοργιστικά ως καταφρονητικά των Θείων Εντολών, είναι επόμενο να επισύρουν την οργή του Θεού! Μόνοι μας σκάβουμε τον λάκκο μας, με την αποστασία από τον Θεό, την αναίδεια, τις αιρέσεις, την διαφθορά, την αθεοφοβία μας.
Οι καρποί της αμαρτίας είναι θάνατος λέει η Θεόπνευστη Αγία Γραφή!
θα το καταλάβουμε ποτέ μας; Θα θελήσουμε να μετανοήσουμε;
Ένας πιστός
Το μάθημα της "σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης", όπως ονομάζεται για να συνενοούμαστε (άλλο θα είναι το όνομά του), είναι ένα από τα πλέον απαραίτητα μαθήματα.
Είναι λυπηρό το ότι δυστυχώς κάποιοι, από άγνοιά τους, λειτουργούν αρνητικά και αντί να αντιμετωπίζουν θετικά τα προβλήματα που όλοι μας αντιλαμβανόμαστε πως υπάρχουν, τείνουν να βοηθούν στην διαιόνισή τους.
Χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενό του και την παιδαγωγική αναγκαιότητα, προβαίνουν σε δύο παράλογες διαδικασίες.
Πρώτον το περιορίζουν σε ότι έχει να κάνει με το «σεξ», κάτι σαν το καμα σούτρα δηλαδή, αγνοώντας τον πολυεπίπεδο και διαθεματικό χαρακτήρα του και δεύτερον προβαίνουν σε απίστευτες γενικεύσεις, ανησυχώντας περί ηθικής, με καταστροφολογικό όμως πνεύμα. Το θέμα των ανθρώπινων σχέσεων και της ανθρώπινης σεξουαλικότητας είναι πολύ ευρύ και οι περισσότεροι γονείς κι εκπαιδευτικοί το έχουν αντιληφθεί αυτό. Περιμένουν την εισαγωγή του μαθήματος με την υπευθυνότητα και συνέπεια που πρέπει να δείξει το υπουργείο παιδείας.
Διάβασα τις αντιρρήσεις με προσοχή. Ως εκπαιδευτικός, ενδιαφέρομαι αυτό που θα διδάσκω να βρίσκεται σε μια γόνιμη σχέση με τις κοινωνικές ανάγκες και τον προβληματισμό. Εντούτοις αδυνατώ να διακρίνω σημεία και σχόλια που να λειτουργούν θετικά και δημιουργικά στην επιχειρηματολογία αυτών που εναντιώνονται. Για να καταλάβουμε λίγο για τι πράγμα μιλώ, σας παραθέτω τους βασικούς άξονες και μερικά από τα θέματα που ενσωματώνονται στο μάθημα.
