Την απόφαση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την εορτή των Τριών Ιεραρχών, κλήθηκε από δημοσιογράφους να σχολιάσει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος τονίζοντας ότι «έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει. Όλα τα άλλα είναι αστειότητες και προφάσεις. Η αργία είναι για τους τεμπέληδες»
και προσέθεσε ότι η ημέρα των Τριών Ιεραρχών είναι μια σχολική εορτή, κατά την οποία τα παιδιά σύμφωνα με το πρόγραμμα του σχολείου τους θα παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις, θα πάνε στην εκκλησία και θα κάνουν μάθημα.
Σύμφωνα με την χθεσινή εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας διευκρινίζεται ότι:
Α. Η 30ή Ιανουαρίου κάθε έτους, ημέρα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, αποκαθίσταται ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμήν των τριών Αγίων και της Παιδείας, καθώς και όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας, ενώ τονίζονται τα εξής:
Β. Η εν λόγω ρύθμιση αφορά τόσο την πρωτοβάθμια όσο και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημόσια και ιδιωτική.
Γ. Κατά τα λοιπά, το σχολείο θα λειτουργεί κανονικά και θα πραγματοποιείται το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.
Ρεπορτάζ για το Ραδιόφωνο της Εκκλησίας: Μάκης Αδαμόπουλος
4 σχόλια:
Ώστε ''Η αργία είναι για τους τεμπέληδες''... Να υποθέσω, Μακαριότατε, ότι είστε ειδικός, σε αυτήν ; Δηλαδή ο Μεγ. Κωνσταντίνος που καθιέρωσε την Κυριακή ως ημέρα Αργίας υπέρ των Χριστιανών για να κατοχυρώσει τον Εκκλησιασμό τους ήταν επειδή οι Χριστιανοί ήταν τεμπέληδες ; Αντιλαμβάνεστε ότι με τέτοιου είδους ανεύθυνες εκ μέρους σας δηλώσεις, Μακαριότατε, ανοίγετε διάπλατα το δρόμο για την κατάργηση και άλλων αργιών - με το ξήλωμα του πουλόβερ που εγκαινιάζεται πλέον και με τις ευλογίες σας - και εν τέλει της Κυριακής ως αργίας ; Αλλά πότε αντισταθήκατε εσείς και σε ποιόν τομέα, όλα αυτά τα δώδεκα χρόνια της Αρχιερατείας σας ; Προτιμήσατε να προσεταιρίζεστε την εκάστοτε Πολιτική Κυβέρνηση και Εξουσία δηλ. το αντίθετο ακριβώς από ό,τι έκανε ο Ιησούς Χριστός επί της γης. Να σας θυμίσω ότι στο Λαθρομεταναστευτικό συναινέσατε, συμβάλλοντας στον μελλοντικό εξισλαμισμό της χώρας ; Στην ανακήρυξη της Βόρειας Μακεδονίας ήσασταν άφαντος κι ας φώτισε το Άγιο Πνεύμα τον Απόστολο Παύλο να μεταβεί στην Μακεδονία και να κηρύξει τον Χριστιανισμό στα Ελληνικά και όχι βέβαια στα ανύπαρκτα τότε Γιουγκοσλαϋϊκά. Στον παραλίγον διαχωρισμό Κράτους - Εκκλησίας, που προωθούσε ο Σύριζα, σπεύσατε να τον υποβοηθήσετε αδιαφορώντας στο τι θα απογίνουν, κοινωνικά και οικονομικά, 10.000 Κληρικοί. Για να μην μιλήσω για τους απαράδεκτους ασπασμούς, χαριεντισμούς - επί Ελληνικού εδάφους μάλιστα - με τον δήθεν Θρησκευτικό πλανητάρχη - Πάπα Ρώμης, στην Μώρια της Λέσβου.
Αλλά μην στεναχωριέστε, Μακαριότατε, μετ΄ου πολύ θα συναντήστε τον Δικαιοκρίτη Θεό και τότε - θέλετε, δεν θέλετε - θα απολογηθείτε για όλα αυτά και όχι μόνον. Καλή σας απολογία λοιπόν.
Δημήτρης - Παύλος
Δεδομενου οτι οι περισσοτερες αργιες στην Ελλαδα ειναι θρησκευτικες και εθνικες εορτες, θα μπορουσε να σκεφτει κανεις οτι ο Μακαριοτατος επιθυμει την απαξιωση τους συνολικα. Δεν τη λες και φρονιμη δηλωση αυτη. Και θα ειχαν αδικο να ανταπαντησουν καποιοι οτι και ο εκκλησιασμος ειναι για τους αργοσχολους;
Απαραδεκτος...
Ο Εκκλησιασμός ΔΕΝ είναι για τους αργόσχολους. Εάν ήταν έτσι δεν θα τον θεωρούσαν προαπαιτούμενο και επιβεβλημένο για την σωτηρία των πιστών οι Άγιοι Πατέρες. Είναι εσωτερική προδιάθεση προς δοξολογία του Θεού αλλά και συγχρόνως θρησκευτικό καθήκον όλων μας. Αλλά και ο σκοπός των Χριστιανικών εορτών ποιός είναι Συνάδελφοι ; 1ον. Η Ανάμνηση της εκάστοτε εορτής, 2ον. Η βίωση-Συμμετοχή σε αυτήν και 3ον. Η Απόδοση τιμής προς τον εορτάζοντα Άγιο ή γεγονός δηλ. ο Πανηγυρισμός. Και ερωτώ: Εάν μετά τον Εκκλησιασμό επιστρέψουμε στο σχολείο - κανονικότατα για μάθημα, όπως είπε αυτολεξεί η κυρία Υπουργός - αίρεται πρακτικά ή όχι - τουλάχιστον εν μέρει - το δεύτερο και τρίτο σκέλος του σκοπού της εορτής των τριών Ιεραρχών ; Κάποτε ο κ. Πάγκαλος αποκάλεσε τους Δημοσίους υπαλλήλους τεμπέληδες και βρωμιάρηδες και κακοντυμένους τους Εκπαιδευτικούς κι ο κόσμος τον έστειλε πολιτικά σπίτι του. Τώρα τη σκυτάλη πήρε ο Αρχιεπίσκοπος που δεν είναι όμως αιρετός. Μήπως ήρθε η ώρα λοιπόν να τον παραιτήσουμε εμείς, δυναμικά και αποφασιστικά ;
Δημοσίευση σχολίου