27/3/10

Ψήφισμα 24-3-10 Συνδέσμου Εφεδρων Αξ/κών Ν. Σερρών για τις παρελάσεις

πηγή: Τράπεζα Ιδεών
Με αφορμή την Επέτειο της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας και το ανακύψαν μείζον κατά την άποψή μας ζήτημα του επίσημου εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, επιθυμούμε να διατυπώσουμε την άποψή μας, σημειώνοντας εξ αρχής ότι αντιλαμβανόμαστε ότι έχουμε ως Έφεδροι Αξιωματικοί και ως Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών, ρόλο και λόγο ευρύτερα κοινωνικό, πολιτιστικό και προπάντων Εθνικό.
Στις δύσκολες μέρες της ποικιλώνυμης φωτιάς και του υλιστικού μηδενισμού που διερχόμαστε, πυκνώνουν οι φωνές για κατάργηση των παρελάσεων, από ποιά άραγε φρονήματα ψευτοπροοδευτισμού και ύπουλου φραγκολεβαντινισμού διακατέχονται όλοι αυτοί που ζητούν την κατάργησή τους;.....
Οι παρελάσεις επιβάλλεται να παραμείνουν και να αναβαθμισθούν, όπως τους αξίζει, διότι αισθητοποιούν στη σημερινή πεζή πραγματικότητα τη μακραίωνη πορεία του Ελληνισμού και τη συμμετοχή των παιδιών και των νέων, για να διατηρηθεί αδούλωτη η ελληνική ψυχή. Φτάνουν μέχρι τα βάθη των αιώνων της Φυλής μας, στην πομπή των Παναθηναίων. Ανασταίνουν τον όρκο των εφήβων: «Ου καταισχυνώ όπλα τα ιερά... Και ιερά τα πάτρια τιμήσω».
Μας μεταφέρουν στον τύμβο του Μαραθώνα, που εδώ και 2.500 χρόνια σκεπάζει τους μαραθωνομάχους νέους 20-30 ετών· ανάμεσά τους και κείνο το δεκάχρονο παιδί από τις Πλαταιές, που άφησε την αγκαλιά της μάνας, για να πέσει στην αγκαλιά της μάνας πατρίδας, προβάλλοντας αντίσταση στον βάρβαρο πέρση εισβολέα. Ζωντανεύουν ενώπιόν μας τους «παίδας του Μυροβλύτου», τα κατηχητόπουλα δηλαδή του ιερού ναού του Αγίου Δημητρίου, τα οποία το 1185 μ.Χ. υπό την καθοδήγηση του αρχιεπισκόπου της πόλεως αγίου Ευσταθίου, αν και ήσαν «ψιλοί όπλων οι πολλοί», πρόβαλαν σθεναρή αντίσταση στα τείχη της Θεσσαλονίκης και «ηνδραγαθίζοντο» κατά των Νορμανδών, που με πολυπληθή στρατό και στόλο είχαν πολιορκήσει την πόλη, όπως διασώζει στο έργο του «Ιστορία της αλώσεως της Θεσσαλονίκης υπό των Νορμανδών» ο ιερός συγγραφέας. Χαιρετούν τον Ιερό Λόχο των σπουδαστών, οι οποίοι προστρέχοντας στο σάλπισμα της Εθνεγερσίας θυσίασαν τη ζωή τους στο Δραγατσάνι της Μολδοβλαχίας. Ενασμενίζονται με τις ηρωικές μορφές αγοριών και κοριτσιών του Μακεδονικού Αγώνα. Και πορεύονται εμπνεόμενοι από τους μαθητές πρωταγωνιστές του Κυπριακού Έπους του 1955-59, με κορυφαίο ανάμεσά τους τον 18χρονο Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Κάθε φορά που παρελαύνουν τα Ελληνόπουλα, εκείνους τους ένδοξους αγώνες τιμούν. Στοιχίζονται «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι».Οι παρελάσεις είναι το αμάραντο στεφάνι που καταθέτει η εκάστοτε νέα γενιά στους συνηλικιώτες της του ένδοξου θερμουργού παρελθόντος· αποτελούν έκφραση τιμής και ευγνωμοσύνης για τη διαιώνια πάλη στα μαρμαρένια αλώνια, προκειμένου να επιβιώσει ο Ελληνισμός. Αθήνα, 28 Οκτωβρίου 1942. Οι φοιτητές αποβραδίς έστησαν σημαίες ψηλά στις κορφές των δένδρων και κόλλησαν στα κέντρα προκηρύξεις. Ανήμερα κατά τις 10 το πρωί ένα μελισσολόι ξεχύθηκε προς τον Άγνωστο Στρατιώτη· προπορεύθηκαν καροτσάκια αναπήρων και ξεδιπλώθηκαν ελληνικές σημαίες, ενώ χιλιάδες στόματα έψαλλαν τον εθνικό ύμνο. Οι Ιταλοί τους επιτέθηκαν, τους πυροβόλησαν και ακολούθησε ένας άδοξος πόλεμος. Πολλοί από τους διαδηλωτές οδηγήθηκαν στα νοσοκομεία και άλλοι στη φυλακή, σημειώνει ο Ζαλοκώστας στο «Χρονικό της σκλαβιάς».Αμμόχωστος, 7 Φεβρουαρίου 1956. Πέφτει νεκρός ο πρώτος μαθητής Πετράκης Γιάλλουρος από το Ριζοκάρπασο, τελειόφοιτος και σημαιοφόρος του ελληνικού Γυμνασίου Αμμοχώστου, από τα πυρά άγγλου δεκανέα κατά τη διάρκεια διαδήλωσης σε δρόμο των Βαρωσίων. Τελευταίες του λέξεις η ενωτική ζητωκραυγή.Λευκωσία, 23 Μαΐου 1956. «...Μαθήτριαι Μέσης Παιδείας έρχονται εις σύγκρουσιν με ωπλισμένους στρατιώτας, τους λιθοβολούν... Γίνεται μάχη περί την σημαίαν,... όταν έλθουν να τους την πάρουν», μαρτυρεί σε επιστολή του ο χωρεπίσκοπος Σαλαμίνος Γεννάδιος.Εν σωτηρίω έτει 2008. Όλη η χορεία των ηρώων ξανατραυματίζεται και ξανασκοτώνεται κάθε φορά που όχι αλλόφυλοι, αλλά συν-Έλληνες αμφισβητίες αξιών και θεσμών στρέφουν τα πυρά τους κατά του θεσμού των παρελάσεων και των εθνικών επετείων.Σήμερα, που ο οδοστρωτήρας της παγκοσμιοποιήσεως απειλεί να πολτοποιήσει την εθνική μας υπόσταση, καλούνται τα παιδιά μας να παρελάσουν δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους. Νεολαία που τιμά τους ήρωες νεκρούς καταξιώνει η ίδια την ύπαρξή της. Αντίθετα, νεολαία που ασεβεί και χρησιμοποιεί τις παρελάσεις ως λόγο διαμαρτυρίας προδιαγράφει δυσοίωνο το μέλλον της. Αλλά σε τι ευθύνονται τα παιδιά μας, τη στιγμή που εμείς οι μεγάλοι -γονείς και δάσκαλοι- δεν τους μάθαμε τι και γιατί γιορτάζουμε; Δεν τα θρέψαμε δυστυχώς με Κανάρη, Μελά, Δαβάκη αλλά με Χάρι Πότερ, ufo και metallica. Δεν τους δώσαμε ούτε ένα ζευγάρι μεταχειρισμένα ιδανικά, για να μπορούν να πορευθούν αξιοπρεπώς στη ζωή τους. Έτσι, «η δόξα των προπατόρων φωτίζει περιπλέον την ασχημία των τέκνων, αν αυτά είναι άτιμα η αμέριμνα φιλοτιμίας», τονίζει ο θαυμαστής και βιογράφος του Κολοκοτρώνη Γ. Τερτσέτης. Ε. Α