Βασικοί άξονες:
1. Διαπροσωπικές σχέσεις , Διαφυλικές σχέσεις
2. Ψυχική υγεία και θέματα ταυτότητας
3. σεξουαλική αγωγή
θέματα:
"ανθρώπινες σχέσεις και αξίες",
"ανθρώπινη επικοινωνία και φιλία",
"έρωτας, αγάπη και επιθυμία",
"ζευγάρι και οικογένεια",
"δημιουργία οικογένειας"
"αρμονία στο ζευγάρι και προβλήματα σχέσεων"
"ανθρώπινη φυσιολογία",
"απενοχοποίηση των σωματικών λειτουργειών και αυτοπεποίθηση",
"Αισθάνομαι ωραία για το σώμα μου",
"πρότυπα ομορφιάς και προβλήματα που δημιουργούν",
"αυτοσεβασμός και σεβασμός του άλλου",
"υγιεινή και καθαριότητα",
"σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα",
"Σεξουαλική παρενόχληση, συμπεριφορές και προφυλάξεις"
«λεκτική κακοποίηση, bullying, εφηβική παραβατικότητα, συμμορίες εφήβων»
«ενδοοικογενειακή βία»
«μονογονεϊκές οικογένειες»
"η σεξουαλικότητα και οι κοινωνικοί ρόλοι"
«άντρας-γυναίκα, αρρενωπότητα-θηλυπρέπεια, κοινωνικά στερεότυπα γύρω από τα φύλα»
"η σεξουαλικότητα σε διάφορες κοινωνίες και σε διάφορες εποχές"
Βασικοί άξονες:
1. Διαπροσωπικές σχέσεις , Διαφυλικές σχέσεις
2. Ψυχική υγεία και θέματα ταυτότητας
3. σεξουαλική αγωγή
θέματα:
"ανθρώπινες σχέσεις και αξίες",
"ανθρώπινη επικοινωνία και φιλία",
"έρωτας, αγάπη και επιθυμία",
"ζευγάρι και οικογένεια",
"δημιουργία οικογένειας"
"αρμονία στο ζευγάρι και προβλήματα σχέσεων"
"ανθρώπινη φυσιολογία",
"απενοχοποίηση των σωματικών λειτουργειών και αυτοπεποίθηση",
"Αισθάνομαι ωραία για το σώμα μου",
"πρότυπα ομορφιάς και προβλήματα που δημιουργούν",
"αυτοσεβασμός και σεβασμός του άλλου",
"υγιεινή και καθαριότητα",
"σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα",
"Σεξουαλική παρενόχληση, συμπεριφορές και προφυλάξεις"
«λεκτική κακοποίηση, bullying, εφηβική παραβατικότητα, συμμορίες εφήβων»
«ενδοοικογενειακή βία»
«μονογονεϊκές οικογένειες»
"η σεξουαλικότητα και οι κοινωνικοί ρόλοι"
«άντρας-γυναίκα, αρρενωπότητα-θηλυπρέπεια, κοινωνικά στερεότυπα γύρω από τα φύλα»
"η σεξουαλικότητα σε διάφορες κοινωνίες και σε διάφορες εποχές"
Και πολλά άλλα ακόμα. Για κάποιον που γνωρίζει, γίνεται φανερό πως κάτω από κάθε θέμα ανοίγεται ένα ολόκληρο κεφάλαιο με επιμέρους θέματα προς συζήτηση. Όπως βλέπουμε είναι ύψιστη αναγκαιότητα να προχωρήσουμε στην εισαγωγή ενός τέτοιου μαθήματος. Θα έλεγα μάλιστα πως έχουμε καθυστερίσει αδικαιολόγητα και πληρώνουμε ως κοινωνία τα αποτελέσματα.
Εννοείται πως στην εκπαιδευτική πράξη θα είναι χωρισμένα ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο στο οποίο βρίσκονται τα παιδιά κάθε τάξης. Τα παιδαγωγικά, κοινωνιολογικά και ψυχολογικά πορίσματα είναι αυτά που μας καθοδηγούν στο περιεχόμενο και τη μέθοδο του συγκεκριμένου μαθήματος.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό, το ελληνικό σχολείο να δώσει μια θετική ενημέρωση γύρω από όλα αυτά τα ζητήματα.
Οι γονείς τις περισσότερες φορές δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τέτοια θέματα μόνοι τους,, μάλιστα πάρα πολλές φορές είναι ακατατόπιστοι. Ειδικά στις ηλικίες γύρω από την εφηβία υπάρχει και η δυσκολία που φέρνει η αντίδραση και η μη συνεργασία από το μέρος των παιδιων τους. Ούτως ή άλλως, όλα αυτά τα θέματα, είναι τα κατ’ εξοχήν θέματα για ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, στα πλαίσια ομάδων συνομηλίκων. Σε τέτοιες ομάδες τα παιδιά μεταφέρουν το δικό τους σύστημα αξιών αι ακούν με ενδιαφέρον τις απόψεις των άλλων. Έτσι το κάθε παιδί μαθαίνει να παίρνει μια υπεύθυνη θέση απέναντι σε αυτούς που θα είναι οι αυριανοί του συμπολίτες και ωριμάζει με θετικό τρόπο.
