Κι όμως. Ένα ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη μπορεί να φανερώσει μεγάλες αλήθειες για τα δόλια σχέδια που επεξεργάζεται το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα. Μεταφέρουμε σχετικό απόσπασμα του σημερινού Ριζοσπάστη (29/12/2009) και μετά κάνουμε ένα σύντομο σχόλιο:........
Η Α. Διαμαντοπούλου στην ομιλία της στη Βουλή, στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό, προχώρησε σε αποκαλυπτικές περιγραφές για τις σαρωτικές αλλαγές στο σχολείο… «Εχουμε σε πλήρη εξέλιξη και θα παρουσιαστεί στο τέλος Γενάρη το συνολικό σχέδιο για την αλλαγή που αφορά το νέο σχολείο και ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, συνεχίζει στο Δημοτικό, πάει στο Γυμνάσιο και σημαίνει αλλαγή αναλυτικών προγραμμάτων (...). Νέος τρόπος διοίκησης του σχολείου και αυτόνομης ή, πιο σωστά, αυτοδιοίκητης λειτουργίας. Τα σχολεία δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφα».
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται να γκρεμίσει και μια απ' τις τελευταίες κατακτήσεις στο «δημόσιο» σχολείο. Με το πρόσχημα των διαφορετικών αναγκών, ανά περιοχή, και των «ιδιαιτεροτήτων» οι μαθητές δε θα έχουν ενιαίο σχολικό πρόγραμμα. Τα σχολεία, λέει η υπουργός, «δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφα», λες και η μόρφωση που δικαιούται ένα παιδί, στο σχολείο, εξαρτάται απ' τον τόπο ή την περιοχή που κατοικεί, απ' το αν ζει στην Αθήνα, σ' ένα νησί του Αιγαίου ή σ' ένα απομακρυσμένο ορεινό χωριό.
Σχόλιο του ιστολογίου μας
Αν τελικά προχωρήσει το Υπουργείο σε ελαστικά αναλυτικά προγράμματα ανάλογα με τις «ιδιαιτερότητες» των μαθητών, είναι βέβαιο ότι σε πολλές περιοχές θα παρουσιαστεί νέα πολεμική εναντίον τόσο του μαθήματος των Θρησκευτικών όσο και των επιμέρους χριστιανικών στοιχείων της εκπαίδευσης (πρωινή προσευχή, εικόνες στις τάξεις κλπ) με το πρόσχημα της παρουσίας κάποιων, έστω και ελάχιστων, μη Ορθοδόξων μαθητών. Η ανάγκη έγκαιρης αντίδρασης σε τέτοιους σχεδιασμούς είναι επιτακτική.
Η Α. Διαμαντοπούλου στην ομιλία της στη Βουλή, στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό, προχώρησε σε αποκαλυπτικές περιγραφές για τις σαρωτικές αλλαγές στο σχολείο… «Εχουμε σε πλήρη εξέλιξη και θα παρουσιαστεί στο τέλος Γενάρη το συνολικό σχέδιο για την αλλαγή που αφορά το νέο σχολείο και ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, συνεχίζει στο Δημοτικό, πάει στο Γυμνάσιο και σημαίνει αλλαγή αναλυτικών προγραμμάτων (...). Νέος τρόπος διοίκησης του σχολείου και αυτόνομης ή, πιο σωστά, αυτοδιοίκητης λειτουργίας. Τα σχολεία δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφα».
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ετοιμάζεται να γκρεμίσει και μια απ' τις τελευταίες κατακτήσεις στο «δημόσιο» σχολείο. Με το πρόσχημα των διαφορετικών αναγκών, ανά περιοχή, και των «ιδιαιτεροτήτων» οι μαθητές δε θα έχουν ενιαίο σχολικό πρόγραμμα. Τα σχολεία, λέει η υπουργός, «δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφα», λες και η μόρφωση που δικαιούται ένα παιδί, στο σχολείο, εξαρτάται απ' τον τόπο ή την περιοχή που κατοικεί, απ' το αν ζει στην Αθήνα, σ' ένα νησί του Αιγαίου ή σ' ένα απομακρυσμένο ορεινό χωριό.
