1/3/19

Θέματα σχετικά με τις μεταθέσεις 2019 εξετάστηκαν στο ΚΥΣΔΕ

Ενημερωτικό του αιρετού στο  ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο  των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Θέμα: Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 1/3/2019

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
    Σχετικά με τη συνεδρίαση  του ΚΥΣΔΕ που έγινε την Παρασκευή 1 Μαρτίου σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
1.      Απορρίφθηκε 1 αίτηση μετάταξης εκπαιδευτικού σε διοικητική θέση για λόγους υγείας.
2.      Απορρίφθηκαν 122 αιτήσεις εκπαιδευτικών που έχουν υποβάλλει αίτηση μετάταξης για άλλες δημόσιες υπηρεσίες σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.6, άρθρο 3 του Ν.4440/2016 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ.7, άρθρο 5 του Ν. 1824/1988, στο Β΄ κύκλο κινητικότητας 2018 και με τις διατάξεις που ίσχυαν κατά το παρελθόν, σύμφωνα με το άρθρο 18 «Μεταβατικές Διατάξεις» του Ν.4440/2016 και τις διατάξεις της παρ. 7, άρθρο 5 του Ν.1824/1988 και τέλος με τις διατάξεις της παρ.3, άρθρο 32 του Ν. 4559/2018. Η θέση μας ήταν να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις αποδέσμευσης των εκπαιδευτικών, για να συμμετάσχουν ισότιμα με τους άλλους δημοσίους υπαλλήλους στη διαδικασία κινητικότητας. Σε κάθε περίπτωση η αποδέσμευση δεν σημαίνει και μετάταξη, αφού ελάχιστοι εκπαιδευτικοί έχουν τελικά μεταταχθεί μέσω Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας.
3.      Απορρίφθηκε 1 αίτηση επανεξέτασης εκπαιδευτικού για μετάταξη μέσω ΕΣΚ.
4.      Απορρίφθηκε 1 αίτηση ανάκλησης μετάταξης από Διοικητική θέση Πανεπιστημίου.
5.      Απορρίφθηκε 1 αίτηση ανάκλησης μετάταξης εκκλησιαστικού διοικητικού υπαλλήλου. Μειοψηφήσαμε στις περιπτώσεις αυτές, ζητώντας να γίνουν δεκτές οι αιτήσεις.
6.      Ικανοποιήθηκαν 3 αιτήσεις ανακλήσεων αιτήσεων μετάταξης.
7.      Έγιναν δεκτές 11 αιτήσεις εκπαιδευτικών μετά από θετικές εισηγήσεις ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΑΕΑ σχετικά με αιτήσεις μετάταξης σε θέσεις ΕΔΙΠ/ΕΕΠ  σύμφωνα με τον Ν.4552/2017.
8.      Εξετάστηκαν θέματα σχετικά με τις μεταθέσεις 2019. Αρχικά απορρίφθηκε 1 αίτηση εκπαιδευτικού για κατά προτεραιότητα μετάθεση ως αιρετός  ΟΤΑ.
9.      Συζητήθηκαν 7 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών ως συζύγων δικαστικών, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 8 του Ν.1868/1989. Εξ αυτών εγκρίθηκαν οι 4 και απορρίφθηκαν 3. Οι μεταθέσεις αυτές ικανοποιούνται εφόσον υπάρχει οργανικό κενό.
10.  Συζητήθηκαν 66 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών  που ζητούν να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 39 του Ν. 4403/16. Διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με την διάταξη αυτή: «Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς ενός (1) αναπήρου τέκνου, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν.3848/2010 (Α΄ 71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους».  Εξ αυτών απορρίφθηκαν 5 αιτήσεις. Οι μεταθέσεις αυτές ικανοποιούνται εφόσον υπάρχει οργανικό κενό.
Συζητήθηκαν 168 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ. Εξ αυτών δεν εντάχθηκαν 12 αιτήσεις.Υπενθυμίζουμε ότι για τις μεταθέσεις αυτές ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις:
Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159), έχουν εκπαιδευτικοί των παρακάτω περιπτώσεων της παρ. 2 του ίδιου άρθρου και νόμου: Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που ανήκουν σε όλους τους προβλεπόμενους από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδους γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται με:
αα) Διδακτορικό Δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή
ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής, ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή
γγ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής, ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής ή
δδ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην ΕΑΕ.
εε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, πέραν των ανωτέρω, η εξειδίκευση στην ΕΑΕ αποδεικνύεται επιπροσθέτως με πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα στην «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».
Σχετικά με τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής αίτησης μετάθεσης από και προς την Ειδική Αγωγή, επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Α) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, που πληρούν μία από τις πέντε ανωτέρω προϋποθέσεις, μπορεί να μετατίθενται σε κενές οργανικές θέσεις ΕΑΕ, εφόσον έχουν συμπληρώσει τριετή διδακτική υπηρεσία χωρίς να έχουν υπηρετήσει απαραιτήτως την οργανική τους θέση.
