πηγή: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την κα. Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Θέμα: «Τα «Θρησκευτικά» στο Νέο Λύκειο».
Αυτές τις μέρες η κ. Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Νέου Λυκείου. Ο νέος τίτλος υπόσχεται καινοτομίες και σύγχρονη θεώρηση του περιεχομένου της εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, εντύπωση προκαλεί το ότι στα υποχρεωτικά μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου εξακολουθούν να βρίσκονται τα θρησκευτικά, με 2 ώρες στην Α΄ ως Θρησκευτικά και 1 ώρα στη Β΄ ως Θρησκεία και Κόσμος. Την ίδια στιγμή η Πληροφορική παραγκωνίζεται στα μαθήματα επιλογής. Το Υπ. Παιδείας προχώρησε σε αυτή τη σύνθεση προγράμματος παρά το πόρισμα της έρευνας κοινής γνώμης «επί ζητημάτων Λυκείου και Λυκειακής εκπαίδευσης» που διενεργήθηκε μετά από παραγγελία του ίδιου του Υπουργείου...Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που δημοσιοποιήθηκε στις 20/03/2011, μόλις το 37% των ερωτώμενων θεωρεί πως τα Θρησκευτικά πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Πληροφορική είναι 84,3%. Είναι δεδομένο εξάλλου ότι η Πληροφορική εξελίσσεται ραγδαία μέρα με τη μέρα, ενώ το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών επαναλαμβάνεται παρόμοιο στις τέσσερις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και σε όλο το Γυμνάσιο. Μάλιστα, καθώς σε όλα αυτά τα χρόνια, τα παιδιά στο μάθημα των Θρησκευτικών διδάσκονται αποκλειστικά τη χριστιανική θρησκεία και όχι τη θρησκειολογία, που εμπεριέχει μελέτη όλων των θρησκειών, από τον ιουδαϊσμό, ισλαμισμό, βουδισμό, ινδουισμό μέχρι και το ελληνικό δωδεκάθεο, ίσως θα ήταν πιο ακριβές να ονομαστεί το μάθημα «Χριστιανικά» αντί για τo παραπλανητικό «Θρησκευτικά».
Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται η αρμόδια κα. Υπουργός:
1. Με ποια κριτήρια και για ποιους λόγους εντάξατε στα υποχρεωτικά μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου τα Θρησκευτικά, υποχρεώνοντας τους μαθητές να αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια μελετώντας για άλλη μια φορά το χριστιανισμό, ενώ, ταυτόχρονα, παραγκωνίσατε την Πληροφορική, που εξελίσσεται διαρκώς, στα μαθήματα επιλογής;
2. Θεωρεί το Υπουργείο ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα χρησιμεύσει πιο πολύ στα παιδιά ως εργαλείο ζωής από το μάθημα της πληροφορικής;
3. Μήπως το Υπουργείο δέχεται κάποιου είδους πιέσεις από εκκλησιαστικούς κύκλους και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις σχετικά με τη διαμόρφωση του προγράμματος των μαθημάτων στο σχολείο;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Θανάσης Λεβέντης
Νίκος Τσούκαλης
Γρηγόρης Ψαριανός
Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται η αρμόδια κα. Υπουργός:
1. Με ποια κριτήρια και για ποιους λόγους εντάξατε στα υποχρεωτικά μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου τα Θρησκευτικά, υποχρεώνοντας τους μαθητές να αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια μελετώντας για άλλη μια φορά το χριστιανισμό, ενώ, ταυτόχρονα, παραγκωνίσατε την Πληροφορική, που εξελίσσεται διαρκώς, στα μαθήματα επιλογής;
2. Θεωρεί το Υπουργείο ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα χρησιμεύσει πιο πολύ στα παιδιά ως εργαλείο ζωής από το μάθημα της πληροφορικής;
3. Μήπως το Υπουργείο δέχεται κάποιου είδους πιέσεις από εκκλησιαστικούς κύκλους και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις σχετικά με τη διαμόρφωση του προγράμματος των μαθημάτων στο σχολείο;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Θανάσης Λεβέντης
Νίκος Τσούκαλης
Γρηγόρης Ψαριανός
8 σχόλια:
Οι θολοκουλτουριάρηδες...Ακόμα και η μαμά -Ρωσσία γύρισε στο Χριστό και στην Ορθοδοξία. Εδώ βασιλεύει η προπαγάνδα της Αριστεράς που θέλει να καταπνίξει το δικαίωμα της Ορθόδοξης πλειοψηφίας για Ορθόδοξη και Ελληνική παιδεία. Φανταστείτε να ερχόταν στην εξουσία..με κανέναν 4ο γύρο όπως ονειρεύονται ..
ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ;
1ον)ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΓΡΑΜΜΑ
2ον)ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:AΛΛΗ Η ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ...ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΟ...
