Ξεκίνησε σε ένα από τα κέντρα του Οικουμενισμού, στην παπική-διαχριστιανική Μονή του Βοse της Ιταλίας συνέδριο με θέμα «Κοινωνία και ερημία» (Communion and Solitude) και την κοινή συμμετοχή Ορθοδόξων και Παπικών. Εκεί ανάμεσα σε παπικούς καρδιναλίους και οι Ορθόδοξοι επίσκοποι Διοκλείας Κάλλιστος, Μπάτσκας Ειρηναίος Μπούλοβιτς αλλά και Ορθόδοξοι Ηγούμενοι και μοναχοί που πήγαν να μιλήσουν για… την Ορθοδοξία σε ένα οικουμενιστικό κέντρο αλλά και να φωτιστούν από τις εισηγήσεις των Παπικών. Εκεί και ο γνωστός για τις οικουμενιστικές του απόψεις καθηγητής Πέτρος Βασιλειάδης, εισηγητής και αυτός στο συνέδριο. Υπενθυμίζουμε ότι η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος στη συνεδρίαση της 4ης Μαΐου είχε αποφασίσει να αποστείλει εκπρόσωπο στο συνέδριο αυτό, χωρίς όμως να μας πει ποιος θα είναι αυτός. Όπως οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν παρών είναι στο Bose ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος. Αντί άλλου σχολίου δημοσιεύουμε πιο κάτω αποκαλυπτικές φωτογραφίες του συνεδρίου. Για την οικουμενιστική δράση του Bose διαβάστε και : Νέο Οικουμενιστικό ολίσθημα
2 σχόλια:
Ε, και τι έγινε που διοργανώθηκε ένα συνέδριο;Μήπως δεν πρέπει και να μιλάμε με άλλους ανθρώπους; Για συνέλθετε και μάλιστα γρήγορα...
Οι Άγιοι Πατέρες δεν έκαναν Διαλόγους με τους αιρετικούς αλλά μόνο τους νουθετούσαν. Οι σημερινοί βέβαια "Πατέρες" νομίζουν ότι είναι καλύτεροι των Αγίων και για αυτό κάνουν ατέρμονους Διαλόγους.
Ναι, Ανώνυμε 10 Σεπ 10:32, έπρεπε να είχαμε σταματήσει κάθε Διάλογο με τους Παπικούς κάνοντας υπακοή στον Απόστολο που λέει αιρετικό άνθρωπο μετά από πρώτη και δευτέρα νουθεσία παραιτού! Εμείς όμως νομίζουμε ότι θα τους ... σώσουμε όχι με το να τους νουθετούμε αλλά με το να κάνουμε διάλογο με αυτούς!
Και τελικά ούτε εμείς σωνόμαστε ούτε αφήνουμε άλλους να σωθούν - σαν τους Φαρισαίους της εποχής του Κυρίου - με την εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς.
Στη πραγματικότητα οι Διάλογοι δεν αποσκοπούν στην επιστροφή στην Ορθοδοξία - κανένας άλλωστε αιρετικός δεν έγινε Ορθόδοξος μετά τους Διαλόγους- αλλά στην συνύπαρξη των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς και η εκκλησιαστική κοινωνία μεταξύ τους.
Δημοσίευση σχολίου