Β) Οι εκπαιδευτικοί γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης που μετατίθενται σε δομές ΕΑΕ μπορούν να αιτηθούν μετάθεσης στην γενική και επαγγελματική εκπαίδευση εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή διδακτική υπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και αφού έχουν απαραιτήτως υπηρετήσει την οργανική τους θέση.
11.  Συζητήθηκαν 10 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν να ενταχθούν σε ειδική κατηγορία για τις δομές της ΕΑΕ. Εξ αυτών απορρίφθηκαν 2 αιτήσεις. Οι μεταθέσεις αυτές ικανοποιούνται εφόσον υπάρχει οργανικό κενό.
12.  Συζητήθηκαν 9 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν να ενταχθούν στις μεταθέσεις σε σχολικές μονάδες Τυφλών-Κωφών Εξ αυτών 1 αίτηση απορρίφθηκε.
Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εκτός των ως άνω οριζομένων κριτηρίων αα) έως και εε) διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στη γραφή Braille που πιστοποιείται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του 3699/2008 όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 10 του άρθρου 28 του ν.4186/2013, μετατίθενται κατά προτεραιότητα – εφόσον υπάρχει οργανικό κενό- σε σχολικές μονάδες τυφλών και κωφών (παρ. 3, άρθρο 48 του ν. 4415/2016).
13.  Τέλος συζητήθηκαν 122 αιτήσεις εκπαιδευτικών που ζητούν μετάθεση σε ΚΕΣΥ με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Πρόκειται για 140 θέσεις με βάση το άρθρο 9 του Ν. 4547/2018.  Εξ αυτών απορρίφθηκαν 6 αιτήσεις. Υπενθυμίζουμε ότι:
Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 48 του Ν. 4415/2016, μόνο εκπαιδευτικοί, οι κλάδοι των οποίων ορίζονται στην παρ. 1α του άρθρου 9 του Ν. 4547/2018 (ΠΕ02, ΠΕ03 ή ΠΕ04) και προβλέπονται από τα οικεία οργανογράμματα των Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), και οι οποίοι πληρούν ένα από τα ανωτέρω προσόντα ένταξης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, μπορεί να μετατίθενται σε κενές οργανικές θέσεις των Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία επτά (7) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.).
Αίτηση μετάθεσης για την κάλυψη των θέσεων της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του Ν. 4547/2018 μπορούν να υποβάλουν και εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με εξειδίκευση στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία επτά (7) τουλάχιστον ετών. Η εξειδίκευση στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό αποδεικνύεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ’ αριθμ. 166516/ΓΔ4/5-10-2018 Υ.Α. (ΦΕΚ 4518/τ.Β΄/16-10-2018).
Η εν λόγω εξειδίκευση αποδεικνύεται με:
α) Διδακτορικό δίπλωμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, στο πεδίο της Συμβουλευτικής και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας,
β) Δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας ή
γ) Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική στον Προσανατολισμό της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.),
δ) Τριετή τουλάχιστον προϋπηρεσία σε δομές επαγγελματικού προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΥΠ, ΓΡΑΣΥ) και κατοχή πιστοποιητικού επιμόρφωσης στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η παραπάνω επιμόρφωση, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, έχει υλοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή από εποπτευόμενους φορείς αυτού.
Η θητεία των εκπαιδευτικών στα Κ.Ε.Σ.Υ. (πρώην ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) με οποιαδήποτε σχέση (οργανική θέση ή απόσπαση), λογίζεται και προσμετράται ως εκπαιδευτική υπηρεσία, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/τΑ΄/12-06-2018).
14.  Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να σταλεί στις ΔΔΕ η εγκύκλιος για τον υπολογισμό των οργανικών κενών επί των οποίων θα γίνουν οι Γενικές Μεταθέσεις 2019.
15.  Στην επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ θα συνεχιστεί η συζήτηση θεμάτων αναφορικά με τις Γενικές Μεταθέσεις με στόχο την έγκαιρη ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών και την ανακοίνωση τους.
16.   Υπενθυμίζουμε ότι οι σχετικές ενημερώσεις για τις μεταθέσεις του 2019 βρίσκονται εδώ
 Σας ευχόμαστε καλό μήνα με υγεία και δύναμη!
Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς
Αθήνα 1/3/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μπορείτε να δείτε τις προηγούμενες δημοσιεύσεις του ιστολογίου μας πατώντας το Παλαιότερες αναρτήσεις (δείτε δεξιά)