Το πνεύμα των αντιρρήσεων έχει να κάνει κυρίως με το τι νομίζουμε πως "προωθούμε", με αυτό, αγννώντας το "σε τι αναφέρεται" και το "ποιές ανάγκες έρχεται να καλύψει". Είναι δηλαδή μια πολωτική και πολεμική θεώρηση που δυσκολεύομαι να αντιληφθώ τι αντιπροτείνει.
Με εκτίμηση,
Πέτρος Σ.
Εκπαιδευτικός
Πέτρο Σ. κρίμα που είσαι εκπαιδευτικός. Απο τέτοιους εκπαιδευτικούς που δεν διακρίνουν το ανήθικο από το ηθικό, θα καταστραφεί η Ελλάδα μας...
Αυτά που λες είναι ανοησίες. Σε παραπέμπω στις σελίδες:
http://www.tideon.org
http://www.meta-parrisias.gr
στις οποίες πολτοποιείται η επιχειρηματολογία των υποστηρικτών της ΑΝΗΘΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
Πέτρο Σ. αυτά που γράφεις όποιος ενδιαφέρεται ας τα παρακολουθήσει εξωσχολικά ή μεταλυκειακά, δεν μπορεί κανένας αμοραλιστής και ανήθικος νομοθέτης να μας τα επιβάλλει αυτά με το ζόρι!
Εκτός και αν διαπνέεσαι απο φασιστικές ιδέες.
Την ευθύνη και την αγωγή του παιδιού σε τέτοια πολύ ευαίσθητα ζητήματα και όχι οι διεστραμμένοι του Υπουργείου Παιδείας. Αν διαβάσει κανείς ποιό πρόσωπο επέλεξαν και τί ανήθικες απόψεις εμφορείται αυτό το πρόσωπο που συνέγγραψε τα βιβλία βλ.http://www.meta-parrisias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=193:-qq-&catid=44:2009-06-01-09-11-56&Itemid=85
θα καταλάβει και θα δικαιολογήσει πλήρως τον χαρακτηρισμό διεστραμμένοι.
NA ENΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΓΟΝΕΑΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΕΞΟΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ:
Η παιδεραστία, η μορφή και η σημασία της για την εκπαίδευση της κλασσικής εποχής
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΤΣΙΚΑΡΗ , ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ - 1996
Περιέχεται στο: Σχολείο και Ζωή (1996) , τχ.12, σσ. 390-391,
Σεξουαλική οικολογία στο σχολείο;
ΠΡΥΝΕΝΤΥ , ΖΑΚΥ - 1996
Περιέχεται στο: Νέα Οικολογία (1996) , τχ.138, σσ. 58-63.
Σεξουαλική αγωγή στην προσχολική ηλικία
ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ , ΕΛΣΗ - 1998
Περιέχεται στο: Σύγχρονο Nηπιαγωγείο (1998) , τχ.6, σ.318-322,
Aποδόσεις αιτίων και κοινωνικές αναπαραστάσεις νέων εκφράσεων του φύλου. Σημειώσεις για τη γένεση του σεξουαλικού προσανατολισμού των νέων
ΤΣΑΜΑΛΟΥΚΑ , ΓΕΩΡΓΙΑ - 2000
Περιέχεται στο: Θέσεις (2000) , τχ.71, σσ.141-160.,
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ?
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_2354.html
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_211.html
http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_7267.html
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΗΡΩΔΗ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΕΨΟΥΝ, ΝΑ ΤΗΝ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ.
ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ :
«τεθνήκασιν οι ζητούντες την ψυχήν του παιδίου» (Ματθ. 2, 20)
ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΔΗΜΙΛΟΓΙΚΗ EΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ:
(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ)
ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΚΥΗΣΕΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:
http://www.lifesitenews.com/ldn/2004/mar/04031505.html
UK Sex-Ed Backfire: Survey Reveals Increased Pregnancy Rates in Teens Subjected to Program
A new survey conducted in the UK has revealed that teenage pregnancy rates are highest in areas that have been most aggressive in promoting sex education. The report revealed that explicit sex education and providing condoms to young girls simply encourages them to become sexually active.
ΟΜΟΙΩΣ:
Teen Pregnancies Increase
After Sex Education Classes
http://www.rense.com/general50/xex.htm
Teenage pregnancies have risen fastest in areas of the country where the Government has specifically targeted resources to reduce them, a new survey has revealed.
The report, to be published tomorrow, says that the explicit sex education leaflets and free condoms provided to under-age girls by the Government schemes have simply encouraged them to have sex.
ΞΕΚΑΘΑΡΗ Η ΜΕΛΕΤΗ: ΤΟ ΣΕΞΟΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΣΕΞΟΥΑΛΙΣΜΟ ΑΝΤΙ ΔΗΘΕΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ.
ΑΠΟΔΕΙΞΗ: ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΛΝ (62%) ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΗ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ (1997) ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 2 ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ(2002, 5-ΕΤΙΑ)
ΔΕΙΤΕ:
There has also been a 62 per cent increase in the number of cases of sexually transmitted diseases among young people aged 19 and under, rising from 25,143 cases in 1997 to 40,821 in 2002.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
"The figures show that it might be wiser to support the majority in abstinence and demonstrate to the minority the physical, emotional and psychological benefits of delaying sex until marriage."
Ο ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΞΟΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΟΦΙΛΩΝ ΒΛ.ΚΟΜΜΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΛΠ.
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΝΕΑ ΒΑΒΕΛ...ΑΛΑ ΒΙΛΧΕΛΜ ΡΑΙΧ (ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ, ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΠΙΘΗΚΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΕΥΓΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ Η ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ 2009)
Μπράβο ανώνυμε 25 Αύγουστος 2009 9:22 μμ.
Λειτουργείς συστηματικά και γνωρίζεις έτσι να μας παραπέμψεις σ' όλα τα σχετικά με το θέμα αυτό δημοσιευθέντα. Μπράβο!
Ένας πιστός
Όσο για τον "εκπαιδευτικό" Πέτρο Σ., μάλλον θέλει να καεί πρώτα αυτός, το σπίτι του και τα ρούχα του, για να βάλει μυαλό!
Δεν του έφθασαν φαίνεται τόσες φοβερές θεομηνίες που θα ζουν ακόμα και τα εγγόνια μας όπως λέγεται... Συνεχίζει μαζί με τους ομοϊδεάτες του να προκαλεί τον Θεό!
Ένας πιστός
Πέτρος Σ.
από το ψευδώνυμο Πέτρος Σαμιαμίδης (Ασμοδαίος, 26.10.1875), το οποίο αναγραμματιζόμενο γίνεται «Πταίσας, Εμμ. Ροΐδης».
-Χωρίς αμφιβολία η γενετήσια δύναμι του ανθρώπου δημιουργήθηκε από το Θεό. Είναι δώρο του Θεού, ένα από τα πολυτιμότερα δώρα του, που σου έδωσε για τη νειότη σου. Αλλά η ύπαρξι ενός ενστίκτου δεν δικαιολογεί και την αλόγιστη ικανοποίησί του. Η παρουσία μιας δυνάμεως δεν σημαίνει πως πρέπει ν’ αφεθή να μας διευθύνη στα τυφλά και χωρίς χαλινό... Λες: ‘’ό,τι υπάρχει, πρέπει νάχη και χρήσι’’. Σωστά, μα στην ώρα και στον τόπο του. Ένας φίλος σου, ας πούμε, γίνεται αστυνομικός κι αποκτά, για πρώτη φορά στη ζωή του, περίστροφο. Απ’ αυτή τη στιγμή αναπτύσσει την παρακάτω θεωρία: ‘’Μου έδωσαν αυτό το περίστροφο, δεν το πήρα μόνος μου. Κι αφού μου το έδωσαν, πρέπει να το χρησιμοποιώ. Πρέπει λοιπόν να πυροβολήσω, άσχετα πάνω σε ποιον’’.