3)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ...ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ; ΕΣΑΣ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ!ΜΑ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΑΙΞΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ Π.Ε. Θ;...ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ; ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΑ ΜΜΕ; Ο Χ Ι! ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ... ΟΥΤΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ...ΠΟΥ ΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ
ένας Γάλλος κοινωνιολόγος ,ο οποίος εχρημάτισε και σύντροφος εν όπλοις του Τσε Γκεβάρα, υποστηρίζει την αναγκαιότητα του μαθήματος των θρησκευτικών στο ουδετερόθρησκο σχολείο,είναι ο Ρεζίς Ντεμπρέ,Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟΘΡΗΣΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,μτφρ. Γιώργος Καράμπελας, εκδ, Βιβλιοπωλείο της Εστίας, Αθήνα 2004
Την ίδια περίπου εποχή (2002) ο τότε υπουργός Παιδείας Λίκ Φερί δήλωνε ότι ήταν λάθος η αποκοπή των παιδιών από τη θρησκευτική τους ιστορία, γιατί «είτε είναι κανείς θρήσκος είτε άθρησκος, δεν αλλάζει τίποτε. Δεν μπορεί να αντιληφθεί την πνευματική, καλλιτεχνική και πολιτική ζωή και παράδοση, αν δε μάθει ότι αυτή είναι αποτέλεσμα μιας χριστιανικής ιστορίας 15 αιώνων
.
Οι εν λόγω ερωτώντες στη Βουλή ζήτημα είναι αν θα ξεπεράσουν το 1% όλοι μαζί στις επόμενες εκλογές. Δε θέλουν τα Θρησκευτικά γιατί θέλουν να γίνουμε Κουάλα Λουμπούρ.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΝΑ ΙΔΙΩΤΕΥΣΟΥΝ
κύριοι, στην δημοκρατία μας που χρωστάει τα πάντα στον χριστιανισμό, έχουμε δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης, ένα αγαθό που οι περισσότεροι λαοί του κόσμου το στερούνται και όσοι το έχουν δεν το εκτιμούν μέχρι να το χάσουν. στην δε δημοκρατική αριστερά αυτό το όγδοο θαύμα της φύσης, θεωρείται αδιανόητο να υπάρχει ένα 99% ελλήνων πολιτών που να θρησκεύουν, να αυτοαποκαλούνται έλληνες, να μιλούν ελληνικά, να αγαπάνε τις παραδόσεις, να έχουν εκκλησίες με φιλανθρωπικά ιδρύματα, να βαράνε οι καμπάνες, κατηχητικό, μάθημα θρησκευτικών στα σχολεία, παρελάσεις και πατρίδα με γαλανόλευκη σημαία. ένα από τα "ελλατώματα" της δημοκρατίας είναι ότι γίνεται αυτό που αποφασίζει η πλειοψηφία και είναι άδικο για τους "γνήσιους" δημοκράτες αριστερούς που αγωνίζονται μόνο αυτοί εναντίον όλων για έναν καλύτερο κόσμο όπου όλοι θα ξέρουν πληροφορική και δεν θα σπαταλάται άσκοπα η ενέργεια των νέων στα θρησκευτικά. καλά, είναι γελοίοι, και είναι θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί ότι χρηματοδοτούνται από εξωτερικούς εχθρούς του ελληνισμού οι οποίοι μπορούν να βρίσκονται και μέσα στην χώρα μας, με σκοπό να διαβρώσουν την ελληνική κοινωνία με τις φαντασιοκοπίες τους. το τραγικό θα είναι να μην χρηματοδοτούνται από εθνικούς εχθρούς, αλλά να δουλεύουν τζάμπα για τους εχθρούς της πατρίδας. παρακολουθούμε μια περίπτωση αμετανόητων κρετίνων που κόβουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται και είναι τελείως ξεκομένοι από τις κοινωνικές δυνάμεις που επικαλούνται ότι υπερασπίζονται. και τι υποκρισία να παίζουν τόσο κακόγουστο θέατρο με το υπουργείο παιδείας που έχει παραδώσει την νεολαία στον βωμό της αθεϊας ότι το κράτος υπερασπίζεται την εκκλησία για λόγους ψήφων, ώστε να νομιμοποιηθεί η εξαπάτηση που γίνεται συστηματικά εναντίον των ψηφοφόρων, τους λέμε αυτά που θέλουν να ακούσουν πριν τις εκλογές και μετά κάνουμε αυτό που θεωρούμε σωστό για το καλό της χώρας το οποίο μόνο ο λαός δεν μπορεί να καταλάβει και το καταλαβαίνει η διαμαντοπούλου, ο ραγκούσης κι ο πεταλωτής. και εξάλλου, πως θα αντιμετωπιστεί ο εθισμός στο διαδύκτιο, εαν οι νέοι δεν μάθουν θρησκευτικά;
Καλά αυτοί είναι μισό-καλοι καί Άθεοι από την κούνια τους, τί περιμένατε λοιπόν να πούνε ώς ξερόλες;
Χ
Δημοκρατική..αριστερά...Μήπως αυτά δεν πάνε μαζί και είναι οξύμωρο σχήμα?
Δημοσίευση σχολίου