Μήπως τελικά η οικονομική κρίση είναι ΠΡΟΣΧΗΜΑ για να καταστρέψετε το αγνό πατριωτικό φρόνημα του λαού μας; Αν στο ερώτημα αυτό λέτε όχι, απαντήστε τότε ΓΙΑΤΙ ;

1. Σας πείραξαν οι δεξιώσεις για την 25η Μαρτίου στις Πρεσβείες, και δεν σας πείραξαν τα πολυδάπανα ταξίδια των «διπλωματικών» σας αποστολών;
2. Σας πείραξε που προσφέρθηκαν δωρητές για τις παραπάνω δεξιώσεις, για να προλάβουν μην γίνουμε ρεζίλι παγκοσμίως, ούτε να πληγώσουμε τον απόδημο ελληνισμό; Μήπως τελικά δεν ήταν η οικονομική κρίση;
3. Σας πείραξαν οι πτήσεις του Αγίου Φωτός στα ακριτικά νησιά μας, που βρίσκονται στο Σκοτάδι της κρατικής εγκατάλειψης;
4. Σας πείραξαν τα αρνιά του Πάσχα μέσα στα Στρατόπεδα, με τα οποία θα χαίρονταν οι στρατιωτικοί με τις οικογένειές τους; Μηπώς εσείς δεν πολυθέλατε να πάτε για να τσουγκρίσετε αυγά ως χριστιανική συνήθεια;
5. Σας πείραξαν οι Εύζωνοι, που κατά την 25η Μαρτίου κάνουν την Ελληνική ομογένεια στην Αμερική να δακρύζει ;
6. Σας πείραξε να συμμετέχουν τα πεζοπόρα τμήματα για λίγα μέτρα στην τοπική παρέλαση του Λιτοχώρου; Ποια επιβάρυνση θα έκαναν στον προϋπολογισμό ;
7. Σας ενόχλησαν τα χιλιάδες άξια στελέχη του στρατεύματος και καταφέρνετε τώρα να τους διώχνετε, φοβίζοντάς τους με οικονομικές περικοπές, ενώ έχουμε οξύτατους εθνικούς κινδύνους;
8. Σας πείραξαν οι εξατμίσεις των αρμάτων στις παρελάσεις και δεν σας πείραξε η ρύπανση και η βαρύτατη οικολογική επιβάρυνση πλαστικού από τις δεκάδες καρναβαλικές παρελάσεις;
9. Σας πείραξε ακόμη και για «συμβολικούς», όπως αλλού λέτε, λόγους, να παρελαύνει έστω το 1/3 των μηχανοκινήτων στις δύο μεγάλες Παρελάσεις;

Κατά βάθος γνωρίζετε ότι τα παραπάνω είναι «πενταροδεκάρες» μπροστά στα τεράστια ποσά που αφήνετε να σπαταλώνται.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό ιδίως σε συνθήκες κρίσης το Έθνος μας ψάχνει να γαντζωθεί και πάλι στις παραδοσιακές αξίες και τα ιδανικά του προκειμένου να εξέλθει κατά το δυνατόν αλώβητο από την ποικιλώνυμη κρίση που διερχόμαστε. Τούτο πρέπει να γίνει αντιληπτό απ’ όλους, άρχοντες και αρχομένους, οι πρώτοι δε οφείλουν έστω και την «ενδεκάτη» ώρα να επανορθώσουν το πληγωμένο ελληνικό φιλότιμο, πριν ξεσπάσει η οργή του Ελληνικού Λαού. Όλοι πρέπει να αντιληφθούν ότι όσο πιό υποχωρητικοί ήμαστε, ούτε οι «φίλοι» μάς εκτιμούν, ούτε οι εχθροί μάς φοβούνται.

Σέρρες 24 Μαρτίου 2010
Για το Δ.Σ. του ΣΕΑΝ Σερρών
Ο Πρόεδρος
Βασίλειος Ν. Κατιρτζόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)