(Walter Trobisch, Ν’ αποφασίσουμε τον γάμο;, εκδ. Έλαφος, Αθήνα 1980, 117)
-Αμαρτία είναι το να αγνοής τις οδηγίες του Δημιουργού, που βρίσκουμε σ’ όλη τη Βίβλο και ιδιαίτερα στη ζωή και τη διδασκαλία του Χριστού και των Αποστόλων. Αν αγοράσης μια ακριβή φωτογραφική μηχανή και αγνοήσης τις οδηγίες του κατασκευαστή, θα πρέπει να κατηγορήσης μόνο τον εαυτό σου, αν τα αποτελέσματα είναι τα χειρότερα
(David Watson )
-Σ’ έναν άνθρωπο που πάσχει από φυματίωσι δεν λέμε: ‘’Γι’ αυτό δεν φταις εσύ· σκόρπιζε, λοιπόν, την αρρώστια σου ελεύθερα γύρω σου’’… Ας πάρουμε το ψέμμα. Εάν προσπαθούσαμε να εξακριβώσουμε πόσοι άνθρωποι ψεύδονται, θα βρίσκαμε έναν καταπληκτικά μεγάλο αριθμό. Εάν τώρα απ’ αυτό βγάζαμε το συμπέρασμα ότι το ψεύδος είναι το φυσιολογικό και το ορθό, που θα μας οδηγούσε αυτό; Ή ας εξετάσουμε τους ανθρώπους από την άποψι της αγάπης προς τον πλησίον. Θα διαπιστώσουμε πόσο σκληροί εγωϊστές είμαστε όλοι. Εντούτοις δεν θα πούμε απλά: Αφήστε ελεύθερο τον εγωισμό σας. Γνωρίζουμε μάλλον ότι η προς τον πλησίον αγάπη είναι το καθήκον της ζωής μας. Έτσι και οι νεώτερες αντιλήψεις περί ηθικής δεν είναι απόδειξι κατά της αλήθειας και κατά των εντολών του Θεού.
(Manfred Moller)
-’’Αρκετά συχνά τα ένστικτα αποδεικνύονται απατηλά. Μετά τυφοειδή πυρετό ο ευρισκόμενος υπό ανάρρωσι πάντοτε πεινά, ώστε κλαίει και παρακαλεί να του δοθή λίγη τροφή. Ίσως ποτέ άλλοτε το ένστικτο της διατροφής δεν εκδηλώνεται με τόση σφοδρότητα όσο τότε. Και όμως τι συμβαίνει αν από οίκτο υποχωρήσουν στις παρακλήσεις του αρρώστου και του δώσουν ό,τι ζητά; Τον εκθέτουν στο σοβαρώτερο κίνδυνο. Ο ασθενής με τις πληγές που μόλις επουλώθηκαν δεχόμενος τροφή δεν είναι σε θέσι να την υποφέρη, οι πληγές ξανανοίγουν, όταν δε κάποιος από αυτούς τους δύστυχους φτάση στο χειρουργικό τραπέζι, τότε μπορεί κανείς να αντιληφθή, ότι η τόσο ποθητή τροφή τον θανάτωσε και ότι τα εντόσθιά του είναι διάτρητα όπως το κόσκινο.