Σχόλιο του ιστολογίου μας
Αν τελικά προχωρήσει το Υπουργείο σε ελαστικά αναλυτικά προγράμματα ανάλογα με τις «ιδιαιτερότητες» των μαθητών, είναι βέβαιο ότι σε πολλές περιοχές θα παρουσιαστεί νέα πολεμική εναντίον τόσο του μαθήματος των Θρησκευτικών όσο και των επιμέρους χριστιανικών στοιχείων της εκπαίδευσης (πρωινή προσευχή, εικόνες στις τάξεις κλπ) με το πρόσχημα της παρουσίας κάποιων, έστω και ελάχιστων, μη Ορθοδόξων μαθητών. Η ανάγκη έγκαιρης αντίδρασης σε τέτοιους σχεδιασμούς είναι επιτακτική.
1 σχόλιο:
Το θέμα είναι βαθύτερο. Θα χάσουμε τα παιδιά μας. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Αντικατάσταση των βιβλίων με Η/Υ και διαδύκτιο. Αντικατάσταση των διδασκάλων με μεσολαβητές. Το κακό ποιο είναι; Ο γονιός, ουσιαστικά δεν θα έχει γνώση το τι μαθαίνει το παιδί στο "νέο σχολείο". Παλαιά, για να γίνει κάποιος διδάσκαλος, έπρεπε να έχει εμπειρία ζωής σε πολλά θέματα. Τόσο σε κοινωνικά όσο και σε αυτό που διδάσκει. Οι μεσολαβητές όμως τι άνθρωποι θα είναι; Και τι παιδιά θα βγαίνουν από αυτά τα σχολεία; Πόσο χρόνο θα είναι εκεί στο νέο σχολείο; Πόσο χρόνο θα περνάει στο σπίτι; Ποια θα είναι η ύλη/γνώση που θα παίρνει το παιδί; Με ποιο τρόπο; με οθόνες; και (τολμώ να πω) με κρυφά μηνύματα; (Διότι λένε ότι θα αφήνουν την τσάντα στο σχολείο, μεγάλη απάτη αυτό). Ήδη στα σημερινά βιβλία υπάρχουν κρυφά μηνύματα και το γνωρίζω πολύ καλά αυτό. Τότε, όχι μόνο τα "βιβλία" θα είναι κρυφά αλλά ολόκληρο το σχολείο. Και όποιος δεν το γνωρίζει: Αυτά είναι οδηγίες της μητέρας: Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με αυτά που προωθούνται υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, για τα παιδιά, την οικογένεια, την κοινωνία και την πίστη. Αν θέλουν να διδάξουν τα παιδιά μας, έχοντας τους στόχους που θέτουν, δεν έχουν τίποτα παραπάνω να κάνουν, από το να διδάξουν την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ. Αυτοί όμως έχουν κηρύξει τον πόλεμο κατά το πρόσωπο του Ιησού Χριστού και σε όποιον πιστεύει σε Αυτόν.
Αυτά δεν τα λέω επειδή είμαι φοβητσιάρης και δεν δέχομαι τις αλλαγές ή την πρόοδο, αλλά επειδή η εμπειρία μας δείχνει ότι τίποτα καλό δεν μας έφερε η αντίχριστη Ευρωπαϊκοί Ένωση.
Λένε κατεβάστε εικόνες και σταυρούς επειδή θίγεται ο άλλος. Εμένα που είμαι Χριστιανός με ρωτάει κανείς εάν θίγομαι με το να κατεβάσει ο «άλλος» τις εικόνες και τους σταυρούς; Ποιος από εσάς θα δεχτεί το να του πει ένας ξένος κατέβασε την εικόνα του πατέρα σου από το τείχο του σπιτιού σου; Κανένας. Ο Χριστός είναι πατέρας όλων μας. Το λέμε κάθε πρωί «Πάτερ ημών» λέμε. Και όμως θα τον κατεβάσουν με εντολή της Ε.Ε. Θα τον κατεβάσουν ποιοι όμως; Οι καθηγητές και οι διευθυντές. Ποιος από αυτούς θα παλέψει; Λίγοι γιατί θα κινδυνεύσει ο μισθός τους. Και τώρα πάνε στο ποιο πολύτιμο που έχουμε: ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Δημοσίευση σχολίου