Ποιος δεν παρακινήθηκε από το ένστικτό του να πιη ποτήρι παγωμένου νερού ή να λουστή με παγωμένο νερό, όταν κινδυνεύη να σκάση από τη ζέστη; Ο κόσμος όλος όμως γνωρίζει, τι επικίνδυνες συνέπειες μπορεί να έχη η απερίσκεπτη αυτή πράξι και για αυτό αποφεύγει να πιη.
Ο καθένας λοιπόν βλέπει τη βασιμότητα της δηλώσεώς μας, ότι το ένστικτο είναι δυνατόν να απατηθή και γι’ αυτό πρέπει να χαλιναγωγηθή
(Tihamer Toth)
-Είναι ένας παγκόσμιος νόμος, ότι κυνηγώντας την απόλαυσι, οι άνθρωποι δεν κάνουν άλλο παρά να τη χάνουν, όπως ένας κοιλιόδουλος εξοικειωμένος με μια πολύπλοκη κουζίνα αδυνατεί να εκτιμήση ένα καλό και απλό φαγητό με φυσική γεύσι, και καταντά να μη βρίσκη τρόπο να ευχαριστήση την ακόρεστη λαιμαργία του. Έτσι ο νεαρός υπάλληλος, που αναζητά με ζήλο τους επαίνους του διευθυντή του, στο τέλος γίνεται ενοχλητικός. Το ίδιο και ο ερωτευμένος, που δεν σκέφτεται παρά μόνο την απόλαυσι, δεν αργεί να καταστρέψη την ευτυχία του. Το αντίθετο, εκείνος που σκέφτεται να ευχαριστήση μόνο εκείνη που αγαπά, διατηρεί την ευτυχία του μέσα σε μια φλόγα πάντα καινούργια
(Paul Tournier)
-Δεν είναι ελευθερία όταν πούμε στους ανθρώπους ότι όλα επιτρέπονται. Αυτή είναι σκλαβιά. Για να προκόψη κανείς πρέπει να δυσκολευθή. Να ένα παράδειγμα: Έχουμε ένα δεντράκι. Το περιποιούμαστε, του βάζουμε πάσσαλο και το δένουμε με σχοίνι. Δεν το δένουμε όμως με σύρμα, γιατί θα του κάνουμε κακό. Με τους τρόπους αυτούς δεν περιορίζουμε το δέντρο; Και όμως δεν γίνεται αλλιώς. Για κοιτάξτε και το παιδάκι. Του περιορίζουμε την ελευθερία από την αρχή. Μόλις συλλαμβάνεται είναι περιορισμένο το κακόμοιρο στην κοιλιά της μητέρας· μένει εκεί εννιά μήνες… μόλις αρχίζει να μεγαλώνη του βάζουν κάγκελα κ.λ.π… Όλα αυτά είναι απαραίτητα για να μεγαλώση. Φαίνονται ότι του στερούν την ελευθερία, αλλά δίχως αυτά τα προστατευτικά μέτρα το παιδί θα πέθαινε από την πρώτη στιγμή.
(π. Παΐσιος, Διονυσίου Τάτση, Αθωνικόν Ημερολόγιον, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου, Αθήναι 1988, 71)
-Η σχολή του ελεύθερου έρωτα, προβάλλει στον άνθρωπο με το ερώτημα: Γιατί αυτοί οι ηθικοί κανόνες και οι περιορισμοί, στην εκδήλωσι μιας τόσο φυσιολογικής λειτουργίας στον άνθρωπο, όπως είναι η γενετήσια λειτουργία;
Διότι… διότι αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα! Πότε είναι φυσιολογική η λειτουργία αυτή; Και είναι, άραγε, ο ‘’ελεύθερος έρωτας’’ κάτι το φυσιολογικό για τον άνθρωπο;
Αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα! Και, λίγο να σκεφθής ψύχραιμα κι απροκάλυπτα, θα δης, πως το ζήτημα αυτό δεν είναι και τόσο απλό, όπως το φαντάζεται η θεωρία του ‘’ελεύθερου έρωτα’’. Το γενετήσιο ένστικτο είναι ένστικτο δημιουργικό. Σκοπό του έχει στον άνθρωπο, όπως και στο ζώο, τη δημιουργία απογόνων. Το γενετήσιο ένστικτο είναι ακριβώς ‘’γενετήσιο’’. Όταν λοιπόν έλθης τώρα και, με τρόπο τεχνητό, κόψης από τη λειτουργία του ενστίκτου αυτού εκείνο που είναι η ουσία του, δηλαδή τη δημιουργία, για να κρατήσης μόνο το ηδονιστικό στοιχείο, τότε κάνεις κάτι, που, πως το θέλεις, δεν είναι σύμφωνο με τη φύσι του ενστίκτου αυτού, το σκοπό του, τον προορισμό του. Αυτή η διάσπασι αναπαραγωγικής δημιουργίας και ηδονής, για να κρατήσουμε τη δεύτερη και ν' αποκλείσουμε την πρώτη, είναι κάτι που δεν το κάνει η φύσι. Είναι ξένο γι’ αυτήν. Είναι κάτι το αντιφυσιολογικό, το τεχνητό, το ψεύτικο.
Υπάρχει κι άλλο ένα ένστικτο, που η ικανοποίησί του συνδέεται με ηδονή. Είναι το ένστικτο της πείρας. Η πείνα, σκοπό έχει έναν: Τη διατροφή, τη συντήρησι του ανθρώπου. Η ηδονή η γευστική έχει συνδεθή με τον σκοπό αυτό· δεν είναι φυσιολογικό να επιδιωχθή η ηδονή με αποκλεισμό της πραγματοποιήσεως του σκοπού. Τέτοιο τεχνητό χωρισμό της ηδονής από τον σκοπό του ενστίκτου, τη θρέψι, έκαναν στην εποχή της ρωμαϊκής καταπτώσεως, στα συμπόσια του Νέρωνος, όπου οι αποκτηνωμένοι φαγάδες έτρωγαν, μονάχα για την γευστική απόλαυσι, και κατόπιν προκαλούσαν τεχνητά εμετό, για να ξαναφάνε πάλι και έτσι συνεχιζόταν μια τακτική, που προκαλεί τόσο τη βδελυγμία, ώστε πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τους αναγνώστες μου που τους τη θυμίζω. Όμως δεν είναι καμμιά ουσιώδης διαφορά ανάμεσα στην τακτική αυτή και τον τεχνητό χωρισμό της γενετήσιας απολαύσεως από το σκοπό της, τη δημιουργία. Και στη γευστική και στη σεξουαλική απόλαυση, η ικανοποίησι του ενστίκτου, με τρόπο που να είναι ξένος προς το σκοπό του, με τον τεχνητό χωρισμό της ηδονής από το σκοπό της λειτουργίας που τη φέρνει, είναι κάτι το αντιφυσιολογικό, το τεχνητό, το ψεύτικο. Κι επειδή, στην γενετήσια λειτουργία, ο ψεύτικος χαρακτήρας εκδηλώνεται σε μια κεντρικότατη έκφανσι της όλης λειτουργίας του ανθρώπινου οργανισμού, δεν είναι περίεργο, πως μια τέτοια διάσπασι φέρνει σε εκφυλιστικά αποτελέσματα, που τα υφίσταται ο άνθρωπος και σαν σωματικός και σαν πνευματικός οργανισμός και σαν άτομο και σαν κοινωνία» (Α. Τσιριντάνης, περ. Ακτίνες, Απρ. 1946, 118).
-Ανόητοι που είμαστε! Κάναμε στην πραγματικότητα αυτό που θέλαμε να κάνουμε. Ο Θεός μας επέτρεψε την ηδονή, γιατί κι η ηδονή επίσης είναι το θέλημά Του. Εμείς όμως αφήσαμε να παραπέση η ευτυχία που ήθελε να μας χαρίση ταυτόχρονα με την ηδονή, ή ίσως η πιο βαθειά ευτυχία που μας προόριζε χωρίς την ηδονή, και πέρα και πάνω από την ηδονή!
Φάγαμε τη φλούδα και ρίξαμε τις φέτες του πορτοκαλιού. Κρατήσαμε το χαρτί του περιτυλίγματος κι απορρίψαμε τη θήκη, το δακτυλίδι και το διαμάντι.
Και τώρα, που η ηδονή, η οποία θα πρέπη να έχη ένα τέλος, τέλειωσε, δεν έχουμε την ευτυχία του παντοτινού πλουτισμού. Αν είχαμε πάρει (ή αφήσει) την ηδονή, όπως το’ θελε ο Θεός, για την ευτυχία μας, θα κρατούσαμε ακόμα και τώρα την ηδονή μέσα στην ευτυχία μας, θα έμενε για πάντα μαζί μας και θα μας ακολουθούσε παντού μέσα στο θέλημα του Θεού.
Γι’ αυτό είναι αδύνατο ένας άνθρωπος με καθαρό μυαλό να θλίβεται για μια πράξι, που εκτελεί συνειδητά, σε συμφωνία με το θέλημα του Θεού
(Thomas Merton)
-Η αγάπη χτυπάει συχνά λιγότερο σε μια πόρτα που είναι ολάνοικτη
(Charles Hugo Doyle)
-Το νερό που κόβουμε με το χέρι μας ξαναενώνεται αμέσως. Μόλις κάνουμε ν’ αποχωρίσουμε τα ευχάριστα πράγματα, τα επωφελή πράγματα, τα πράγματα που φέρνουν δύναμι, απ’ το όλο, πάει κι η ευχαρίστησι, πάει και τ’ όφελος, πάει κι η δύναμι. Δεν μπορούμε να διχοτομήσουμε κάτι και να πάρουμε μονάχα το αισθησιακά καλό, όπως και δεν μπορούμε να πάρουμε κάτι που να έχη περιεχόμενο χωρίς εξωτερική επιφάνεια
(Ralph Emerson)
-Ευτυχώς, δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε το μηχανισμό της οράσεως για να βλέπουμε, ούτε το μηχανισμό της πέψεως για να φάμε ένα καλό γεύμα, ούτε, ακόμη λιγότερο, είναι απαραίτητη η γνώσι του μηχανισμού της αναπαραγωγής για να έρχωνται νέοι άνθρωποι στον κόσμο. Και στην εποχή μας όπου οι επιστημονικές γνώσεις προσφέρονται από τα μαθητικά χρόνια ‘’εκπλήσσεται κανείς που η ανθρωπότητα έχει κατορθώσει να αναπαράγεται σε τόσο μεγάλη έκτασι, χωρίς να έχη παρακολουθήσει μαθήματα για τα σπερματοζωάρια
(Jean Guitton )
Όλα τα περί σεξολογίας «επιχειρούνται με την πρόφαση ότι είναι πόλεμος κατά της υποκρισίας. Υποκρισία αποκαλείται η στοιχειώδης ντροπή. Και δεν είναι υποκρισία να λες ότι κάνεις διδασκαλία ενώ κάνεις προπαγάνδα για την κατάρριψι των ηθικών παραδόσεων που περιέβαλλαν αυτά τα θέματα από τότε που υπάρχει η ανθρωπότητα! Αλλά και εδώ εφαρμόζεται η γνωστή παροιμία ‘’φωνάζει ο κλέφτης για να διώξη το νοικοκύρη’’. Εγκαθιδρύουν δια της επιβολής την υποκρισία, κοπτόμενοι τάχα εναντίον της υποκρισίας!
Συμφωνούμε ανώνυμε 26 Αύγουστος 2009 10:46 μμ
Δημοσίευση σχολίου